https://www.nu.nl/champio(...)in-cl-verlengen.htmlquote:PSV hoopt matige uitreeks Barcelona in CL te verlengen
PSV hoopt dat het de matige uitreeks van FC Barcelona in de Champions League woensdag een vervolg kan geven. De vijfvoudig winnaar van het belangrijkste Europese clubtoernooi won namelijk slechts een van de laatste zes duels op vreemde bodem.
Barcelona was eerder deze groepsfase met 2-4 te sterk voor Tottenham Hotspur en speelde op bezoek bij Internazionale met 1-1 gelijk. Vorig seizoen werd gelijkgespeeld bij Olympiakos, Juventus (allebei 0-0) en Chelsea (1-1) en verloren van AS Roma (3-0). Die nederlaag betekende verrassend uitschakeling in de kwartfinales.
De Catalanen kunnen daarentegen wel goede statistieken in de groepsfase van de Champions League overleggen. In de laatste 26 pouleduels werd namelijk slechts één keer verloren. Ruim twee jaar geleden was Manchester City met 3-1 te sterk.
In eigen huis heeft PSV een gelijkspel of overwinning nodig om hoop te houden op de derde plek in poule B en daarmee overwintering in de Europa League. Met nog twee speelronden te gaan is het gat met Tottenham drie punten.
Bij een nederlaag óf een ongunstig resultaat bij Tottenham-Inter eindigt PSV voor de tweede Champions League-deelname op rij als laatste in de groep, wat een unicum in de historie van de club zou zijn. Twee seizoenen geleden werden de Eindhovenaren vierde achter Atlético Madrid, Bayern München en FK Rostov.
Wat een slechte reactie ditquote:Op woensdag 28 november 2018 21:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als wij de poule van Ajax hadden waren we ook doorgegaan. Dus geen enkel probleem. Top seizoen!
Is toch minder geworden sinds NickGod daar niet meer speelt.quote:Op woensdag 28 november 2018 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hou jij niet meer vast aan je FC Groningen-act.
quote:Op woensdag 28 november 2018 21:45 schreef fetX het volgende:
Enorm aangepakt door maxi-mus zojuist.
Ik trek me even terug.
Het zit niet tegen.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 november 2018 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Ziet niemand joh, laatste reactie in een topic.
quote:Op woensdag 28 november 2018 21:45 schreef leolinedance het volgende:
Wat is PSV goed zeg. Verreweg het beste Nederlandse team op dit moment.
Vlak Feyenoord niet uit he!quote:Op woensdag 28 november 2018 21:45 schreef leolinedance het volgende:
Matige trolpoging.quote:Op woensdag 28 november 2018 21:45 schreef leolinedance het volgende:
Daar kom ik goed weg inderdaadquote:Op woensdag 28 november 2018 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Ziet niemand joh, laatste reactie in een topic.
Idd. Meest volwassen team.quote:Op woensdag 28 november 2018 21:45 schreef leolinedance het volgende:
niet nodig om te vlammen.quote:
En Rusnak natuurlijk, waardoor je niet meer beïnvloed wordt door ons aller Paxcon.quote:Op woensdag 28 november 2018 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is toch minder geworden sinds NickGod daar niet meer speelt.
Als dit al trollen is..kom op zeg. PSV speelt zo goed en volwassen, daar komt in Nederland niemand bij in de buurt.quote:
Dat zie ik ook wel gebeuren jaquote:Op woensdag 28 november 2018 21:48 schreef Cherni het volgende:
Het is jammer weer. Straks een kansje voor Barcelona en je loopt weer achter de feiten aan. Maar tot nu toe prima vermaak en PSV graaft zich niet in.
Er staat dan ook helemaal niks meer op het spelquote:Op woensdag 28 november 2018 21:48 schreef Mansjester het volgende:
1 topic tijdens de eerste helft van een Nederlandse club in de CL
Ik zie een verband met de aanstelling van GGMM en onlogisch
Deze onzin altijd, misschien is barca gewoon niet meer zo goed? :’)quote:Op woensdag 28 november 2018 21:50 schreef Perrin het volgende:
En Barcelona speelt ook niet vol gas.
Dat is het verschil met PSV en die Europese topploegen. PSV voetbalt leuk mee, heeft kansen maar een ploeg als Barcelona heeft niet zoveel kansen nodig.quote:Op woensdag 28 november 2018 21:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zie ik ook wel gebeuren ja
Dit.quote:Op woensdag 28 november 2018 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze onzin altijd, misschien is barca gewoon niet meer zo goed? :’)
Als ze ff druk zetten, volgen meteen kansen.quote:Op woensdag 28 november 2018 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 november 2018 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die volgt Groningen ook niet meer nu Rusnak er niet meer speelt, denk dat het een act was.quote:Op woensdag 28 november 2018 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Rusnak natuurlijk, waardoor je niet meer beïnvloed wordt door ons aller Paxcon.
quote:Op woensdag 28 november 2018 21:56 schreef fetX het volgende:
Ach, je weet het niet jongens. Voetbal is voetbal. En dat is nou het mooie aan voetbal.
Er gaat zoveel fout bij dat middenveld en die defensie dat het niet leuk meer isquote:Op woensdag 28 november 2018 21:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ze ff druk zetten, volgen meteen kansen.
De kans dat Barcelona hier zonder drie puntjes vertrekt, lijkt me minimaal..
Messi kan in zijn eentje een wedstrijd helemaal bepalen. De Spurs kunnen daar ook over meepraten. Barcelona was daar ook niet goed. Maar Messi had niet veel kansen nodig en dan verlies je.quote:Op woensdag 28 november 2018 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er gaat zoveel fout bij dat middenveld en die defensie dat het niet leuk meer is
Ja dat wel. Wie weet kan PSV daar alsnog van profiteren.quote:Op woensdag 28 november 2018 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er gaat zoveel fout bij dat middenveld en die defensie dat het niet leuk meer is
quote:
Aldus jij.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds boos omdat je het eerste potje 3 blunders maakte? Grappig dat je dan altijd net zo lang om anderen blijft lachen totdat je je niet meer schaamt.
Dat is meer dan davyquote:Op woensdag 28 november 2018 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik maakte een goal met Haxball, dus ik ben tevreden.
Wie was jij?quote:Op woensdag 28 november 2018 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik maakte een goal met Haxball, dus ik ben tevreden.
Waarom speel je onder de naam 'GGMM'?quote:Op woensdag 28 november 2018 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die user die als een kip zonder kop het veld over dwarrelde (lol)
quote:Op woensdag 28 november 2018 22:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Simba, ik denk steeds dat hij Johannes is.
Had ik kunnen weten.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij miste een enorm grote kans. (je maakte het later goed, maar ik wil het toch nog even benadrukken)quote:Op woensdag 28 november 2018 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom speel je onder de naam 'GGMM'?
hahaquote:Op woensdag 28 november 2018 22:04 schreef bombmannl het volgende:
Leuk dat bioscooppubliek. Wat een kutsfeer in dat stadion haha
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat was wel gênant ja, je zette er ook wel druk op.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij miste een enorm grote kans. (je maakte het later goed, maar ik wil het toch nog even benadrukken)
Siggy?quote:Op woensdag 28 november 2018 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die user die als een kip zonder kop het veld over dwarrelde (lol)
hahaquote:Op woensdag 28 november 2018 22:04 schreef bombmannl het volgende:
Leuk dat bioscooppubliek. Wat een kutsfeer in dat stadion haha
Depay zijn lievelingsfilm is ook niet lastig te raden.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Komt omdat Johannes groot fan is van de hond van Depay.
Misschien kunnen jullie samen naar de nieuwe Lion King film.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depay zijn lievelingsfilm is ook niet lastig te raden.
Ik zal hem even DM'en.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen naar de nieuwe Lion King film.
Jasper?quote:Op woensdag 28 november 2018 22:07 schreef Caland het volgende:
Keept die gozer met die jankmuil niet, hoe heet ‘ie ook weer?
Helpmefok?quote:Op woensdag 28 november 2018 22:07 schreef Caland het volgende:
Silly Sonquote:Op woensdag 28 november 2018 22:07 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |