Het zat er wel een beetje aan te komen, we hebben al een tijdje een "vibe" maar ik had eerst een vriend en moest daarna de breuk toch wel een beetje verwerken.quote:
Tinder werkt prima voor mij. Maar dat is ook het enige wat ik gebruik naast irl ogen open houden.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
Jammer dat paiq zo dood als wat isanders zou dat wel degene zijn die het best werktte denk ik.
Welke bij jullie?
Mee eens, daar zaten/zitten volgens mij serieuzere vrouwen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
Jammer dat paiq zo dood als wat isanders zou dat wel degene zijn die het best werktte denk ik.
Welke bij jullie?
Weet je zeker dat dit geen rebound voor je gaat zijn?quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:38 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Het zat er wel een beetje aan te komen, we hebben al een tijdje een "vibe" maar ik had eerst een vriend en moest daarna de breuk toch wel een beetje verwerken.
Hij gaf ook aan bewust gewacht te hebben tot ik daar overheen was.
Wel superhappy nu
Zeker weten doe je het nooit, maar ik denk dat ik het voldoende tijd heb gegeven. Kom uit een korte relatie dus dan is voor mijn gevoel de kans op rebounds toch kleinerquote:Op zaterdag 1 december 2018 16:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit geen rebound voor je gaat zijn?
Want dan ben je meteen een rebound?quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daarom uit de buurt blijven van mensen die kort single zijn :p
Die kans zit er vaak dik in, want ze proberen hun ex te vergeten door ergens anders liefde op te zoeken en als jij dan daar bent op de goede plek op het verkeerde moment dan gaan ze een paar weken/maanden met jou door, vinden ze je tóch niet zo interessant en dan is het afgelopen terwijl jij denkt dat het serieus is.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Want dan ben je meteen een rebound?
Precies.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daarom uit de buurt blijven van mensen die kort single zijn :p
Nee. Al denk ik wel dat mensen wel gewoon wat tijd nodig hebben om hun relatie te verwerken. En het werkt als je dan op het moment aandacht van iemand krijgt.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Want dan ben je meteen een rebound?
Dit.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Al denk ik wel dat mensen wel gewoon wat tijd nodig hebben om hun relatie te verwerken. En het werkt als je dan op het moment aandacht van iemand krijgt.
Dan is de kans wel kleiner. Als jullie het maar goed aanpakken op de werkvloer.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:05 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Zeker weten doe je het nooit, maar ik denk dat ik het voldoende tijd heb gegeven. Kom uit een korte relatie dus dan is voor mijn gevoel de kans op rebounds toch kleiner
Eens inderdaad...quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Al denk ik wel dat mensen wel gewoon wat tijd nodig hebben om hun relatie te verwerken. En het werkt als je dan op het moment aandacht van iemand krijgt.
Dat kan ook zonder dat het net uit is natuurlijk, ik weet niet of de kans op die manier dan groter is.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:06 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Die kans zit er vaak dik in, want ze proberen hun ex te vergeten door ergens anders liefde op te zoeken en als jij dan daar bent op de goede plek op het verkeerde moment dan gaan ze een paar weken/maanden met jou door, vinden ze je tóch niet zo interessant en dan is het afgelopen terwijl jij denkt dat het serieus is.
En later als ze dan een échte relatie heeft en vriend denk je WTF![]()
Bron: ikzelf
Tijd om te verwerken zeker, maar het kan ook meehelpen als je iemand leukers tegen komt. Diegene hoeft dan niet meteen een rebound te zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je vlak na een relatie iemand treft die je leuk vindt en andersom ook dat je gevoelens niet helemaal oprecht zijn. Maar het kan ook goed gaan natuurlijk. Voor mij is het wel een waarschuwing als iemand net uit een serieuze relatie is.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder dat het net uit is natuurlijk, ik weet niet of de kans op die manier dan groter is.
[..]
Tijd om te verwerken zeker, maar het kan ook meehelpen als je iemand leukers tegen komt. Diegene hoeft dan niet meteen een rebound te zijn natuurlijk.
Oh het zal vast wel goed kunnen gaan hoor, maar denk dat iemand dan nog wel wat "instabiel" is en zoekende..quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je vlak na een relatie iemand treft die je leuk vindt en andersom ook dat je gevoelens niet helemaal oprecht zijn. Maar het kan ook goed gaan natuurlijk. Voor mij is het wel een waarschuwing als iemand net uit een serieuze relatie is.
Gok dat die naar mij bedoeld was.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:24 schreef Allures het volgende:
Maar had jij eerst geen getrouwde kerel van je werk?
Dacht je dat hij bij zijn vrouw zou weg gaan?quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:32 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Gok dat die naar mij bedoeld was.
Mijn grote fout van mijn stageplek vorig jaar was dat ja, blij dat dat uiteindelijk nooit wat geworden is.
Kerels met vriendin, nooit aan beginnen
Hij heeft gelogen ja. Hij heeft steeds gezeten van "Ja het is een aflopende zaak en bladiebla" maar liar liar.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dacht je dat hij bij zijn vrouw zou weg gaan?
En toen je hem leerde kennen wist je dat die getrouwd was?quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:36 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Hij heeft gelogen ja. Hij heeft steeds gezeten van "Ja het is een aflopende zaak en bladiebla" maar liar liar.
Appte een tijd terug ineens toen ie single Was, maar needankje
Getrouwd was ie niet, wel in een relatie. En had inderdaad de red flag niet moeten negerenquote:Op zaterdag 1 december 2018 17:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En toen je hem leerde kennen wist je dat die getrouwd was?
Ik zou nooit iets met een man beginnen die al een relatie heeft. Zo onbetrouwbaar als de pest.
Zal er ook aan liggen hoe lang er al gezeik is en op wat voor manier je uit elkaar bent gegaan. Maar ik zou nooit iemand afschrijven omdat het net uit is.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je vlak na een relatie iemand treft die je leuk vindt en andersom ook dat je gevoelens niet helemaal oprecht zijn. Maar het kan ook goed gaan natuurlijk. Voor mij is het wel een waarschuwing als iemand net uit een serieuze relatie is.
Sowieso onbetrouwbaar ookal kapt diegene er wel mee. Waarom zou hij/zij niet hetzelfde doen als jullie samen iets hebben.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:36 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Hij heeft gelogen ja. Hij heeft steeds gezeten van "Ja het is een aflopende zaak en bladiebla" maar liar liar.
Appte een tijd terug ineens toen ie single was, maar needankje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |