abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183449975
Ik weet niet zeker of dit de juiste plek is, maar anders zie ik het schopje tegemoet ;)

Wat is jullie gedachte over een sauna en dan vooral de naakte mensen in de sauna? Voel je jezelf prettig als je er rond loopt, houd je rekening met hoe je gaat zitten? En kijk je stiekem naar de andere bezoekers of ben je hier totaal niet mee bezig?

Ik vraag dit omdat ik sinds kort ben gaan sporten en daar ga ik ook naar de sauna. Nu ga ik al jaaaren naar de sauna, voorheen op een andere locatie waar ik me altijd enorm op mijn gemak voelde, maar sinds ik dus sport ga ik naar deze - want dat is net zo makkelijk.

Maar vorige week sprak een man me aan en uit beleefdheid even een praatje gemaakt (nakend, beide onder de douche) maar toen ging hij opeens vragen aan me stellen als: ik ben heel benieuwd wat voor meisje je bent, houd je van dansen en van cocktails etc? En toen had ik zoiets van mehh en zei ik afschepend: oké ik ga een boekje lezen, fijne avond! En toen zei hij: ik vergezel je! En hij bleef maar tegen me aan lullen en vroeg uiteindelijk mijn telefoonnummer. Heeft hij uiteraard niet gekregen en toen droop hij af.

En gisteren zat ik weer in die sauna en draaide een man een paar keer zijn hoofd 90 graden naar rechts, waar ik zat. Elke keer maar een milliseconde en misschien had hij het niet eens door. Maar opeens voel ik me dus niet meer zo prettig in een sauna! Voel ik me nogal bekeken ofzo. Misschien komt dit wel omdat ik daar nieuw ben, maar ik heb eerder nooit moeite gehad met naaktheid in gemengde sauna's.

Maar misschien is het voor sportmannen heel normaal om er bij te kletsen of te kijken? :') de sauna waar ik voorheen naartoe ging hing toch een andere (wat classy) sfeer voor mijn gevoel. Daar spraken mannen me ook wel aan, maar dan meestal aan de lunchtafel in badjas,of in de kleedkamer, of naderhand buiten.
  donderdag 29 november 2018 @ 23:57:06 #2
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_183450039
Als een man zeg dat hij me gaat vergezellen zou ik al afhaken. Ik vind flirten in de saune not done.

[ Bericht 0% gewijzigd door Flogging op 30-11-2018 02:38:29 ]
pi_183450120
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 23:57 schreef Flogging het volgende:
Alseen man zeg dat hij me gaat vergezellen zou ik al afhaken. Ik vind flirten in de saune not done.
Ja ik liep ook al snel weg, maar hij kwam na 5 minuten alsnog naast me zitten terwijl alle 6 andere bedjes nog leeg waren. Toen pas kreeg ik dat onprettige gevoel en werd ik kortaf. Dus na enkele minuten ging hij gelukkig weg. Ik vind flirten op zo'n plek ook echt not done! Kom er voor mijn rust en ontspanning..
  vrijdag 30 november 2018 @ 02:39:22 #4
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_183451102
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 00:02 schreef onniedah het volgende:

[..]

Ja ik liep ook al snel weg, maar hij kwam na 5 minuten alsnog naast me zitten terwijl alle 6 andere bedjes nog leeg waren. Toen pas kreeg ik dat onprettige gevoel en werd ik kortaf. Dus na enkele minuten ging hij gelukkig weg. Ik vind flirten op zo'n plek ook echt not done! Kom er voor mijn rust en ontspanning..
Mocht dat ooit nog eens voorkomen en een man laat je echt niet met rust, dan gewoon aangeven bij het personeel hoor.
pi_183455553
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf nog nooit in een 'echte' sauna geweest ben, maar ik denk dat je sowieso kijkt (ook al wil je dat misschien niet).

Je zou misschien wel een gesprek kunnen starten (over alledaagse dingen), maar dat kan natuurlijk verkeerd opgevat worden. Maar dan merk je toch snel dat een persoon dit vervelend vindt (korte antwoorden / geen oogcontact). Dan moet je vooral niet doorgaan maar lekker genieten van de sauna.

Ik zie zo direct geen probleem, tenzij er zoiets voorvalt wat onniedah aangeeft. Dat is wel zeer vervelend, want zo'n persoon gaat niet uit zichzelf weg.
pi_183456258
Ik ga alleen op badpak verplicht dagen, als je ziet wat er rondloopt (incl, ikzelf trouwens haha :') ) dat hoef ik allemaal niet te zien.

Alleen in de verkleedruimtes is er vaak geen aparte hokjes of veel te weinig, dus ja dan maar even naakt voor het omkleden.

Verder kijk ik niet echt naar lekkere meiden (behalve onbewust zo gaat dat nou eenmaal), die er wel rondlopen af en toe.
Ik kom daar echt even voor de rust.
  vrijdag 30 november 2018 @ 13:41:27 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_183456415
Denk dat dit het verschil is tussen normale sauna en een sportclubsauna. Ik ga alleen naar normale sauna’s.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_183461327
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 13:41 schreef Tinkepink het volgende:
Denk dat dit het verschil is tussen normale sauna en een sportclubsauna. Ik ga alleen naar normale sauna’s.
Ja ik denk nu dus ook dat daar een verschil in zit. Jammer!
pi_183463568
In een sportsauna hebben ze geen respect en etiquette. Niet gaan dus, problem solved ;)
  vrijdag 30 november 2018 @ 19:59:50 #10
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183463835
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 00:02 schreef onniedah het volgende:

[..]

Dan zeg je gewoon dat je voor je rust en ontspanning komt tegen zo'n opdringerige man..
Overigens kun je dat ook gewoon aan het personeel aangeven..
Want daar houd je de sfeer goed mee op termijn..

Kortaf gaan doen is juist iets wat slecht werkt.. (imo)

Flirten is prima.. ook in de sauna.. Net als normale gesprekken voeren..
Zolang het maar voor beide partijen oke is..
Een openbare sauna is natuurlijk ook deels een sociaal gebeuren..

Ik heb zelf geen probleem met naakt zijn, heb zelf een sauna..
En naaktstrand/zwemmen is ook subliem.. gewoon omdat het handig is..

Als mensen willen kijken kijken ze maar een eind weg.. wmb

Maar ik herken het wel, op de ene plek heb je het meer dan de andere plek..
De ene sauna barst van de naturisten en de andere van nudisten..
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:03:08 #11
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183463924
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 13:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik ga alleen op badpak verplicht dagen
Maar dat is echt te ranzig.. zweten en dat meenemen door de hele toko..

In mijn sauna naakt of geen sauna..

Daarbij.. veel kleding (en horloges, brillen etc) worden loeiheet bij een beetje goede sauna.. Die kun je helemaal niet dragen
pi_183464062
Je kan ook gewoon naar de sauna gaan die niet gemengd is als je mannen lastig vind.
Of je gaat gewoon met je man of vriend gezellig samen naar de sauna.
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:14:14 #13
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183464245
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:08 schreef quirina het volgende:
Je kan ook gewoon naar de sauna gaan die niet gemengd is als je mannen lastig vind.
Of je gaat gewoon met je man of vriend gezellig samen naar de sauna.
Gewoon bespreekbaar maken..
Maar goed.. een sportsauna gaat natuurlijk al richting sportieve lichamen.. kijken is de halve sport met al die spiegels in een sportschool.. dan kun je er ook op rekenen dat het overgrote deel nudisten zijn..

In een gewone sauna tref je die minder snel..
pi_183467046
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:03 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Maar dat is echt te ranzig.. zweten en dat meenemen door de hele toko..

In mijn sauna naakt of geen sauna..

Daarbij.. veel kleding (en horloges, brillen etc) worden loeiheet bij een beetje goede sauna.. Die kun je helemaal niet dragen
Dat heb je toch ook allemaal niet aan? Zwembaden/kruidenbad en met name zoutbad vanwege huidziekte is heerlijk.
Alleen zwembroek aan thats it.
pi_183471376
Tsjah een klein beetje kijken mag toch? Ik kan moeilijk de hele tijd naar de grond staren. Maar uitgebreid in je opnemen is wel wat vreemd. Flirten doe ik alleen met mijn eigen vrouw, praatjes maken met vele.
pi_183471567
Ga dan ook niet naakt zitten in een sauna, al helemaal niet als er van die vieze mannetjes aanwezig zijn. Is dat zo moeilijk?
pi_183471924
Ik moet er niet aan denken om naakt in een sauna te zitten met allemaal naakte mensen om mij heen :')

Mensen zitten (onbewust) toch te kijken naar elkaar.

Ben een paar keer geweest, maar dan op verplichte badkledingdagen.
pi_183472113
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 06:23 schreef CaVaBien het volgende:
Ik moet er niet aan denken om naakt in een sauna te zitten met allemaal naakte mensen om mij heen :')

Mensen zitten (onbewust) toch te kijken naar elkaar.

Ben een paar keer geweest, maar dan op verplichte badkledingdagen.
In de bus kijken mensen ook naar elkaar, op het strand ook.
Er is voor mij niet zo veel verschil of ze dan ook naar mijn piemel kijken.
Eerlijk gezegd kan ik niet begrijpen wat het voor anderen zo moeilijk maakt als een iemand dat kleine stukje lichaam wat door badkleding bedekt wordt ook zou zien.
pi_183472218
Ik ben tot nu toe alleen in Aken geweest. Daar moet je je mond houden in de sauna's zelf O+
En buiten de sauna's zijn de mensen ook rustig en op zichzelf.

In het buitenzwembad dobberde wel een creep rond de laatste keer, steeds stiekem met zn kop onder water :') beetje cirkelen rond jongere meisjes. En dan uit het water niet weten hoe snel hij een handdoek moest omslaan.
Type Deezertje :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_183472279
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 08:00 schreef happylife070 het volgende:

[..]

In de bus kijken mensen ook naar elkaar, op het strand ook.
Er is voor mij niet zo veel verschil of ze dan ook naar mijn piemel kijken.
Eerlijk gezegd kan ik niet begrijpen wat het voor anderen zo moeilijk maakt als een iemand dat kleine stukje lichaam wat door badkleding bedekt wordt ook zou zien.
Ik vind het ongemakkelijk om geconfronteerd te worden met allemaal piemels, borsten en vagina's :P

Ik associeer bloot met intimiteit en seks en heb er geen behoefte aan om alles te tonen in het openbaar en hoef het ook niet van anderen te zien.
pi_183473753
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 03:03 schreef mst68 het volgende:
Ga dan ook niet naakt zitten in een sauna, al helemaal niet als er van die vieze mannetjes aanwezig zijn. Is dat zo moeilijk?
Dit is de wereld op zijn kop..
Het is moeilijk omdat badkleding vaak niet mag in de sauna, het onhygiënisch is en gewoon niet fijn.

Ik ga regelmatig naar de sauna. Ben ook opgieter geweest. 1 keer viel mij op dat 2 jongens wel heel weinig oog voor de sauna's hadden deze jongens heb ik aangesproken. En gevraagd zich wat minder met de andere gasten bezig te houden. Daarna heb ik het niet meer gezien.

Het is gewoon ongepast van de vieze mannetjes. Die hebben niets in de sauna te zoeken. Prima als je moeite hebt met bloot maar je kiest er zelf voor om wel of niet een sauna in te gaan.
pi_183481621
quote:
Als een man zeg dat hij me gaat vergezellen zou ik al afhaken. Ik vind flirten in de saune not done.
Als wederzijdse interesse met een blik of glimlach bevestigd wordt, vind ik het wel kunnen, maar ga geen mensen lastigvallen met je blah blah.

Overigens heb ik nergens moeite mee, want ik ben erg tevreden met mijn lichaam momenteel.

Andere lichamen doen mij in deze situatie niets, omdat het niet spannend is.
pi_183481799
"kijk mij lekker en gewild zijn door sportschool mensen" topic.

Kom nou, beetje superieur zitten doen door te delen dat je afgeeft op anderen.

Je snapt zelf ook wel dat een opdringerige kerel vervelend is daar heb je ons niet voor nodig ter verificatie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 1 december 2018 @ 20:13:34 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183481992
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 08:23 schreef Syrena het volgende:
Ik ben tot nu toe alleen in Aken geweest. Daar moet je je mond houden in de sauna's zelf O+

In het buitenzwembad dobberde wel een creep rond de laatste keer, steeds stiekem met zn kop onder water :') beetje cirkelen rond jongere meisjes. En dan uit het water niet weten hoe snel hij een handdoek moest omslaan.
:o
Deezertje!
In Aken ben ik laatst voor het eerst geweest, prettige sauna inderdaad. Er waren zelfs geen net wat te luide types in het bubbelbad! :')

Ik ga eens in de paar maanden met een paar vriendinnen een namiddag/avondje sauna-en. Wat saunarondjes, wijntje, hapje, en lekker rozig naar huis. Heb nooit het gevoel van een voyeuristische sfeer. Naakt is gewoon de norm.
Dus TS, lekker naar een ‘echte’ sauna.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183493590
Het ligt er inderdaad echt aan welke sauna's je gaat, waar ik geweest ben had ik echt geen last van luidruchtige types of mensen die iets te aandachtig gaan zitten kijken. En in de sauna houdt iedereen ook netjes hun mond, tenzij je alleen in de sauna zit met de mensen die met je mee zijn, dan heeft ook niemand er last van.

En natuurlijk kijk je wel naar elkaar maar iedereen is daar om te relaxen, niet om kwijlend achter leuk uitziende dames aan te lopen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zondag 2 december 2018 @ 14:13:21 #26
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183493678
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 08:23 schreef Syrena het volgende:

Hardop gelachen. _O- _O- _O-
pi_183524817
quote:
Ik heb wel eens een meid in de sauna versierd. Als beiden er voor open staan, why not?

En voor ts: in de sauna zie je andere mensen. Het is een beetje raar om alleen maar naar de lucht of naar de grond te staren. Dus andere mensen zien je naakt. Nou en?

Wel is het natuurlijk volstrekt not done als blijkt dat het niet wederzijds is door te gaan met contact willen zoeken. Maar goed, dat geldt overal.
pi_183526650
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 23:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een meid in de sauna versierd. Als beiden er voor open staan, why not?
.
Geloofwaardig een fokker met een geslaagde versier poging....

Maar om te versieren is er een moment dat je van; 'wat is het hier warm' over moet naar; 'zin vanavond te neuken?'.

Wat er mis mee is is dat de andere persoon bloot is en daarmee vaak kwetsbaar. Je overgang moet dus heel smooth met gevoel voor timiming zijn gekozen. Om de ander geen rot gevoel te geven.

Gezien de gemiddelde fok reactie zou het officiele advies moeten zijn het niet te proberen in de sauna.
pi_183526988
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 03:08 schreef Nico987 het volgende:

Geloofwaardig een fokker met een geslaagde versier poging....

Maar om te versieren is er een moment dat je van; 'wat is het hier warm' over moet naar; 'zin vanavond te neuken?'.

Wat er mis mee is is dat de andere persoon bloot is en daarmee vaak kwetsbaar. Je overgang moet dus heel smooth met gevoel voor timiming zijn gekozen. Om de ander geen rot gevoel te geven.

Gezien de gemiddelde fok reactie zou het officiele advies moeten zijn het niet te proberen in de sauna.
Ik kan het niet helpen dat jouw spiegel jouw beeld van ‘een fokker’ bijzonder negatief maakt.

Alleen al de gedachte dat versieren gelijk staat aan vragen of iemand zin heeft die avond te neuken. Mijn hemel zeg!
  dinsdag 4 december 2018 @ 08:06:29 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183527444
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 07:04 schreef VEM2012 het volgende:

Alleen al de gedachte dat versieren gelijk staat aan vragen of iemand zin heeft die avond te neuken. Mijn hemel zeg!
Die opmerking gaf inderdaad veel prijs.
  dinsdag 4 december 2018 @ 08:59:47 #31
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_183527865
quote:

[..]

Ik kan het niet helpen dat jouw spiegel jouw beeld van ‘een fokker’ bijzonder negatief maakt.

Hahaha. Ik vroeg me al af of de omgangsvormen werkelijk zo veranderd zijn sinds ik een jaar of 20 was.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_183527914
Sauna is heerlijk en ga regelmatig in m'n eentje als ik een drukke periode gehad heb. Ik doe m'n bril af dus zie geen klap, zie het niet eens als mensen raar naar me kijken. Van echte gesprekken hou ik dan ook niet en als het gebeurd geef ik dat ook aan.
pi_183528132
quote:

[..]

Euh... hier wordt mijn verhaal dus eigenlijk bevestigd. Als het gehele stuk gelezen wordt zou het cynisme duidelijk moeten zijn lijkt me.
  dinsdag 4 december 2018 @ 09:38:13 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183528273
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:25 schreef Nico987 het volgende:

Euh... hier wordt mijn verhaal dus eigenlijk bevestigd. Als het gehele stuk gelezen wordt zou het cynisme duidelijk moeten zijn lijkt me.
Die tactiek zou ik ook proberen. Was cynisch, jonguh!
Als dat al het geval was, zou ik toch even aan mijn presentatie werken, was ik jou.
  dinsdag 4 december 2018 @ 18:05:27 #35
53151 T42
Pinball Wizard
pi_183534910
gister nog geweest met mijn 2 vriendinnen. bekijks heb ik toch wel ivm rits ijzerwerk. soms geeft dat grappige gesprekken. verder zal ik nooit een vreemde achterna lopen daar.
  woensdag 5 december 2018 @ 15:49:19 #36
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183551042
Mixed sauna's, gaaf! Zijn die er in Zuid- Holland ook?
pi_183553544
Was laatst in een normale sauna en in het buitenbad begon er gewoon eem droeftoeter met een duikbril te zwemmen
  woensdag 5 december 2018 @ 19:35:28 #38
53151 T42
Pinball Wizard
pi_183555172
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:07 schreef ZippyZappy het volgende:
Was laatst in een normale sauna en in het buitenbad begon er gewoon eem droeftoeter met een duikbril te zwemmen
gopro is makkelijker
pi_183611921
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 17:59 schreef onniedah het volgende:

[..]

Ja ik denk nu dus ook dat daar een verschil in zit. Jammer!
Zit er geen damessauna in die sportclub? Hier is het dames, heren en gemengd. Vind de gemengd wel chiller omdat dat geen kippenhok vol 50+ers is. Als iemand iets tegen je zegt reageer je gewoon heel kortaf of helemaal niet.
pi_183615024
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 december 2018 20:40 schreef Myrr het volgende:

[..]

Zit er geen damessauna in die sportclub? Hier is het dames, heren en gemengd. Vind de gemengd wel chiller omdat dat geen kippenhok vol 50+ers is. Als iemand iets tegen je zegt reageer je gewoon heel kortaf of helemaal niet.
Nee helaas niet! Maar zelfs als je er met een handdoek om richting ingang sauna loopt krijg je van mannen opmerkingen naar je hoofd geslingerd als 'jammer, gaan wij net weg'. Echt wtf... Ik ga voortaan gewoon naar mijn oude vertrouwde sauna.
pi_183615066
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:39 schreef onniedah het volgende:

[..]

Nee helaas niet! Maar zelfs als je er met een handdoek om richting ingang sauna loopt krijg je van mannen opmerkingen naar je hoofd geslingerd als 'jammer, gaan wij net weg'. Echt wtf... Ik ga voortaan gewoon naar mijn oude vertrouwde sauna.
Zou hier wel melding van maken en vragen of er een bord kan hangen met een mededeling dat dit ongewenst gedrag is.

Verder vooral je mond opentrekken bij dit soort kansloze opmerkingen. Wat voor sportschool is het? :')
pi_183615144
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:41 schreef Myrr het volgende:

[..]

Zou hier wel melding van maken en vragen of er een bord kan hangen met een mededeling dat dit ongewenst gedrag is.

Verder vooral je mond opentrekken bij dit soort kansloze opmerkingen. Wat voor sportschool is het? :')
Ja dat bord hangt er al wel. Ik deed maar net alsof ik het niet hoorde maar je hebt wel gelijk, volgende keer ga ik zoiets melden. Ik ging er vanuit dat het er wel netjes zou zijn aangezien het een gym inclusief groepslessen en personal trainers is voor ¤55 per maand. Dus geen fit for free ofzo..
pi_183615171
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:44 schreef onniedah het volgende:

[..]

Ja dat bord hangt er al wel. Ik deed maar net alsof ik het niet hoorde maar je hebt wel gelijk, volgende keer ga ik zoiets melden. Ik ging er vanuit dat het er wel netjes zou zijn aangezien het een gym inclusief groepslessen en personal trainers is voor ¤55 per maand. Dus geen fit for free ofzo..
Dan vind ik het al helemaal raar gedrag. Nou ja, succes ermee in ieder geval.
  dinsdag 11 december 2018 @ 11:18:14 #44
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_183657744
In een normale sauna gebeuren ook ongewenste dingen. Mijn meisje was ooit met een vriendin in een sauna ruimte. Die merkten op dat er twee kerels achter hun met hun jongeheer zaten te spelen. Toen we een keer samen naar de sauna gingen en zij eerder naar buiten ging naar een van de baden, ook meteen een vent achter haar aan die contact zocht en een paar minuten achter haar bleef lopen.

Ook regelmatig getuige geweest van gewenste intimiteiten trouwens.
pi_183658047
Het zijn ook bijna altijd groepjes mannen die zulk baltsgedrag vertonen, en dat zelfs in de sauna niet kunnen laten. Dus het feit dat het een sportschool-sauna is, en er dus roedels mannen op jacht rondlopen, is wellicht de oorzaak?

Een "gewone" sauna waar iedereen echt alleen maar voor zijn/haar ontspanning komt heeft dat probleem veel minder, en de mannen die er komen zijn ook vaker al voorzien van vrouwelijk gezelschap. Dus in een normale sauna zou je veilig moeten zijn TS :)

Tenzij je natuurlijk zo ongelooflijk mooi bent dat geen enkele man zich kan beheersen, dus zie het dan maar als een compliment dat ze achter je aan sluipen
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_183680279
Makkelijk zat ik ga heel vaak naar sauna’s en bij ieder wijf die ik zie kijk ik ff en denk ik “ zou ik haar kunnen neuken ja of nee ??? “

En geloof mij IEDERE man die denkt dat.

En al zegt een ander van niet of hij liegt of hij is mega gay en kijkt alleen naar dickies

Dus :s)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_183680368
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:55 schreef Rozevla het volgende:
Makkelijk zat ik ga heel vaak naar sauna’s en bij ieder wijf die ik zie kijk ik ff en denk ik “ zou ik haar kunnen neuken ja of nee ??? “

En geloof mij IEDERE man die denkt dat.

En al zegt een ander van niet of hij liegt of hij is mega gay en kijkt alleen naar dickies

Dus :s)
Nou, niet echt zo. Genoeg vrouwen (geen idee waar jij naartoe gaat dat er wijven komen) waar ik geen enkele seksuele gedachte bij kan oproepen zonder op zijn minst binnensmonds te moeten overgeven, dus ik vind het knap dat je daar bij iedereen goed over na moet denken.

Maar een mooie vrouw, ja daar kijk je wel even naar. Net zoals je dat altijd doet. Ook daarbij hoef je je niet af te vragen of je er seks mee zou willen hebben, dat weet je instinctief wel.

En vrouwen kijken ook naar mannen.

Het is alleen de manier waarop en hoe je je verder gedraagt wat een man onderscheidt van een hork.
  woensdag 12 december 2018 @ 14:16:29 #48
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183681761
Pfff wat een gezeur dit allemaal.
Ga dan ook niet naakt naar een sauna toe.
Ik ging vroeger wel eens naar een gaysauna en had dit soort dingen heel vaak. Sterker nog...ik kwam juist speciaal naar de sauna daarvoor.
Maar niet heus.....Daaaag.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 december 2018 @ 14:25:57 #49
163650 Greys
pi_183681889
In de sauna waar ik altijd heen ga worden mensen direct op ongewenst gedrag aangesproken door het personeel en indien nodig gewoon verwijderd.
Heerlijke sauna waar mensen komen om een gezellige en vooral ontspannen dag te hebben zonder ongemakkelijk gedoe. Er loopt van jong tot één been in het graf en alles respecteert elkaar.
In al die jaren dat ik er kom één keer meegemaakt dat er een man in z'n eentje de hele tijd in het bubbelbad zat en elke vrouw aansprak die langs liep, die was een kwartier later eruit gezet. En een keer een stel dat veel te opzichtig buiten in een bad continue aan elkaar zat en anderen daar echt een ongemakkelijk gevoel door gaven. Werden ook verzocht te vertrekken. Dat doe je maar lekker thuis of in een hotel of in sauna's van seksclubs ofzo.

Sauna _O_ O+

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 13-12-2018 11:47:11 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183696325
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:25 schreef Greys het volgende:
In de sauna waar ik altijd heen ga worden mensen direct op ongewenst gedrag aangesproken door het personeel en indien nodig gewoon verwijderd.
Heerlijke sauna waar mensen komen om een gezellige en vooral ontspannen dag te hebben zonder ongemakkelijk gedoe. Er loopt van jong tot één been in het graf en alles respecteert elkaar.
In al die jaren dat ik er kom één keer meegemaakt dat er een man in z'n eentje de hele tijd in het bubbelbad zat en elke vrouw aansprak die langs liep, die was een kwartier later eruit gezet. En een keer een stel dat veel te opzichtig buiten in een bad continue aan elkaar zat en anderen daar een ongemakkelijk gevoel door gaven. Werden ook verzocht te vertrekken. Dat doe je maar lekker thuis of in sauna's van seksclubs ofzo. ^O^

Sauna _O_ O+
Als opgieter vond ik het altijd wel lastig om de scheidslijn tussrn gewoon gezellig aanspreken of romantisch koppeltje naar ongemakkelijk en aanstootgevend gedrag waar te nemen. Uiteindelijk gewoon op mijn eigen gevoel af gegaan. Weinig incidenten gehad. Maar er waren best veel kantine verhalen over rukkende pubers tot seksende bejaarde.
pi_183698998
De sauna waar ik regelmatig kom hangen overal van de rode (noodstop)knoppen en die hangen er speciaal om ongewenst gedrag te melden. Er komen dan meteen medewerkers checken. De stap om zulk gedrag te melden wordt zo een stuk kleiner.

Zelf 1x meegemaakt (in een andere sauna) dat ik mijn ogen open deed en zag dat een oude kerel met zichzelf speelde en daarbij strak naar mij aan het kijken was.
Ik was echt overvallen van verbaasdheid en heb iets gezegd dat hij een goorling was en ben weggegaan. Niet gemeld bij het personeel, maar had ik wel moeten doen.
Radio Espantoso
pi_183699122
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:49 schreef Peligrosso het volgende:
De sauna waar ik regelmatig kom hangen overal van de rode (noodstop)knoppen en die hangen er speciaal om ongewenst gedrag te melden. Er komen dan meteen medewerkers checken. De stap om zulk gedrag te melden wordt zo een stuk kleiner.

Zelf 1x meegemaakt (in een andere sauna) dat ik mijn ogen open deed en zag dat een oude kerel met zichzelf speelde en daarbij strak naar mij aan het kijken was.
Ik was echt overvallen van verbaasdheid en heb iets gezegd dat hij een goorling was en ben weggegaan. Niet gemeld bij het personeel, maar had ik wel moeten doen.
Ik heb dit soort dingen nog nooit gezien. Natuurlijk wel eens dat je binnenkomt en een stelletje duidelijk even de ruimte nog heter had gemaakt. Maar nooit dat zo’n stelletje dacht: we gaan lekker door.

Sterker nog, ik ken meerdere sauna’s waar ideale plekken zijn voor dat soort zaken. En daar wordt dan ook als je oplet gretig gebruik van gemaakt. En ach, zo lang je dat zo doet dat niemand er last van heeft.
  donderdag 13 december 2018 @ 11:09:01 #53
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_183699389
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb dit soort dingen nog nooit gezien. Natuurlijk wel eens dat je binnenkomt en een stelletje duidelijk even de ruimte nog heter had gemaakt. Maar nooit dat zo’n stelletje dacht: we gaan lekker door.

Sterker nog, ik ken meerdere sauna’s waar ideale plekken zijn voor dat soort zaken. En daar wordt dan ook als je oplet gretig gebruik van gemaakt. En ach, zo lang je dat zo doet dat niemand er last van heeft.
Sinds ik een relatie heb met mijn huidige vriendin, heb ik met haar ook regelmatig iets uitgespookt daar. Wel op een dusdanige manier dat we opletten andere bezoekers er niet mee te confronteren.

Sindsdien let ik ook iets meer op andere bezoekers en heb regelmatig gezien dat er meer gebeurt dan je zou denken. Hoe later op de avond en hoe rustiger qua publiek, hoe meer er gebeurt.

Ik weet dat het niet mag en dat er anderen zijn die (gewenste) intimiteiten rigoreus afwijzen, maar ik kan er niks aan doen
pi_183699448
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:09 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Sinds ik een relatie heb met mijn huidige vriendin, heb ik met haar ook regelmatig iets uitgespookt daar. Wel op een dusdanige manier dat we opletten andere bezoekers er niet mee te confronteren.

Sindsdien let ik ook iets meer op andere bezoekers en heb regelmatig gezien dat er meer gebeurt dan je zou denken. Hoe later op de avond en hoe rustiger qua publiek, hoe meer er gebeurt.

Ik weet dat het niet mag en dat er anderen zijn die (gewenste) intimiteiten rigoreus afwijzen, maar ik kan er niks aan doen
Je wil er niets aan doen. ;)

Maar verder: inderdaad. :)
pi_183740512
Ergens in je blote kut rondlopen en dan verbaast zijn dat je aandacht krijgt. Zo werkt het toch gewoon..? Ik zou als man zijn elke kans aangrijpen een naakte vrouw te bekijken en wellicht wel meer als ze er voor open staat. Als ze een gat heeft is het voor mij meestal al genoeg. En volgens mij denken veel mannen zo
Sue Me
pi_183740585
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 08:55 schreef Staaf het volgende:
Ergens in je blote kut rondlopen en dan verbaast zijn dat je aandacht krijgt. Zo werkt het toch gewoon..? Ik zou als man zijn elke kans aangrijpen een naakte vrouw te bekijken en wellicht wel meer als ze er voor open staat. Als ze een gat heeft is het voor mij meestal al genoeg. En volgens mij denken veel mannen zo
Jongetjes denken zo.
pi_183741243
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 09:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jongetjes denken zo.
Jongetjes vallen op.
Mannen met ervaring hebben alle onder controle.
Vrouwen hebben geen idee dat ze bekeken worden .

Opa gaan weer terug in hun jongetjes tijd.
Maar zijn zo oud dat ze een viagra pil nodig hebben.
pi_183742600
quote:
Als je gewenst contact niet kunt onderscheiden van ongewenst contact dan ben je wel een keiharde faler ja.

Maar een beetje small talk moet kunnen, gezeur om niks zeg. En kijken is inderdaad ook wel natuurlijk maar dat kan ook nog op verschillende manieren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183747627
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:21 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Jongetjes vallen op.
Mannen met ervaring hebben alle onder controle.
Vrouwen hebben geen idee dat ze bekeken worden .

Opa gaan weer terug in hun jongetjes tijd.
Maar zijn zo oud dat ze een viagra pil nodig hebben.
Je kan beter opa zijn die iedere dag een viagraatje nodig heeft dan een jongetje die iedere kut goed genoeg vindt. ;)

Dat mensen elkaar bekijken lijkt mij een open deur. Mooie vrouwen en mannen lopen niet ongezien voorbij.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 08:37:28 #60
481417 ariebloot
A horse is a horse etc.
pi_184274234
Respect voor de andere persoon is waar het hier om gaat, naturist, nudist wat ik ergens lees heeft er niets mee te maken, ook als iemand naakt is, waar dan ook sauna, strand, camping of gewoon thuis en in de tuin hoor je gewoon de persoon te respecteren, je gaat niet zitten staren en vertoond geen opdringerig gedrag etc.
Ik ben al 40 jaar naakt recreant ik loop als het weer het toelaat graag naakt op die plaatsen waar dat kan, een praatje met iemand anders kan prima,je kijkt ook gewoon naar elkaar en valt anderen niet lastig.
Dat zelfde gedrag hoort ook thuis in de sauna of het een fancy of sport sauna is doet niet ter zake, je gedraagt je normaal en respecteert de ander, kijken mag een praatje mag maar als je merkt dat er geen prijs op gesteld wordt dring je jezelf niet op houdt gepast afstand van elkaar en je maakt geen foto`s en dergelijke.
Bloot is gewoon en als er figuren zijn die daar moeite mee hebben moet de beheerder ingelicht worden zodat de betreffende persoon er op aangesproken wordt en deze als het nodig is verwijderd kan worden.
Ook als je bloot bent moet je gewoon op je gemak kunnen zijn en die paar figuren die daar niet mee om kunnen gaan mogen niet de reden zijn om dan maar gekleed (badpak) in de sauna aan te gaan doen of om niet meer naar het naaktstrand te gaan of om niet meer naakt in je eigen tuin te zonnen, zij moeten zich aanpassen en niet wij.
pi_184389831
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 23:52 schreef onniedah het volgende:
Ik weet niet zeker of dit de juiste plek is, maar anders zie ik het schopje tegemoet ;)

Wat is jullie gedachte over een sauna en dan vooral de naakte mensen in de sauna? Voel je jezelf prettig als je er rond loopt, houd je rekening met hoe je gaat zitten? En kijk je stiekem naar de andere bezoekers of ben je hier totaal niet mee bezig?

Ik vraag dit omdat ik sinds kort ben gaan sporten en daar ga ik ook naar de sauna. Nu ga ik al jaaaren naar de sauna, voorheen op een andere locatie waar ik me altijd enorm op mijn gemak voelde, maar sinds ik dus sport ga ik naar deze - want dat is net zo makkelijk.

Maar vorige week sprak een man me aan en uit beleefdheid even een praatje gemaakt (nakend, beide onder de douche) maar toen ging hij opeens vragen aan me stellen als: ik ben heel benieuwd wat voor meisje je bent, houd je van dansen en van cocktails etc? En toen had ik zoiets van mehh en zei ik afschepend: oké ik ga een boekje lezen, fijne avond! En toen zei hij: ik vergezel je! En hij bleef maar tegen me aan lullen en vroeg uiteindelijk mijn telefoonnummer. Heeft hij uiteraard niet gekregen en toen droop hij af.

En gisteren zat ik weer in die sauna en draaide een man een paar keer zijn hoofd 90 graden naar rechts, waar ik zat. Elke keer maar een milliseconde en misschien had hij het niet eens door. Maar opeens voel ik me dus niet meer zo prettig in een sauna! Voel ik me nogal bekeken ofzo. Misschien komt dit wel omdat ik daar nieuw ben, maar ik heb eerder nooit moeite gehad met naaktheid in gemengde sauna's.

Maar misschien is het voor sportmannen heel normaal om er bij te kletsen of te kijken? :') de sauna waar ik voorheen naartoe ging hing toch een andere (wat classy) sfeer voor mijn gevoel. Daar spraken mannen me ook wel aan, maar dan meestal aan de lunchtafel in badjas,of in de kleedkamer, of naderhand buiten.
Als je de hele tijd zit te scannen wie zit te kijken dan is het niet raar dat je aangesproken wordt. Een vrouw die de hele tijd de omgeving scant geeft een bepaald signaal af.
pi_184394026
Ik ga niet naar de sauna om te kijken of bekeken te worden.
Natuurlijk kijk ik wel als er een mooie vrouw langsloopt, dat doe ik ook als ze gekleed over straat loopt, ik ben niet sterker dan de natuur!
Vallen is niet erg, blijven liggen wel...
pi_184398021
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 00:12 schreef Atak het volgende:

[..]

Als je de hele tijd zit te scannen wie zit te kijken dan is het niet raar dat je aangesproken wordt. Een vrouw die de hele tijd de omgeving scant geeft een bepaald signaal af.
Ben je er ook zo een die de schuld bij de vrouw legt als ze een kort rokje draagt en vervolgens wordt aangerand?
pi_184398182
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 15:14 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ben je er ook zo een die de schuld bij de vrouw legt als ze een kort rokje draagt en vervolgens wordt aangerand?
Jij bent dus zo’n type die iemand aanspreken gelijk stelt met iemand verkrachten?
pi_184400168
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 15:25 schreef Atak het volgende:

[..]

Jij bent dus zo’n type die iemand aanspreken gelijk stelt met iemand verkrachten?
Nee, want wat jij beweert slaat gewoon nergens op
  woensdag 16 januari 2019 @ 09:43:37 #66
53151 T42
Pinball Wizard
pi_184430468
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:16 schreef Samuel24 het volgende:
Pfff wat een gezeur dit allemaal.
Ga dan ook niet naakt naar een sauna toe.
Ik ging vroeger wel eens naar een gaysauna en had dit soort dingen heel vaak. Sterker nog...ik kwam juist speciaal naar de sauna daarvoor.
Das een heel wat andere sauna :B
  woensdag 16 januari 2019 @ 09:45:21 #67
53151 T42
Pinball Wizard
pi_184430505
quote:
Hoe vaak zie jij bloot? Vast niet zo vaak. :{w
pi_184430759
quote:
Jeetje, kom je uit een omgeving waarin iemand naakt zien zoiets is als een eenhoorn spotten?

“Als ze een gat heeft...”

Ken geen man die zo denkt, of vindt dat een vrouw in een sauna er om vraagt om aandacht te krijgen of als een soort kunstwerk bekeken mag worden.
pi_184430808
quote:
_O- :')
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_184443425
Misschien tieten?
pi_184445012
quote:
Ervaringsdeskundige hier
pi_184445399
Joe, even ontopic blijven graag.
pi_184453443
Nou het maakt echt uit natuurlijk wat voor sauna. Ik heb nog maar 1 keer naakt in een sauna gezeten en dat vond ik een rare ervaring. Iedereen is naakt maar gedraagt zich alsof er niets aan is. Tuurlijk zag ik soms dat er wat naar me gestaard werd, maar iedereen hield zich zeer beschaafd. Alsof er niks opwindend is aan allemaal samen naakt zijn. Vind het gewoon vreemd.

Ik weet wel dat twee vriendinnen van me ooit een sauna avontuurtje hebben gehad. Dat was ook in een sauna na het sporten, dus mis dat dat er wel bij hoort? ze zaten er met hun tweetjes tot er twee mannen tegenover hen kwamen zitten, die hard begonnen flirten. Ik ken mijn vriendinnen ook goed en weet dat ze niet vies zijn van geflirt. Ik snap ook wel dat als er twee grote sterke mannen tegenover je komen zitten met gespierde billen en groot gerief, dan zie je het soms wel een keertje zitten om een stomende avond tegemoet te gaan. Ze zijn wel samen naar huis gegaan. Dat kwartetje is niet echt IN de sauna gebeurd.
pi_184453469
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:35 schreef anoniemV het volgende:
Nou het maakt echt uit natuurlijk wat voor sauna. Ik heb nog maar 1 keer naakt in een sauna gezeten en dat vond ik een rare ervaring. Iedereen is naakt maar gedraagt zich alsof er niets aan is. Tuurlijk zag ik soms dat er wat naar me gestaard werd, maar iedereen hield zich zeer beschaafd. Alsof er niks opwindend is aan allemaal samen naakt zijn. Vind het gewoon vreemd.

Ik weet wel dat twee vriendinnen van me ooit een sauna avontuurtje hebben gehad. Dat was ook in een sauna na het sporten, dus mis dat dat er wel bij hoort? ze zaten er met hun tweetjes tot er twee mannen tegenover hen kwamen zitten, die hard begonnen flirten. Ik ken mijn vriendinnen ook goed en weet dat ze niet vies zijn van geflirt. Ik snap ook wel dat als er twee grote sterke mannen tegenover je komen zitten met gespierde billen en groot gerief, dan zie je het soms wel een keertje zitten om een stomende avond tegemoet te gaan. Ze zijn wel samen naar huis gegaan. Dat kwartetje is niet echt IN de sauna gebeurd.
Neuken in de sauna is een beetje te heet. Kans op een hartwip heet zeg maar
pi_184453849
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:37 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

Hangt van de sauna af. Gewoon naar de minder hete sauna gaan. Al moet je natuurlijk ook een sauna hebben die even rustig is.

Stoombad is eigenlijk ideaal. Soms kun je dan ook doorgaan als iemand binnen is gekomen. Moet je wel stil zijn natuurlijk. ;)
pi_184454041
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:37 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

Haha zal haar eens vragen of er wat gebeurd is effectief in de sauna. Weet wel dat ze uiteindelijk met vieren op 1 bed zijn beland maar of het effectief zeer proper in de sauna zelf is gebleven weet ik ook niet 100% zeker.
pi_184454450
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:13 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Haha zal haar eens vragen of er wat gebeurd is effectief in de sauna. Weet wel dat ze uiteindelijk met vieren op 1 bed zijn beland maar of het effectief zeer proper in de sauna zelf is gebleven weet ik ook niet 100% zeker.
haha ze zegt "niks gebeurd, enkel een beetje pijpen maar de planken deden pijn aan onze knieën" O-)
  vrijdag 18 januari 2019 @ 23:23:45 #78
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_184483839
Met mijn huidige vriendin ben ik voor het eerst naar de sauna gegaan. Vond het idee om naakt rond te lopen wat onwennig. Echter verdwijnt dit supersnel. Er is nagenoeg niets erotisch aan, iedereen doet gewoon z'n ding. Ik heb in ieder geval nog nooit een stijve gehad daar, omdat je er gewoon niet op die manier mee bezig bent.

Maar ja, tuurlijk zie je ook veel lekkere wijven lopen met een strak lichaam en uitstekende tieten. Het is moeilijk om dat niet te zien, dat lukt niet. :') Er is echter een groot verschil tussen iets zien, of stiekem gaan staren. Dat zijn meer de smeerpijpen.

Overigens paar keer in de Zwaluwhoeve, ook wel Swaffelhoeve, geweest. Toen het daar ging schemeren of donker werd zag je wel wat 'stiekem' neukende stelletjes in het zwembad naast je. Mijn reactie is om dan wel langdurig strak te gaan staren met deze uitdrukking: " :') " Want dat is blijkbaar wat je dan wilt als je in een openbare gelegenheid besluit om te gaan batsen.
  zondag 20 januari 2019 @ 16:39:57 #79
53151 T42
Pinball Wizard
pi_184514095
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:35 schreef anoniemV het volgende:

Raak meer opgewonden met kleding aan dan naakt maar ja zie bijna dagelijks naakt. Vind kleding vreemd.

Verder in sauna wel eens wat gedaan maar dat gebeurd bij de Primark ook
pi_184891221
Ik heb dus sinds kort een vriend, die niet wil dat ik nog langer naar de sauna ga (wat ik bijna wekelijks doe) omdat dan andere mannen naar mijn vagina kunnen kijken :')

Wat nu? Voor de mensen in een relatie, vinden jullie dit een reden om niet meer te gaan? Hoe kan je een ander uitleggen dat een sauna niet iets seksueels is? (Voor mij in ieder geval)
pi_184891246
Klinkt als jaloezie.
pi_184891277
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:12 schreef Vinniiee het volgende:
Klinkt als jaloezie.
Ja of bezitterigheid. Het is toch MIJN vagina, ik mag naakt rondlopen als ik dat wil? Maar hij kent er heel veel mensen en vind dat niet kunnen..
  vrijdag 8 februari 2019 @ 09:18:15 #83
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_184891304
Zeg dat ie zich niet aan moet stellen. Neem hem desnoods een keer mee naar de sauna zodat hij een beeld krijgt van wat een sauna is en dat het echte leven geen script van een pornofilm is.
pi_184891335
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:18 schreef Tinos85 het volgende:
Zeg dat ie zich niet aan moet stellen. Neem hem desnoods een keer mee naar de sauna zodat hij een beeld krijgt van wat een sauna is en dat het echte leven geen script van een pornofilm is.
Hmm hij zegt dat ik hem met geen mogelijkheid die sauna in krijg. Het is een sportschool sauna, waar hij zelf sport en zijn broertje ook en misschien is hij gewoon bang dat zijn broertje me naakt kan zien haha.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 09:26:05 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184891396
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:09 schreef Sushilover het volgende:
Ik heb dus sinds kort een vriend, die niet wil dat ik nog langer naar de sauna ga (wat ik bijna wekelijks doe) omdat dan andere mannen naar mijn vagina kunnen kijken :')

Wat nu? Voor de mensen in een relatie, vinden jullie dit een reden om niet meer te gaan? Hoe kan je een ander uitleggen dat een sauna niet iets seksueels is? (Voor mij in ieder geval)
Tienerrelatie?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 8 februari 2019 @ 09:29:24 #86
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184891433
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:21 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Hmm hij zegt dat ik hem met geen mogelijkheid die sauna in krijg. Het is een sportschool sauna, waar hij zelf sport en zijn broertje ook en misschien is hij gewoon bang dat zijn broertje me naakt kan zien haha.
Of jij ziet zijn broertje die beneden 'de broer' is zeg maar...

Andere sauna dan, waar broertje niet komt?
And so is the past
pi_184891560
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:26 schreef Molo het volgende:

[..]

Tienerrelatie?
Nee hij is 36 en ik 30. Ik snap zijn gedachtegang ook echt niet en heb het proberen te vergelijken met naar de gynaecoloog gaan :') die kijkt toch ook. Maar hij vond dat geen vergelijking.
pi_184891566
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Of jij ziet zijn broertje die beneden 'de broer' is zeg maar...

Andere sauna dan, waar broertje niet komt?
Ja alleen beetje dubbel. Ik betaal voor die sportschool inclusief sauna. Maar goed het is een optie inderdaad.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 09:50:24 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184891707
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:40 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Nee hij is 36 en ik 30. Ik snap zijn gedachtegang ook echt niet en heb het proberen te vergelijken met naar de gynaecoloog gaan :') die kijkt toch ook. Maar hij vond dat geen vergelijking.
Zijn probleem, lazer op zeg, daar ga je toch niet voor inschikken
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:22:59 #90
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_184892127
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Zijn probleem, lazer op zeg, daar ga je toch niet voor inschikken
Dit dus.

Komop, 36. Gedraag je eens niet als een onzekere puber.
pi_184913322
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:40 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Mag ik vragen als jij jouw vriend een man is met een niet-westerse migratieachtergrond? Die mannen tonen hun vrouwen liever niet aan andere mannen. Dat is een cultuurdingetje.
pi_184913514
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:15 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Ja of bezitterigheid. Het is toch MIJN vagina, ik mag naakt rondlopen als ik dat wil? Maar hij kent er heel veel mensen en vind dat niet kunnen..
Waarom wil je dan per se je vagina showen? Dat is de hamvraag. Misschien weet hij waarom jij dat zo graag wilt.
pi_184913685
Ik denk dat veel sportschoolvolk niet bekend is met de (ongeschreven) etiquetteregels die er wel zijn in een gewoon saunacomplex.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_184913721
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 12:16 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Mag ik vragen als jij jouw vriend een man is met een niet-westerse migratieachtergrond? Die mannen tonen hun vrouwen liever niet aan andere mannen. Dat is een cultuurdingetje.
Nee hij is 100% Nederlands
pi_184913730
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 12:28 schreef Atak het volgende:

[..]

Waarom wil je dan per se je vagina showen? Dat is de hamvraag. Misschien weet hij waarom jij dat zo graag wilt.
Ik houd netjes mijn benen bij elkaar in de sauna!
pi_184914090
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 12:41 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Ik houd netjes mijn benen bij elkaar in de sauna!
En die andere dames die daar komen niet?
pi_184915651
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:09 schreef Sushilover het volgende:

Ik ga niet mee met onzinnige verzoeken. Gewoon uitleggen waarom het een onzinnig verzoek is en dan accepteert hij het maar of toedeledoki.
pi_184915679
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 13:02 schreef Atak het volgende:

[..]

En die andere dames die daar komen niet?
Sommigen niet nee. En waarom zouden ze?
pi_184916475
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 14:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Sommigen niet nee. En waarom zouden ze?
Huh? Dus het is gebruikelijk dat dames daar komen om hun benen te spreiden? Ik vraag het omdat ik er nooit ben geweest trouwens. Dan is het niet raar dat de vriend niet wilt dat zijn vriendin naar een pseudo bordeel gaat.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 15:24:38 #100
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184916944
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 14:57 schreef Atak het volgende:

[..]

Huh? Dus het is gebruikelijk dat dames daar komen om hun benen te spreiden? Ik vraag het omdat ik er nooit ben geweest trouwens. Dan is het niet raar dat de vriend niet wilt dat zijn vriendin naar een pseudo bordeel gaat.
:T

Trolletje
  zaterdag 9 februari 2019 @ 15:29:35 #101
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_184917030
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 03:03 schreef mst68 het volgende:
Er is een voor etiquette op die plekken, 'vieze mannetjes' moeten weten dat flirten daar niet gewaardeerd wordt.
pi_184918204
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 14:57 schreef Atak het volgende:

Tussen spread eagle en knietjes tegen elkaar zit nog wel wat grijs gebied.

En dan ziet een ander het kutje van je vriendin. So what?
pi_184919146
Gelukkig komen er doorgaans zeer weinig mensen uit achterlijke culturen in de sauna.
Radio Espantoso
pi_185397195
Het naakt zijn en kijken/bekeken worden boeit me op zich niet zo, ik ken die mensen niet en ze hebben daaronder toch allemaal precies hetzelfde zitten. Ik hou wel altijd mijn arm een beetje voor mijn borsten bij het gaan zitten, maar zodra ik zie dat iedereen normaal doet, ontspan ik mijn houding ook. Stiekem gluren doe ik overigens standaard uit nieuwsgierigheid :P En praten alleen als het ook echt een prettig gesprekje is, wat gelukkig in de meeste gevallen ook zo is.

Het wordt voor mij pas vervelend als iemand er niet chill over kan blijven. In mijn huidige zwembadcomplex ga ik niet naar de sauna omdat er zo'n 70-jarige smeerlap komt die nooit zwemt maar drie uur lang alleen maar met iedereen praat en elke keer vraagt of ik zo ook naar de sauna ga, die hoeft mij dus mooi niet naakt te zien :)
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
  dinsdag 5 maart 2019 @ 01:19:53 #105
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_185397263
1 keer geweest, never nooit meer, het leek wel een beginnende gangbang. Mensen moeten gewoon lekker hun kleding aanhouden en thuis aan elkaar gaan zitten frommelen. Zeer ongemakkelijk zo'n "sauna" en ik ben verre van preuts.
pi_185397380
Vraag me af of er weleens mannen per ongeluk met een boner zitten. Dat lijkt me vrij gênant (voor alle aanwezigen).
  dinsdag 5 maart 2019 @ 16:23:08 #107
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_185408519
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 01:19 schreef Stray_cat het volgende:
1 keer geweest, never nooit meer, het leek wel een beginnende gangbang. Mensen moeten gewoon lekker hun kleding aanhouden en thuis aan elkaar gaan zitten frommelen. Zeer ongemakkelijk zo'n "sauna" en ik ben verre van preuts.
Naar wat voor sauna ben jij geweest? Een gay sauna ofzo?
pi_185414474
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 01:57 schreef Gehrman het volgende:
Vraag me af of er weleens mannen per ongeluk met een boner zitten. Dat lijkt me vrij gênant (voor alle aanwezigen).
nooit per ongeluk...
dat was mijn grote angst voor de sauna. dus werd ik door mijn vriendin mee genomen naar een kleine sauna waar heel veel stamgasten komen. eerste half uur keek ik mijn ogen uit.
maar mijn angst werd snel getemperd de helft van de gasten is 60+ met een lekker kort pittig kapsel.
de andere helft zijn grof weg stelletjes en vriendinnen tussen de 25 en 50.
maar als een vrouw niet bezig is met seksualiteit zijn ze ook niet echt opwindend. 2 keer in de denk 150 sauna bezoeken kwam ik een vrouw tegen die zo mooi was dat het lastig werd, maar goed dan heb je altijd de 50% 60+ waar je je even op kunt concentreren.
  donderdag 7 maart 2019 @ 09:55:46 #110
481417 ariebloot
A horse is a horse etc.
pi_185447411
Ik weet het niet, maar bij al onze sauna bezoeken en we gaan ongeveer 1 keer per maand, eigenlijk nooit iets tegengekomen zoals hier door sommigen wordt gemeld.
Niet in de sauna van de sportschool (elke week)maar ook niet in een openbare sauna, maar misschien komt dat omdat we als nudisten niet zo op elkaar letten en zo wie zo niet gaan zitten staren.
Ik ga ook altijd na het sporten gewoon douchen bij de sportschool, ben vaak een van de weinigen en doe dat gewoon naakt, ook gaan wij niet naar de badkleding dagen als een sauna die heeft omdat naar onze mening je bij sauna bezoek naakt hoort te zijn.
Erecties, met de benen wijd zittende of liggende mannen of vrouwen en seksuele avances, het zal wel maar is ons niet echt opgevallen, ik denk dus de wens is de vader van de gedachte, wij vinden naakt of bloot heel normaal.
Nu weet ik wel dat we als nudist gelijk in de hoek geschopt worden maar wij gaan ook wel eens naar een parenclub voor een avondje uit.
Nudisten zijn heel normale mensen en ik kan me toch niet vinden in de hiervoor beschreven ongemakken en wij gaan dus met plezier naar de sauna.
pi_185564724
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:39 schreef onniedah het volgende:
[..]

Dit zegt meer over het beleid van / gedrag in de sportclubsauna dan over sportscholen of sauna's in het algemeen.
pi_185577127
Ik ben laatst naar bladkledingdag geweest (lees: vriend wil niet naakt, I don't care) en daar zat een vent steeds met zijn voet tegen mijn been aan. En dan met zo een zelfvoldane blik.. Ben uiteindelijk maar uit het kruidenbad gegaan.

Sowieso is het heel ander volk op badkledingdag, allemaal mooiboys en arabiers met te weinig zelfvertrouwen :')
Op anoniem
  woensdag 13 maart 2019 @ 11:00:26 #113
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185581646
quote:
17s.gif Op donderdag 7 maart 2019 09:55 schreef ariebloot het volgende:
Ik weet het niet, maar bij al onze sauna bezoeken en we gaan ongeveer 1 keer per maand, eigenlijk nooit iets tegengekomen zoals hier door sommigen wordt gemeld.
Niet in de sauna van de sportschool (elke week)maar ook niet in een openbare sauna, maar misschien komt dat omdat we als nudisten niet zo op elkaar letten en zo wie zo niet gaan zitten staren.
Ik ga ook altijd na het sporten gewoon douchen bij de sportschool, ben vaak een van de weinigen en doe dat gewoon naakt, ook gaan wij niet naar de badkleding dagen als een sauna die heeft omdat naar onze mening je bij sauna bezoek naakt hoort te zijn.
Erecties, met de benen wijd zittende of liggende mannen of vrouwen en seksuele avances, het zal wel maar is ons niet echt opgevallen, ik denk dus de wens is de vader van de gedachte, wij vinden naakt of bloot heel normaal.
Nu weet ik wel dat we als nudist gelijk in de hoek geschopt worden maar wij gaan ook wel eens naar een parenclub voor een avondje uit.
Nudisten zijn heel normale mensen en ik kan me toch niet vinden in de hiervoor beschreven ongemakken en wij gaan dus met plezier naar de sauna.
Beetje vreemde post dit. Beweer je nu dat misdragingen in de sauna niet voorkomen?

Verder is het nudist zijn en naar een parenclub gaan niet relevant lijkt me.
  dinsdag 2 april 2019 @ 07:26:10 #114
481417 ariebloot
A horse is a horse etc.
pi_185983973
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 11:00 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Beetje vreemde post dit. Beweer je nu dat misdragingen in de sauna niet voorkomen?

Verder is het nudist zijn en naar een parenclub gaan niet relevant lijkt me.
Hoezo beetje vreemd ik beweer alleen dat ik het bij onze sauna bezoeken niet heb ervaren dat er seksueel overspannen mannen rondlopen die je lastig vallen of zich aan je opdringen, wij zijn open minded nudisten en bij een parenclub gebeuren er wel dingen in de sauna maar daarbuiten hebben wij het nooit gezien of meegemaakt en eerlijk gezegd letten we er ook niet op.
  dinsdag 2 april 2019 @ 07:29:17 #115
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185983996
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 07:26 schreef ariebloot het volgende:

[..]

Hoezo beetje vreemd ik beweer alleen dat ik het bij onze sauna bezoeken niet heb ervaren dat er seksueel overspannen mannen rondlopen die je lastig vallen of zich aan je opdringen, wij zijn open minded nudisten en bij een parenclub gebeuren er wel dingen in de sauna maar daarbuiten hebben wij het nooit gezien of meegemaakt en eerlijk gezegd letten we er ook niet op.
Top dat jij en de mensen in je kring respectvol naar anderen zijn maar dat staat los van de klacht hier.
pi_186075455
Het valt mij op dat voor veel vrouwen het in en uit de jacuzi klimmen wel een dingetje is, zeker als er geen trapje is.
.
pi_186076648
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:02 schreef Fer het volgende:
Het valt mij op dat voor veel vrouwen het in en uit de jacuzi klimmen wel een dingetje is, zeker als er geen trapje is.
Minder letten op anderen en meer letten op je eigen pielletje.
pi_186078288
Gister nog geweest...
Had echt ff tieten nodig
  dinsdag 9 april 2019 @ 11:31:29 #119
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_186116660
ooooooooooowww iiiiiiiiiiiiiiiiieeeewwww een man spreekt me aan!!

Het verhaal van TS is precies de reden waarom wijven de pleuris kunnen krijgen. Zeker de Nederlandse, die vinden oogcontact met een man al heel eng.
Beati pauperes spiritu
pi_186128357
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:31 schreef Academicus het volgende:
ooooooooooowww iiiiiiiiiiiiiiiiieeeewwww een man spreekt me aan!!

Het verhaal van TS is precies de reden waarom wijven de pleuris kunnen krijgen. Zeker de Nederlandse, die vinden oogcontact met een man al heel eng.
TS zegt toch juist dat ze wel een praatje ging maken toen die man haar aansprak? Maar zodra iemand in een naaktsauna naar je telefoon nummer oid gaat vragen, gaat dat wel echt te ver.
pi_186128385
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 22:26 schreef Sushilover het volgende:

[..]

TS zegt toch juist dat ze wel een praatje ging maken toen die man haar aansprak? Maar zodra iemand in een naaktsauna naar je telefoon nummer oid gaat vragen, gaat dat wel echt te ver.
Ook als ze terugflirten / je heel leuk praat?

Aanstellers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')