Nou zeg..quote:
Die hele puntentelling is een vrij complex verhaal, en langdurig, verhaal geworden.quote:
Jochies.quote:
was een kutavond inderdaad. niet vanwege sparta, mooie club. maar de graafschap... man man man. wat speelden die slecht.quote:
wat een goal was dat. die eerste. had de wedstrijd als “achtergrondvoetbal” aan staan, maar wat ik zo zag viel me vies tegen. jammer.quote:
Wat een wijsheid.quote:"In Nederland is er maar 1 club voor mij en dat is Ajax'', vertelt Van Lunteren. ''Het was een heel makkelijke keuze. Het voelt fijn om weer dichtbij familie te zijn. En wat is er mooier dan voor Ajax te spelen?''
de fuck man, dat heb ik helemaal gemistquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:46 schreef borisz het volgende:
https://www.instagram.com/p/B0JzLXxCjcC/?igshid=bgamunw3oxkm
Op de link die Memo postte na is het hier niet echt besproken idd.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
de fuck man, dat heb ik helemaal gemist
linkje had ik wel gezien, maar dacht dat het wat ludieks ofzo was dus niet gekliktquote:Op zondag 21 juli 2019 11:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Op de link die Memo postte na is het hier niet echt besproken idd.
Groeten vanuit Gent. Gentse Feesten zijn tot nu toe top.
. Vandaag dagje Waterloo en dan vanavond nog de stad in. Morgen naar huis.
Maar er is al een Belgiëplein in A'dam toch...quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:14 schreef borisz het volgende:
Groeten vanaf het Mercatorplein.
Ook geleerd dat Mercator een Belg is..
[ afbeelding ]
Dacht net van ik kom weer eens buurtenquote:
Yep, in Nieuw Sloten, maar dat is wat nieuwerquote:Op maandag 22 juli 2019 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar er is al een Belgiëplein in A'dam toch...
het is al gelijk een stuk minder dood hierquote:[..]
Dacht net van ik kom weer eens buurten
quote:
eigenlijk jammer dat ie naar johan is vernoemd. hij verdient beter.quote:
dank jequote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:58 schreef borisz het volgende:
Bovenal Againzender Gefeliciteerd![]()
![]()
Een fijne verjaardag toegewenst.
Idem!quote:
Net aan!quote:
Vanavond hadden ze moeten winnen.quote:
Ging hier wel los. Maar heb je CS gezienquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:51 schreef borisz het volgende:
De regen goed ontweken in De Biertuin, Amsterdam-Oost. 😎
Nee.. Zie nu wel dit filmpje https://twitter.com/Marie(...)906264207581184?s=19quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Ging hier wel los. Maar heb je CS gezien
40 miljoen erbij.quote:
Tof om te lezen dat het goed met de jongens gaat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:02 schreef Againzender het volgende:
pfff. gesloopt na deze week.
Positief hoor.
Maar de tweede mascotte is nu ook richting VWO. Technasium in dit geval. Marc lijkt al snel te wennen. Hij is ondertussen ook langer dan mijn moeder (vorige week niet?!?!)
Axel lijkt jaar 3 op het gymnasium gewoon op te pakken waar men voor de vakantie gestopt was (lees: rete bijdehante puber, lijkt wel een Amsterdammer)
Roel moet nog even basisschool doen, groep 6 nu.
Vanavond met de jongens Bohemian Rhapsody gekeken, dat was best wel apart.
Up and downs bij mij. Maar de algehele lijn gaat omhoog. Dat is positief.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Tof om te lezen dat het goed met de jongens gaat.
Gaat het met jou ook wel weer een beetje?
Wat een wedstrijd! Lekker spannendquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:35 schreef borisz het volgende:
Die Duitsers weten ook weer waar ze staan.
Precies, terechte uitslag wmb. Beide ploegen speelden matigquote:Op zondag 22 september 2019 18:59 schreef borisz het volgende:
1-1... Meer valt er ook niet over te zeggen.
allebei bang voor de counter van de anderquote:Op zondag 22 september 2019 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, terechte uitslag wmb. Beide ploegen speelden matig
Hier niet heel veel last. Zijn meer op de Wallenquote:
Kom maar door met die Brexit. Kunnen ze ook niet zo makkelijk meer hierkomenquote:
Makkie voor Ajax.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:29 schreef borisz het volgende:
Telstar - Ajax in de Beker
*veegt agenda leeg
Wat heb ik allemaal gemistquote:
Ik leef dus onder een steen wat betreft dat soort nieuws. Niks van meegekregen. En ik ga het ook niet eens lezen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:28 schreef Ole het volgende:
SHO / [HAZES #15][LULGATE]Fridget, Friedel en Dre
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |