abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183492203
Duman O+

En wat een schatje Peace! O+

Wij hebben net ook sinterklaas gevierd (met de beste man zelf en 2 pieten), Casper was wel onder de indruk van alles :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183492508
Ik zag nog een mooie vrolijke U en hulppietjes M en Casper O+ Wel raar dat ik nu officieel geen baby meer heb, hoewel ze altijd mijn baby zal blijven ;) Maar ik blijf hier meelurken hoor :Y
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_183492574
Wat een lieve hulppietjes peace en LBF!
pi_183493720
Rena, gefeliciteerd met je mooie C! *O*
pi_183493896
Rena, gefeliciteerd!!! Wat een koningin in d'r nieuwe stoel :) Tot over een maand of drie!

Helsinki,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exode, ik woon in Utrecht inderdaad, redelijk dicht bij het centrum. Nu ben ik wel benieuwd waar jij woont, als je het in 15 minuten zou moeten redden :D

Aapie, wel een goed idee van je vriend om jouw trui aan te trekken zeg! Ik herken het wel van de eerste tijd van de levens van mijn kinderen, die kwamen bij mij toch echt het beste tot rust. Komt vanzelf! Met zo'n vindingrijke papa komt het sowieso goed :)

En ontzettend bedankt voor de lieve woorden allemaal, dat doet ons enorm goed!
SPOILER
pi_183494135
Even tussendoor, ik zal morgen weer inhalen want er is teveel geschreven om nu bij te lezen en op te reageren.

Maar wilde Rena even feliciteren met de mooie C,wat een gave collage O+ over 6 maandjes mag ik weer naar het dreumes topic, dus tot dan! :s)
pi_183496352
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 12:55 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Duman O+

En wat een schatje Peace! O+

Wij hebben net ook sinterklaas gevierd (met de beste man zelf en 2 pieten), Casper was wel onder de indruk van alles :)

SPOILER
Wat een ontzettend mooi, lief koppie heeft Casper toch! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_183496384
..en zo lig je inenen met blote tieten in het bed van je schoonouders. :7
Dutje van Günther aan het faciliteren tijdens Sinterklaasviering oO<
pi_183496481
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 09:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh jongens, hier wil je toch alleen maar in bijten? 🐹
SPOILER
En die prachtige haartjes ook van 'm *;

Ik snap de erin bijten-neiging helemaal.

Je kind zo lief vinden dat je 'm wel op wilt vreten voelt soms letterlijker dan ik verwacht had! :D O+

Ik citeer:
pi_183497157
Dan heb je 6 maanden speendrama, speen uit-huilen-speen in and repeat 10.000 keer per dag, en fungeer je dag en nacht als speen-servicedienaar, is ze eindelijk in staat om de speen zelf terug te pakken en in haar eigen mond te doen, stapt ze spontaan over op haar duim :{w :')

SPOILER
pi_183497203
Quoten ipv bewerken is niet handig
pi_183497688
DUMAN wat is U toch een heerlijk mannetje!

OT wij wonen in het dorp ten noorden van Utrecht. 0346 en dan het oude dorp.
Ik fiets het bijna elke dag nu en dat is 40 minuten.

Ah Shanu wat een boef!!
pi_183497880
Hier ook een heel druk sinterklaasweekend maar ik wou rena nog even uitzwaaien O+ erg leuke collage en duurt nog lang voor ik volg maar het was gezellig hier samen met je te posten :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_183498607
Schanu _O-

Mini Casper bedankt je voor het compliment *) En met je blote tieten in je schoonouders bed :D

OiT fijn dat de kinderen afleiding bieden. Lijkt me een heftige situatie..

Volgens mij heeft Casper een update gedaan. Ipv eeuwig met speelgoed gooien probeerde hij net meerdere keren heel geconcentreerd een rondje in het vierkantje van de vormenstoof te duwen O+. Zijn gedrag sloeg een uur geleden ook plotseling om van jengelig en plakkerig naar vrolijk en weer een hele poos zelf spelen. *O*
pi_183499181
Slechte bijlees ivm sociaal, gezellig weekend. Niet Sint gerelateerd trouwens :+ Las dat veel van jullie wel Sint gevierd hebben en zag leuke foto’s voorbij komen O+

Rena gefeliciteerd met je lieve dochter :* Wat een leuke foto’s! Tot over heeeel veeeel maanden :W

Aapie, wat een goed idee van je man om jouw trui aan te doen!

OT heel veel sterkte voor jou en de fam! :* Fijn dat de kinderen afleiding kunnen bieden.

Sorry Schanu, ik moest lachen :D

Fijne update Fleur!

Hier worden vooral de handjes bestudeerd en alles in de mond gestopt met steeds meer schattige geluidjes O+ Herkenbaar dat je je eigen kind wilt opeten van schattigheid Duman en mini (en O+ voor Max en de Maximonsters!)
Ook slaapt hij soms zo waar in bed op zijn buik of als ik hem van mij afrol ipv alleen op mij overdag, dus dat is ook errug fijn! *O* Bijna weer tijd voor prikjes dus ben benieuwd hoe hij daar op gaat reageren :{
  zondag 2 december 2018 @ 19:00:33 #266
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_183499955
Wolken, ik wil het zo graag goed doen :). Maar merk wel dat het nu een paar dagen iets beter gaat. Dat wat die voedingen betreft herken ik ook inderdaad. Hopelijk werkt het gelijk aanleggen voor jullie :*.

Het elfje van Rena O+ En die knappe U. O+ Oh en M. van Peace op z'n nieuwe speelkleed. Heel leuk. En het pietje van Fleur O+. Fijn van z'n betere humeur!

I. heeft ook een wat beter humeur terwijl hij nu aan z'n derde sprongetje begonnen zou zijn volgens mijn app. Ik geloof dat we die al hebben gehad tbh :').
  zondag 2 december 2018 @ 20:38:49 #267
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_183502531
Net het eerste pakje van I. in de herinneringendoos gestopt. Stop de tijd :'( O+
pi_183503515
Ik zag hele leuke pietjes! O+

OIT, heel veel sterkte deze aankomende tijd.. ik weet als geen ander hoe moeilijk het is. ☹💙

Schanu, wat een poppetje! 🥰❤

Belle, yay for updates! *O*

Helsinki, niet zo vasthouden aan data. :*
Ik heb U zn eerste pakje ingelijst, maar nog niet opgehangen, haha.

Mini, ja! Gewoon helemaal opvreten! Vooral de wangen. O+

Fuchs *O* Komt vast goed met de prikjes!

2 updates!
U. ging opeens staan in de box! 😱😍❤

SPOILER
Protège moi de mes désirs.
pi_183508180
Thanks Duman! En huh, staan? Dat is geen kleine baby meer!
En wat spannend!!! Willen jullie n jullie huidige woonplaats blijven of staat dit huis ergens anders?
pi_183509052
Maar echt! Het is echt geen baby meer. 😢
SPOILER
SPOILER
Edit: iets te vroeg gejuigd. De bezichtigingen kunnen alleen doordeweeks overdag. Beetje jammer, als je de hele week moet werken. :N

[ Bericht 10% gewijzigd door arvensis op 03-12-2018 10:02:18 ]
pi_183509543
NJ, fijn dat je medicijnen hebt gekregen en hopelijk gaat het Spookje helpen!

Ik zag Bikkel voorbijkomen met een supercool mutsje O+ Een knappe U lekker warm ingepakt O+ Het mooie hulppietje M O+ Nog een mooie pietje genaamd Casper O+ (overigens, wat een gaaf pietenmutsje!)

Olivia, heel erg veel sterkte voor jullie :*

Helsinki, ook een :* voor jou.
SPOILER
Een knuffel voor alle zieke en snotterige kindjes, het hangt helaas vreselijk in de lucht ;(

Aapie, wat lijkt het mij zwaar voor je met 2 baby's! En helemaal als zo aan jou hangen, maar wat een geniaal idee van je man om een trui van jou aan te doen O+

Tink, wat fijn dat de nacht dit weekend zo goed ging, dat is zeker een applausje waard! _O_

En een kletsende Juul, heerlijk he die nieuw ontdekte geluidjes O+

Wat goed dat Casper een update heeft gedraaid! Dat verklaart misschien ook dat hij jengelig en plakkerig was, hij was gewoon heel druk bezig om nog slimmer te worden O+

U kan gewoon staan, de knapperd! :o Wat gaat hij snel joh O+
SPOILER
Verder lees ik over maxicosi's, Vlokje zit al een maand niet meer in de groep 0 maxicosi maar in de maxicosi axissfix plus en dat gaat goed. Grote zus heeft daardoor een upgrade (of downgrade :')) gemaakt naar de titan pro en dat vond ze volgesn mij wel stoer.

Kinderwagenbakken, ik heb onze kinderwagen 2 weken terug ook omgebouwd. Nu gebruiken we de kinderwagen sowieso zelden (Vlokje wil alleen gedragen worden), maar de bak werd toch ook wel wat krapjes voor haar. Nu met de buggyinzet helemaal plat, heeft ze alle ruimte en kan ze lekker naar buiten kijken. Eén ritje mee gemaakt tot nu toe en dat leek ze wel interessant te vinden. Misschien is er zo toch hoop voor de kinderwagen en kan ik mijn lijf soms wat meer proberen te ontlasten *)

Over fruithapjes, wij zijn behoorlijk gepushed door de kinderarts van het ziekenhuis omdat bijvoeding heel goed zou zijn voor baby's met reflux, maar Vlokje kreeg er heel veel krampjes van toen ze 4 maanden was dus ik heb er vaak genoeg over getwijfeld. Ik denk dat je zelf het beste aanvoelt wat goed is voor je kind en wat niet. Jewel leek veel meer klaar voor de hapjes dan Vlokje nu. Vlokje kijkt het eten wel uit je mond en pakt het letterlijk af, maar ze loopt er vervolgens zo onhandig mee te hannesen dat ik nog steeds niet het gevoel heb dat ze er écht klaar voor is. En die paar maanden, zou het nou werkelijk zoveel uit kunnen maken? Ik betwijfel het zelf heel eerlijk gezegd. Het enige waar ik echt gefrustreerd van raak, zijn mensen die voor 6 maanden al beginnen met rapley.
SPOILER
Wij hebben zaterdag sinterklaas gevierd, nadat we bij een voorstelling waren geweest (Pepernotenpret) want toen was Jewel toch al in de sinterklaasmood. Vlokje vond het allemaal maar matig, cadeautjes uitpakken dan wel weer interessant maar uiteindelijk was het cadeaupapier toch wel leuker (en lekkerder) dan de cadeautjes zelf :')
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Schanu op 03-12-2018 10:13:48 ]
pi_183509770
Waarom ben je al over gegaan naar de vervolg stoel, Schanu? Vlokje is toch jonger dan mijn O?

Spannend, Duman, verhuizen.

Ik vind dat O fysiek veel te snel gaat. Sinds het weekend zit hij alleen nog maar zo:

Verder heeft hij behoorlijke luieruitslag. Het zit ook helemaal in z’n liezen, zou dat een teken zijn dat het een schimmel is? We smeren ons dol, maar het wordt maar niet minder. Als het morgen zo is maar even naar de dokter.
pi_183509814
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Waarom ben je al over gegaan naar de vervolg stoel, Schanu? Vlokje is toch jonger dan mijn O?
Eigenlijk meer gewoon 'gemak'. De axissfixx plus is vanaf de geboorte dus daar mag ze al in. Toen we voor Jewel de Titan Pro kochten hebben we besloten Jewel meteen naar die stoel over te doen en dat Vlokje dan doorschoof naar de axxisfix was eigenlijk gewoon een voldongen feit.

En vervelend (en zielig) dat de luieruitslag zo erg is, misschien zou het idd een schimmel kunnen zijn (heb ik geen ervaring mee eerlijk gezegd, dus geen idee). Ik hoop dat het alsnog zelf over gaat, en dat anders de huisarts je er iets voor kan geven!
pi_183509873
Jagar; als het niet minder wordt met smeren zou ik zelf ook aan een schimmeltje denken inderdaad!

Ik las dat er iemand op huizenjacht is! Succes!

Wij waren een weekend naar een vakantiepark met mijn schoonfamilie. Ik weet niet waarom ik me altijd toch weer laat overhalen, want ik word er eigenlijk nooit zo blij van. Maargoed; peuter heeft genoten, dus dan is dat het wel waard.
SPOILER
pi_183510027
Ik zou zulke opmerkingen echt niet accepteren. En al helemaal niet van m’n schoonfamilie. Ik ben dan ook iemand die hiervoor het contact zou verbreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')