Goedemorgen.... gewoon even terug naar bed.quote:
quote:
En daarna een warme chocolademelk. Want het is best koud nog.quote:Op zaterdag 1 december 2018 10:09 schreef just me het volgende:
[..]en het is droog, mooi voor de golftraining vanmiddag
hoe gaat het vandaag met je ?quote:
Ik heb liever kou dan regen! En zeker een warme chocolademelk na afloop!quote:Op zaterdag 1 december 2018 10:10 schreef Melting het volgende:
[..]
En daarna een warme chocolademelk. Want het is best koud nog.
Soms is kou fijner, en soms regen. Ligt een beetje aan de situatie.quote:Op zaterdag 1 december 2018 10:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb liever kou dan regen! En zeker een warme chocolademelk na afloop!
Ik heb het uiteraard over mijn eigen situatie vanmiddagquote:Op zaterdag 1 december 2018 10:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Soms is kou fijner, en soms regen. Ligt een beetje aan de situatie.
Dan snap ik het wel.quote:Op zaterdag 1 december 2018 10:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het uiteraard over mijn eigen situatie vanmiddag
ben je helemaal klaar voorquote:
Ja hoor. Ik hoef alleen mijn benen onder de tafel te schuiven.quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2018 10:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik hoef alleen mijn benen onder de tafel te schuiven.
Zorgen dat ik vanmiddag niet teveel eet.
Na gedane arbeid is het goed rustenquote:Op zaterdag 1 december 2018 10:19 schreef Melting het volgende:
Maar voor het zover is; vanmiddag nog even wat poetsen.
quote:
Fijn, hopen dat het beter blijft gaan!quote:Op zaterdag 1 december 2018 10:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
iets beter geslapen, fysio heeft wel wat geholpen
quote:Op zaterdag 1 december 2018 10:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
iets beter geslapen, fysio heeft wel wat geholpen
quote:Programma van vandaag
18:00 - 20:00 DJ11 - What's The Deal Again With Show Titles That Are (Much) Too Long?
20:00 - 23:00 DJ Peaceman - Hoe zat het ook alweer met D's initiatief inzake liedjes die (terug) in de top 2000 "moeten"
quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:56 schreef Symphonic het volgende:
Programma van vandaag
18:00 - 20:00 DJ11 - What's The Deal Again With Show Titles That Are (Much) Too Long?
20:00 - 23:00 DJ Peaceman - Hoe zat het ook alweer met D's initiatief inzake liedjes die (terug) in de top 2000 "moeten"
18:00 - 23:00 DJ Symph en Doedezemaar - We willen vanavond natuurlijk heel graag luisteren, maar ja we hebben helaas alle showtitels van hedenavond nog niet helemaal uitgelezen. (Maar we zijn erbij hoor)
quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:56 schreef Symphonic het volgende:
Programma van vandaag
18:00 - 23:00 DJ Symph en Doedezemaar - We willen vanavond natuurlijk heel graag luisteren, maar ja we hebben helaas alle showtitels van hedenavond nog niet helemaal uitgelezen. (Maar we zijn erbij hoor)
Goed bezigquote:Op zaterdag 1 december 2018 14:07 schreef Tailless het volgende:
[..]
vandaag even mijn nieuwe mic uittesten
als het nog magquote:Op zaterdag 1 december 2018 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed bezigBinnenkort weer een show op Radio 49?
geen ideequote:Op zaterdag 1 december 2018 14:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet.
Fijn. Ik had namelijk net het gevoel dat er zoiets aan de hand was en wilde een testuitzending gaan plannen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:09 schreef MadMaster het volgende:
De connectie tussen GUP en de server ligt er weer uit.
Ik ga de server weer even rebooten...
Ik ga nu zelf even testen, want de boel lijkt behoorlijk dood.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijn. Ik had namelijk net het gevoel dat er zoiets aan de hand was en wilde een testuitzending gaan plannen.
Beter nu erachter komen dan vanavond pas. Dank.
oh dear... hopelijk lukt het melting dan nog voor vanavondquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:13 schreef MadMaster het volgende:
Helaas, ik kan ook niet bij het rooster komen (niemand trouwens, denk ik), dus ik ben er even klaar mee...
Ik snap dat je er klaar mee bent.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:13 schreef MadMaster het volgende:
Helaas, ik kan ook niet bij het rooster komen (niemand trouwens, denk ik), dus ik ben er even klaar mee...
hmm wat is er toch aan de hand de laatste tijd.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap dat je er klaar mee bent.
Frosty is op dit moment helemaal niet bereikbaar. Ik zat nog in het roosterprogramma, maar krijg nu een foutmelding dat de pagina niet kan worden geladen.
Mijn vorige twee uitzendingen konden niet doorgaan omdat mijn signaal niet werd opgepikt; beide moest ik verzetten. En nu ligt de hele zooi plat. Leuk is anders.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmm wat is er toch aan de hand de laatste tijd.
en ik heb reclame gemaakt voor de show vanavond.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn vorige twee uitzendingen konden niet doorgaan omdat mijn signaal niet werd opgepikt; beide moest ik verzetten. En nu ligt de hele zooi plat. Leuk is anders.
Mee eens.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn vorige twee uitzendingen konden niet doorgaan omdat mijn signaal niet werd opgepikt; beide moest ik verzetten. En nu ligt de hele zooi plat. Leuk is anders.
daarom... overmacht noemde ik het.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:30 schreef MadMaster het volgende:
Eventjes...
Niemand zit te wachten op deze situatie, dus hou daar svp even rekening mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |