Oh.quote:Op zondag 2 december 2018 14:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is wel even geleden dat die in de Arena speelden me dunkt
Nee, dat doen ze alleen tegen Ajax.quote:Op zondag 2 december 2018 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, Feyenoord heeft vandaag besloten de energie niet op een negatieve manier te uiten helaas
Wat was dat dóm zeg.quote:
Is dit niet het derde tenue?quote:
De meest recente.quote:Op zondag 2 december 2018 14:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Welke van de afgelopen 30 edities doel je precies op?
PSV mag wel eens wat gas gaan geven. Slechte start en daarmee help je ze wel in het zadel.quote:Op zondag 2 december 2018 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, Feyenoord heeft vandaag besloten de energie niet op een negatieve manier te uiten helaas
Prima tactiek toch. Zo lang mogelijk met 11 man blijvenquote:
kloptquote:Op zondag 2 december 2018 14:40 schreef Doublepain het volgende:
Goezoboeyoek is toch een Feyenoorder?
Was hij niet een pokervriend van Vlaar?quote:Op zondag 2 december 2018 14:40 schreef Doublepain het volgende:
Geloof het idd ja, raar wel want Nijhuis fluit bijv nooit Twente geloof ikquote:Op zondag 2 december 2018 14:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Was hij niet een pokervriend van Vlaar?
Je hebt gelijk. Ik kijk niet zo vaak (uit)wedstrijden van PSV.quote:Op zondag 2 december 2018 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit niet het derde tenue?
Zo goed als.quote:Op zondag 2 december 2018 14:40 schreef Doublepain het volgende:
Het aanvalsspel van Feyenoord leunt wel heel erg op wat bevliegingen van Berghuis.quote:Op zondag 2 december 2018 14:44 schreef Pleun2011 het volgende:
PSV speelt met poep in de broek maar Feyenoord mist de kwaliteit om dat af te straffen.
quote:Op zondag 2 december 2018 14:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop op veel gele kaarten en wat blessures
En Feyenoord heeft het al zo zwaar.quote:Op zondag 2 december 2018 14:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop op veel gele kaarten en wat blessures
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |