Of Tadic in vrije rolquote:Op zondag 2 december 2018 13:29 schreef O_o_ het volgende:
Misschien de komende wedstrijden gewoon V/d Beek in de spits.
In de zomer moet hij dat wel echt doen als Huntelaar gestopt is.quote:Op zondag 2 december 2018 13:31 schreef StarGazer het volgende:
Koop maar een spits in de winterstop, nettomans.
Tadic is op zijn best statisch aan de linkerkant.quote:
straks HAAGS KWARTIERTJEquote:Op zondag 2 december 2018 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh god we krijgen nu het laconieke halfuurtje.
Nee ik ben eerst nog bezig met de Reading van Oeroeg van Hella Haasse.quote:Op zondag 2 december 2018 13:32 schreef O_o_ het volgende:
Deze wedstrijd gaat in 5-7 eindigen, ik voel het.
Reading - Arsenal, anyone?
net kreeg je daar nog 1200:1 voor op unibetquote:Op zondag 2 december 2018 13:32 schreef O_o_ het volgende:
Deze wedstrijd gaat in 5-7 eindigen, ik voel het.
Reading - Arsenal, anyone?
we krijgen toch suarez terugquote:Op zondag 2 december 2018 13:31 schreef StarGazer het volgende:
Koop maar een spits in de winterstop, nettomans.
Hopelijk is Kennedy Bakiorciuglu ook nog te paaien voor een terugkeer.quote:Op zondag 2 december 2018 13:37 schreef Adames het volgende:
[..]
we krijgen toch suarez terug
samen met vertonghen
Oleguer.quote:Op zondag 2 december 2018 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk is Kennedy Bakiorciuglu ook nog te paaien voor een terugkeer.
Word hier hard van, godverdomme.quote:Op zondag 2 december 2018 13:37 schreef Adames het volgende:
[..]
we krijgen toch suarez terug
samen met vertonghen
Die speelt inmiddels weer in de Allsvenskan toch?quote:Op zondag 2 december 2018 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk is Kennedy Bakiorciuglu ook nog te paaien voor een terugkeer.
Alsof Amsterdam nog kraakpanden heeft. Maar misschien chillt 'ie 'm bij W-139.quote:Op zondag 2 december 2018 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zal nu wel in een kraakpandje in Amsterdam chillen.
Hij kreeg laatst een groots afscheid bij Hammarby inderdaad.quote:Op zondag 2 december 2018 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die speelt inmiddels weer in de Allsvenskan toch?
Die zijn er volgens mij wel, waar mensen zin in hebben verder.quote:Op zondag 2 december 2018 13:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Alsof Amsterdam nog kraakpanden heeft. Maar misschien chillt 'ie 'm bij W-139.
paar jaar geleden was het nog knotsgekquote:Op zondag 2 december 2018 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De tegenstander van volgende week ook niet.
Die van de week erna ook niet.
EredivisieGenot.
Dat was toen best leuk hoor, toen er in april nog zes ploegen meededen om de landstitel.quote:Op zondag 2 december 2018 13:40 schreef Adames het volgende:
[..]
paar jaar geleden was het nog knotsgek
het is ook nooit goed
Alleen El-Khayati. Maar met alle pech die ajax dit seizoen heeft mogen ze het niet laten zien tegen ADO met hem erbij.quote:
we vinden vast wel een manier om het te verkloten tegen Utrecht.quote:Op zondag 2 december 2018 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De tegenstander van volgende week ook niet.
Die van de week erna ook niet.
EredivisieGenot.
Ohja dat wordt weer aids.quote:Op zondag 2 december 2018 13:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
we vinden vast wel een manier om het te verkloten tegen Utrecht.
Oh fuck die krijgen we ook nogquote:Op zondag 2 december 2018 13:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
we vinden vast wel een manier om het te verkloten tegen Utrecht.
Hazard lijkt me wel een aardige aankoop.quote:Op zondag 2 december 2018 13:44 schreef O_o_ het volgende:
Schijnt dat er na Tadic binnenkort wederom een PL-speler de overstap naar Ajax gaat maken.
Arnautovic.quote:Op zondag 2 december 2018 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hazard lijkt me wel een aardige aankoop.
Locadiaquote:Op zondag 2 december 2018 13:44 schreef O_o_ het volgende:
Schijnt dat er na Tadic binnenkort wederom een PL-speler de overstap naar Ajax gaat maken.
Vertonghen!quote:Op zondag 2 december 2018 13:44 schreef O_o_ het volgende:
Janmaatquote:Op zondag 2 december 2018 13:44 schreef O_o_ het volgende:
Wel leuk dat 'ie nog even connect met Cerny.quote:Op zondag 2 december 2018 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd binnen hoeveel minuten Sinkgraven weer geblesseerd raakt.
Zal me niet verbazen als dat nog voor het einde van de wedstrijd gebeurd.quote:Op zondag 2 december 2018 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd binnen hoeveel minuten Sinkgraven weer geblesseerd raakt.
Dit seizoen is bijna een kopie van het eerste seizoen onder Jol. Met uitzondering van het succes in de CL dan.quote:Op zondag 2 december 2018 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die tweede helft gaat echt nergens over.
Winnen we in elk geval de beker.quote:Op zondag 2 december 2018 13:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dit seizoen is bijna een kopie van het eerste seizoen onder Jol. Met uitzondering van het succes in de CL dan.
Eindelijk een prijs!quote:Op zondag 2 december 2018 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Winnen we in elk geval de beker.
toen hadden we darko bodulquote:Op zondag 2 december 2018 13:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dit seizoen is bijna een kopie van het eerste seizoen onder Jol. Met uitzondering van het succes in de CL dan.
hoop het echt, sympathiek ventje en goede techniekquote:Op zondag 2 december 2018 13:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik was altijd een sinkhater op LB. Maar wel mooi dat hij terug is. Zal hij bij de selectie blijven?
Feyenoord is toch nog niet begonnen?quote:Op zondag 2 december 2018 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rot op met dat janken om een penalty joh, maak gewoon die kansen af.
Sven van Beek tegen Luuk de Jong.quote:Op zondag 2 december 2018 13:58 schreef franklop het volgende:
Achterhalen we bijna PSV qua doelsaldo! Nu de punten nog
quote:Op zondag 2 december 2018 13:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Sven van Beek tegen Luuk de Jong.
Te veel rondhangen met Huntelaarquote:Op zondag 2 december 2018 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezus Neres wat is er gebeurd met je koelbloedigheid.
110 ook wel.quote:Op zondag 2 december 2018 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax kan wel boven de 100 goals komen dit seizoen.
Er waren tijden dat we met slechte afronding gewoon 0-0 speelden tegen Spartagodenquote:Op zondag 2 december 2018 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
![]()
Dit had echt 9-1 moeten worden, schandalig slecht.
Ik ben hier ook gewoon geïrriteerd omquote:Op zondag 2 december 2018 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er waren tijden dat we met slechte afronding gewoon 0-0 speelden tegen Spartagoden
Ik kijk niet. Dat is beter voor mijn gemoedsrustquote:Op zondag 2 december 2018 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben hier ook gewoon geïrriteerd om
quote:Op zondag 2 december 2018 13:59 schreef franklop het volgende:
https://twitter.com/johnvanzweden
Vermakelijk op zo'n dag als vandaag
wat een eloquente mantwitter:johnvanzweden twitterde op zondag 02-12-2018 om 10:15:55Amstuhdam waah leg dat dan ??? #klotuhdorrup @AFCAjax -@ADODenHaag reageer retweet
quote:Op zondag 2 december 2018 14:09 schreef Adames het volgende:
[..]wat een eloquente mantwitter:johnvanzweden twitterde op zondag 02-12-2018 om 10:15:55Amstuhdam waah leg dat dan ??? #klotuhdorrup @AFCAjax -@ADODenHaag reageer retweet
twitter:johnvanzweden twitterde op zondag 02-12-2018 om 12:13:51This will be BECKER day !!! @ADODenHaag reageer retweet
twitter:johnvanzweden twitterde op zondag 02-12-2018 om 13:37:01Fons ken je die Becker niet ff fauw wisselen ennachterlaten invrat dorrup. reageer retweet
zou die zo ook swansea hebben geleidquote:Op zondag 2 december 2018 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]twitter:johnvanzweden twitterde op zondag 02-12-2018 om 12:13:51This will be BECKER day !!! @ADODenHaag reageer retweet
twitter:johnvanzweden twitterde op zondag 02-12-2018 om 13:37:01Fons ken je die Becker niet ff fauw wisselen ennachterlaten invrat dorrup. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Kritisch blijven sky.quote:Op zondag 2 december 2018 14:13 schreef skysherrif het volgende:
Prima genoten van ajax.
Had misschien wel 15 1 moeten zijn, maar dat je op deze versnelling ado helemaal scheel tikt is ook een weelde die we toch al een tijdje niet hebben gehad
Neres heeft de afwerkvaardigheden van Younes gestolen.quote:Op zondag 2 december 2018 14:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Uit corners creeren we niks.
Hennie Spijkerman gewoon nog een keer ontslaan.
Ik snap dat echt niet. Altijd met die ventquote:Op zondag 2 december 2018 14:47 schreef manny het volgende:
van bommel staat daar weer te stampvoeten bij de 4e man. wat is het toch een mannetje.
we aint seen nothin yet.quote:Op zondag 2 december 2018 14:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Altijd met die vent
Denk je?quote:Op zondag 2 december 2018 15:20 schreef BadderHaring het volgende:
Heel, heel erg matig dit.
2-3 eindstand
Gozobuyuk in de Kuip, da n weet je asl genoeg toch?quote:Op zondag 2 december 2018 15:08 schreef PicoMMP het volgende:
Nu snap ik die hoge notering van PSV, 2.40![]()
Metsjfiksing
Scheidsrechter de schuld gevenquote:Op zondag 2 december 2018 15:52 schreef yats het volgende:
[..]
Gozobuyuk in de Kuip, da n weet je asl genoeg toch?
Deze wedstrijd ligt het niet aan hem, wellicht had ik dat erbij moeten zetten.quote:
Jullie zijn weer goed vandaag he?quote:
quote:
3 100% kansenquote:Op zondag 2 december 2018 17:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook amper wat in te brengen in de 2e helft. Dikverdiende overwinning voor Feyenoord vandaag.
beter dan vorig jaarquote:Op zondag 2 december 2018 18:02 schreef LethalNinja het volgende:
Wat een feestelijke dag, dat Ajax zou winnen van Ado moest gewoon gebeuren, maar dat PSV niks kan meenemen is heerlijk
ANDERE CLUBS, zie dit, Nederlandse clubs kunnen van psv winnen!
uit of thuis is wel belangrijk hierin...quote:Op zondag 2 december 2018 19:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
PSV wint van Ajax, Ajax wint van Feyenoord en Feyenoord wint van PSV. Deze onverklaarbare driehoeksverhouding blijft telkens weer terugkeren.
No shit Sherlock. Met een beetje arbitraire consistentie had PSV al punten verloren tegen Fortuna en Vitesse. Andersom had Feyenoord dan nu niet gewonnen van PSV met twee blunders van Guzubuyuk.quote:Op zondag 2 december 2018 18:02 schreef LethalNinja het volgende:
Wat een feestelijke dag, dat Ajax zou winnen van Ado moest gewoon gebeuren, maar dat PSV niks kan meenemen is heerlijk
ANDERE CLUBS, zie dit, Nederlandse clubs kunnen van psv winnen!
Had het wel moeten zijn.quote:Op donderdag 6 december 2018 20:04 schreef De_Kraam het volgende:
In de Kuip is dit een penalty.
O nee toch niet.
Tegen Vitesse?quote:Op maandag 3 december 2018 13:03 schreef yats het volgende:
[..]
No shit Sherlock. Met een beetje arbitraire consistentie had PSV al punten verloren tegen Fortuna en Vitesse. Andersom had Feyenoord dan nu niet gewonnen van PSV met twee blunders van Guzubuyuk.
Hij zal die rode kaart ook wel onterecht hebben gevonden.quote:Op donderdag 6 december 2018 20:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hendrix had zijn 2e gele kunnen pakken ,had PSV alsnog wel gewonnen van dat zwakke Vitesse
Tegen 10 man kon PSV niet eens wat.quote:Op donderdag 6 december 2018 20:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hendrix had zijn 2e gele kunnen pakken ,had PSV alsnog wel gewonnen van dat zwakke Vitesse
Dat is exact wat VVV vanavond doet.quote:Op donderdag 6 december 2018 20:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Als je gewoon met 11 man voor de goal blijft hangen kan Feyenoord toch niks. Maar al die Nederlandse clubs gaan mee voetballen.
Ik kijk ook Hans. Wat een blunder achterinquote:Op donderdag 6 december 2018 20:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is exact wat VVV vanavond doet.
Arrogantie aan de kant van PSV hoe ze aan de match begonnen,dachten onverslaanbaar te zijn..terecht afgestraft wel.quote:Op donderdag 6 december 2018 20:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tegen 10 man kon PSV niet eens wat.VVV heeft nu al meer weerstand geboden dan jullie
Dat denken alleen mensen die nooit gevoetbald hebben.quote:Op donderdag 6 december 2018 20:32 schreef PSVCL het volgende:
Dit kan alweer uit.
[..]
Arrogantie aan de kant van PSV hoe ze aan de match begonnen,dachten onverslaanbaar te zijn..terecht afgestraft wel.
Onbewust misschien wel,maar een Lozano bijvquote:Op donderdag 6 december 2018 20:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat denken alleen mensen die nooit gevoetbald hebben.Alsof middelmaat als Hendrix en Schaaw dat echt denken. Dat ze te goed zijn voor de eredivisie. Kom nou.
Lozano is toch ook best overschat? Het is nou niet alsof hij er elke week 2 inschiet tegen de Emmens en Nacsquote:Op donderdag 6 december 2018 20:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Onbewust misschien wel,maar een Lozano bijv
Liep erbij alsof het allemaal uiteindelijk wel goed zou komen.
Pas na de 2 zondagsschoten werden ze wakker
Als ze daar nog 20 miljoen voor krijgen moeten ze heel blij zijn.quote:Op donderdag 6 december 2018 20:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lozano is toch ook best overschat? Het is nou niet alsof hij er elke week 2 inschiet tegen de Emmens en Nacs
Niet echt overschat denk ,maar mist wel een aantal eigensdhappen ja..om het te maken in de top.quote:Op donderdag 6 december 2018 20:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lozano is toch ook best overschat? Het is nou niet alsof hij er elke week 2 inschiet tegen de Emmens en Nacs
Daar heb je geen 100 miljoen voor nodig hoor, dat zie je elke week.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb wel 100 miljoen over voor een jankende vd Brom
Heb je wel gelijk in . Over 5 maanden misschien wel een meltdown en dan krijg je John Troostgodquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb je geen 100 miljoen voor nodig hoor, dat zie je elke week.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in . Over 5 maanden misschien wel een meltdown en dan krijg je John Troostgod
quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb wel 100 miljoen over voor een jankende vd Brom
Je zou zo'n man maar steeds om je heen hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit is toch puur genot. En dan heb je Sjon die er steeds maar weer intrapt![]()
Wie wil er nou naar die kutclubquote:
Heeft dat schepsel kinderen ?quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou zo'n man maar steeds om je heen hebben.
Ben je zijn kind die moet leren voor een toets komt die debiel je kamer in om rondjes te dansen.
Kijk iemand hier ZIEDEND zijnquote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft dat schepsel kinderen ?
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk iemand hier ZIEDEND zijn.
[..]
Geen idee.
twitter:troostjohn twitterde op vrijdag 07-12-2018 om 18:19:15#FORAZ #az Is de "verbonden onzichtbare energie/flow" zoals de laatste match v AZ geheel weg vanavond met een "crises" als gevolg of is deze weer terug en winnen ze met wervelend voetbal! Gods Decision! Hangt af van ... integriteit/open/eerlijkheid, activatie ja/nee! of gift! reageer retweet
Oké Rini, dankjewel.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik hoop het niettwitter:troostjohn twitterde op vrijdag 07-12-2018 om 18:19:15#FORAZ #az Is de "verbonden onzichtbare energie/flow" zoals de laatste match v AZ geheel weg vanavond met een "crises" als gevolg of is deze weer terug en winnen ze met wervelend voetbal! Gods Decision! Hangt af van ... integriteit/open/eerlijkheid, activatie ja/nee! of gift! reageer retweet
Guti is gekocht.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:45 schreef Doublepain het volgende:
Huren we nu allemaal goedkope Mexicanen in
Zeg dat wel, alle jezus zeg.. Ziet er uit alsof ze 2 niet complete sets gevonden hebben bij de kringloopwinkel.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:55 schreef RipCity het volgende:
Excelsior lelijkste outfit en vooral broek van de eredivisie.
Neu. Het was vooral de vraag hoe lang ze het dicht gingen houden, maar ze besloten het zelf maar gelijk weg te geven.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat Excelsior hier een punt kwam halen?
Datquote:
omdat ze er niks tegen in te brengen hebben roepen ze calimero .lekker makkelijkquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:08 schreef Zorro het volgende:
Iets zegt me dat dit in Amsterdam of Rotterdam niet was teruggedraaid.
En dan is Calimero roepen heel makkelijk, maar dat is dan alleen omdat je weet dat het waar is.
Calimero.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
omdat ze er niks tegen in te brengen hebben roepen ze calimero .lekker makkelijk
Kom op.., dat is echt een fabeltje. Gisteren hadden er bij wijze van al drie gegeven kunnen worden voor Feyenoord voor een gelijk iets.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:08 schreef Zorro het volgende:
Iets zegt me dat dit in Amsterdam of Rotterdam niet was teruggedraaid.
En dan is Calimero roepen heel makkelijk, maar dat is dan alleen omdat je weet dat het waar is.
Lozano kwam 1 op 1, werd vol onderuit gehaald, pingel en geel maar door VAR teruggetrokkenquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat net gebeurde met rood/var?
Scheids gaf een pingel en geel voor doorgebroken spelerquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Lozano kreeg een aai, ging liggen, kreeg een penalty en de VAR greep in.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Typische situatie. De ene scheids zou rood en een pingel geven, de ander vindt het niets.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lozano kwam 1 op 1, werd vol onderuit gehaald, pingel en geel maar door VAR teruggetrokken
Wat.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom ziet Angelino er altijd uit als een meid van 20 met kanker en uitgevallen haar door de chemo..
Is jouw zus zo lelijk geworden door haar ziekte ja?quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom ziet Angelino er altijd uit als een meid van 20 met kanker en uitgevallen haar door de chemo..
directeurtje?quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:24 schreef GGMM het volgende:
SINTERKLAAS BIJ VI
IK HERHAAL
SINTERKLAAS BIJ VI
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:24 schreef GGMM het volgende:
SINTERKLAAS BIJ VI
IK HERHAAL
SINTERKLAAS BIJ VI
Eindelijk een kale kutquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Is jouw zus zo lelijk geworden door haar ziekte ja?
Mattheij natuurlijk. Die scoort vaak als PSV de tegenstander is.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:01 schreef Rabieluh het volgende:
Er gaat er nog wel een van Excelsior voor een hatrick.
Zonder hem had psv verloren toch hahaha.zijn geen 1x in de 16 geweestquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:04 schreef franske19 het volgende:
[..]
Mattheij natuurlijk. Die scoort vaak als PSV de tegenstander is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |