Dwddquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:31 schreef KapBak het volgende:
Minister wil niet in VI zitten natuurlijk, wil podium met haar publiek.
GRAS IS GROENquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk is er in de rust haxball
Het erge is dat je dit waarschijnlijk ook nog echt met shift getypt hebt, denkende dat je dan een baas bent.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
GRAS IS GROEN
ECHTE BAZEN TYPEN MET SHIFT
Ik type WEL MET SHIFftquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het erge is dat je dit waarschijnlijk ook nog echt met shift getypt hebt, denkende dat je dan een baas bent.
quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het erge is dat je dit waarschijnlijk ook nog echt met shift getypt hebt, denkende dat je dan een baas bent.
Er valt wat te rellen hé. En straks zijn het alleen weer de vbl hooligans die er van langs krijgenquote:
wen er maar aanquote:
quote:
God niet, dus zondag ga je klappen krijgen vriendquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:34 schreef KingRoland het volgende:
trouwens ik sta achter johan maar ik wil iedereen laten weten dat ik geen homofoob ben
ik hou van homo's
ik hou van iedereen
Ik hou ook van Paxcon.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:34 schreef KingRoland het volgende:
trouwens ik sta achter johan maar ik wil iedereen laten weten dat ik geen homofoob ben
ik hou van homo's
ik hou van iedereen
kloptquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
God niet, dus zondag ga je klappen krijgen vriend
quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel jammer dat Jan liegt trouwens maar strakke opening.
Jan heeft veel respect voor homo's. Is geopereerd via z'n koker.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jan zit nog in het verzet.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
'Maradonna'quote:
Als haags een zoon krijgt en hij blijkt opeens homo te zijn dan zwaait er watquote:
Of als zijn dochter met een neger thuiskomt.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als haags een zoon krijgt en hij blijkt opeens homo te zijn dan zwaait er wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |