Normaal werk ik in mijn knutselkamer, met verf en electronica etc
Maar omdat die huisjes geen verf of iets nodig hebben maak ik die altijd gezellig aan de eettafel
Het eerste huisje legde ik dan even simpel weg op een dienblad in de bijkeuken,
niet wetende dat ik nog meer huisjes ging maken en alles was OK lag er voor 2 weken en klaar
Maar niet wetende dat ik er nog veel meer ging maken en dus heel de bijkeuken continue vol begon te liggen met dienbladen en gereedschap, langer dan een week, werd ik zat van de troep
Normaal werk ik op mijn zolder waar ik alles kan laten liggen, maar die huisjes bouw ik gezellig aan de eettafel beneden
Dus maar even zo goedkoop mogelijk een oplossing bedenken
Ladenkastje van de Action voor 11,99 met wieltjes
![yrqy5MD.jpg]()
Ruimte in de bovenste la om huisje in op te bergen (op het dienblad werd het ook erg stoffig)
![8IT3vtB.jpg]()
2de lade alle gereedschappen
stapelbakes a 60cent perstuk, die precies in de breedte passen 3 in de breedte en 2 in de hoogte
![iwBHbOX.jpg]()
2 soorteerbakken a 1,19 perstuk
![NXMmV1l.jpg]()
en de goedkoopste praktische lamp die ik kon vinden, kan richten in elke positie,
bij Ikea (15 euro) die precies in de onderste lade past, samen met de 2 soorteerdozen
normaal heb ik in mijn werkkamer perfect licht, maar het sfeerlicht bij de eettafel is niet voldoende, nu is alles perfect  
 ![XAgaomQ.jpg]()
Dit geheel til/schuif/rij ik zo de gang in onder de jassen waar niemand er meer last van heeft
en snel te pakken en op te bergen
zo erg praktisch, ben er erg blij mee, het pakt allemaal heel erg snel ipv 3 keer lopen, rij ik nu die kar naar tafel en zet de lades op tafel, zonder dat er een dienblad een bureaulamp en een berg gereedschap allemaal los staat
kan nu in 2 minuten alles neerzetten of opruimen  
[ Bericht 0% gewijzigd door klabbakus op 13-01-2019 05:03:06 ]