Ja, oke.. Het waren niet allemaal probleemvrije dames, maar ik was, en ben (Snap nog steeds niet hoe, vast omdat ik muziek maakquote:Op donderdag 29 november 2018 17:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Bradge was redelijk succesvol in het daten toch?
Dan is het ofwel een gevalletje durven ze niet in je gezicht te zeggen ofwel een gevalletje dat je ofwel hier niet jezelf bent en gedraagt als een mongool, ofwel irl niet jezelf bent en je daar wel enigszins normaal gedraagt.quote:Op donderdag 29 november 2018 17:54 schreef MisterLastName het volgende:
Ja, oke.. Het waren niet allemaal probleemvrije dames, maar ik was, en ben (Snap nog steeds niet hoe, vast omdat ik muziek maak) nog wel aan't daten, en vrouwen vinden mij ook charismatisch.
Uitgaande op mijn FOK! Historie vinden een hoop mensen mij een mongool, totdat ze mij in het echt meemaken, al meermaals gehoord i.i.g. Een kwestie van mensen een kans geven.
In het echt ben ik een heel stuk rustiger, stuk ingetogener en hoef ook niet persé veel te praten of persé op te vallen.quote:Op donderdag 29 november 2018 18:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan is het ofwel een gevalletje durven ze niet in je gezicht te zeggen ofwel een gevalletje dat je ofwel hier niet jezelf bent en gedraagt als een mongool, ofwel irl niet jezelf bent en je daar wel enigszins normaal gedraagt.
Het zal in ieder geval wel ergens liggen aan jou, aangezien het breed gedragen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2018 18:09:15 ]
Ah, je bent de vriendelijkheid zelvequote:Op donderdag 29 november 2018 18:13 schreef Allures het volgende:
Het verklaart in ieder geval dat je op de bodem van de vijver loopt te schrapen en alles date en allemaal van die koekerts hebt
Bodem, schrapen... Klinkt wel als dedication.quote:Op donderdag 29 november 2018 18:13 schreef Allures het volgende:
Het verklaart in ieder geval dat je op de bodem van de vijver loopt te schrapen en alles date en allemaal van die koekerts hebt
Ach je probeert het tenminste :pquote:Op donderdag 29 november 2018 18:15 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ah, je bent de vriendelijkheid zelve
Was de date met Brad zo slecht dat je hem nu de grond in boort?quote:Op donderdag 29 november 2018 18:13 schreef Allures het volgende:
sow.quote:Op donderdag 29 november 2018 18:13 schreef Allures het volgende:
is het als man moeilijk om matches te krijgen op tinder?quote:Op donderdag 29 november 2018 19:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik had een match op tinder![]()
Maar voor ik een bericht kon typen sloeg de app ‘vast’ en toen was ze ineens weg ☹ Ze was wel snel in verwijderen denk ik
Niet als je er een paar foto’s van Graziano Pelle op zet...quote:Op donderdag 29 november 2018 20:18 schreef isax het volgende:
[..]
is het als man moeilijk om matches te krijgen op tinder?
ligt er aan hoe je er uit zietquote:Op donderdag 29 november 2018 20:18 schreef isax het volgende:
[..]
Vrouwen hebben gewoon meer keuze omdat mannen vaak minder kieskeurig zijn.quote:Op donderdag 29 november 2018 20:18 schreef isax het volgende:
[..]
En hoe je op foto's staat. Gozer die in Love me Tinder veel matches had was qua uiterlijk niet echt bijzonder knap, maar had wel hele goede foto's.quote:Op donderdag 29 november 2018 20:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ligt er aan hoe je er uit ziet
Die van die ruim 500?quote:Op donderdag 29 november 2018 20:27 schreef Chia het volgende:
[..]
En hoe je op foto's staat. Gozer die in Love me Tinder veel matches had was qua uiterlijk niet echt bijzonder knap, maar had wel hele goede foto's.
Totaal niet. Vind ik.quote:Op donderdag 29 november 2018 20:18 schreef isax het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik liever nietquote:Op donderdag 29 november 2018 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen hebben gewoon meer keuze omdat mannen vaak minder kieskeurig zijn.
Ja als het om andere vrouwen gaat.quote:Op donderdag 29 november 2018 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend dat mannen zo zijn?
Dat ia inderdaad de essentie. Genoeg meiden die bv een 4/5 zijn en makkelijk het hele land door kunenn ketsen met een 7/8 man want mannen zijn, zeker wat easy fuck(s) , niet zo kieskeurig.quote:Op donderdag 29 november 2018 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen hebben gewoon meer keuze omdat mannen vaak minder kieskeurig zijn.
Dat zegt in feite genoeg over de meeste mensen die erop zitten...quote:Op donderdag 29 november 2018 20:47 schreef Keyos het volgende:
Sowieso wel zonde dat de meeste mensen er alleen foto's droppen en amper een bio op na houden, dan weet je nooit van tevoren of het zonde van je tijd is.
Ik heb ook geen bio :pquote:Op donderdag 29 november 2018 20:50 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Dat zegt in feite genoeg over de meeste mensen die erop zitten...
Ik ook niet inderdaad.. Moet zeggen dat ik ook nooit de bio's lees bij het swipen.quote:
Tja wat is moeilijk? Ik heb er meer dan genoeg. Maar het is wel flink meer geworden sinds ik 1 professionele foto van m'n werk heb toegevoegd. Goede foto's helpt denk ik enorm.quote:Op donderdag 29 november 2018 20:18 schreef isax het volgende:
[..]
Mag ik als man ook even aangeven dat ik voor easy lays ook de lat hoog leg?quote:Op donderdag 29 november 2018 20:34 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Dat ia inderdaad de essentie. Genoeg meiden die bv een 4/5 zijn en makkelijk het hele land door kunenn ketsen met een 7/8 man want mannen zijn, zeker wat easy fuck(s) , niet zo kieskeurig.
Anderzijds maakt dat het juist moeilijker voor meiden want vaker gebruikt voelen en lastig om haar eigen looks goed in te schatten. Want ja, als al die leuke mannen je willen, dan ben je vast wel knap?
Vaak ontstaat het probleem als men dan een echte vaste relatie zoekt, want echt een leven samen delen gaan die mannen niet doen en zakken naar iemand van haar eigen level is dan toch vaak even lastig omschakelen, omdat je je esthetische zelfbeeld toch even moet bijstellen.
Overigens is dit geen algemene wet en er zijn genoeg uitzonderingen, dus voel je niet aangesproken als vrouw als dit niet op je van toepassing is
Kan mij ook niet voorstellen dat je dat doet.quote:Op donderdag 29 november 2018 21:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mag ik als man ook even aangeven dat ik voor easy lays ook de lat hoog leg?
Echt, geen enkele zin om seks te hebben met iemand die ik niet aantrekkelijk vind.
matches krijgen gaat wel, matches die praten/antwoorden zijn zeldzaam.quote:Op donderdag 29 november 2018 20:18 schreef isax het volgende:
[..]
Waarom wist je niet wat je er mee aan moest?quote:Op donderdag 29 november 2018 21:16 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
matches krijgen gaat wel, matches die praten/antwoorden zijn zeldzaam.
pas geleden een date gehad, vooraf een flinke tijd geappt en allemaal leuk en gezellig.
op de 1e date in bed beland(voor t eerst op n 1e date) maar wat viel dat tegen zeg...
ik wist echt niet wat ik dr mee aan moest. er is ook geen 2e date gekomen :x
Verschiltquote:Op donderdag 29 november 2018 22:30 schreef Sucuk het volgende:
Is een bio een must op Tinder of is dat niet zo boeiend?
Geen must. Maar er zijn vast mensen die je wegswipen zonder bio.quote:Op donderdag 29 november 2018 22:30 schreef Sucuk het volgende:
Ik vond het altijd wel fijn als er wat stond, wat makkelijker voor een openingszin.quote:Op donderdag 29 november 2018 22:30 schreef Sucuk het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2018 22:38 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel fijn als er wat stond, wat makkelijker voor een openingszin.
Had zelf ook altijd wel wat staan.
quote:Op donderdag 29 november 2018 22:37 schreef Classic_Smoseby het volgende:
[..]
Geen must. Maar er zijn vast mensen die je wegswipen zonder bio.
Ik heb net een Tinder account aangemaakt. 1 foto, geen bio. Heb ook niet zo veel Tinder-waardige foto's. Één hele goede, in principe.quote:Op donderdag 29 november 2018 22:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verschilt
Genoeg mensen hier die 't niet lezen, anderen die iedereen wegswiped die geen bio heeft.
Laat gaanquote:Op donderdag 29 november 2018 19:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was de date met Brad zo slecht dat je hem nu de grond in boort?
Daarom en vaak met succes, dus zie het probleem niet.quote:Op donderdag 29 november 2018 18:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ach je probeert het tenminste :p
Had in mijn bio iets staan alsquote:Op donderdag 29 november 2018 22:41 schreef Sucuk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat zetten jullie in jullie bio?
Sowieso minimaal 2 foto's, want 1 foto zegt te weinig. En liefst ook eentje (of meer) zonder zonnebril en waar je op lacht.quote:Op donderdag 29 november 2018 22:41 schreef Sucuk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb net een Tinder account aangemaakt. 1 foto, geen bio. Heb ook niet zo veel Tinder-waardige foto's. Één hele goede, in principe.
Wat zetten jullie in jullie bio?
Ik gebruik meestal deze.quote:
Waarom koos je er dan voor een surf foto te gebruiken?quote:Op donderdag 29 november 2018 22:58 schreef Stratotanker het volgende:
Op Tinder heb ik een surffoto staan.
Nu vond een surfchick het een goed idee om als openingszin de vraag te stellen of we een keer samen gaan surfen. Heel leuk natuurlijk, maar mijn foto is gemaakt tijdens de enige twee seconden in mijn leven dat ik het voor elkaar heb gekregen om op een surfplank te blijven staan.
Ik denk dat ik gewoon dom speel en mijn laptop mee naar het strand neem.
Denk de foto'squote:Op donderdag 29 november 2018 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal deze.
In my room,
Alone in my room.
I've been here for a while.
And can't you see
I'm holier when I,
I'm feeling good enough to try?
All the drugs that you bring,
If they're antiquated beyond belief,
Might just be good enough to get me high.
Werkt best goed. Of zouden het toch de foto's zijn?
geïnspireerd door Faxie, doe volgens mij wel echt kan surfen.quote:Op donderdag 29 november 2018 23:21 schreef isax het volgende:
[..]
Waarom koos je er dan voor een surf foto te gebruiken?
Ben nog nooit aangesproken nav die surffoto'squote:Op vrijdag 30 november 2018 00:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
geïnspireerd door Faxie, doe volgens mij wel echt kan surfen.
Er is weinig veranderd hier.quote:Op vrijdag 30 november 2018 00:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben nog nooit aangesproken nav die surffoto's
Dus jij begint al met bewust een ander beeld te scheppen van jezelf middels de foto’s. Altijd goed!quote:Op donderdag 29 november 2018 22:58 schreef Stratotanker het volgende:
Nu vond een surfchick het een goed idee om als openingszin de vraag te stellen of we een keer samen gaan surfen. Heel leuk natuurlijk, maar mijn foto is gemaakt tijdens de enige twee seconden in mijn leven dat ik het voor elkaar heb gekregen om op een surfplank te blijven staan.
Als ze een beetje normaal is dan kan ze hierom lachen en alsnog met je op date gaan.quote:Op donderdag 29 november 2018 22:58 schreef Stratotanker het volgende:
klinkt een beetje emo, wat trek je daarmee aan, goth chicks?quote:Op donderdag 29 november 2018 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal deze.
In my room,
Alone in my room.
I've been here for a while.
And can't you see
I'm holier when I,
I'm feeling good enough to try?
All the drugs that you bring,
If they're antiquated beyond belief,
Might just be good enough to get me high.
Werkt best goed. Of zouden het toch de foto's zijn?
Ik bedoel er alleen maar mee te zeggen, hoe obscuurder de quote, hoe kleiner de kans dat iemand hem herkent.quote:
Wat is de quote?quote:Op vrijdag 30 november 2018 08:43 schreef Allures het volgende:
Dat
En hij is ook nog grappig dus mensen met humor die de schrijver niet kennen vinden het toch wel leuk vaak
Ik doe aan kitesurfen. Eigenlijk vond ik het al een hele prestatie om voor de Nederlandse kust op een grote surfplank te blijven staan.quote:Op donderdag 29 november 2018 23:21 schreef isax het volgende:
[..]
Waarom koos je er dan voor een surf foto te gebruiken?
quote:Op vrijdag 30 november 2018 07:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Als ze een beetje normaal is dan kan ze hierom lachen en alsnog met je op date gaan.
Toch alleen maar leuk als je vraagt of ze je wat surflesjes wilt geven?quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:07 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ik doe aan kitesurfen. Eigenlijk vond ik het al een hele prestatie om voor de Nederlandse kust op een grote surfplank te blijven staan.
[..]
quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:41 schreef Themeparktommy het volgende:
I did not hit her, I did not! Oh hi Mark!
Over red flags gesproken...quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:43 schreef Halimede het volgende:
[..]maar dat is ook gewoon een prima film voor een eerste date
![]()
Tweede date achter de rug, hij was heel lief maar vertelde wel halverwege dat hij iets had gedaan waar hij niet heel trots was. Namelijk... zijn ex gestalkeden dan ook echt gestalked
![]()
Waarom zou je zoiets vertellen?quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:43 schreef Halimede het volgende:
![]()
Tweede date achter de rug, hij was heel lief maar vertelde wel halverwege dat hij iets had gedaan waar hij niet heel trots was. Namelijk... zijn ex gestalkeden dan ook echt gestalked
![]()
Wel fijn dat die bij hem zo duidelijk zijnquote:Op vrijdag 30 november 2018 10:51 schreef Classic_Smoseby het volgende:
[..]
Over red flags gesproken...
Dude wegwezen...quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:43 schreef Halimede het volgende:
![]()
![]()
quote:
Dat is pas een red flagquote:Op vrijdag 30 november 2018 11:05 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik was trouwens ook al uitgenodigt voor het kerstdiner met zijn moeder
Het heeft niet echt meerwaarde nee.quote:
Maar hij is zo lekker spannend, lekker gek.quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
En waarom zou je daarna langer dan drie seconden blijven zitten.
Ik dacht dat verlegen nerds veilig waren, niet dusquote:Op vrijdag 30 november 2018 11:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar hij is zo lekker spannend, lekker gek.
quote:Op vrijdag 30 november 2018 11:05 schreef Halimede het volgende:
[..]nou ik zoek eigenlijk wel een man die niet bij me weggaat
Ik was trouwens ook al uitgenodigt voor het kerstdiner met zijn moeder
Langzaam laten verwateren zodat zijn stalk instincten niet getriggered worden.quote:Op vrijdag 30 november 2018 11:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Maar wat ga je er nu mee doen dan?
Weet die waar je werkt en zo?quote:Op vrijdag 30 november 2018 11:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Langzaam laten verwateren zodat zijn stalk instincten niet getriggered worden.
Normaliter zeg ik het als ik iemand niet zie zitten, maar ik denk dat het bij deze
niet zo'n goed idee is
Ik denk het niet, heb hem niet verteld waar ik woon. Hij weet wel wat ik elke dinsdag doequote:
Ik denk toch dat je het beter meteen duidelijk kan afkappen.quote:Op vrijdag 30 november 2018 11:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Langzaam laten verwateren zodat zijn stalk instincten niet getriggered worden.
Normaliter zeg ik het als ik iemand niet zie zitten, maar ik denk dat het bij deze
niet zo'n goed idee is
Ja en dan staat hij straks voor mij deur, daar heb ik echt geen zin inquote:Op vrijdag 30 november 2018 12:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je het beter meteen duidelijk kan afkappen.
Dat is een anderequote:Op vrijdag 30 november 2018 12:11 schreef S95Sedan het volgende:
Is dit nog steeds dezelfde die ook vanalles had opgezocht? Of ben ik in de war met iemand anders.
Oh, maar voor je keuze maakt dat geen verschil toch?quote:Op vrijdag 30 november 2018 12:13 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat is een andereik weet eigenlijk niet of deze al mijn informatie heeft opgezocht. Dat is een beetje het probleem, als ik wist wat hij weet dan was het een makkelijkere keuze geweest.
Ik denk dat als je het niet direct afkapt hij juist hoop kan krijgen en zich gaan hechten.quote:Op vrijdag 30 november 2018 12:07 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja en dan staat hij straks voor mij deur, daar heb ik echt geen zin inik ga hem ook geen valse hoop geven, maar ik denk in dat in dit geval dat echt geen goed idee is om het direkt af te kappen.
Mee eens!quote:Op vrijdag 30 november 2018 14:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je het niet direct afkapt hij juist hoop kan krijgen en zich gaan hechten.
En dan nog de volgende overweging: waarom zegt hij dat van het stalken? Als waarschuwing? Door dan rustig af te bouwen geef je wel het signaal dat je daarop reageert. Als je botweg zegt: dit gaat hem niet worden sta je krachtig met de boodschap dat je niet bang bent voor hem.
Mijn mening.
Hoe zijn jullie eigenlijk op dat gesprek gekomen?quote:Op vrijdag 30 november 2018 11:57 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik denk het niet, heb hem niet verteld waar ik woon. Hij weet wel wat ik elke dinsdag doemaar ik denk dat hij mij wel kan vinden als hij zijn best doet
Aan de andere kant heb ik nu een match met een agent, dus die kan ik er wel op af sturen moest het nodig zijn![]()
Hij kwam er helemaal zelf mee vanuit het nietsquote:Op vrijdag 30 november 2018 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie eigenlijk op dat gesprek gekomen?
Echt heel vreemdquote:Op vrijdag 30 november 2018 15:33 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hij kwam er helemaal zelf mee vanuit het niets
Ik heb echt helemaal geen zin meer in de andere dates die ik met andere mensen heb. Trek alleen rare mannen aanquote:Op vrijdag 30 november 2018 15:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt heel vreemd![]()
K zie je daar al zo zitten
Heb je er nu een paar gepland?quote:Op vrijdag 30 november 2018 15:40 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal geen zin meer in de andere dates die ik met andere mensen heb. Trek alleen rare mannen aan
Zit ook in dubio man.quote:Op vrijdag 30 november 2018 15:40 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal geen zin meer in de andere dates die ik met andere mensen heb. Trek alleen rare mannen aan
Je date ook gewoon met de verkeerde.quote:Op vrijdag 30 november 2018 15:40 schreef Halimede het volgende:
[..]
Alleen de gekke mannen met problemen zijn nog overquote:Op vrijdag 30 november 2018 15:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je date ook gewoon met de verkeerde.
Maar als je niet verder date heb je ook nooit de kans op weer een leuke datequote:Op vrijdag 30 november 2018 15:42 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Zit ook in dubio man.
Wil nog best wel daten, maar als ik zie hoe sommige dates zijn gelopen de afgelopen paar jaar dan word ik ook moedeloos.
Ik heb er 3 staan voor over de komende 3 weken, niet met stalk-dude though!quote:
Hoop dat ze normaal zijn :pquote:Op vrijdag 30 november 2018 15:49 schreef Halimede het volgende:
[..]
Alleen de gekke mannen met problemen zijn nog over
[..]
Maar als je niet verder date heb je ook nooit de kans op weer een leuke datedat is dan ook weer jammer...
[..]
Ik heb er 3 staan voor over de komende 3 weken, niet met stalk-dude though!
Hear hearquote:Op vrijdag 30 november 2018 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
Als ik alles hier zo lees dan ben ik blij dat ik af en toe eens voor de lol op apps kijk maar niet echt meedoe met die ellende.
Eentje heeft geloof ik iets met kleurrijke veters, vond ik een beetje typisch, maar hij stuurde me net een foto van dat hij bij te tandarts lag en ik twijfel nu echt of ik nog wel moet afsprekenquote:
Jawel johquote:Op vrijdag 30 november 2018 15:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Eentje heeft geloof ik iets met kleurrijke veters, vond ik een beetje typisch, maar hij stuurde me net een foto van dat hij bij te tandarts lag en ik twijfel nu echt of ik nog wel moet afspreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |