Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb de samenvatting gezien na ik bij veronica inside hoorde dat Utrecht terug kwam van 3-0 achterstand tegen Excelsior na een halfuur.quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:00 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Heb het niet gezien verder gisteren
Dat laatste kreeg ik ook mee inderdaadquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heb de samenvatting gezien na ik bij veronica inside hoorde dat Utrecht terug kwam van 3-0 achterstand tegen Excelsior na een halfuur.
Dick bleef maar kankeren op de scheids over een strafschop zo erg dat de scheidsrechter hem de beelden liet zien in de rust tweede helft kreeg Utrecht wel een pingel.quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:02 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat laatste kreeg ik ook mee inderdaad
Lol, dat is best wel triest jaquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dick bleef maar kankeren op de scheids over een strafschop zo erg dat de scheidsrechter hem de beelden liet zien in de rust tweede helft kreeg Utrecht wel een pingel.
Stijn Vreven is voor veel minder weggestuurd in het verleden.
Morgen die kijk mij eens de man zijn Guzeburck vreselijke scheids.quote:
Dat is kut voor Adoquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Lekker lekker Willem II voor!!
Benieuwd wat voor waardeloze beslissingen er morgen weer worden genomenquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Morgen die kijk mij eens de man zijn Guzeburck vreselijke scheids.
Komt goed Ado blijft er wel in normaal gesproken.quote:
HUP ADO DEN HAAG!quote:
ja, ff winnen in Amsterdam.quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Morgen winnen en je bent alsnog linkerrijtje hoor
Dat moge duidelijk zijnquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:11 schreef R-woud88 het volgende:
Ik zie ADO ook geen punten pakken nee
Zou wel een geweldige stunt zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat moge duidelijk zijn
Het ontging me even dat jullie naar die grafbak moestenquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, ff winnen in Amsterdam.
Absoluut, maar El Khayati gaat al niet mee dus scoren doen we al niet daar.quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:13 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zou wel een geweldige stunt zijn natuurlijk
Dan komt die kans dichtbij de 0% jaquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Absoluut, maar El Khayati gaat al niet mee dus scoren doen we al niet daar.
Wil wel fey-psv zien morgen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:18 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dan komt die kans dichtbij de 0% ja
Ga ik ook kijken, lekker vanaf de bankquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil wel fey-psv zien morgen.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb geen eieren te leen hoor!
Hoi
euh?quote:
Nee hoor, speciaal voor jou haal ik hem wel uit mijn broek.quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb worst nodig. Is weg zeker
hema? Waar heb je m voor nodig?quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ho hoquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik heb nog wel een grotere indien nodig
Deze is te makkelijk om te makenquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-12-2018 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
geen idee.quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is aloa nog geblokkeerd van punten?
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is aloa nog geblokkeerd van punten?
Bondage is afwezig denk ik.quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, je mocht niet meer?
Hoeft niet.quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zal ik jullie morgen middag bezopen komen vermoeien?
Natuurlijk, dat staat namelijk ook in mijn agendaquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wordt het zo'n middag....quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:47 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat staat namelijk ook in mijn agenda
koud genoeg buiten.quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:46 schreef R-woud88 het volgende:
Ik moet zomenteen nog een krat bier uit de auto halen
Nee ik ben niet bezopen dan, alleen als Feyenoord word genaaid dan kan het hard gaanquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wordt het zo'n middag....
goed planquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja daarom kijk ik er ook zeer tegenopquote:
Gozubuyuk ofzo iets fluit toch?quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:48 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nee ik ben niet bezopen dan, alleen als Feyenoord word genaaid dan kan het hard gaan
Ja dus ben er bang voor, die gozer kan gekke dingen doenquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gozubuyuk ofzo iets fluit toch?
Bier is wel lekker koud danquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:50 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja daarom kijk ik er ook zeer tegenop
Dat is de reden waarom ik het in de auto heb laten staanquote:
slim.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:03 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik het in de auto heb laten staan
Ik ben heel gezellig hoor na bierquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij telt wel dubbel dan.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben heel gezellig hoor na bier
quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke&Bolke willen Katje feliciteren:
:"Het was een Cruijffiaanse ronde veertien!"
:"Met oude winnaars was het een weerzien!"
:"Met panturs, Mikeys en katten!"
"Maar wie ging de bolkprijs vatten?"
:"De pantur die ging katje testen!"
:"Door hem 's nachts te komen pesten!"
:"Want kat had in zijn UI een rare roze slijmworm!"
:"Ja! En gooi dat maar eens in rijmvorm!"
:"Een mooi gevecht tussen panter en kat!"
:"Ze scoorden punten als een Uzi: BRATATAT!!"
:"Maar bijna op het eind,"
:"Kon de pantuuuuuur niet meer mee!"
:"En zegevierde katje!"
:"Hij pakte titel nummer TWEE!!!
"
+
:"GEFELICITEERD NATTEKAT!1!!!! MOOOOOOOOO! MOOOOOOOOOO! MOOOOOOHOOOOO! TJILP TJILP TJILP TJILP TJILP!
Ik ook. Altijd feest hierquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:06 schreef R-woud88 het volgende:
Voor bier ben ik ook wel gezellig hoor
Jij haalt mij aankomende week zo weer in johquote:
Ik denk dat Mark na 5 dagen af haaktquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:07 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Jij haalt mij aankomende week zo weer in joh
Ervaring leert dat dat niet meer gaat gebeurenquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:07 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Jij haalt mij aankomende week zo weer in joh
Ik heb dan ook nog weinig ervaringquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ervaring leert dat dat niet meer gaat gebeuren
je gaat er weer voor?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ervaring leert dat dat niet meer gaat gebeuren
Ik heb mijn eerste hele maand gewonnenquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:09 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog weinig ervaring
slimquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:12 schreef Artsy het volgende:
Dat quoten is wel makkelijk zo hoef ik niet meer te typen
Handig manquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:13 schreef Artsy het volgende:
[..]
Zo kan ik andere dingen doen met mijn handen
Zeg me alsjeblieft dat je niet een gesprek met jezelf zit te houden hierquote:
kloonscan even danquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je niet een gesprek met jezelf zit te houden hier
Dit meen je nietquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kloonscan even dan
Veloma finaritra Flip.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
doe maarquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kloonscan even dan
Veloma finaritra Flip.
van secretpret?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Oja, newbies; Haags is een spook die niet kan bolken.
Waarschijnlijk zij het gewoon kloons, maar ach
Zeg dat nou niet manquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben een kloon vanquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:19 schreef Nattekat het volgende:
dat kan nietquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer de kloon ouder is dan het origineel...
Sow, hoe doe je datquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
ik heb 450 kloons
בעסטע גרוסען Flip.
Ik vind markdeutopiafan maar een na-aperquote:
Jij snapt 'm kerelquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet lullen maar poetsen toch
gewoon vragen of je iemands account magquote:
Maar dat is ook duidelijk een kloon.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:23 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik vind markdeutopiafan maar een na-aper
citrusquote:
Stop met deze actquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:23 schreef Artsy het volgende:
Maar wat is dat met die kloons hier op FOK! dan?
quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:23 schreef zakmes het volgende:
[..]
Maar dat is ook duidelijk een kloon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
wachtwoord veranderd en mail heb ik niet meer. Die zien we niet meer terug.quote:
pijnlijkquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:26 schreef R-woud88 het volgende:
Zo ben ik mijn Playstation account kwijt geraakt
Kun je geen nieuwe aanmaken?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:26 schreef R-woud88 het volgende:
Ja daar heb ik ook wel even flink zitten balen, bijna een traantje gelatenquote:
dafuq? Dat kunnen ze niet fixen?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:26 schreef R-woud88 het volgende:
Dat is wel lullig ja.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wachtwoord veranderd en mail heb ik niet meer. Die zien we niet meer terug.
Ik heb hem bewust zo veranderdquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:27 schreef zakmes het volgende:
[..]
Dat is wel lullig ja.
Ik heb altijd wel een logisch wachtwoord voor mezelf dan.
Heb ik ook wel gedaan, maar alle behaalde dingen in games op fifa na was ik kwijt, en dat is vrij pijnlijkquote:
Heb een uur aan de telefoon gehangen met Sony maar ze wilden niks doenquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
dafuq? Dat kunnen ze niet fixen?
dat is somber jaquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:26 schreef R-woud88 het volgende:
Ai dat is klote!quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:28 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel gedaan, maar alle behaalde dingen in games op fifa na was ik kwijt, en dat is vrij pijnlijk
quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat is somber ja
Mafuno onse abwino Flip.
Preciesquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:29 schreef Artsy het volgende:
[..]
Ai dat is klote!
Ik heb dat laatst gehad met een app op mijn phone, flink balen!
papoeatjes hierquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:30 schreef Already_in_use het volgende:
Politie...de brandweer hier. Over.
Zeehond in beeld. Niet schieten. Over.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
papoeatjes hier
Ystävällisin terveisin Flip.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:30 schreef Already_in_use het volgende:
Politie...de brandweer hier. Over.
Online niet, daar zaten dingen tussen waar ik jaren mee bezig wasquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:31 schreef Artsy het volgende:
[..]
Maar ja soms is het ook wel leuk om weer helemaal opnieuw te beginnen
Soort van levenswerkquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:31 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Online niet, daar zaten dingen tussen waar ik jaren mee bezig was
waarde zeehonden, ik salueer u, almachtigquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zeehond in beeld. Niet schieten. Over.
Je komt ook precies als ik eig weg moetquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zeehond in beeld. Niet schieten. Over.
Hey hier spreekt superwoman met spidermancape.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Aiu is brandweervrouw! Moooooo!"
Jij snapt het!quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:34 schreef Artsy het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje maar het voelt gewoon kut
Prima. En nu mijn schoenen poetsenquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarde zeehonden, ik salueer u, almachtig
კეთილი სურვილებით Flip.
ja je hebt gelijk haagsequote:
verdammt!quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je komt ook precies als ik eig weg moet
Moet dat nou ?quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moegen ontzettend ordinair gourmetten
Ja iemand moet het doen hèquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Helaas wel. Poen verdienen
voor boksen?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie blijft er allemaal op vannacht
Ik niet.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Liever jijquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja iemand moet het doen hè
Kut vergeet ik iets?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
voor boksen?
Concerne kalite Flip.
Nope. Morgen weer werken.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is er wat speciaals vannacht dan?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
dit.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is er wat speciaals vannacht dan?
Ja maar zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Liever jijkan ik lekker op de playstation spelen!!!
Wilder vs Fury, om 06:00quote:
wat is deze?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:39 schreef Already_in_use het volgende:
Als haags gaat strippen voor de webcam dan blijf ik wel op vannacht.
Haaa!quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:39 schreef Already_in_use het volgende:
Als haags gaat strippen voor de webcam dan blijf ik wel op vannacht.
Je kan fokken op kantoorquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja maar zo werkt het niet.
Ik moet fokken overdag dus jij zult moeten gaan werken.
Nee, puntjes hierquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
voor boksen?
Concerne kalite Flip.
Ja, is verplicht. Vinnik niet errug ook nog.quote:
quote:
Geef dan eens een andere reden om vannacht op te blijven?quote:
Jij moet eigenlijk ook wel een keer winnen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
mij niet gezien
matang Kalabot Flip.
Nee, lekker slapen zoquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Geef dan eens een andere reden om vannacht op te blijven?
Ga jij wel wakker blijven?
Zorg jij dan voor de meiden? Naar school brengen en halen enz?quote:
Ah, dat wil ik wel zienquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wilder vs Fury, om 06:00![]()
Saúdos Flip.
Yes doe ik Als ik er dan nog ben.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi ben ik weer. Kan iemand mij een appje sturen als worst er is?
quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi ben ik weer. Kan iemand mij een appje sturen als worst er is?
thx 😂quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Yes doe ik Als ik er dan nog ben.
Ja dat is goed hoor. Ben niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zorg jij dan voor de meiden? Naar school brengen en halen enz?
Ben jij ook zo'n geile bok?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:42 schreef Artsy het volgende:
Je kunt wel merken dat Haags het enige vrouwtje is met al die geile bokken hiero
Niet meerquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n geile bok?
Ik als man schuif dat zo naar binnenquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:42 schreef Artsy het volgende:
Je kunt wel merken dat Haags het enige vrouwtje is met al die geile bokken hiero
Niks mis mee?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:45 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik als man schuif dat zo naar binnen
Kan geregeld worden.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat is goed hoor. Ben niet zo moeilijkal heb ik het liefst een baby erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |