Wat een jankerd hequote:Op vrijdag 30 november 2018 19:40 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Hij dacht dat hij weer verlaten werd
Volgens mij staan die wel redelijk verborgen opgesteld, ziet die dingen volgens mij op die plank staan bij de keuken en op de achtergrond.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:46 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er een heel team omheen met een camera, lijkt mij ook best lastig.
Hij zit in de sales, die mongolen praten wel vaker onzin.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Zei hij nou dat mensen niet vaak van muziek houden????![]()
![]()
![]()
ok, zal nog eens opletten of ze "gezenderd" zijnquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij staan die wel redelijk verborgen opgesteld, ziet die dingen volgens mij op die plank staan bij de keuken en op de achtergrond.
Ik niet, veelste druk, beetje een schreeuwerd.quote:
Dat zijn ze. Gister liet iemand zijn zender nog vallenquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:50 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
ok, zal nog eens opletten of ze "gezenderd" zijn
Strikt gezien niet. Namelijk deze twee dames.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:52 schreef Woelwater het volgende:
De homo's moeten nog komen? Schakel net in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |