OMG. Je post ook enkel en altijd in jouw eigen belang. Het is gewoon beschamend.quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:30 schreef VEM2012 het volgende:
HRA leidt niet tot een verhoging van huizenprijzen
Nee, het gaat mij heel specifiek om de inbreng van bart2002.quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:31 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het probleem is dat een overheid je in principe dwingt om bepaalde maatregelingen te nemen die de burger veel geld kosten ondanks die subsidie. En kun je het doodeenvoudig niet betalen dan krijg je alsnog een fikse rekening gepresenteerd.
Waar het mij om gaat is dat men mensen die op benzine rijden omdat ze of niet electrisch willen rijden of het doodeenvoudig niet kúnnen betalen extra gast belasten.
Het gaat er totaal niet om of jij een Tesla en of warmtepomp hebt en kunt betalen. Maar schijnbaar constateer jij bij iedere opmerking die tegen deze vorm van subsidie is gelijk dat het om zure reacties gaat.
Hoeveel zijn dat er en wat kost dat aan subsidie per FTE? Dat zul je vast wel weten. Ben benieuwd.quote:
Maar HRA is niets anders dan een andere allocatie. Van dure huur naar koop. Maar dan heb je het over een niche ten opzichte van bulk. Daarbij heb je ook nog de meerkosten. Waardoor de koopmarkt niet goedkoper is geworden, maar de dure huur wel duurder.quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:32 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
OMG. Je post ook enkel en altijd in jouw eigen belang. Het is gewoon beschamend.
Het is bekend en eigenlijk een gegeven dat IEDERE vorm van meer geld beschikbaar stellen de prijs verhoogt.
De lagere middeninkomens moeten helemaal geen woning kopen!quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:34 schreef BasEnAad het volgende:
En dat rijke ouders hun kind financieel heel aantrekkelijk een ton kunnen schenken voor een nieuw huis
Drijft ook weer de prijs op en het lijkt een nobel idee, maar uiteindelijk betaalt de lagere middenklasse daar weer voor.
Welke subsidie? En dan echt subsidie, niet ‘minder geld afpersen van ondernemers’, want die hele bijtelling is een schandelig roofverhaal.quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Hoeveel zijn dat er en wat kost dat aan subsidie per FTE? Dat zul je vast wel weten. Ben benieuwd.
Het was geloof ik in Duitsland waar de subsidie voor de Tesla stopgezet werd. Van het ene op het andere jaar werden er opeen 0 (nul) Tesla's meer verkocht. Dat betekent dat deze hele industrie enkel kan bestaan als "les autres" dat betalen voor de gebruikers (jij). Hoe eerlijk is dat? Jij (en anderen) kunnen dat makkelijk zelf betalen maar dat willen jullie niet gezien de daling in verkoop naar nul. Dat geeft aan dat je een freerider bent. Kan er niets anders van maken hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Welke subsidie? En dan echt subsidie, niet ‘minder geld afpersen van ondernemers’, want die hele bijtelling is een schandelig roofverhaal.
quote:Tesla produceert duizend Model 3's per dag
PALO ALTO (ANP) - Tesla heeft de barrière van duizend Model 3's per dag geslecht. Dat schrijft de Amerikaanse website Electrek op basis van een interne mail van topman Elon Musk van de maker van elektrische auto's.
Tesla wil nu eerst zorgen dat de productie stabiel op duizend stuks van zijn goedkoopste voertuig per dag kan komen te liggen, voordat de productie verder wordt opgevoerd. Ook wil het bedrijf de kosten per voertuig verder omlaag brengen. Die liggen nu nog rond de 38.000 dollar, schat Musk in.
Tesla wil echter een instapversie van de Model 3 op de markt brengen die 35.000 dollar kost. Om dat rendabel te maken, moeten de kosten dus flink lager. Musk verwacht dat dat binnen zes maanden lukt.
In het derde kwartaal wist Tesla de productie van de Model 3 ver genoeg op te krikken om een winst in de boeken te kunnen zetten. Om die productie op te krikken, moesten Musk en zijn onderneming wel door een ,,productiehel''. Onlangs gaf de topman toe dat Tesla eerder dit jaar slechts ,,enkele weken'' van een acuut geldtekort af was.
bron: https://www.telegraaf.nl/financieel/2863796/tesla-produceert-duizend-model-3-s-per-dag
Wederom zonder enige kennis van zaken. Je bent de Trump van Fok (als het om liegen gaat en beledigen van discussiepartners, verder niet). Vanaf de introductie verkocht Tesla ieder jaar in Duitsland meer auto’s dan het jaar daarvoor.quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:44 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het was geloof ik in Duitsland waar de subsidie voor de Tesla stopgezet werd. Van het ene op het andere jaar werden er opeen 0 (nul) Tesla's meer verkocht. Dat betekent dat deze hele industrie enkel kan bestaan als "les autres" dat betalen voor de gebruikers (jij). Hoe eerlijk is dat? Jij (en anderen) kunnen dat makkelijk zelf betalen maar dat willen jullie niet gezien de daling in verkoop naar nul. Dat geeft aan dat je een freerider bent. Kan er niets anders van maken hoor.
Germany - Tesla salesquote:Op vrijdag 30 november 2018 18:44 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het was geloof ik in Duitsland waar de subsidie voor de Tesla stopgezet werd. Van het ene op het andere jaar werden er opeen 0 (nul) Tesla's meer verkocht. Dat betekent dat deze hele industrie enkel kan bestaan als "les autres" dat betalen voor de gebruikers (jij). Hoe eerlijk is dat? Jij (en anderen) kunnen dat makkelijk zelf betalen maar dat willen jullie niet gezien de daling in verkoop naar nul. Dat geeft aan dat je een freerider bent. Kan er niets anders van maken hoor.
Van 1 naar 2 en van 2 naar 3, druppel op en gloeiende plaat?quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wederom zonder enige kennis van zaken. Je bent de Trump van Fok (als het om liegen gaat en beledigen van discussiepartners, verder niet). Vanaf de introductie verkocht Tesla ieder jaar in Duitsland meer auto’s dan het jaar daarvoor.
Bartje liegt dat zonder subsidie in Duitsland de verkoop naar 0 is gegaan. Het blijken er duizenden op jaarbasis te zijn. En jij gaat vervolgens zeiken tegen mij dat het er maar zo weinig zijn?quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Van 1 naar 2 en van 2 naar 3, druppel op en gloeiende plaat?
Het zijn er steeds meer he, ook al doe ik een zwart strikje erom het zijn er meer dus Roze strikje!
Ook daar dus tot voor kort een subsidie van 55.000 dollar opgebracht door de bulk die geen Tesla kan betalen en dat nooit zal kunnen.quote:Sterke prijsstijging
Elektrische auto's werden in Hongkong tot 1 april vrijgesteld van een forse registratieheffing. Een basis-Model S kostte vóór die datum zo'n 75.000 dollar en staat sinds het opheffen van de maatregel voor een stevige 130.000 dollar op de prijslijst.
Duitsland had een veel leukere regeling om van het oude wagenpark af te komen dat is stimuleren!quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bartje liegt dat zonder subsidie in Duitsland de verkoop naar 0 is gegaan. Het blijken er duizenden op jaarbasis te zijn. En jij gaat vervolgens zeiken tegen mij dat het er maar zo weinig zijn?
Ben jij de Spicer van Fok ofzo?
Een vrijstelling van een hoge heffing is geen subsidie. En het ging om een dip van maanden, wat logisch is als die vooraf aangekondigd wordt. Dan haal je de verkopen naar voren.quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:57 schreef Bart2002 het volgende:
https://www.nu.nl/auto/48(...)lledig-ingezakt.html
Hong Kong was het.
[..]
Ook daar dus tot voor kort een subsidie van 55.000 dollar opgebracht door de bulk die geen Tesla kan betalen en dat nooit zal kunnen.
Dus jij bent het niet eens met de objectieve cijfers die door een SPer hier zijn geplaatst, omdat ik als VVDer over dezelfde cijfers beschik?quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Duitsland had een veel leukere regeling om van het oude wagenpark af te komen dat is stimuleren!
Ik hoef het niet eens te zijn met Bart maar met jouw VEM als VVD er die de cijfertjes naar hun hand zetten, vind ik, ben ik het bij voorbaat al niet eens!
Jij bent belanghebbende VEM. Subsidieslurper. Daarom kan het nooit objectief zijn wat je beweert. Dat geldt voor dit en tevens voor de "huizenmarkt". Jij eet lekker mee en wil dat niet opgeven. Derhalve kan je er nooit eerlijk over berichten.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus jij bent het niet eens met de objectieve cijfers die door een SPer hier zijn geplaatst, omdat ik als VVDer over dezelfde cijfers beschik?
Wat is dit voor onzin?
Jij geeft zelf net zo goed aan belanghebbende te zijn. Sterker nog, dat iedereen belanghebbende is in dezen, ten voordele, dan wel ten nadele.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:03 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Jij bent belanghebbende VEM. Subsidieslurper. Daarom kan het nooit objectief zijn wat je beweert. Dat geldt voor dit en tevens voor de "huizenmarkt". Jij eet lekker mee en wil dat niet opgeven. Derhalve kan je er nooit eerlijk over berichten.
Ik denk ook dat het niet kan dat men "objectief" kan zijn als er tevens "eigenbelang" speelt. Dat is menselijk. It's a thin line.
En toch werken dit soort maatregelen. Ik ga straks met dit soort zaken veel eerder elektrisch rijden. Nu nog te duur, straks bereikbaar met zon Audi. Overigens gaat het niet om extra subsidie, maar minder belasting of vrijstelling van belasting.quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:29 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nuance my dear. Maar omdat jij iemand bent die op alle fronten profiteert zie je nuance cq kritiek daarop nooit zo zitten. De deelnemers moeten dat maar beoordelen.
De vraag is altijd maar wie waarvan profiteert en netto het meeste belasting betaalt.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:03 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Jij bent belanghebbende VEM. Subsidieslurper. Daarom kan het nooit objectief zijn wat je beweert. Dat geldt voor dit en tevens voor de "huizenmarkt". Jij eet lekker mee en wil dat niet opgeven. Derhalve kan je er nooit eerlijk over berichten.
Ik denk ook dat het niet kan dat men "objectief" kan zijn als er tevens "eigenbelang" speelt. Dat is menselijk. It's a thin line.
Die 'petjes' hebben vaak gewoon een baan bij een metaalfabriek ergens waar ze om 8u moeten beginnen Maar ga vooral verder met vertellen hoe jouw bubbel eruitziet.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:10 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
En toch werken dit soort maatregelen. Ik ga straks met dit soort zaken veel eerder elektrisch rijden. Nu nog te duur, straks bereikbaar met zon Audi. Overigens gaat het niet om extra subsidie, maar minder belasting of vrijstelling van belasting.
Dat bespaart netjes. Daarnaast heb ik al zo veel mogelijk zonnepanelen op het dak liggen overigens. Dus een elektrische auto zou echt wel helpen in mijn geval. Jan modaal kan sowieso geen elektrische auto betalen komende tijd. Dus ja, je begint met korting even op relatief dure auto’s. Benzineauto’s waren vroeger opklaren voor de rijken. Zonetarief iets nu eenmaal.
Ja, er is een deel van de mensen voor wie een auto eigenlijk al duur is en die wellichtwat minder kunnen rijden. Ook dat zal helpen CO2 te besparen.
Want wat Zullen er een hoop petjes minder in een afgetrapte golf onzinnig rondjes gaan rijden. Misschien we goed ok autorijden weer te zien voor wat het is. Luxe.
Ik vlieg wel maar zeker niet voor vakanties, voor werk ontkom ik er niet aan. Ook daar vind ik dat het luxe is. Ga jij ook klagen als kees niet goedkoop per vliegtuig naar Turkije kan?
Enneh, uiteindelijk is de industrie de echte grote vervuiler. En wij kopen de producten. Zullen we ons geld eens uitgeven aan minder vervuilende shit?
Jij zit dan ook in de kapitaalkrachtige doelgroep.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:10 schreef Spanky78 het volgende:
En toch werken dit soort maatregelen. Ik ga straks met dit soort zaken veel eerder elektrisch rijden.
Nee, maar Jan Modaal mag dus wel meebetalen aan de subsidie op jouw elektrische autoquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:10 schreef Spanky78 het volgende:
Jan modaal kan sowieso geen elektrische auto betalen komende tijd.
Stuitend hoe egoïstisch sommigen zijn onder de noemer 'maatschappelijk verantwoord bezig zijn'.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:20 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nee, maar Jan Modaal mag dus wel meebetalen aan de subsidie op jouw elektrische auto
Het dedain is stuitend inderdaad.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die 'petjes' hebben vaak gewoon een baan bij een metaalfabriek ergens waar ze om 8u moeten beginnen Maar ga vooral verder met vertellen hoe jouw bubbel eruitziet.
En zelf je vliegen goedkeuren 'omdat het moet van werk'
Wat een onzin toch. Niemand betaalt er aan mee. Zo’n Tesla is relatief duur want dure techniek. Die zou onbetaalbaar zijn voor een ondernemer op basis van een normale fiscale behandeling. Dat wordt gewoon hersteld en dan wel redelijk ruim (al is dat voordeel voor de Model S volgens jaar ook alweer teniet), om mensen over de streep te trekken.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:20 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Jij zit dan ook in de kapitaalkrachtige doelgroep.
Ik breek juist een lans (althans dat probeer ik) voor hen die niet meekunnen in dit geweld. Wat gaan we daarmee doen? Ik zie het wel zover komen dat de grote bulk "rechtse hobby's" steeds meer gaat bekostigen want dat is nu al zo en de trend wijst erop dat dit alleen maar meer wordt. Ergo een steeds grotere en snellere kapitaalverplaatsing van arm naar rijk.
Ik zeg dit omdat het duidelijk is dat jullie van je eigen geld nooit een Tesla zouden kopen. Want dat is overduidelijk. Dat doen jullie enkel als de bulk eraan mee betaalt. Dat vind ik dus een foute tendens.
Het gaat toch om de maatregel die in dit topic aangekondigd wordt? Niet over nu? En je bent nogal makkelijk om mensen in hokjes te plaatsen. Je hoeft geen 'Jan-Modaal' te zijn om inlevingsvermogen te hebben. Maar zoals het bij veel van die zogenaamd 'maatschappelijk begane mensen' gaat zet jij hele groepen werkenden weg als asocialen (petjes) en lach jij hun zorgen weg. Maar geef jezelf gerust een klopje op je schouder hoor, je rijdt immers elektrisch.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een onzin toch. Niemand betaalt er aan mee. Zo’n Tesla is relatief duur want dure techniek. Die zou onbetaalbaar zijn voor een ondernemer op basis van een normale fiscale behandeling. Dat wordt gewoon hersteld en dan wel redelijk ruim (al is dat voordeel voor de Model S volgens jaar ook alweer teniet), om mensen over de streep te trekken.
Dat kost Jan Modaal geen stuiver. Sterker nog, die groep waar jij je voor opwerpt (en toe behoort!) is netto ontvanger, waar ik en de rest die jij beschuldigt van gratis geld krijgen netto betaler is.
Donald2002 was bezet?
O, luchtballon die het niet gaat worden.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het gaat toch om de maatregel die in dit topic aangekondigd wordt? Niet over nu? En je bent nogal makkelijk om mensen in hokjes te plaatsen. Je hoeft geen 'Jan-Modaal' te zijn om inlevingsvermogen te hebben. Maar zoals het bij veel van die zogenaamd 'maatschappelijk begane mensen' gaat zet jij hele groepen werkenden weg als asocialen (petjes) en lach jij hun zorgen weg. Maar geef jezelf gerust een klopje op je schouder hoor, je rijdt immers elektrisch.
Ah excuus, dat was een andere user inderdaad. Zit mobiel en zonder UI is het lastiger Maar dan nog lijkt het me duidelijk dat de Nederlandse overheid niet zomaar 6k per auto gaat weggeven. Dus de automobilisten die niet kunnen overstappen zullen flink genaaid worden, terwijl iedereen net doet alsof het geweldig is.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, luchtballon die het niet gaat worden.
En wijs even aan waar ik iets over petjes roep!
Maar wel uit dezelfde kapitaalkrachtige doelgroep. Zij die profiteren.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ah excuus, dat was een andere user inderdaad.
Jij concludeert met mij dat deze luchtballon geen werkelijkheid gaat worden, maar toch gaan mensen hierdoor genaaid worden? Die snap ik even niet.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ah excuus, dat was een andere user inderdaad. Zit mobiel en zonder UI is het lastiger Maar dan nog lijkt het me duidelijk dat de Nederlandse overheid niet zomaar 6k per auto gaat weggeven. Dus de automobilisten die niet kunnen overstappen zullen flink genaaid worden, terwijl iedereen net doet alsof het geweldig is.
Jij bent net zo goed niet objectief conform dezelfde denkwijze.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Maar wel uit dezelfde kapitaalkrachtige doelgroep. Zij die profiteren.
Het lijkt me dat ze die voordeeltjes niet graag willen missen en er daarom zo fel over zijn. Objectief wordt het i.i.g. nooit.
Dat is logisch omdat ik wel aan jullie voordeeltjes meebetaal maar er zelf nooit van kan profiteren.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij bent net zo goed niet objectief conform dezelfde denkwijze.
Het ging mij meer om de reacties van mensen hier die zich altijd prijzen om hun meelevenheid met anderen. Het is vrijwel zeker dat een soortgelijke (wel afgezwakte) maatregel er zal komen. En die zal vrijwel uitsluitend de kapitaalarme werkenden treffen. Maar men vindt het prachtig, want milieu enzo en we moeten maar wat over hebben voor een ander. Ondertussen hebben zij geen enkele moeite om dit financieel rond te krijgen, terwijl iemand anders die 40u per week in een fabriek werkt nu problemen krijgt om zijn gezin te voorzien.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij concludeert met mij dat deze luchtballon geen werkelijkheid gaat worden, maar toch gaan mensen hierdoor genaaid worden? Die snap ik even niet.
Jij verzint ter plekke dat ik de Tesla om die redenen al dan niet zou kopen.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:44 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is logisch omdat ik wel aan jullie voordeeltjes meebetaal maar er zelf nooit van kan profiteren.
In het echt kan ik best zelf een Tesla betalen maar ik doe een bescheiden leven met een kleine voetafdruk. Maar ik verplaats me dus even in de bulk die het voor jullie moet opbrengen.
Waarom is dat trouwens dat je enkel een Tesla kiest als daar subsidie op zit en dat je er niet over peinst om hem gewoon zelf te betalen? Even een gewetensvraag tussendoor.
Die klimaatmaatregelen worden genomen ter bescherming van iedereen. Dus waar heb je het over?quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de reacties van mensen hier die zich altijd prijzen om hun meelevenheid met anderen. Het is vrijwel zeker dat een soortgelijke (wel afgezwakte) maatregel er zal komen. En die zal vrijwel uitsluitend de kapitaalarme werkenden treffen. Maar men vindt het prachtig, want milieu enzo en we moeten maar wat over hebben voor een ander. Ondertussen hebben zij geen enkele moeite om dit financieel rond te krijgen, terwijl iemand anders die 40u per week in een fabriek werkt nu problemen krijgt om zijn gezin te voorzien.
Vooral het feit dat er wordt neergekeken op die groep, terwijl ze niks fout hebben gedaan, staat mij tegen. Kom uit je bubbel zou ik dan zeggen, er zijn werkende mensen voor wie een auto essentieel is en die geen geld hebben voor een nieuwe BEV.
Ten behoeve van iedereen, ten koste van sommigen. Ben je nu echt zo slecht in begrijpend lezen?quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die klimaatmaatregelen worden genomen ter bescherming van iedereen. Dus waar heb je het over?
Nee, wij betalen minder om de beste optie te stimuleren. Je weet dat de groep boven 2x modaal meer dan 70% van de belasting betaalt?quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:20 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nee, maar Jan Modaal mag dus wel meebetalen aan de subsidie op jouw elektrische auto
Maak dat de kat wijs.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:47 schreef Bart2002 het volgende:
Ik ben gewoon een rijke Tatta net als jij. Alleen dan wel met een hart en een geweten.
Gelul. Die mannen bij ons in de fabriek verdienen prima. Als ze slim met hun geld omgaan kunnen ze daar prima van leven, inclusief autoquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de reacties van mensen hier die zich altijd prijzen om hun meelevenheid met anderen. Het is vrijwel zeker dat een soortgelijke (wel afgezwakte) maatregel er zal komen. En die zal vrijwel uitsluitend de kapitaalarme werkenden treffen. Maar men vindt het prachtig, want milieu enzo en we moeten maar wat over hebben voor een ander. Ondertussen hebben zij geen enkele moeite om dit financieel rond te krijgen, terwijl iemand anders die 40u per week in een fabriek werkt nu problemen krijgt om zijn gezin te voorzien.
Vooral het feit dat er wordt neergekeken op die groep, terwijl ze niks fout hebben gedaan, staat mij tegen. Kom uit je bubbel zou ik dan zeggen, er zijn werkende mensen voor wie een auto essentieel is en die geen geld hebben voor een nieuwe BEV.
Ik ben heel goed bekend met deze regelingen omdat ik ten aanzien van vele heb geadviseerd. Niet dat ze altijd naar mij luisteren, want dat afsluiten van het gas, daar ben ik mordicus op tegen. En ja, dat gaat echt ten koste van mensen.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ten behoeve van iedereen, ten koste van sommigen. Ben je nu echt zo slecht in begrijpend lezen?
Deze mensen gaan ook meebetalen aan jouw te dure auto.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:02 schreef Spanky78 het volgende:
Dus ja, als je belastingkorting geeft kunnen due er meer van profiteren. Al dat geld van mij gaat naar allerlei mensen die weinig tot geen belasting betalen.
Prima van leven is relatief... Maar hier verdienen ze ook wel redelijk, maar lang niet zoveel als het personeel op kantoor. Ergend wel redelijk en is ook een andere discussie, maar om nou ermee in te stemmen dat zij relatief veel zwaarder belast worden... Ik kan nog wel eens thuis werken, zij niet eens.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:04 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Gelul. Die mannen bij ons in de fabriek verdienen prima. Als ze slim met hun geld omgaan kunnen ze daar prima van leven, inclusief auto
Ach en wee. Jij bent natuurlijk wel uit het juiste hout gesneden. Voel je maar goed over jezelfquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:25 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het dedain is stuitend inderdaad.
Waarom kunnen ze niet op de fiets?quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Prima van leven is relatief... Maar hier verdienen ze ook wel redelijk, maar lang niet zoveel als het personeel op kantoor. Ergend wel redelijk en is ook een andere discussie, maar om nou ermee in te stemmen dat zij relatief veel zwaarder belast worden... Ik kan nog wel eens thuis werken, zij niet eens.
Ach, zij krijgen toch overal subsidie op joh. Prima dat we voor elkaar zorgen. Maar afgunst is ook een ding in dit land.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Prima van leven is relatief... Maar hier verdienen ze ook wel redelijk, maar lang niet zoveel als het personeel op kantoor. Ergend wel redelijk en is ook een andere discussie, maar om nou ermee in te stemmen dat zij relatief veel zwaarder belast worden... Ik kan nog wel eens thuis werken, zij niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |