SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wel raar dat ik nu officieel geen baby meer heb, hoewel ze altijd mijn baby zal blijven
 Wel raar dat ik nu officieel geen baby meer heb, hoewel ze altijd mijn baby zal blijven  Maar ik blijf hier meelurken hoor
 Maar ik blijf hier meelurken hoor  

Tot over een maand of drie!
 Tot over een maand of drie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exode, ik woon in Utrecht inderdaad, redelijk dicht bij het centrum. Nu ben ik wel benieuwd waar jij woont, als je het in 15 minuten zou moeten redden
Aapie, wel een goed idee van je vriend om jouw trui aan te trekken zeg! Ik herken het wel van de eerste tijd van de levens van mijn kinderen, die kwamen bij mij toch echt het beste tot rust. Komt vanzelf! Met zo'n vindingrijke papa komt het sowieso goed
En ontzettend bedankt voor de lieve woorden allemaal, dat doet ons enorm goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

over 6 maandjes mag ik weer naar het dreumes topic, dus tot dan!
 over 6 maandjes mag ik weer naar het dreumes topic, dus tot dan!   

quote:Op zondag 2 december 2018 12:55 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Duman
En wat een schatje Peace!
Wij hebben net ook sinterklaas gevierd (met de beste man zelf en 2 pieten), Casper was wel onder de indruk van alles Wat een ontzettend mooi, lief koppie heeft Casper toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ontzettend mooi, lief koppie heeft Casper toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Let me see you stripped down to the bone
Let me see you stripped down to the bone

quote:Op zondag 2 december 2018 09:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh jongens, hier wil je toch alleen maar in bijten? 🐹En die prachtige haartjes ook van 'mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap de erin bijten-neiging helemaal.
Je kind zo lief vinden dat je 'm wel op wilt vreten voelt soms letterlijker dan ik verwacht had!
Ik citeer:![wild-things-are2.jpg]() Let me see you stripped down to the bone
Let me see you stripped down to the bone

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

erg leuke collage en duurt nog lang voor ik volg maar het was gezellig hier samen met je te posten
 erg leuke collage en duurt nog lang voor ik volg maar het was gezellig hier samen met je te posten  

En met je blote tieten in je schoonouders bed
 En met je blote tieten in je schoonouders bed   
  . Zijn gedrag sloeg een uur geleden ook plotseling om van jengelig en plakkerig naar vrolijk en weer een hele poos zelf spelen.
. Zijn gedrag sloeg een uur geleden ook plotseling om van jengelig en plakkerig naar vrolijk en weer een hele poos zelf spelen.   

Las dat veel van jullie wel Sint gevierd hebben en zag leuke foto’s voorbij komen
 Las dat veel van jullie wel Sint gevierd hebben en zag leuke foto’s voorbij komen 
 Wat een leuke foto’s! Tot over heeeel veeeel maanden
 Wat een leuke foto’s! Tot over heeeel veeeel maanden 
 Fijn dat de kinderen afleiding kunnen bieden.
 Fijn dat de kinderen afleiding kunnen bieden.
 Herkenbaar dat je je eigen kind wilt opeten van schattigheid Duman en mini (en
 Herkenbaar dat je je eigen kind wilt opeten van schattigheid Duman en mini (en  voor Max en de Maximonsters!)
 voor Max en de Maximonsters!) Bijna weer tijd voor prikjes dus ben benieuwd hoe hij daar op gaat reageren
 Bijna weer tijd voor prikjes dus ben benieuwd hoe hij daar op gaat reageren  

. Maar merk wel dat het nu een paar dagen iets beter gaat. Dat wat die voedingen betreft herken ik ook inderdaad. Hopelijk werkt het gelijk aanleggen voor jullie
. Maar merk wel dat het nu een paar dagen iets beter gaat. Dat wat die voedingen betreft herken ik ook inderdaad. Hopelijk werkt het gelijk aanleggen voor jullie  .
.  En die knappe U.
 En die knappe U.  Oh en M. van Peace op z'n nieuwe speelkleed. Heel leuk. En het pietje van Fleur
 Oh en M. van Peace op z'n nieuwe speelkleed. Heel leuk. En het pietje van Fleur  . Fijn van z'n betere humeur!
. Fijn van z'n betere humeur!  .
.

Komt vast goed met de prikjes!
 Komt vast goed met de prikjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: iets te vroeg gejuigd. De bezichtigingen kunnen alleen doordeweeks overdag. Beetje jammer, als je de hele week moet werken.
[ Bericht 10% gewijzigd door arvensis op 03-12-2018 10:02:18 ]Protège moi de mes désirs.

Een knappe U lekker warm ingepakt
 Een knappe U lekker warm ingepakt  Het mooie hulppietje M
 Het mooie hulppietje M  Nog een mooie pietje genaamd Casper
 Nog een mooie pietje genaamd Casper  (overigens, wat een gaaf pietenmutsje!)
 (overigens, wat een gaaf pietenmutsje!)  
  voor jou.
 voor jou. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een knuffel voor alle zieke en snotterige kindjes, het hangt helaas vreselijk in de lucht
Aapie, wat lijkt het mij zwaar voor je met 2 baby's! En helemaal als zo aan jou hangen, maar wat een geniaal idee van je man om een trui van jou aan te doen
Tink, wat fijn dat de nacht dit weekend zo goed ging, dat is zeker een applausje waard!
En een kletsende Juul, heerlijk he die nieuw ontdekte geluidjes
Wat goed dat Casper een update heeft gedraaid! Dat verklaart misschien ook dat hij jengelig en plakkerig was, hij was gewoon heel druk bezig om nog slimmer te worden
U kan gewoon staan, de knapperd!Wat gaat hij snel joh
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder lees ik over maxicosi's, Vlokje zit al een maand niet meer in de groep 0 maxicosi maar in de maxicosi axissfix plus en dat gaat goed. Grote zus heeft daardoor een upgrade (of downgrade
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder lees ik over maxicosi's, Vlokje zit al een maand niet meer in de groep 0 maxicosi maar in de maxicosi axissfix plus en dat gaat goed. Grote zus heeft daardoor een upgrade (of downgrade) gemaakt naar de titan pro en dat vond ze volgesn mij wel stoer.
Kinderwagenbakken, ik heb onze kinderwagen 2 weken terug ook omgebouwd. Nu gebruiken we de kinderwagen sowieso zelden (Vlokje wil alleen gedragen worden), maar de bak werd toch ook wel wat krapjes voor haar. Nu met de buggyinzet helemaal plat, heeft ze alle ruimte en kan ze lekker naar buiten kijken. Eén ritje mee gemaakt tot nu toe en dat leek ze wel interessant te vinden. Misschien is er zo toch hoop voor de kinderwagen en kan ik mijn lijf soms wat meer proberen te ontlasten
Over fruithapjes, wij zijn behoorlijk gepushed door de kinderarts van het ziekenhuis omdat bijvoeding heel goed zou zijn voor baby's met reflux, maar Vlokje kreeg er heel veel krampjes van toen ze 4 maanden was dus ik heb er vaak genoeg over getwijfeld. Ik denk dat je zelf het beste aanvoelt wat goed is voor je kind en wat niet. Jewel leek veel meer klaar voor de hapjes dan Vlokje nu. Vlokje kijkt het eten wel uit je mond en pakt het letterlijk af, maar ze loopt er vervolgens zo onhandig mee te hannesen dat ik nog steeds niet het gevoel heb dat ze er écht klaar voor is. En die paar maanden, zou het nou werkelijk zoveel uit kunnen maken? Ik betwijfel het zelf heel eerlijk gezegd. Het enige waar ik echt gefrustreerd van raak, zijn mensen die voor 6 maanden al beginnen met rapley.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben zaterdag sinterklaas gevierd, nadat we bij een voorstelling waren geweest (Pepernotenpret) want toen was Jewel toch al in de sinterklaasmood. Vlokje vond het allemaal maar matig, cadeautjes uitpakken dan wel weer interessant maar uiteindelijk was het cadeaupapier toch wel leuker (en lekkerder) dan de cadeautjes zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Schanu op 03-12-2018 10:13:48 ]
 Waarom ben je al over gegaan naar de vervolg stoel, Schanu? Vlokje is toch jonger dan mijn O?
Waarom ben je al over gegaan naar de vervolg stoel, Schanu? Vlokje is toch jonger dan mijn O?
Spannend, Duman, verhuizen.
Ik vind dat O fysiek veel te snel gaat. Sinds het weekend zit hij alleen nog maar zo:
![yXb9k81.jpg]()
Verder heeft hij behoorlijke luieruitslag. Het zit ook helemaal in z’n liezen, zou dat een teken zijn dat het een schimmel is? We smeren ons dol, maar het wordt maar niet minder. Als het morgen zo is maar even naar de dokter.
 Eigenlijk meer gewoon 'gemak'. De axissfixx plus is vanaf de geboorte dus daar mag ze al in. Toen we voor Jewel de Titan Pro kochten hebben we besloten Jewel meteen naar die stoel over te doen en dat Vlokje dan doorschoof naar de axxisfix was eigenlijk gewoon een voldongen feit.quote:
Eigenlijk meer gewoon 'gemak'. De axissfixx plus is vanaf de geboorte dus daar mag ze al in. Toen we voor Jewel de Titan Pro kochten hebben we besloten Jewel meteen naar die stoel over te doen en dat Vlokje dan doorschoof naar de axxisfix was eigenlijk gewoon een voldongen feit.quote:Op maandag 3 december 2018 10:19 schreef Jagärtrut het volgende:
En vervelend (en zielig) dat de luieruitslag zo erg is, misschien zou het idd een schimmel kunnen zijn (heb ik geen ervaring mee eerlijk gezegd, dus geen idee). Ik hoop dat het alsnog zelf over gaat, en dat anders de huisarts je er iets voor kan geven!
 Jagar; als het niet minder wordt met smeren zou ik zelf ook aan een schimmeltje denken inderdaad!
Jagar; als het niet minder wordt met smeren zou ik zelf ook aan een schimmeltje denken inderdaad!
Ik las dat er iemand op huizenjacht is! Succes!
Wij waren een weekend naar een vakantiepark met mijn schoonfamilie. Ik weet niet waarom ik me altijd toch weer laat overhalen, want ik word er eigenlijk nooit zo blij van. Maargoed; peuter heeft genoten, dus dan is dat het wel waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: