Was speciaal voor Theo Theequote:Op zaterdag 1 december 2018 18:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beetje Björk stem. Leuk nummer.
Toevallig had ik ook al een andere 90s-dancetrack klaarstaan, dus die komt zo hier achteraan: 2 Brothers On The 4th Floor met Never Alone. Verzoekje van Livelink
Gewoon stoppen dan maar.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Roken is weer niet aan de orde bij deze show.
Je wordt straks nog behoorlijk op de proef gesteld hoorquote:Op zaterdag 1 december 2018 18:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Roken is weer niet aan de orde bij deze show.
Hmm, dat zal wel weer loslopen. Of het moet héél zoetsappig worden op een bepaalde manier.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wordt straks nog behoorlijk op de proef gesteld hoor
Anticappella feat. MC Fixx It - Move Your Body
Ik hoorde iets op de achtergrond aan het einde van het vorige nummer, maar kon niet horen wát precies.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Never mindKomt een andere keer wel
Was een korte sample uit het nummer How Does It Make You Feel? van AIR. Misschien draai ik straks de hele plaat wel evenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 1 december 2018 18:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier past die R49 whisper jingle goed bij.
Als je niet beter zou weten is het net of het in het nummer hoort.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is vrijwel dezelfde computerstem, denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |