Ongeacht of de ene partner het huishouden bestiert of ook werkt, partners zijn altijd gelijkwaardig.quote:Op zondag 2 december 2018 12:07 schreef BlackMolly77 het volgende:
Korte vraag Fokkers, is een vrouw die niet werkt gelijkwaardig aan haar partner die wel werkt? Moet zij toestemming vragen om bijvoorbeeld iets te kopen?
En moet de wel werkende partner nog steeds meehelpen met huishoudelijke taken?
werkster, kinderopvang, partner die helptquote:Op zondag 2 december 2018 12:12 schreef Renesite het volgende:
Blijf dat rare opmerkingen vinden 'moeder zijn is net een baan'. Wat moeten de moeders die er 32 uur per week naast werken dan?
40u en alleen kinderopvang lukt ook hoor.quote:Op zondag 2 december 2018 12:12 schreef Allures het volgende:
[..]
werkster, kinderopvang, partner die helpt
Daar ben je toch geen 40 uur per week mee bezig manquote:Is huisvrouw zijn een volledige baan?
Nee lijkt me ook niet, en je kunt lekker je eigen tijd indelen, lekker warm binnen zitten, beetje tv kijken tussendoor enzovoort vs ploeteren in de regen. En dan verbaasd zijn over het feit dat ik enigszins geïrriteerd reageerde op het zoveelste paar nieuwe schoenenquote:Op zondag 2 december 2018 12:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar ben je toch geen 40 uur per week mee bezig man![]()
Ergo: nee, natuurlijk is dat geen volledige baan.
Ik ben zijn vader, dat betekent dus dat ik twee fulltime banen heb. Ik zou een medaille moeten krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |