SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.L2B's Mixcloud
quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pickups, dus het blijft nog een beetje in de sfeer.
Vergeet de zwoele oogopslag niet.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pickups, dus het blijft nog een beetje in de sfeer.
Neuh, dat was echt geboekt om de herrie hier te ontlopen. Midden in het bos was wel fijn. Verder zit ik weer prima thuis en een paar gratis parkeerplaatsen van de gemeente gekregen.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:45 schreef livelink het volgende:
Mis je je villa nog een beetje, Lucky?
quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Vergeet de zwoele oogopslag niet.
Hoeveel auto's heb je dan?quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, dat was echt geboekt om de herrie hier te ontlopen. Midden in het bos was wel fijn. Verder zit ik weer prima thuis en een paar gratis parkeerplaatsen van de gemeente gekregen.
Kan je lekker asociaal overdwars parkeren.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]1 auto, 2,5 parkeerplaatsen.
Daar zat ik serieus over te denken, want nu wil iemand anders er nog wel eens een auto parkeren, niet wetende dat de plaatsen op mijn kavel liggen. Maar ja, de gemeente heeft er ook niet op geler of het huur- of koop was. Dat was mooi in mijn voordeel.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan je lekker asociaal overdwars parkeren.
Fraaie laatste.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:50 schreef peaceman het volgende:
De laatste:
Sigur Rós - Untitled 8 (Popplagið)
quote:
Ik sla het even op.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:52 schreef peaceman het volgende:
[..]moest zelf nog een minuut bijplussen
ik draai wel vaker leuke onbekendere dingen.quote:
Maar niet zo vaak van 11 minuten en 45 seconden.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik draai wel vaker leuke onbekendere dingen.
ik heb ze wel langer inderdaad.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar niet zo vaak van 11 minuten en 45 seconden.
en door dat kind heb je niks van de show kunnen horen?quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:57 schreef ToT het volgende:
Pfff ff de buurvrouw gevraagd of ze kon komen om de kleine te troosten, maar uiteraard: net toen ik het haar gevraagd had (vlak voor ze daadwerkelijk kwam), viel-ie in slaap!
Na al die fucking uren!
Het eerste deel wel, maar niet vanaf het moment dat ik zei dat hij zo onrustig was.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
en door dat kind heb je niks van de show kunnen horen?
ach je kunt ze op youtube opzoeken nav de playlist. Wel vervelend dat ie zo slecht slaapt.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Het eerste deel wel, maar niet vanaf het moment dat ik zei dat hij zo onrustig was.
Geen idee wat de reden was, of is het normaal bij die kleine mensjes?quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:57 schreef ToT het volgende:
Pfff ff de buurvrouw gevraagd of ze kon komen om de kleine te troosten, maar uiteraard: net toen ik het haar gevraagd had (vlak voor ze daadwerkelijk kwam), viel-ie in slaap!
Na al die fucking uren!
Moeten wij afwachten of je er wel bent, of hoop je dat wij er weer zijn?quote:Op vrijdag 30 november 2018 23:01 schreef peaceman het volgende:
Bedankt voor het luisteren allemaal!
Tot morgenavond hoop ik!
quote:Op vrijdag 30 november 2018 23:01 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Peaceman voor deze uitdagende show
Zij je titten al zo groot geworden?quote:Op vrijdag 30 november 2018 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hunkemöller setje weer in kast legt
quote:Op vrijdag 30 november 2018 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach je kunt ze op youtube opzoeken nav de playlist. Wel vervelend dat ie zo slecht slaapt.
Overdag is-ie best lekker rustig, maar 's avonds minder en sowieso als mevrouw ToT er niet is...quote:Op vrijdag 30 november 2018 23:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee wat de reden was, of is het normaal bij die kleine mensjes?
Je moet je parkeerplaatsen in de strijd gooien.quote:Op vrijdag 30 november 2018 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hunkemöller setje weer in kast legt
Was je alleen met hem vanavond? Ja, soms kan je er wanhopig van worden. Gelukkig slaapt hij nu zodat jij nu ook je rust kunt pakken.quote:Op vrijdag 30 november 2018 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Overdag is-ie best lekker rustig, maar 's avonds minder en sowieso als mevrouw ToT er niet is...
Weer niet, feestavond dan...quote:Op vrijdag 30 november 2018 23:01 schreef peaceman het volgende:
Bedankt voor het luisteren allemaal!
Tot morgenavond hoop ik!
ja begreep dat je wat druk bent... understatement! Hoe was Doe Maar?quote:
Geen idee of dit zou helpen maar het geluid van haar hartslag opnemen en dat afspelen op moeilijke momenten? Heb weleens gelezen dat dat geluid heel rustgevend is voor kleintjes.quote:Op vrijdag 30 november 2018 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Overdag is-ie best lekker rustig, maar 's avonds minder en sowieso als mevrouw ToT er niet is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |