SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Heerlijk
 Heerlijk 
 Hopelijk geeft het wat rust
 Hopelijk geeft het wat rust Goed gevonden wel
 Goed gevonden wel 
 Kiek em blij zijn mnohhh
 Kiek em blij zijn mnohhh   Hier ook zaterdag met de schoonfamilie sinterklaas gevierd; wat voor enorm veel prikkels zorgde en dus weinig slapen. Hij is uiteindelijk op mij in slaap gevallen; maar het was steeds maar van korte duur voor ie weer wakker was en volop aan het rondkijken (met enorme glazige ogen van moeheid
 Hier ook zaterdag met de schoonfamilie sinterklaas gevierd; wat voor enorm veel prikkels zorgde en dus weinig slapen. Hij is uiteindelijk op mij in slaap gevallen; maar het was steeds maar van korte duur voor ie weer wakker was en volop aan het rondkijken (met enorme glazige ogen van moeheid  ); daarentegen 's nachts extreem goed geslapen.. om 22u30 z'n laatste flesje; nog een klein uurtje gespookt en daarna geslapen tot 7.30
 ); daarentegen 's nachts extreem goed geslapen.. om 22u30 z'n laatste flesje; nog een klein uurtje gespookt en daarna geslapen tot 7.30  

Hier heeft Tijn ook een pietenmuts met z'n naam op. Alleen nog veeeeeel te groot (gekregen van een klant; super lief
 Hier heeft Tijn ook een pietenmuts met z'n naam op. Alleen nog veeeeeel te groot (gekregen van een klant; super lief  )
 )

Niet normaal he
 Niet normaal he  Hier beginnen de eerste kleertjes nu ook te klein te worden
 Hier beginnen de eerste kleertjes nu ook te klein te worden  Noooooeeessss.....
 Noooooeeessss..... Oh die foto; echt wat een scheetje
 Oh die foto; echt wat een scheetje 
 Hier waren de neefjes ook meer bezig met de grote kartonnen dozen van de surprise zaterdag dan met de cadeautjes zelf
 Hier waren de neefjes ook meer bezig met de grote kartonnen dozen van de surprise zaterdag dan met de cadeautjes zelf 
 Ik had wellicht m'n mond niet dicht kunnen houden als hier zo'n opmerkingen waren gekomen...
 Ik had wellicht m'n mond niet dicht kunnen houden als hier zo'n opmerkingen waren gekomen...  Maar hoezo houden ze niet even rekening met je
 Maar hoezo houden ze niet even rekening met je  Het is een baby; geen dier die je even in 'een hok' kan stoppen ofzo
 Het is een baby; geen dier die je even in 'een hok' kan stoppen ofzo  Kan me de teleurstelling wel voorstellen....
 Kan me de teleurstelling wel voorstellen....  

quote:Op maandag 3 december 2018 10:42 schreef Schanu het volgende:
Sillie, ik word er gewoon verdrietig van als ik het lees Nou, het hele punt is dat ze daar dus echt helemaal niks van begrijpen. Ze doen niet alleen zo tegen mij, maar gewoon, allemaal tegen elkaar. Ik snap daar dus helemaal niks van. Maar bij het bespreken snappen ze het gewoon echt niet. Het heeft ook echt een poos geduurd voor mijn man door had hoe erg het mij soms raakt en hij probeert in zo'n situatie dan ook echt heel erg op mij te passen, maar hij is er zo mee "vergroeit" dat het hem soms ook gewoon echt ontgaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, het hele punt is dat ze daar dus echt helemaal niks van begrijpen. Ze doen niet alleen zo tegen mij, maar gewoon, allemaal tegen elkaar. Ik snap daar dus helemaal niks van. Maar bij het bespreken snappen ze het gewoon echt niet. Het heeft ook echt een poos geduurd voor mijn man door had hoe erg het mij soms raakt en hij probeert in zo'n situatie dan ook echt heel erg op mij te passen, maar hij is er zo mee "vergroeit" dat het hem soms ook gewoon echt ontgaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

. Voor mij zou het ook een reden zijn om het contact te verbreken maar snap wel dat dat misschien lastig is. Ik kan me echt oprecht boos maken om die opmerkingen. Je hebt een baby, geen speelgoed om weg te leggen als het even niet uitkomt
. Voor mij zou het ook een reden zijn om het contact te verbreken maar snap wel dat dat misschien lastig is. Ik kan me echt oprecht boos maken om die opmerkingen. Je hebt een baby, geen speelgoed om weg te leggen als het even niet uitkomt  . En die opmerking over je 'reserves'.. zo lomp en onterecht allemaal. En ook heel erg onnodig.
. En die opmerking over je 'reserves'.. zo lomp en onterecht allemaal. En ook heel erg onnodig. .
.  .
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

)
)

On-ge-loof-lijk goed. Ze is om 23u netjes gaan slapen, mijn eigen wekker stond op 5u, dus ik was al zielsgelukkig dat ik ~ 5 uurtjes heb kunnen pakken. Vervolgens is 't Spookje blijven liggen tot 10:30 ongeveer. Maar ze heeft zich dus de nacht onwijs goed gedragen, verbazend lang.quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:19 schreef rena het volgende:
Ik beleef vandaag een trip down memory lane, een jaar geleden zat ik nu middenin een heerlijke weeënstormMaar het was het zo waard, want ik kreeg er dit voor terug;
[ afbeelding ]Heb het heel fijn gehad in dit topic, heb veel gehad aan jullie adviezen en steun

Dank voor je aanwezigheid en berichtjes!!
 Dank voor je aanwezigheid en berichtjes!!Hoop het ook! Maar heeft nog wel even tijd nodig heb ik het idee...quote:Op maandag 3 december 2018 09:55 schreef Schanu het volgende:
NJ, fijn dat je medicijnen hebt gekregen en hopelijk gaat het Spookje helpen!
Ook tegen reflux? Hadden jullie al eerder iets gehad, of is dit het eerste dat jullie proberen?quote:Op maandag 3 december 2018 12:20 schreef Helsinki het volgende:
Wij zijn vanmorgen naar de huisarts geweest met I. en hebben Nexium meegekregen. Hopelijk werkt het.
En wat is dat spul prijzig!

Tot over een half jaar
 Tot over een half jaar   Ik blijf je wel cadeautjes sturen in pokémon hoor
 Ik blijf je wel cadeautjes sturen in pokémon hoor   

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Zaterdag zat schoonmoeder in de woonkamer; terwijl wij allemaal aan het eten waren in de keuken, met onze Tijn want 'ja met die drukte enzo kan hij echt niet slapen'. Ik wist al dat hij niet zou slapen; maakt niet uit waar ie was maar tjah als zij zich persé wil afzonderen; prima maar ik ga er niet bij gaan zitten omdat zij denkt beter te weten wat het beste is
 Zaterdag zat schoonmoeder in de woonkamer; terwijl wij allemaal aan het eten waren in de keuken, met onze Tijn want 'ja met die drukte enzo kan hij echt niet slapen'. Ik wist al dat hij niet zou slapen; maakt niet uit waar ie was maar tjah als zij zich persé wil afzonderen; prima maar ik ga er niet bij gaan zitten omdat zij denkt beter te weten wat het beste is  Ik ken mijn baby ondertussen al een beetje.. Overigens wel 1x naar mijn schoonzus 'gesnauwd' toen ik voor de tig-ste keer te horen kreeg dat ik hem op zijn rechterzij moest leggen want hij had 'duidelijk een voorkeur voor links liggen'. Ja weet ik ook wel; maar als hij zich steeds weer omdraait.. zelfs met zo'n speciaal kussen, krijgt hij het voor elkaar om zijn hoofd toch weer te draaien naar links. Als hij zo nu het lekkerst slaapt; dan ga ik hem toch niet steeds anders gaan leggen
 Ik ken mijn baby ondertussen al een beetje.. Overigens wel 1x naar mijn schoonzus 'gesnauwd' toen ik voor de tig-ste keer te horen kreeg dat ik hem op zijn rechterzij moest leggen want hij had 'duidelijk een voorkeur voor links liggen'. Ja weet ik ook wel; maar als hij zich steeds weer omdraait.. zelfs met zo'n speciaal kussen, krijgt hij het voor elkaar om zijn hoofd toch weer te draaien naar links. Als hij zo nu het lekkerst slaapt; dan ga ik hem toch niet steeds anders gaan leggen   Prima als dat eens genoemd wordt. Na 20 keer daarentegen was ik er klaar mee...
 Prima als dat eens genoemd wordt. Na 20 keer daarentegen was ik er klaar mee...  Gelukkig was ik van te voren gewaarschuwd door een vriendin voor de ontzettend veel niet-gevraagde-adviezen die je sowieso krijgt
 Gelukkig was ik van te voren gewaarschuwd door een vriendin voor de ontzettend veel niet-gevraagde-adviezen die je sowieso krijgt  
  Herkenbaar dat je er even doorheen zit als je kleintje maar blijft huilen en je gewoon niet meer weet wat je kan doen om het weer beter te maken
 Herkenbaar dat je er even doorheen zit als je kleintje maar blijft huilen en je gewoon niet meer weet wat je kan doen om het weer beter te maken  Hopelijk helpen de medicijnen gauw!
 Hopelijk helpen de medicijnen gauw! Hihi
 Hihi 

En toch is hier overprikkeld niet altijd hetzelfde als moe, het valt voor mij niet in dezelfde categorie imo. Ik weet er ook geen ander woord voorquote:Op maandag 3 december 2018 12:27 schreef minilot het volgende:
(Ben ik de enige die wat jeuk krijgt van de voortdurend gebruikte term overprikkeling?
Ik noem mijn koter gewoon moe na een volle dag vol nieuwe indrukken)

Met zulke mensen zou ik nooit meer op vakantie gaan.
 Met zulke mensen zou ik nooit meer op vakantie gaan.

als ik al die jeukverhalen lees.
 als ik al die jeukverhalen lees. Dit.quote:Op maandag 3 december 2018 14:01 schreef rena het volgende:
[..]
En toch is hier overprikkeld niet altijd hetzelfde als moe, het valt voor mij niet in dezelfde categorie imo. Ik weet er ook geen ander woord voor

Wij gebruiken "moe" en "hysterisch".quote:Op maandag 3 december 2018 14:01 schreef rena het volgende:
En toch is hier overprikkeld niet altijd hetzelfde als moe, het valt voor mij niet in dezelfde categorie imo. Ik weet er ook geen ander woord voor

en hopelijk gaat de medicatie helpen!
 en hopelijk gaat de medicatie helpen! voor de goede nacht van NJ! En hopelijk wordt het huilen snel minder, ik snap goed dat je daar helemaal moedeloos van wordt en het dan soms niet meer ziet zitten. Het is pittig!
  voor de goede nacht van NJ! En hopelijk wordt het huilen snel minder, ik snap goed dat je daar helemaal moedeloos van wordt en het dan soms niet meer ziet zitten. Het is pittig! Onze box hebben wij ruim een maand geleden met diezelfde reden maar weggedaan
  Onze box hebben wij ruim een maand geleden met diezelfde reden maar weggedaan 
 ) en dat uit zich bij haar juist in het zichzelf afsluiten als er teveel prikkels binnenkomen. Dan gaat ze slapen of wil ze alleen maar bij mij zijn, zoekt ze oogcontact met mij of begraaft ze zich bij wijze van in mij als oogcontact niet mogelijk is. De overprikkeling komt er bij haar dan juist pas uit als het weer rustig is, dat  is het moment waarop ze ontroostbaar wordt.
) en dat uit zich bij haar juist in het zichzelf afsluiten als er teveel prikkels binnenkomen. Dan gaat ze slapen of wil ze alleen maar bij mij zijn, zoekt ze oogcontact met mij of begraaft ze zich bij wijze van in mij als oogcontact niet mogelijk is. De overprikkeling komt er bij haar dan juist pas uit als het weer rustig is, dat  is het moment waarop ze ontroostbaar wordt. 

. Als het maar helpt. Wel een beetje lastig om het te geven! Ik had hier nog een spuitje van de eerste week liggen en die heb ik nu gebruikt. Dat ging op zich wel maar het was niet makkelijk om de oplossing helemaal op te zuigen. Ik denk dat ik het de volgende keer in de flessenspeen doe. En anders is er van Nuby zo'n miniflesje dacht ik.
. Als het maar helpt. Wel een beetje lastig om het te geven! Ik had hier nog een spuitje van de eerste week liggen en die heb ik nu gebruikt. Dat ging op zich wel maar het was niet makkelijk om de oplossing helemaal op te zuigen. Ik denk dat ik het de volgende keer in de flessenspeen doe. En anders is er van Nuby zo'n miniflesje dacht ik.  . Ik kan dan bijvoorbeeld zeggen dat hij moe is maar dat is dan heel moeilijk aan te nemen ofzo. Het doet me steeds íets minder, maar nog genoeg om me er over op te winden.
. Ik kan dan bijvoorbeeld zeggen dat hij moe is maar dat is dan heel moeilijk aan te nemen ofzo. Het doet me steeds íets minder, maar nog genoeg om me er over op te winden.  . Want eens met rena, het is toch net even anders.
. Want eens met rena, het is toch net even anders.

Ik kan me er nu al op verheugen om er een houten keukentje in te zetten
 Ik kan me er nu al op verheugen om er een houten keukentje in te zetten   

.
. . Ik begrijp dat de kleintjes het heel leuk hebben maar ik zou er op een gegeven moment klaar mee zijn hoor, je kan ook prima leuk een weekendje weg met alleen je eigen gezin en het heel leuk hebben, dikke doei aan je schoonfamilie zou ik zeggen
. Ik begrijp dat de kleintjes het heel leuk hebben maar ik zou er op een gegeven moment klaar mee zijn hoor, je kan ook prima leuk een weekendje weg met alleen je eigen gezin en het heel leuk hebben, dikke doei aan je schoonfamilie zou ik zeggen   .
.  .
. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |