Waarschijnlijk heeft het niet zoveel zin meer om te raden?quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
Huiskamervraag: de volgende plaat heeft eigenlijk hetzelfde thema. Eén keer raden welk nummer het is....
Nope, maar we waren net aan het eten.quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft het niet zoveel zin meer om te raden?
Op welke manier dan?quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, maar we waren net aan het eten.
Mevrouw ToT is nu ook hier, ze stopt met haar baan. Die lui zaten haar echt uit te buiten!
Moet je nu ook schakelen, of laat je dat doen?quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:22 schreef peaceman het volgende:
Wij zijn nog niet thuis, maar we komen eraan en schakelen dan in.
Tussen de typische Storm-nummers door, verscheen een single die net zo goed als Jam & Spoon had kunnen worden uitgebracht: Love Is Here To Stay
livelink is juist anti Rammstein.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar je bent echt Rammstein-fan dus? Of was dat maar zo een grapje?
Neequote:Op zaterdag 1 december 2018 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar je bent echt Rammstein-fan dus? Of was dat maar zo een grapje?
* Elfletterig verwijdert weer een track uit het mapje...quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ben geen Rammstein-fan. Ik herhaal; ik ben geen Rammstein-fan!
quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig verwijdert weer een track uit het mapje...
Ze gaven haar veel te veel taken terwijl ze alleen afwasser was, en anderen deden bijna niks. Daarbij lieten ze haar steeds zo lang door werken dat ze de trein zou missen als ze niet op het eind alles uit haar handen liet vallen en naar de bus zou rennen om die trein vervolgens te halen.quote:
Overigens hebben zowel de Pet Shop Boys als Jam & Spoon een nummer van Rammstein geremixt, maar dat terzijde. Komt t.z.t. wel een keer.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Daarom was het des te grappiger dat peaceman dat voor haar draaide.
Groot gelijk dat ze stopt. Uitbuiting is een beetje 1834.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze gaven haar veel te veel taken terwijl ze alleen afwasser was, en anderen deden bijna niks. Daarbij lieten ze haar steeds zo lang door werken dat ze de trein zou missen als ze niet op het eind alles uit haar handen liet vallen en naar de bus zou rennen om die trein vervolgens te halen.
Never alone van Two brothers on the 4th floor.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is er iets anders waarmee ik je dan wél een plezier kan doen?
quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Overigens hebben zowel de Pet Shop Boys als Jam & Spoon een nummer van Rammstein geremixt, maar dat terzijde. Komt t.z.t. wel een keer.
Vervelend. Dus nou moet ze weer opnieuw op zoek?quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze gaven haar veel te veel taken terwijl ze alleen afwasser was, en anderen deden bijna niks. Daarbij lieten ze haar steeds zo lang door werken dat ze de trein zou missen als ze niet op het eind alles uit haar handen liet vallen en naar de bus zou rennen om die trein vervolgens te halen.
Ik heb de cd hier ergens in de kast liggen. Ik ga even spittenquote:Op zaterdag 1 december 2018 18:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Never alone van Two brothers on the 4th floor.
Of had je die laatst al gedraaid?
Was speciaal voor Theo Theequote:Op zaterdag 1 december 2018 18:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beetje Björk stem. Leuk nummer.
Toevallig had ik ook al een andere 90s-dancetrack klaarstaan, dus die komt zo hier achteraan: 2 Brothers On The 4th Floor met Never Alone. Verzoekje van Livelink
Gewoon stoppen dan maar.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Roken is weer niet aan de orde bij deze show.
Je wordt straks nog behoorlijk op de proef gesteld hoorquote:Op zaterdag 1 december 2018 18:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Roken is weer niet aan de orde bij deze show.
Hmm, dat zal wel weer loslopen. Of het moet héél zoetsappig worden op een bepaalde manier.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wordt straks nog behoorlijk op de proef gesteld hoor
Anticappella feat. MC Fixx It - Move Your Body
Ik hoorde iets op de achtergrond aan het einde van het vorige nummer, maar kon niet horen wát precies.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Never mindKomt een andere keer wel
Was een korte sample uit het nummer How Does It Make You Feel? van AIR. Misschien draai ik straks de hele plaat wel evenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 1 december 2018 18:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier past die R49 whisper jingle goed bij.
Als je niet beter zou weten is het net of het in het nummer hoort.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is vrijwel dezelfde computerstem, denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |