abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183472892
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 09:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

van Bommel vond het geen oefenpotje anders en de inzet van psv ers in die wedstrijd zag er ook niet echt uit als een oefenpotje

alleen maar excuses excuses en nog is excuses

en dan nog die zware midweekse wedstrijd...

vorig seizoen las ik hier alleen maar hier dat het allemaal onzin was en dat 2 wedstrijden in de week niets uitmaakte...

Ik benieuwd morgen

Je weet ook dat je morgen de scheidsrechter tegen je gaat krijgen?
Dat laatste gaat idd gebeuren. Daarom denk ik geen 0-4 maar 0-2.
  zaterdag 1 december 2018 @ 09:49:08 #52
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183472911
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 09:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

van Bommel vond het geen oefenpotje anders en de inzet van psv ers in die wedstrijd zag er ook niet echt uit als een oefenpotje

alleen maar excuses excuses en nog is excuses

en dan nog die zware midweekse wedstrijd...

vorig seizoen las ik hier alleen maar hier dat het allemaal onzin was en dat 2 wedstrijden in de week niets uitmaakte...

Ik benieuwd morgen

Je weet ook dat je morgen de scheidsrechter tegen je gaat krijgen?
Ik ben ook benieuwd. Op basis van selectie zou PSV dit moeten winnen, maar dat was de afgelopen jaren wel vaker zo en in de Kuip gaat het vaak mis.

Gozudinges hè. Ach, die kan er gewoon niks van. Het zal wel, ik ga me niet vooraf druk maken over de scheidsrechter. In de praktijk zijn scheidsrechters als Gozubuyakkes, Blom en dat soort lui gewoon vooral inconsequent. Dat valt soms in het voordeel van de ene en soms in het voordeel van de andere. Ik geloof niet in partijdige scheidsrechters, dat is iets voor Calimero's.
pi_183472929
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 09:49 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd. Op basis van selectie zou PSV dit moeten winnen, maar dat was de afgelopen jaren wel vaker zo en in de Kuip gaat het vaak mis.

Gozudinges hè. Ach, die kan er gewoon niks van. Het zal wel, ik ga me niet vooraf druk maken over de scheidsrechter. In de praktijk zijn scheidsrechters als Gozubuyakkes, Blom en dat soort lui gewoon vooral inconsequent. Dat valt soms in het voordeel van de ene en soms in het voordeel van de andere. Ik geloof niet in partijdige scheidsrechters, dat is iets voor Calimero's.
ik denk dat je het niet snapt....

Ik denk dat de knjb morgen in actie komt :)

Maar als psv zoveel sterker is zal het ook niet uitmaken he....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 1 december 2018 @ 09:51:35 #54
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183472934
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 09:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik denk dat je het niet snapt....

Ik denk dat de knjb morgen in actie komt :)

Maar als psv zoveel sterker is zal het ook niet uitmaken he....
Lezen blijft een dingetje bij jou hè.
pi_183472944
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 09:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Lezen blijft een dingetje bij jou hè.
Begrijpen blijft een dingetje bij jou he :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183473012
quote:
Zes vragen over de historie van Feyenoord - PSV

Feyenoord en PSV staan zondag voor de 125ste keer tegenover elkaar. Zes vragen over de historie van deze topper.

Sportredactie 01-12-18, 09:36

Wie speelde er het vaakst?
Willy van der Kuijlen is recordhouder als het gaat om gespeelde wedstrijden Feyenoord - PSV. ‘Mister PSV’ kwam tot zeventien wedstrijden in de Kuip, waarvan hij er overigens slechts drie won. Bij de Rotterdammers speelde Coen Moulijn de meeste edities. Bij de in 2011 overleden linksbuiten bleef de teller op zestien staan. De clubicoon won er maar liefst elf. Op nummer drie staat weer een PSV’er. In veertien wedstrijden won Jan Heintze twee keer.

Welke coach zat het vaakst op de bank?
Guus Hiddink was over twee periodes ruim zeven jaar trainer van PSV. Het is daarom ook niet opvallend dat de Varssevelder met acht edities koploper is. Misschien opvallender: hij won er maar één.

Op plek twee ook een bekende PSV-coach die maar één keer in Rotterdam won. Kees Rijvers heeft zeven edities achter zijn naam staan. Voormalig Feyenoord-trainer Bert van Marwijk kwam in vijf edities ook maar tot een enkele zege. Bram Appel en Dick Advocaat wonnen in vijf edities zelfs nog nooit als trainer van de Brabantse club. Daarentegen won Phillip Cocu twee van de vijf ontmoetingen.

Met vier edities zat Giovanni van Bronckhorst van de huidige hoofdtrainers het vaakst op de bank in Rotterdam. De enige keer dat Feyenoord onder hem van PSV won, dateert uit het laatste Rotterdamse kampioensjaar(2-1). Mark van Bommel maakt zondag zijn debuut als trainer in de Kuip.

Wie maakte de meeste goals?
Drie spelers kwamen tot vijf goals in de Kuip: Ove Kindvall (Feyenoord), Piet Kruiver (Feyenoord) en Van der Kuijlen (PSV). De Feyenoorders Lex Schoenmaker en André Hoekstra maakten er vier. Pierre van Hooijdonk (Feyenoord), Mateja Kezman (PSV) en Graziano Pellè (Feyenoord). Van de huidige selectiespelers scoorde Pereiro het vaakst. Uruguayaan vond twee keer het net in de Kuip.

Wat is de grootste overwinning van Feyenoord?
Voor de grootste Rotterdamse overwinning moeten we terug naar 1989. Twee doelpunten van Piet Keur en treffers van József Kiprich, Wlodzimierz Smolarek bezorgden trainer Pim Verbeek een 4-0 overwinning.

Wat is de grootste overwinning van PSV?
Hoewel PSV thuis in 2010 Feyenoord met 10-0 van het veld veegde, is de grootste zege in Rotterdam ‘slechts’ 0-3. Paul Postuma maakte in 1980 een hattrick en leidde daarmee zijn ploeg naar dit record.

Wat is de meest doelpuntrijke editie?
Waar bij Feyenoord-Ajax ooit dertien goals vielen, steekt deze wedstrijd daar schril bij af. In vijf wedstrijden vielen zes goals, een record. De wedstrijd van 12 december 2004 is daarvan de recentste. Onder trainer Ruud Gullit kwam Feyenoord door goals van Shinji Ono en Bart Goor in de laatste tien minuten terug van een 1-3 achterstand: 3-3.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183473026
Bedankt, Klaas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 1 december 2018 @ 10:37:08 #58
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183473481
Bijlow krijgt Schone/Veltman/Onana trekjes. :')

quote:
BIJLOW WIL ACHTERVOLGING OP PSV INZETTEN
Zaterdag 1 december 2018 09:46
ROTTERDAM (ANP) - Het is een aparte gedachte voor doelman Justin Bijlow, dat zelfs fans van Ajax zullen juichen als 'zijn' Feyenoord zondag wint van PSV. In Amsterdam hopen ze vurig dat de aartsrivaal erin slaagt om de koploper van de eredivisie het eerste puntenverlies van dit seizoen toe te brengen.
,,Maar we doen het niet voor hen, we doen het voor onszelf'', zegt Bijlow, een ras-Feyenoorder op wiens linkerarm de skyline van Rotterdam is getatoeëerd. ,,Wij willen inlopen.'' De landskampioen van 2017 staat in de schaduw van PSV en Ajax, die respectievelijk dertien en acht punten voorsprong hebben. Als de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst nog een rol wil gaan spelen in de titelstrijd, is winst op PSV essentieel. Met de topper in De Kuip en de inhaalwedstrijd tegen VVV-Venlo voor de boeg, kan Feyenoord de achterstand in vijf dagen tijd verkleinen tot zeven punten.



,,PSV is goed bezig, ze winnen vrijwel iedere week heel overtuigend'', aldus Bijlow. ,,Maar geen enkele ploeg ter wereld is onverslaanbaar. Ook dat geweldige FC Barcelona uit 2011 en 2012 verloor wel eens. PSV heeft goede spelers, maar die hebben wij ook. We willen hun zegereeks stoppen in De Kuip. We zullen daarvoor wel top moeten zijn. Niet 20 minuten, zoals vorige week tegen FC Groningen, maar 90 minuten.''



Wisselvallig, zo valt het seizoen van Feyenoord vooralsnog het beste te typeren. Dat geldt ook voor het eerste jaar van de 20-jarige Bijlow als nummer 1 onder de lat. ,,Het gaat met pieken en dalen. Mijn piekmoment was voor de Johan Cruijff Schaal tegen PSV, toen ik twee penalty's stopte. Daarna had ik af en toe een dingetje dat eruit moet. Tegen Jong Schotland en Ajax maakte ik twee grote fouten. Dan merk je dat je als jonge keeper onder een vergrootglas ligt. Na Ajax kreeg ik van alles over me heen. Daar heb ik één nacht van wakker gelegen, daarna ging mijn focus op de volgende wedstrijd. Het enige antwoord dat je kan geven, is laten zien wat je wél kan.''



De Rotterdammer, international van Jong Oranje, weet dat keepen een 'ervaringsvak' is. ,,Ik had voor dit seizoen al verwacht dat het met vallen en opstaan zou gaan. Natuurlijk hoop je van niet, maar bij jonge spelers zie je dat vaak. Ik moest best een beetje wennen aan het voetbal bij de 'grote' jongens. Bij een schot rennen ze op je af, bij hoge ballen springen ze tegen je aan. Dat gebeurde bij de jeugd bijna niet. Kijk, een spits kan twintig kansen missen en dan toch nog de held worden. Wij als keepers zijn bij één foutje gelijk 'de sjaak'. Ik ben daar intussen wat rustiger onder geworden en haal de laatste tijd een goed niveau.'
pi_183473582
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 10:37 schreef BadderHaring het volgende:
Bijlow krijgt Schone/Veltman/Onana trekjes. :')

[..]

Ik weet niet hoe je erbij komt...

Schone roept iedere keer dat ajax de week erna bovenaan staat ofzo, allemaal arrogante onzin

ik lees niets van arrogantie in dit stuk behalve dat Feyenoord zelf beter moet gaan presteren.Hij wijst toch niet naar psv ofzo?

Je vergelijking slaat nergens op of ik moet iets gemist hebben in dit stuk.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183473622
Bijlow gaat er vanuit dat PSV zondag wint was natuurlijk een veel logischere kop geweest.

Maar ga gerust door Badder en Klaas, opzich best leuk vermaak dit. Een soort downiegevecht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 1 december 2018 @ 10:53:38 #61
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183473663
Wat is het gezellig in dit topic. :)
pi_183473783
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 10:53 schreef fetX het volgende:
Wat is het gezellig in dit topic. :)
ja dat krijg je met put deksels gooiers in de topic :Z
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183473913
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 1 december 2018 @ 11:28:35 #64
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183474127
quote:
Van Beek :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_183474190
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 december 2018 11:28 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Van Beek :')
vreemde opmerking van je als toornstra linksbuiten staat

dat is echt weer lachwekkend _O- _O- _O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183475262
PSV gaat dit vrij eenvoudig winnen.
  zaterdag 1 december 2018 @ 13:18:39 #68
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183475612
quote:
Mooie pot! Kan het helaas niet zien ;(
pi_183475627
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 13:18 schreef fetX het volgende:

[..]

Mooie pot! Kan het helaas niet zien ;(
Ik ook niet, zit dan op een verjaardag helaas. Hopelijk kunnen anderen wel kijken :).
  Moderator zaterdag 1 december 2018 @ 14:23:01 #70
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_183476621
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 13:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik ook niet, zit dan op een verjaardag helaas. Hopelijk kunnen anderen wel kijken :).
Kringverjaardag?
What can change the nature of a man?
pi_183476646
Bruma wil weg bij Wolfsburg. Iets voor Feyenoord? Met dat slome duo dat we nu hebben achterin kom je ook niet verder.
  Moderator zaterdag 1 december 2018 @ 14:33:09 #72
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183476754
En hij kan al weer uit :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183476988
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 14:23 schreef Coco. het volgende:

[..]

Kringverjaardag?
Beetje. Kinderverjaardag.
pi_183476999
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 14:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Beetje. Kinderverjaardag.
Flauw dat je René niet hebt uitgenodigd.
  zaterdag 1 december 2018 @ 14:56:24 #75
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183477023
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 14:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Bruma wil weg bij Wolfsburg. Iets voor Feyenoord? Met dat slome duo dat we nu hebben achterin kom je ook niet verder.
Die komt toch niet naar Feyenoord man _O-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')