voor boksen?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie blijft er allemaal op vannacht
Ik niet.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Liever jijquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja iemand moet het doen hè
Kut vergeet ik iets?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
voor boksen?
Concerne kalite Flip.
Nope. Morgen weer werken.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is er wat speciaals vannacht dan?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
dit.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is er wat speciaals vannacht dan?
Ja maar zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Liever jijkan ik lekker op de playstation spelen!!!
Wilder vs Fury, om 06:00quote:
wat is deze?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:39 schreef Already_in_use het volgende:
Als haags gaat strippen voor de webcam dan blijf ik wel op vannacht.
Haaa!quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:39 schreef Already_in_use het volgende:
Als haags gaat strippen voor de webcam dan blijf ik wel op vannacht.
Je kan fokken op kantoorquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja maar zo werkt het niet.
Ik moet fokken overdag dus jij zult moeten gaan werken.
Nee, puntjes hierquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
voor boksen?
Concerne kalite Flip.
Ja, is verplicht. Vinnik niet errug ook nog.quote:
quote:
Geef dan eens een andere reden om vannacht op te blijven?quote:
Jij moet eigenlijk ook wel een keer winnen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
mij niet gezien
matang Kalabot Flip.
Nee, lekker slapen zoquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Geef dan eens een andere reden om vannacht op te blijven?
Ga jij wel wakker blijven?
Zorg jij dan voor de meiden? Naar school brengen en halen enz?quote:
Ah, dat wil ik wel zienquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wilder vs Fury, om 06:00![]()
Saúdos Flip.
Yes doe ik Als ik er dan nog ben.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi ben ik weer. Kan iemand mij een appje sturen als worst er is?
quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi ben ik weer. Kan iemand mij een appje sturen als worst er is?
thx 😂quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Yes doe ik Als ik er dan nog ben.
Ja dat is goed hoor. Ben niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zorg jij dan voor de meiden? Naar school brengen en halen enz?
Ben jij ook zo'n geile bok?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:42 schreef Artsy het volgende:
Je kunt wel merken dat Haags het enige vrouwtje is met al die geile bokken hiero
Niet meerquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n geile bok?
Ik als man schuif dat zo naar binnenquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:42 schreef Artsy het volgende:
Je kunt wel merken dat Haags het enige vrouwtje is met al die geile bokken hiero
Niks mis mee?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:45 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik als man schuif dat zo naar binnen
Kan geregeld worden.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat is goed hoor. Ben niet zo moeilijkal heb ik het liefst een baby erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |