Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en bolkrijmquote:Op zaterdag 1 december 2018 18:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ontbijt/lunch/avondeten met friet en snacks dadelijk.![]()
Na het eten en de boodschappen. Ben net een klein uur m'n nest uitquote:
kost je geld!quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
Hey murp hoeveel schuift het om toneel te spelen in Haarlemmermeer
Hahahaquote:Op zaterdag 1 december 2018 18:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na het eten en de boodschappen. Ben net een klein uur m'n nest uit
wtf geen daglicht gezien dusquote:Op zaterdag 1 december 2018 18:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Markquote:
Door de luxaflex elke keer als ik wakker werd.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wtf geen daglicht gezien dus
Moggequote:Op zaterdag 1 december 2018 18:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kampioen!quote:
Hier mag dat vriendquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:01 schreef Artsy het volgende:
[..]
Tepels moeten wel even bedekt worden
Hahahaquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:05 schreef Artsy het volgende:
Dacht ik een bakje yoghurt gegeten te hebben blijkt het de mayo te zijn
Ja klein verschil.quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:05 schreef Artsy het volgende:
Dat merk je toch wel?quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:05 schreef Artsy het volgende:
hoe kwam je eraan ?quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:10 schreef Artsy het volgende:
[..]
Het was een zelfgemaakte slasaus in een yoghurt bakje
Alleen sla saus ?quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:13 schreef Artsy het volgende:
[..]
Ik was zo gulzig dat ik het binnen 10 seconden opslurpte
quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:13 schreef Artsy het volgende:
[..]
Ik was zo gulzig dat ik het binnen 10 seconden opslurpte
je eet slasaus zonder iets anders erbij ?quote:
Koekoekquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
je eet slasaus zonder iets anders erbij ?
Ik dacht dat het yoghurt wasquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
je eet slasaus zonder iets anders erbij ?
Dan zijn jou smaakpapillen goed naar de klotequote:Op zaterdag 1 december 2018 19:17 schreef Artsy het volgende:
[..]
Nogmaals ik slokte het zo op en bij de laatste slok proefde ik uiteindelijk wat het was
Ik knijp altijd mijn neus dicht bij het drinkenquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:18 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dan zijn jou smaakpapillen goed naar de klote
Dus jij neemt yoghurt met je neus dicht?quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:19 schreef Artsy het volgende:
[..]
Ik knijp altijd mijn neus dicht bij het drinken
Ja want ik lust het niet en na het trainen drink ik dat altijdquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:20 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dus jij neemt yoghurt met je neus dicht?
wel handig bij het pijpen deze skillsquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:17 schreef Artsy het volgende:
[..]
Nogmaals ik slokte het zo op en bij de laatste slok proefde ik uiteindelijk wat het was
Oke ja dat kanquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:20 schreef Artsy het volgende:
[..]
Ja want ik lust het niet en na het trainen drink ik dat altijd
Je neus dicht knijpen bedoel je?quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel handig bij het pijpen deze skills
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |