Gezien deze post neem ik aan dat je ook een post kan laten zien waarin wij een overeenkomst sloten over enige vorm van betaling voor jouw hulp aan onze forumleden?quote:
NoJland.quote:Op zondag 2 december 2018 03:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook meer aan "AwesomeSamuraiNothingtodowithJ..Land" oid.
Greys hoe heet die stad in Brazilië ook alweer waar die suikerbroodberg staat?quote:Op zondag 2 december 2018 03:10 schreef Greys het volgende:
Kan iemand mij even vragen 'Greys hoe heet die stad in Brazilië ook alweer waar dat beeld van Christus de Verlosser staat'.
Ah?
Niet helemaal hetzelfde, maar wij zitten op één lijn hier.quote:
Welterusten.quote:Op zondag 2 december 2018 03:15 schreef Redefine het volgende:
Nou ik ga nu wel slapenJullie veel plezier nog
G'night! Ik ga ook. Schoonheidsslaapje nodig. En op mijn leeftijd betekent dat dat ik komende dinsdagmiddag pas weer wakker mag worden wil het effect hebben.quote:Op zondag 2 december 2018 03:15 schreef Redefine het volgende:
Nou ik ga nu wel slapenJullie veel plezier nog
Rio de Palingeiroquote:Op zondag 2 december 2018 03:10 schreef Greys het volgende:
Kan iemand mij even vragen 'Greys hoe heet die stad in Brazilië ook alweer waar dat beeld van Christus de Verlosser staat'.
Ah?
quote:
Zeker....quote:
Ja ik nu ook.quote:Op zondag 2 december 2018 03:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker....
Ik ben zo aangedaan hierdoor dat ik ook maar onder de lakens ga kruipen.
Welterusten!quote:Op zondag 2 december 2018 03:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ik nu ook.
Nu echt.![]()
Welterusten.
Ik lees nu alles terug in bed want ik ben netjes op tijd gaan slapen en ik moest al piesen maar nu helemaal.quote:Op zondag 2 december 2018 02:48 schreef Greys het volgende:
ZIJN JULLIE OOK ZO BENIEUWD NAAR DE INZENDING VAN AZERBEIDZ[ afbeelding ]
...
...
[ afbeelding ]
Je bedoelde vast Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrio.quote:Op zondag 2 december 2018 03:12 schreef Greys het volgende:
Of hoe dat leuke lied van Maywood ook alweer ging toen ze nog gezellig waren en elkaar de hersens niet insloegen.
Je hebt toch niet in je bed geplastquote:Op zondag 2 december 2018 08:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lees nu alles terug in bed want ik ben netjes op tijd gaan slapen en ik moest al piesen maar nu helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |