quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Ken haar niet. Maar lijkt er idd wel opquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:39 schreef pvdplanet het volgende:
Die gaat straks in de wc lijntjes leggen ipv bellen
Ik vind de mensen die hieraan meedoen er sowieso altijd/vaak bovengemiddeld uitzien. De jongeren althans.quote:
Precies dit wilde ik ook zeggenquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:39 schreef pvdplanet het volgende:
Die gaat straks in de wc lijntjes leggen ipv bellen
Wie weet houdt het zo op als ze wat in d'r mond heeft.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:39 schreef Snowsquall het volgende:
Alicia moet een andere Eprom hebben, op deze manier is ze niet leuk.
Wat een jankerd hequote:Op vrijdag 30 november 2018 19:40 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Hij dacht dat hij weer verlaten werd
Volgens mij staan die wel redelijk verborgen opgesteld, ziet die dingen volgens mij op die plank staan bij de keuken en op de achtergrond.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:46 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er een heel team omheen met een camera, lijkt mij ook best lastig.
Hij zit in de sales, die mongolen praten wel vaker onzin.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Zei hij nou dat mensen niet vaak van muziek houden????![]()
![]()
![]()
ok, zal nog eens opletten of ze "gezenderd" zijnquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij staan die wel redelijk verborgen opgesteld, ziet die dingen volgens mij op die plank staan bij de keuken en op de achtergrond.
Ik niet, veelste druk, beetje een schreeuwerd.quote:
Dat zijn ze. Gister liet iemand zijn zender nog vallenquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:50 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
ok, zal nog eens opletten of ze "gezenderd" zijn
Strikt gezien niet. Namelijk deze twee dames.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:52 schreef Woelwater het volgende:
De homo's moeten nog komen? Schakel net in.
dat was toch wel heel overduidelijk sarcastisch? Net zoals werkelijk iedere opmerking die hij maaktequote:Op vrijdag 30 november 2018 19:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Zei hij nou dat mensen niet vaak van muziek houden????![]()
![]()
![]()
ja dit dusquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:54 schreef itchycoo het volgende:
[..]
dat was toch wel heel overduidelijk sarcastisch? Net zoals werkelijk iedere opmerking die hij maakte
Sarcasme is bij hem niet duidelijk. Hij leek en gedroeg zich als een kneusquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:54 schreef itchycoo het volgende:
[..]
dat was toch wel heel overduidelijk sarcastisch? Net zoals werkelijk iedere opmerking die hij maakte
eenschquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Sarcasme is bij hem niet duidelijk. Hij leek en gedroeg zich als een kneus
tijdens het eten ook?quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zijn ze. Gister liet iemand zijn zender nog vallen
of dat je iets kwijt bent dat je nog terug kunt vinden als je goed zoektquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:56 schreef over_hedge het volgende:
verloren klinkt altijd net of je in het bos ben gaan wandelen en elkaar niet meer kon vinden
quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:56 schreef NoCigar het volgende:
De kans op tattoo's en piercings in zijn doelgroep lijkt me minimaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |