Snap ik! Dan zou je echt een keer op een doordeweekse dag moeten kunnen gaan....buiten de reguliere vakanties.....dan is het lekker rustigquote:Op zaterdag 1 december 2018 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dan is een abo idd leuk.
Mij houdt vooral de prijs echt tegen.
Ja dat zou idd wel een optie zijnquote:Op zaterdag 1 december 2018 10:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Snap ik! Dan zou je echt een keer op een doordeweekse dag moeten kunnen gaan....buiten de reguliere vakanties.....dan is het lekker rustig
Zoonlief en ik hadden het ooit zo rustig dat we paar rondjes mochten blijven zitten......na 6 x Vogelrok wil je er wel uit trouwens.....quote:Op zaterdag 1 december 2018 10:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat zou idd wel een optie zijn.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 10:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoonlief en ik hadden het ooit zo rustig dat we paar rondjes mochten blijven zitten......na 6 x Vogelrok wil je er wel uit trouwens.....![]()
Inderdaad, en anders ben je zomaar 60 euro kwijt ofzoquote:Op zaterdag 1 december 2018 10:23 schreef dud0r het volgende:
Efteling is inderdaad duur. Wij gaan alleen als we goedkoper kaarten kunnen krijgen.
Via werk voor 12,50kaarten gekocht. Dat zijn de leukere prijzen.
Ja dan is t leuk. 36 euro p.p. is belachelijkquote:Op zaterdag 1 december 2018 10:23 schreef dud0r het volgende:
Efteling is inderdaad duur. Wij gaan alleen als we goedkoper kaarten kunnen krijgen.
Via werk voor 12,50kaarten gekocht. Dat zijn de leukere prijzen.
Ja is ook zo. Maar die prijzenquote:Op zaterdag 1 december 2018 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, wij ook wel maar heeeel soms wil ik nog weleens wat halen.
Moet altijd wel lachen om die "aanbiedingen" in zo'n park.quote:
Daar heb je in de snackbar een menu voor een gezin voorquote:Op zaterdag 1 december 2018 10:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen om die "aanbiedingen" in zo'n park.
Patatje + cola voor 7.50 ofzo.
echt hequote:Op zaterdag 1 december 2018 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb je in de snackbar een menu voor een gezin voor.
38 toch ondertussen al? En dan komt er nog een tientje voor het parkeren bij. Nog wat te eten en drinken. Je bent zo ¤200 kwijt als je met het gezin gaatquote:Op zaterdag 1 december 2018 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dan is t leuk. 36 euro p.p. is belachelijk.
Aan de deur 38 idd, als je online besteld 36.quote:Op zaterdag 1 december 2018 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
38 toch ondertussen al? En dan komt er nog een tientje voor het parkeren bij. Nog wat te eten en drinken. Je bent zo ¤200 kwijt als je met het gezin gaat
Als ik er 50 bij leg ben ik een lang weekendje weg met mijn gezin. Keuze is dan snel gemaakt, vind ik.quote:Op zaterdag 1 december 2018 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
38 toch ondertussen al? En dan komt er nog een tientje voor het parkeren bij. Nog wat te eten en drinken. Je bent zo ¤200 kwijt als je met het gezin gaat
Eensquote:Op zaterdag 1 december 2018 10:41 schreef Samzz het volgende:
Daarnaast is een pretpark in de weekenden en vrije dagen en vakanties ook gewoon kut. Al die schreeuwende blagen.
Ik ben ook onderweg naar de douche. Eerst alles weer even scheren.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 1 december 2018 10:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik er 50 bij leg ben ik een lang weekendje weg met mijn gezin. Keuze is dan snel gemaakt, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |