haha jaquote:Op donderdag 29 november 2018 08:35 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Haha, mooi heZe gleed nog wel ff bijna van haar stoel toen hij toch écht haar nummer wilde hebben, toen ze naast elkaar zaten aan het einde. Raar geval hoor.
Sergio glijdt overal naartoe, die loopt nooit.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:30 schreef itchycoo het volgende:
Wow die manier waarop Sergio het beeld in kwam glijden met “leuk dat je er bent”
whut.quote:
Die nummering klopt niet. Er waren al afleveringen voor de aflevering 1 die er nu staat.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:28 schreef yosander het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/first-dates/VPWON_1261106/episode
Alles is nog beschikbaar
Zeker, hij kan het zelf ook nog niet weten toch?quote:Op donderdag 29 november 2018 19:34 schreef itchycoo het volgende:
[..]
weet je hoe het programma werkt?
tjaaa...quote:Op donderdag 29 november 2018 19:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zeker, hij kan het zelf ook nog niet weten toch?
Die zijn eerst een uur bezig om hun arrogantie weg te schuiven. Maar daarna is de date al over.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:38 schreef over_hedge het volgende:
Rotterdammers doen het elke keer wel stuk leuker dan de Amsterdammers
Heb het gemist, hoe oud is zij?quote:Op donderdag 29 november 2018 19:41 schreef itchycoo het volgende:
Zij zag er op het eerste gezicht veel ouder uit
29quote:Op donderdag 29 november 2018 19:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb het gemist, hoe oud is zij?
32 of 33 dacht ik.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb het gemist, hoe oud is zij?
Idd jaquote:Op donderdag 29 november 2018 19:44 schreef yosander het volgende:
Denken dat je mobiel gratis is bij je abo
Homo's praten over homo zijn, ouders over hun kinderen, bij het restant valt het stil.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:45 schreef Karina het volgende:
Leuk zo een date de hele tijd over je kinderen praten.
Ja dat is inderdaad ook wel zo.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Homo's praten over homo zijn, ouders over hun kinderen, bij het restant valt het stil.
Raar hoofd, rare stem en rare lichaamstaal. -5quote:
Ik vind er voor de rest niks mis mee eigenlijk.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:49 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Raar hoofd, rare stem en rare lichaamstaal. -5
iddquote:Op donderdag 29 november 2018 19:49 schreef itchycoo het volgende:
Deze gast met dat witte shirt komt te geforceerd over. Eerst al gelijk roepen dat het awkward is en nu met z’n “ik moet het checklistje even af”
Zij doet ook een beetje raar vind ik.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:49 schreef itchycoo het volgende:
Deze gast met dat witte shirt komt te geforceerd over. Eerst al gelijk roepen dat het awkward is en nu met z’n “ik moet het checklistje even af”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |