Ja ik liep ook al snel weg, maar hij kwam na 5 minuten alsnog naast me zitten terwijl alle 6 andere bedjes nog leeg waren. Toen pas kreeg ik dat onprettige gevoel en werd ik kortaf. Dus na enkele minuten ging hij gelukkig weg. Ik vind flirten op zo'n plek ook echt not done! Kom er voor mijn rust en ontspanning..quote:Op donderdag 29 november 2018 23:57 schreef Flogging het volgende:
Alseen man zeg dat hij me gaat vergezellen zou ik al afhaken. Ik vind flirten in de saune not done.
Mocht dat ooit nog eens voorkomen en een man laat je echt niet met rust, dan gewoon aangeven bij het personeel hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2018 00:02 schreef onniedah het volgende:
[..]
Ja ik liep ook al snel weg, maar hij kwam na 5 minuten alsnog naast me zitten terwijl alle 6 andere bedjes nog leeg waren. Toen pas kreeg ik dat onprettige gevoel en werd ik kortaf. Dus na enkele minuten ging hij gelukkig weg. Ik vind flirten op zo'n plek ook echt not done! Kom er voor mijn rust en ontspanning..
Ja ik denk nu dus ook dat daar een verschil in zit. Jammer!quote:Op vrijdag 30 november 2018 13:41 schreef Tinkepink het volgende:
Denk dat dit het verschil is tussen normale sauna en een sportclubsauna. Ik ga alleen naar normale sauna’s.
Dan zeg je gewoon dat je voor je rust en ontspanning komt tegen zo'n opdringerige man..quote:Op vrijdag 30 november 2018 00:02 schreef onniedah het volgende:
[..]
Ja ik liep ook al snel weg, maar hij kwam na 5 minuten alsnog naast me zitten terwijl alle 6 andere bedjes nog leeg waren. Toen pas kreeg ik dat onprettige gevoel en werd ik kortaf. Dus na enkele minuten ging hij gelukkig weg. Ik vind flirten op zo'n plek ook echt not done! Kom er voor mijn rust en ontspanning..
Maar dat is echt te ranzig.. zweten en dat meenemen door de hele toko..quote:Op vrijdag 30 november 2018 13:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik ga alleen op badpak verplicht dagen
Gewoon bespreekbaar maken..quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:08 schreef quirina het volgende:
Je kan ook gewoon naar de sauna gaan die niet gemengd is als je mannen lastig vind.
Of je gaat gewoon met je man of vriend gezellig samen naar de sauna.
Dat heb je toch ook allemaal niet aan? Zwembaden/kruidenbad en met name zoutbad vanwege huidziekte is heerlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:03 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Maar dat is echt te ranzig.. zweten en dat meenemen door de hele toko..
In mijn sauna naakt of geen sauna..
Daarbij.. veel kleding (en horloges, brillen etc) worden loeiheet bij een beetje goede sauna.. Die kun je helemaal niet dragen
In de bus kijken mensen ook naar elkaar, op het strand ook.quote:Op zaterdag 1 december 2018 06:23 schreef CaVaBien het volgende:
Ik moet er niet aan denken om naakt in een sauna te zitten met allemaal naakte mensen om mij heen
Mensen zitten (onbewust) toch te kijken naar elkaar.
Ben een paar keer geweest, maar dan op verplichte badkledingdagen.
Ik vind het ongemakkelijk om geconfronteerd te worden met allemaal piemels, borsten en vagina'squote:Op zaterdag 1 december 2018 08:00 schreef happylife070 het volgende:
[..]
In de bus kijken mensen ook naar elkaar, op het strand ook.
Er is voor mij niet zo veel verschil of ze dan ook naar mijn piemel kijken.
Eerlijk gezegd kan ik niet begrijpen wat het voor anderen zo moeilijk maakt als een iemand dat kleine stukje lichaam wat door badkleding bedekt wordt ook zou zien.
Dit is de wereld op zijn kop..quote:Op zaterdag 1 december 2018 03:03 schreef mst68 het volgende:
Ga dan ook niet naakt zitten in een sauna, al helemaal niet als er van die vieze mannetjes aanwezig zijn. Is dat zo moeilijk?
Als wederzijdse interesse met een blik of glimlach bevestigd wordt, vind ik het wel kunnen, maar ga geen mensen lastigvallen met je blah blah.quote:Op donderdag 29 november 2018 23:57 schreef Flogging het volgende:
Als een man zeg dat hij me gaat vergezellen zou ik al afhaken. Ik vind flirten in de saune not done.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 08:23 schreef Syrena het volgende:
Ik ben tot nu toe alleen in Aken geweest. Daar moet je je mond houden in de sauna's zelf![]()
En buiten de sauna's zijn de mensen ook rustig en op zichzelf.
In het buitenzwembad dobberde wel een creep rond de laatste keer, steeds stiekem met zn kop onder waterbeetje cirkelen rond jongere meisjes. En dan uit het water niet weten hoe snel hij een handdoek moest omslaan.
Type Deezertje
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 08:23 schreef Syrena het volgende:
Ik ben tot nu toe alleen in Aken geweest. Daar moet je je mond houden in de sauna's zelf![]()
En buiten de sauna's zijn de mensen ook rustig en op zichzelf.
In het buitenzwembad dobberde wel een creep rond de laatste keer, steeds stiekem met zn kop onder waterbeetje cirkelen rond jongere meisjes. En dan uit het water niet weten hoe snel hij een handdoek moest omslaan.
Type Deezertje
Ik heb wel eens een meid in de sauna versierd. Als beiden er voor open staan, why not?quote:Op donderdag 29 november 2018 23:57 schreef Flogging het volgende:
Als een man zeg dat hij me gaat vergezellen zou ik al afhaken. Ik vind flirten in de saune not done.
Geloofwaardig een fokker met een geslaagde versier poging....quote:Op maandag 3 december 2018 23:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een meid in de sauna versierd. Als beiden er voor open staan, why not?
.
Ik kan het niet helpen dat jouw spiegel jouw beeld van ‘een fokker’ bijzonder negatief maakt.quote:Op dinsdag 4 december 2018 03:08 schreef Nico987 het volgende:
Geloofwaardig een fokker met een geslaagde versier poging....
Maar om te versieren is er een moment dat je van; 'wat is het hier warm' over moet naar; 'zin vanavond te neuken?'.
Wat er mis mee is is dat de andere persoon bloot is en daarmee vaak kwetsbaar. Je overgang moet dus heel smooth met gevoel voor timiming zijn gekozen. Om de ander geen rot gevoel te geven.
Gezien de gemiddelde fok reactie zou het officiele advies moeten zijn het niet te proberen in de sauna.
Die opmerking gaf inderdaad veel prijs.quote:Op dinsdag 4 december 2018 07:04 schreef VEM2012 het volgende:
Alleen al de gedachte dat versieren gelijk staat aan vragen of iemand zin heeft die avond te neuken. Mijn hemel zeg!
Hahaha. Ik vroeg me al af of de omgangsvormen werkelijk zo veranderd zijn sinds ik een jaar of 20 was.quote:Op dinsdag 4 december 2018 07:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen dat jouw spiegel jouw beeld van ‘een fokker’ bijzonder negatief maakt.
Alleen al de gedachte dat versieren gelijk staat aan vragen of iemand zin heeft die avond te neuken. Mijn hemel zeg!
Euh... hier wordt mijn verhaal dus eigenlijk bevestigd. Als het gehele stuk gelezen wordt zou het cynisme duidelijk moeten zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 4 december 2018 07:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen dat jouw spiegel jouw beeld van ‘een fokker’ bijzonder negatief maakt.
Die tactiek zou ik ook proberen. Was cynisch, jonguh!quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:25 schreef Nico987 het volgende:
Euh... hier wordt mijn verhaal dus eigenlijk bevestigd. Als het gehele stuk gelezen wordt zou het cynisme duidelijk moeten zijn lijkt me.
gopro is makkelijkerquote:Op woensdag 5 december 2018 18:07 schreef ZippyZappy het volgende:
Was laatst in een normale sauna en in het buitenbad begon er gewoon eem droeftoeter met een duikbril te zwemmen
Zit er geen damessauna in die sportclub? Hier is het dames, heren en gemengd. Vind de gemengd wel chiller omdat dat geen kippenhok vol 50+ers is. Als iemand iets tegen je zegt reageer je gewoon heel kortaf of helemaal niet.quote:Op vrijdag 30 november 2018 17:59 schreef onniedah het volgende:
[..]
Ja ik denk nu dus ook dat daar een verschil in zit. Jammer!
Nee helaas niet! Maar zelfs als je er met een handdoek om richting ingang sauna loopt krijg je van mannen opmerkingen naar je hoofd geslingerd als 'jammer, gaan wij net weg'. Echt wtf... Ik ga voortaan gewoon naar mijn oude vertrouwde sauna.quote:Op zaterdag 8 december 2018 20:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zit er geen damessauna in die sportclub? Hier is het dames, heren en gemengd. Vind de gemengd wel chiller omdat dat geen kippenhok vol 50+ers is. Als iemand iets tegen je zegt reageer je gewoon heel kortaf of helemaal niet.
Zou hier wel melding van maken en vragen of er een bord kan hangen met een mededeling dat dit ongewenst gedrag is.quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:39 schreef onniedah het volgende:
[..]
Nee helaas niet! Maar zelfs als je er met een handdoek om richting ingang sauna loopt krijg je van mannen opmerkingen naar je hoofd geslingerd als 'jammer, gaan wij net weg'. Echt wtf... Ik ga voortaan gewoon naar mijn oude vertrouwde sauna.
Ja dat bord hangt er al wel. Ik deed maar net alsof ik het niet hoorde maar je hebt wel gelijk, volgende keer ga ik zoiets melden. Ik ging er vanuit dat het er wel netjes zou zijn aangezien het een gym inclusief groepslessen en personal trainers is voor ¤55 per maand. Dus geen fit for free ofzo..quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zou hier wel melding van maken en vragen of er een bord kan hangen met een mededeling dat dit ongewenst gedrag is.
Verder vooral je mond opentrekken bij dit soort kansloze opmerkingen. Wat voor sportschool is het?
Dan vind ik het al helemaal raar gedrag. Nou ja, succes ermee in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:44 schreef onniedah het volgende:
[..]
Ja dat bord hangt er al wel. Ik deed maar net alsof ik het niet hoorde maar je hebt wel gelijk, volgende keer ga ik zoiets melden. Ik ging er vanuit dat het er wel netjes zou zijn aangezien het een gym inclusief groepslessen en personal trainers is voor ¤55 per maand. Dus geen fit for free ofzo..
Nou, niet echt zo. Genoeg vrouwen (geen idee waar jij naartoe gaat dat er wijven komen) waar ik geen enkele seksuele gedachte bij kan oproepen zonder op zijn minst binnensmonds te moeten overgeven, dus ik vind het knap dat je daar bij iedereen goed over na moet denken.quote:Op woensdag 12 december 2018 12:55 schreef Rozevla het volgende:
Makkelijk zat ik ga heel vaak naar sauna’s en bij ieder wijf die ik zie kijk ik ff en denk ik “ zou ik haar kunnen neuken ja of nee ??? “
En geloof mij IEDERE man die denkt dat.
En al zegt een ander van niet of hij liegt of hij is mega gay en kijkt alleen naar dickies
Dus
Als opgieter vond ik het altijd wel lastig om de scheidslijn tussrn gewoon gezellig aanspreken of romantisch koppeltje naar ongemakkelijk en aanstootgevend gedrag waar te nemen. Uiteindelijk gewoon op mijn eigen gevoel af gegaan. Weinig incidenten gehad. Maar er waren best veel kantine verhalen over rukkende pubers tot seksende bejaarde.quote:Op woensdag 12 december 2018 14:25 schreef Greys het volgende:
In de sauna waar ik altijd heen ga worden mensen direct op ongewenst gedrag aangesproken door het personeel en indien nodig gewoon verwijderd.
Heerlijke sauna waar mensen komen om een gezellige en vooral ontspannen dag te hebben zonder ongemakkelijk gedoe. Er loopt van jong tot één been in het graf en alles respecteert elkaar.
In al die jaren dat ik er kom één keer meegemaakt dat er een man in z'n eentje de hele tijd in het bubbelbad zat en elke vrouw aansprak die langs liep, die was een kwartier later eruit gezet. En een keer een stel dat veel te opzichtig buiten in een bad continue aan elkaar zat en anderen daar een ongemakkelijk gevoel door gaven. Werden ook verzocht te vertrekken. Dat doe je maar lekker thuis of in sauna's van seksclubs ofzo.
Sauna![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |