Das geen rode vlag meer tochquote:Op zaterdag 1 december 2018 17:42 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Getrouwd was ie niet, wel in een relatie. En had inderdaad de red flag niet moeten negeren
probleem met paiq is dat het moment dat de foto zichtbaar is dat je gelijkt geblockt word omdat je geen brad pit bentquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
Jammer dat paiq zo dood als wat isanders zou dat wel degene zijn die het best werktte denk ik.
Welke bij jullie?
maar vind je dat een goed idee omdat allemaal in je professionele omgeving te doen?quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:32 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Gok dat die naar mij bedoeld was.
Mijn grote fout van mijn stageplek vorig jaar was dat ja, blij dat dat uiteindelijk nooit wat geworden is.
Kerels met vriendin, nooit aan beginnen
Denk niet dat ze dat een goed idee vind nee.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:51 schreef Allures het volgende:
[..]
maar vind je dat een goed idee omdat allemaal in je professionele omgeving te doen?
Valt ook wel mee, als je gewoon reactie stuurt naar foto bewonderaars die je zelf leuk vindt.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
probleem met paiq is dat het moment dat de foto zichtbaar is dat je gelijkt geblockt word omdat je geen brad pit bent
Uh?quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:55 schreef cherrycoke het volgende:
ohw en dames, iemand aan het lijntjes houden met "ik heb het druk dit weekend" ja sorry ik heb gewoon geen zin om al je gezeik aan te horen en hoe slecht je het hebt en hoe zielig jewel niet bent. dan ben bij mij al op voorbehoud al afgeschreven.
ik heb niet veel eisen maar ik wil wel graag positiviteit
als je dan iemand uitvraagt van die antwoorden krijgen van "nee heb het het druk" maar wel naar boehoe luisterenquote:
De boehoe komt van haar in de chat?quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als je dan iemand uitvraagt van die antwoorden krijgen van "nee heb het het druk" maar wel naar boehoe luisteren
quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De boehoe komt van haar in de chat?
Dan was het dus toch een aflopende zaak!quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:36 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Hij heeft gelogen ja. Hij heeft steeds gezeten van "Ja het is een aflopende zaak en bladiebla" maar liar liar.
Appte een tijd terug ineens toen ie single was, maar needankje
Alleen op iets langere termijn dan wenselijk ja hahahaquote:Op zaterdag 1 december 2018 18:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan was het dus toch een aflopende zaak!
Tuurlijk. You live, you learn. De belangrijkste dingen heb ik toch geleerd door op mijn bek te gaan.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:16 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Alleen op iets langere termijn dan wenselijk ja hahaha
Zag hem laatst lopen en snapte niet meer hoe ik me met hem bezig heb gehouden. Fouten zijn er om gemaakt te worden toch?
Dit inderdaad, hoe leuk en vloeiend gesprekken ook lopen, als je daar als man niet minimaal een 8/10 bent word je geblokkeerd door gepikeerde vrouwen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
probleem met paiq is dat het moment dat de foto zichtbaar is dat je gelijkt geblockt word omdat je geen brad pit bent
Dat is ook altijd vervelend "ja ben druk dit weekend, zullen we volgend weekend wat plannen? En dan komt dat weekend er aan en is er "wat tussen gekomen" En dat gaat dan 4-5 weekenden zo door.. Als je dan zegt geen behoefte meer hebt aan contact omdat je wel een vis of hond was geworden als je aan een lijntje gehouden had willen worden snappen ze dat niet en worden ze boosquote:Op zaterdag 1 december 2018 17:55 schreef cherrycoke het volgende:
ohw en dames, iemand aan het lijntjes houden met "ik heb het druk dit weekend" ja sorry ik heb gewoon geen zin om al je gezeik aan te horen en hoe slecht je het hebt en hoe zielig jewel niet bent. dan ben bij mij al op voorbehoud al afgeschreven.
ik heb niet veel eisen maar ik wil wel graag positiviteit
HET IS OOK NOOIT GOED.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:50 schreef Allures het volgende:
Paiq is dan ook niet echt voor de vlotte knapperds heb ik het idee
Als ze dat daar wel zijn weet je zeker dat ze vreemdgaan
maar eigenlijk vind je haar dus niet leuk tenzij ze beschikbaar is?quote:
dat ik geen vreemdganger wil en ook geen lelijkerd met de socialskills van een bang konijn wil toch niet zeggen dat daar tussen niet iets zit wat goed isquote:
Apart dat iemand die er goed uitziet daar meteen een vreemdganger is.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:33 schreef Allures het volgende:
[..]
dat ik geen vreemdganger wil en ook geen lelijkerd met de socialskills van een bang konijn wil toch niet zeggen dat daar tussen niet iets zit wat goed is
ja dat was 100% letterlijk. Ik heb ze allemaal gesprokenquote:Op zaterdag 1 december 2018 18:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Apart dat iemand die er goed uitziet daar meteen een vreemdganger is.
Je zet het zelf net neer.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:38 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dat was 100% letterlijk. Ik heb ze allemaal gesproken
Net alsof dat eigenschappen zijn die inherent aan elkaar verbonden zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:33 schreef Allures het volgende:
[..]
dat ik geen vreemdganger wil en ook geen lelijkerd met de socialskills van een bang konijn wil toch niet zeggen dat daar tussen niet iets zit wat goed is
Dude. Je kijkt Disnep films. Hou op hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
Kwa uiterlijk zie ik er ook standaard als zon ‘ te lief ‘ persoon. Maar dat ben ik alles behalve, zeg maar
Dan blokkeren ze mij gelijk, tsja..
het heeft zn charme wel
quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:52 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Dude. Je kijkt Disnep films. Hou op hoor.
Volgens mij had ik laatst nog zo'n hoofdrolspeler in mijn bullbar hangen.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:52 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Niks mis mee. Zit nu bij de grinch. Groetjes xxquote:Op zaterdag 1 december 2018 18:52 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Nou de hongerloontjes die ze betalen.. en dat die dochter dan zegt dat het minimumloon hoger moet terwijl ze zelf groot aandeelhouder is en daar dus gewoon zeggenschap over heeft... Tikje hypocriet hoor.quote:
Happn is eigenlijk de enige denk ik die ik nog niet geprobeerd heb....is die leuk en handig?quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:22 schreef Feddd het volgende:
Ben na een week of 2 weer begonnen met wat te tinderen en happn. Paar lijntjes uitgegooid, eens kijken of er iets uit voort gaat komen.
Als er dates komen laat ik het hier weten
Die kijkt in je omgeving wie je tegen bent gekomen(straal van 250m) en die komen in je lijst terug.quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Happn is eigenlijk de enige denk ik die ik nog niet geprobeerd heb....is die leuk en handig?
Aah okee....klinkt wel goed......dankjewel!quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:27 schreef Feddd het volgende:
[..]
Die kijkt in je omgeving wie je tegen bent gekomen(straal van 250m) en die komen in je lijst terug.
In een stad gaat het heel erg snel, da's wel een nadeeltje.quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Aah okee....klinkt wel goed......dankjewel!
Maar ik ga niet vaak de stad uit.....dat scheelt misschien?quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
In een stad gaat het heel erg snel, da's wel een nadeeltje.
Kom je teveel exen tegen bedoel je?quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
In een stad gaat het heel erg snel, da's wel een nadeeltje.
Geen last vanquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:41 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Kom je teveel exen tegen bedoel je?
Leuk!quote:Op zondag 2 december 2018 03:54 schreef Trashcanman het volgende:
De date vanavond was tof: bijna de klok rond gepraat en gezoend. Ik zie haar vandaag weer
Ja joh. Wie weet is die onwijs leuk.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:41 schreef Halimede het volgende:
Ik heb besloten dat de 2e date met vetermeneer toch wel door gaat, ik kan wel om alle gekke foto's gillend wegrennen, maar volgens mij is het best een lieve jongen die toch wel een kans verdient
Interessante psychologie wel.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:41 schreef Halimede het volgende:
Ik heb besloten dat de 2e date met vetermeneer toch wel door gaat, ik kan wel om alle gekke foto's gillend wegrennen, maar volgens mij is het best een lieve jongen die toch wel een kans verdient
Toch volkomen logisch dat als je geen vrouwen ontmoet dat er ook geen blijft hangen? Hoef je niet onzeker uit te gaan wijden over je uiterlijk.quote:Op zondag 2 december 2018 09:06 schreef LlucMajor het volgende:
Het begint bij mij wel een beetje gênant te worden op Tinder![]()
Gisteren voor de vierde keer geïnstalleerd in een tijdsbestek van 1,5 maand, en had ook een paar matches waar ik nu zeker al drie keer mee gematcht ben in die periode. Die zullen ook wel denken![]()
Maargoed ik wil hier ook maar eens mee gaan kijken, omdat het hoog tijd wordt om mijn date leven eens serieus te nemen. Dacht altijd : ''Het komt vanzelf wel'', maar dat gebeurt gewoon niet. En word in mei alweer dertig.
Reden is overigens dat ik gewoon géén nieuwe vrouwen ontmoet. Vrienden hebben allemaal een relatie, dus als we iets gaan doen is het vaak bij iemand thuis kaarten / pokeren met een biertje of een wedstrijd bezoeken met onze seizoenskaart, maar wat je daar tegen komt gaat je natuurlijk niet verder helpen.
Qua uiterlijk kan ik me, al zeg ik het zelf, niet echt voorstellen dat er niemand voor mij te vinden is. Ben geen supermodel, maar qua hoofd en bouw ben ik denk ik nog het beste te vergelijken met een type Mathijs de Ligt, nog een tikje groter en dan zonder flaporen. Geen model, maar ook geen gast waar geen een vrouw op zit te wachten. (lijkt me)
Klopt hoor, maar ik ben van nature niet bepaald extravert. Op zich wel sociaal, maar niet iemand die zomaar op iedereen afstapt en dan meteen een heel praatje klaar heeft staan. Maar uiteraard besef ik dat ik de comfort zone wel wat vaker moet gaan verlaten.quote:Op zondag 2 december 2018 09:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Toch volkomen logisch dat als je geen vrouwen ontmoet dat er ook geen blijft hangen? Hoef je niet onzeker uit te gaan wijden over je uiterlijk.
Op plekken komen waar je nieuwe mensen leert kennen is wel een aardige stap in het diepe. "Je bek opentrekken" is daar dan vervolgens ook weer een vereiste. Heb je zelf ideeën waar je mensen gaat treffen? Je bent bezig met tinder zeg je, werkt dat?
Ik vind tinder gold, vooral voor die prijs, wel toegevoegde waarde hebben. Je kunt vooraf zien wie jou een like geeft, dus je kunt alvast voorsorteren. Daarnaast kun je je locatie ''spoofen'', en ik heb het idee dat je locatie (en weergegeven matches) accurater worden als je zelf een locatie instelt.quote:Op zondag 2 december 2018 09:21 schreef Themeparktommy het volgende:
Hebben jullie ook ineens 50% korting op Tinder gold? Is dat een beetje aan te raden? Is nog steeds 15,- 🤔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |