. Ik hoop zo dat ik een makkelijke eter heb straks. Zul je net zien...
. Ik hoop zo dat ik een makkelijke eter heb straks. Zul je net zien...  . En je had het goed onthouden allemaal. Het gesprek bij de psycholoog was erg fijn.
. En je had het goed onthouden allemaal. Het gesprek bij de psycholoog was erg fijn. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed ontbijt voor Günther! Ik had pepernoten en thee. (En dan klagen dat de kilo's er niet af vliegen).
Wij krijgen vanmiddag visite (L. was gisteren jarig) en zouden nog opruimen maar liggen nog in bed met ons baby'tje. Fijne dag allemaal!
[ Bericht 0% gewijzigd door Helsinki op 01-12-2018 11:21:55 ]

’s Ochtends lekker knuffelen zodra hij wakker wordt. Het is weleens zwaar om hem altijd zelf in slaap te moeten borsten, dat wel maar het geeft me ook veel comfort zo. Hij wordt nog altijd zeker elke drie uur wakker en ik heb dus nooit spijt van onze keuze om het zo te doen.
 ’s Ochtends lekker knuffelen zodra hij wakker wordt. Het is weleens zwaar om hem altijd zelf in slaap te moeten borsten, dat wel maar het geeft me ook veel comfort zo. Hij wordt nog altijd zeker elke drie uur wakker en ik heb dus nooit spijt van onze keuze om het zo te doen. 

Heel veel sterkte!
 Heel veel sterkte! Ging er meer het mondje in vandaag?
 Ging er meer het mondje in vandaag? Maar het was het zo waard, want ik kreeg er dit voor terug;
 Maar het was het zo waard, want ik kreeg er dit voor terug; Heb het heel fijn gehad in dit topic, heb veel gehad aan jullie adviezen en steun
  Heb het heel fijn gehad in dit topic, heb veel gehad aan jullie adviezen en steun  

Wat gaat zo’n jaar toch snel he?
 Wat gaat zo’n jaar toch snel he?

. Ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in dat het beter zal worden en dat is fijn. Dat gevoel was ik namelijk stiekem een beetje kwijt.
. Ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in dat het beter zal worden en dat is fijn. Dat gevoel was ik namelijk stiekem een beetje kwijt.  
  .
.   . En alvast gefeliciteerd!
. En alvast gefeliciteerd!

Tot over een week of 5
 Tot over een week of 5  
  Hopelijk voel je je snel beter!
 Hopelijk voel je je snel beter!  en temperatuur was net 38,4. Eens kijken welke kant het opgaat.
 en temperatuur was net 38,4. Eens kijken welke kant het opgaat.

Gelukkig komen Banaan en ik snel mee naar de dreumesen en ik gluur mee hoe het met jullie gaat.
 Gelukkig komen Banaan en ik snel mee naar de dreumesen en ik gluur mee hoe het met jullie gaat.   

Ik heb er heel erg van genoten.
 Ik heb er heel erg van genoten.   

met alle hulp ga je je vast gauw beter voelen.
 met alle hulp ga je je vast gauw beter voelen. 

. Poepluier, koorts, nachtvoeding (2x), kopstoten en 3/4 van de tijd ruim 10kg bovenop mij. Oh en ik overweeg om met een badmuts ofzo op te gaan slapen, dat nachtelijk haren trekken is ook niet fijn
. Poepluier, koorts, nachtvoeding (2x), kopstoten en 3/4 van de tijd ruim 10kg bovenop mij. Oh en ik overweeg om met een badmuts ofzo op te gaan slapen, dat nachtelijk haren trekken is ook niet fijn   .
.   

Sterkte vandaag!
 Sterkte vandaag! 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor nieuwe geluidjes!
voor een goede nacht!
Protège moi de mes désirs.

Wat een toffe collage zo
 Wat een toffe collage zo  
  Wat heb je een prachtig kind gebakken Duman!
 Wat heb je een prachtig kind gebakken Duman!  
  voor de rotnacht.
 voor de rotnacht. Gelukkig geen bijzondere dingen op het programma vandaag.
 Gelukkig geen bijzondere dingen op het programma vandaag. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

(wat lijkt hij grooooot)
 (wat lijkt hij grooooot)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |