En terecht. Al die vrouwen die al weten dat ze nee gaan zeggen maar dan toch de man laten betalenquote:Op donderdag 29 november 2018 20:07 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik betaal, maar daar verwacht ik wel wat voor terug
quote:Op donderdag 29 november 2018 20:08 schreef Karina het volgende:
Kijk hem kijken naar haar tieten___ ik zou keihard wegrennen bij deze man.
Jaa dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 29 november 2018 20:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En terecht. Al die vrouwen die al weten dat ze nee gaan zeggen maar dan toch de man laten betalen
Daar kwam hij ook halverwege de zin achter hahaquote:Op donderdag 29 november 2018 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik houd ook van dikke tieten maar dat ga ik niet op m'n eerste date zeggen
omdat hij ook bram heet en gare gezichtsbeharing heeft?quote:Op donderdag 29 november 2018 20:09 schreef Yocax het volgende:
Deze jongen doet me denken aan die gast van Bram in de buurt
Ik voel me te oud om daarover te beoordelen maar die gast had haar wel nog een kans moeten geven.quote:Op donderdag 29 november 2018 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ze heeft wel goede tieten volgens mij, die Majda
Noohhhhh.... da's niet lief.quote:Op donderdag 29 november 2018 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
Denk niet dat ze mooi oud wordt, die Charlotte.
Zou ik ook niet tegen haar zeggen op een date. Maar wel meenemen in de overweging.quote:Op donderdag 29 november 2018 20:17 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Noohhhhh.... da's niet lief.
We kunnen niet allemaal het verleden meten aan de ijstijden die we hebben meegemaakt Corriequote:
Toen waren er nog eens winters!quote:Op donderdag 29 november 2018 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal het verleden meten aan de ijstijden die we hebben meegemaakt Corrie
Vroeger toen de mandarijn nog een traktatie was en de batavieren nog met zijn vijven warenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |