Was ook niet veel aan de handquote:Op zondag 2 december 2018 15:42 schreef Heeinz het volgende:
De Jong is het niet eens met de scheidsrechter
Dat klinkt niet echt slim.quote:Op zondag 2 december 2018 15:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij heeft recent een huis laten bouwen in Groningen.
Ik denk eerder dat hij naar PSV gaat.quote:
Het schijnt dat de trillingen goed voor je herstel isquote:Op zondag 2 december 2018 15:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij heeft recent een huis laten bouwen in Groningen.
madquote:Op zondag 2 december 2018 15:43 schreef PSVCL het volgende:
Wedstrijd kapot fluiten nu terwijl je in de 1e helft alles door liet gaan
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 2 december 2018 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij naar PSV gaat.
Je vergeet de KNJB te noemenquote:Op zondag 2 december 2018 15:43 schreef PSVCL het volgende:
Wedstrijd kapot fluiten nu terwijl je in de 1e helft alles door liet gaan
denken moet jij niet doen ouwe reusquote:Op zondag 2 december 2018 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij naar PSV gaat.
quote:
Waarom met honing?quote:Op zondag 2 december 2018 15:45 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu rooibosthee met honing
ik ben benieuwd hoe dit effect zal hebben op de wedstrijd
Hij heeft veel stress.quote:Op zondag 2 december 2018 15:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik gok dat Roland een zere keel heeft
Dat moet haast wel jaquote:Op zondag 2 december 2018 15:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die is goed aan het insmeren voor vanavond wsquote:Op zondag 2 december 2018 15:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
wat leuk dat je op deze manier uit de kast komt, spreken jullie bij hem thuis af?quote:Op zondag 2 december 2018 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is goed aan het insmeren voor vanavond ws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |