quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Ken haar niet. Maar lijkt er idd wel opquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:39 schreef pvdplanet het volgende:
Die gaat straks in de wc lijntjes leggen ipv bellen
Ik vind de mensen die hieraan meedoen er sowieso altijd/vaak bovengemiddeld uitzien. De jongeren althans.quote:
Precies dit wilde ik ook zeggenquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:39 schreef pvdplanet het volgende:
Die gaat straks in de wc lijntjes leggen ipv bellen
Wie weet houdt het zo op als ze wat in d'r mond heeft.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:39 schreef Snowsquall het volgende:
Alicia moet een andere Eprom hebben, op deze manier is ze niet leuk.
Wat een jankerd hequote:Op vrijdag 30 november 2018 19:40 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Hij dacht dat hij weer verlaten werd
Volgens mij staan die wel redelijk verborgen opgesteld, ziet die dingen volgens mij op die plank staan bij de keuken en op de achtergrond.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:46 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er een heel team omheen met een camera, lijkt mij ook best lastig.
Hij zit in de sales, die mongolen praten wel vaker onzin.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Zei hij nou dat mensen niet vaak van muziek houden????![]()
![]()
![]()
ok, zal nog eens opletten of ze "gezenderd" zijnquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij staan die wel redelijk verborgen opgesteld, ziet die dingen volgens mij op die plank staan bij de keuken en op de achtergrond.
Ik niet, veelste druk, beetje een schreeuwerd.quote:
Dat zijn ze. Gister liet iemand zijn zender nog vallenquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:50 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
ok, zal nog eens opletten of ze "gezenderd" zijn
Strikt gezien niet. Namelijk deze twee dames.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:52 schreef Woelwater het volgende:
De homo's moeten nog komen? Schakel net in.
dat was toch wel heel overduidelijk sarcastisch? Net zoals werkelijk iedere opmerking die hij maaktequote:Op vrijdag 30 november 2018 19:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Zei hij nou dat mensen niet vaak van muziek houden????![]()
![]()
![]()
ja dit dusquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:54 schreef itchycoo het volgende:
[..]
dat was toch wel heel overduidelijk sarcastisch? Net zoals werkelijk iedere opmerking die hij maakte
Sarcasme is bij hem niet duidelijk. Hij leek en gedroeg zich als een kneusquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:54 schreef itchycoo het volgende:
[..]
dat was toch wel heel overduidelijk sarcastisch? Net zoals werkelijk iedere opmerking die hij maakte
eenschquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Sarcasme is bij hem niet duidelijk. Hij leek en gedroeg zich als een kneus
tijdens het eten ook?quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zijn ze. Gister liet iemand zijn zender nog vallen
of dat je iets kwijt bent dat je nog terug kunt vinden als je goed zoektquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:56 schreef over_hedge het volgende:
verloren klinkt altijd net of je in het bos ben gaan wandelen en elkaar niet meer kon vinden
quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:56 schreef NoCigar het volgende:
De kans op tattoo's en piercings in zijn doelgroep lijkt me minimaal.
Ja. Hij stond op om naar de wc te gaan. En toen viel zijn zenderquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:56 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
tijdens het eten ook?
bij het geprek achteraf idd zie ik
bij het personeel zie ik het iig niet
Hmm ik vond het er bij hem juist afdruipen in zijn hele houding en intonatiequote:Op vrijdag 30 november 2018 19:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Sarcasme is bij hem niet duidelijk. Hij leek en gedroeg zich als een kneus
Nou waarschijnlijk zoals die vrouw.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:58 schreef vencodark het volgende:
Al weet ik niet hoe zijn zus eruit ziet.
Zagen er onbezet uitquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:01 schreef S95Sedan het volgende:
Flauwekul, waarom daten die niet met hem dan. (mits niet bezet natuurlijk)
quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:02 schreef pvdplanet het volgende:
Haar kapsel ziet eruit als een potje Hak rode kool
Nahquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:03 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Was die maffe sales gozer volgens jullie rijp voor het GGZ?
wmb wel jaquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:03 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Kan makkelijk, gewoon zorgen dat je niet uit elkaar gaat.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Zakelijk en privé gescheiden houden wellicht
Neuh, vergeleken met die dracula van een paar weken geleden viel het wel meequote:Op vrijdag 30 november 2018 20:03 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Tis niet echt een plus neequote:Op vrijdag 30 november 2018 20:05 schreef itchycoo het volgende:
Verhaal over overleden vrouw blijkt een dooddoener. Net zoals het vervolgens ophoesten van je hele medisch dossier.
Ik vind hem sws een vreemde gozer.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Ramon heeft vreemde ideeen over wat vrouwen wel en niet zouden moeten doen.
VGA kabel niet goed aangesloten??quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:08 schreef S95Sedan het volgende:
Lekker vaag, ze zei eerder toch dat ze geen beeld kreeg van hem.
Nee dat dan weer nietquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:09 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
VGA kabel niet goed aangesloten??
Afkraken natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:09 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar een stoorzender tijdens zo’n date. En wat zouden ze na afloop doen?
Haha hij helemaal hoteldebotel en dan worden zij jaloers en gaan ze het saboteren.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet
[..]
Afkraken natuurlijk.
quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:12 schreef NoCigar het volgende:
Oh, dat was zij dus, die kaartjeshoer.
quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:15 schreef vencodark het volgende:
Zij deelt glitterplaatjes, zeker weten.
Prettige dinsdag!quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:15 schreef vencodark het volgende:
Zij deelt glitterplaatjes, zeker weten.
quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:15 schreef NoCigar het volgende:
Zijn e-mail adres is Razorfuck 2000@hotmail.com
quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:15 schreef NoCigar het volgende:
Zijn e-mail adres is Razorfuck 2000@hotmail.com
Kan zich altijd nog inschrijven bij the undateablesquote:
Paulus wil alleen een luisterend oor en verder niks.quote:
of via hola.orgquote:Op maandag 3 december 2018 06:18 schreef RipCity het volgende:
Voor degene met engelse VPN: kijk de laatste first dates UK terugEn met name de Lesbische vrouw. Echt de horror
https://www.channel4.com/(...)/on-demand/66298-019
En ze houd van lekker eten, leuke dingen doen en gezellig met vrienden!quote:Op maandag 3 december 2018 19:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
" gezelligheid en n leuke man". nou joh dat zijn lekker specifieke eisen
Je vergeet nog: ik hou van familiequote:Op maandag 3 december 2018 19:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En ze houd van lekker eten, leuke dingen doen en gezellig met vrienden!
Ja hey! Super belangrijk hoe de sterren staan op het moment dat je geboren wordt!quote:
Anders matched het niet natuurlijk.quote:Op maandag 3 december 2018 19:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja hey! Super belangrijk hoe de sterren staan op het moment dat je geboren wordt!
Auw.quote:Op maandag 3 december 2018 19:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
"je kruipt in de voorhuid van iemand anders"
auw, val van de bank afquote:Op maandag 3 december 2018 19:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
"je kruipt in de voorhuid van iemand anders"
Ik snap die redenatie ook niet helemaal met zoiets, eet dan ook geen vis zou ik zeggen.quote:Op maandag 3 december 2018 19:40 schreef linebear het volgende:
ze eet wel vis? ja zijn geen dieren idd
idd...quote:Op maandag 3 december 2018 19:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik snap die redenatie ook niet helemaal met zoiets, eet dan ook geen vis zou ik zeggen.
Tja. Zelfde dat ze wel spinnen dood slaan. Omdat ze zo eng zijnquote:Op maandag 3 december 2018 19:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik snap die redenatie ook niet helemaal met zoiets, eet dan ook geen vis zou ik zeggen.
Ja echt he. Alsof een klein kind een werkje voor haar heeft gemaaktquote:
Misschien omdat ze zelf ook een beetje simpel is?quote:Op maandag 3 december 2018 19:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja echt he. Alsof een klein kind een werkje voor haar heeft gemaakt
Klopt ja, zitten een aantal van vrijdag.quote:Op maandag 3 december 2018 19:44 schreef itchycoo het volgende:
In de achtergrond zitten trouwens meerdere eerdere deelnemers van het programma.
Diep van binnen dik ongemakkelijk volgens mij.quote:Op maandag 3 december 2018 19:48 schreef over_hedge het volgende:
ik vind het best knap dat hij haar in haar ogen blijft aankijken
Dat dan weer wel, alleen niet echt tactisch.quote:Op maandag 3 december 2018 19:53 schreef CrushedTinBox het volgende:
Haha hij is wel duidelijk in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |