Dankje!quote:Op dinsdag 4 december 2018 11:17 schreef elamanilo het volgende:
Ja Mellow! Wat tof! Gefeliciteerd! Wanneer komt je vriend terug?
Ja dat zou prima kunnen maar daar heb ik echt geen zin inquote:Op dinsdag 4 december 2018 11:28 schreef elamanilo het volgende:
Ohhhh, en heb jij een mogelijkheid om enkele dagen naar hem toe te gaan? Lijkt me onmenselijk om tot kerst of nog langer te wachten tot je het aan hem kunt vertellen![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2018 11:30 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ja dat zou prima kunnen maar daar heb ik echt geen zin in![]()
quote:Op woensdag 5 december 2018 00:14 schreef Limone het volgende:
Gefeliciteerd Mellow!
Aargh. zwanger + Sinterklaas = geen goede combi. Ik voel me eekhoorn. Ik heb de afgelopen weken cadeautjes verzameld en op allerlei plekjes verstopt en ik hoop dat ik nu alles heb ingepakt en niet in de lente nog cadeautjes tegenkom.
Gefeliciteerd, kan me voorstellen dat je wat terughoudend bent als het in het verleden niet goed is gegaan.quote:Op dinsdag 4 december 2018 10:50 schreef -Mellow- het volgende:
Ik had vanochtend n tweede streepje! Ik was er al echt van overtuigd maar het is fijn de bevestiging te hebben.
Mijn vriend zit voorlopig in het buitenland en vind het wel lastig dat ik het nog niet kan delen (wil het echt niet over de telefoon vertellen). Vind het sowieso niet zo fijn om met zo'n 'geheim' te zitten, maar ga nu zeker langer wachten voor ik het mensen vertel nadat ik vorige keer iedereen later ook het slechte nieuws moest brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vrouw voelt het eten wat meer omhoog komen nu ze 28 weken is. Had ze een hele tijd geen last van gehad. Weer terug helaas.quote:Op woensdag 5 december 2018 08:05 schreef Mardy_Bum het volgende:
Ik kan nog niet aan kruidnoten denken zonder misselijk te worden. Was eindelijk af van mijn misselijkheid maar de afgelopen dagen is het weer terug. Hebben er meer last van als het derde trimester nadert? Ben inmiddels ruim 26 weken.
quote:
Hopelijk met kerst dus, als t m lukt om vrij te krijgen.quote:Op woensdag 5 december 2018 05:10 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Welkom mellow! Wanneer / hoe ga je het hem vertellen?
ben je niet bang voor een enorme relatiecrisis als je zulk groot nieuws zo lang verzwijgt?quote:Op woensdag 5 december 2018 09:11 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Hopelijk met kerst dus, als t m lukt om vrij te krijgen.
Hij zal enorm blij zijn. Was tot voor kort niet echt bezig met het idee van kinderen krijgen, maar is sinds het vorige ongelukje helemaal om, had het vrij direct ook al over n tweede ()en heeft zich de afgelopen maanden ook totaal niet met anticonceptie bezig gehouden ( ik wel, behalve n paar weken terug :p)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |