Zitten we ook helemaal niet op te wachten.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die komt toch niet naar Feyenoord man
Nee, dan valt direct op dat de rest zo verschrikkelijk kansloos is.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Zitten we ook helemaal niet op te wachten.
'Met Jeffrey halen we een jongen die weet hoe het reilt en zeilt bij Feyenoord en met ervaring uit het buitenland. Jeffrey is in alle opzichten een aanwinst voor Feyenoord'.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Zitten we ook helemaal niet op te wachten.
Hoewel, van Geel waarschijnlijk wel.
Op FR12 gaat het gerucht rond dat Summerville naar AZ vertrekt, maar daar geloof ik niets vanquote:Op zaterdag 1 december 2018 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is het laatste nieuws rond Knoester en Summerville?
Wat kan jou dat schelen?quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is het laatste nieuws rond Knoester en Summerville?
Allicht beter dan Botteghod, Van Beek en Jan-Arie.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Met Jeffrey halen we een jongen die weet hoe het reilt en zeilt bij Feyenoord en met ervaring uit het buitenland. Jeffrey is in alle opzichten een aanwinst voor Feyenoord'.
Dat sowieso. Maar ik gok dat jij ook een beter balletje raakt dan Bottegod.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Allicht beter dan Botteghod, Van Beek en Jan-Arie.
Het is meer dat Bruma nou ook niet echt een denderende verdediger is en ik zou daar dan ook geen geld aan uitgeven. Lekker talent de kans geven of een jonge talentvolle verdediger halen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, dan valt direct op dat de rest zo verschrikkelijk kansloos is.
‘Een breed gedragen aankoop binnen de club.’quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Met Jeffrey halen we een jongen die weet hoe het reilt en zeilt bij Feyenoord en met ervaring uit het buitenland. Jeffrey is in alle opzichten een aanwinst voor Feyenoord'.
Dus zou een redelijke transfer zijn, helaas.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik gok dat jij ook een beter balletje raakt dan Bottegod.
Zou direct de beste verdediger in de selectie zijn. En samen met van Persie de spelers die überhaupt kampioensploegwaardig zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is meer dat Bruma nou ook niet echt een denderende verdediger is en ik zou daar dan ook geen geld aan uitgeven. Lekker talent de kans geven of een jonge talentvolle verdediger halen.
Jongen staat toch te boek als een van de grotere talenten? Zou aparte stap zijn dan.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Op FR12 gaat het gerucht rond dat Summerville naar AZ vertrekt, maar daar geloof ik niets van
Na het weekend wordt er bekend gemaakt wat er gaat gebeurenquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen staat toch te boek als een van de grotere talenten? Zou aparte stap zijn dan.
Oké, dan hou ik het in de gaten.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Na het weekend wordt er bekend gemaakt wat er gaat gebeuren
Denk een boete van 500 euro
Jij vindt Hendrix ook een erg goede middenvelder. Je hebt er gewoon niet zoveel kijk op.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bruma bleef bij PSV in de CL eenvoudig overeind. Was in zijn laatste jaar de beste CV in de Eredivisie.
Maar nee, de jeugd van Feyenoord is natuurlijk beter
Als het zo een top speler is waarom moet hij dan terug naar nederlandquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bruma bleef bij PSV in de CL eenvoudig overeind. Was in zijn laatste jaar de beste CV in de Eredivisie.
Maar nee, de jeugd van Feyenoord is natuurlijk beter
Ja, je centrum significant versterken is inderdaad erg dom.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij vindt Hendrix ook een erg goede middenvelder. Je hebt er gewoon niet zoveel kijk op.
Beleidsmatig zou het gewoon heel dom zijn van Feyenoord om nu waarschijnlijk te veel geld uit te geven aan een speler als Bruma.
Berghuis moest terug naar Nederland en is hier in een topspeler.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als het zo een top speler is waarom moet hij dan terug naar nederland
Allemaal onzin verhalen
Blijft denk ik gewoon zitten waar die zit
Nou.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Berghuis moest terug naar Nederland en is hier in een topspeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |