abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 november 2018 @ 21:08:40 #251
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_183427658
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat werkt twee kanten op he.
op wat voor mannen val je

JA DUHH, heb jij mijn postgeschiedenis niet op fok gezien? _O-
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_183427671
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:08 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

op wat voor mannen val je

JA DUHH, heb jij mijn postgeschiedenis niet op fok gezien? _O-
Je kan tenminste wel een beetje inschatten of je een kans maakt :P
  woensdag 28 november 2018 @ 21:09:31 #253
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_183427673
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:06 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Das een feit, maar als iemand oppert te appen of te snapchatten of dergelijk of Facebook uit te wisselen weet je al snel of iemand eerlijk is of niet.
Lekker al fappend cammen/facetimen en dan gescamd worden door een vent die Leatitia heet zeker?

Zegt alsnog niks natuurlijk.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_183427702
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:09 schreef M1stral het volgende:

[..]

Lekker al fappend cammen/facetimen en dan gescamd worden door een vent die Leatitia heet zeker?

Zegt alsnog niks natuurlijk.
_O-
  woensdag 28 november 2018 @ 21:11:09 #255
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_183427709
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je kan tenminste wel een beetje inschatten of je een kans maakt :P
die van mij is dramatisch te noemen heb het zelf een beetje verkloot laten we dus niet mijn postgeschiedenis gebruiken als referentie voor een date.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_183427765
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:02 schreef M1stral het volgende:

[..]

Weet je hoe tof een borderliner KAN zijn?

En dan heb je nog de 5% die over blijft. IRL is 95% ook geen match. Tenminste, als je er een standaard bij aan blijft houden :')
Goed punt! Heel vaak vind ik mensen met een kleine “bliep” factor leuker dan gemiddelde saaie grijze muizen mensen. Echt zware Borderline is dan weer wat extreem ( en , met alle respect, zwaar voor een partner denk ik) maar vaak zijn zulke ietwat van de norm afwijkende dsm5 approved ✅ mensen liever opener betrouwbaarder etc dan veel andere saaie 9-17 rat race carrièretijger mensen :)

Goed dat je me er even aan herinnert :)
pi_183427769
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:08 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

hear hear.
Als iemand via DM wil blijven praten weet je dat diegene niet serieus is of niet is wat 'ie aangeeft..
pi_183427820
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:09 schreef M1stral het volgende:

[..]

Lekker al fappend cammen/facetimen en dan gescamd worden door een vent die Leatitia heet zeker?

Zegt alsnog niks natuurlijk.
Had het vanavond nog, zat op MeetMe met een dame te praten :') Wilde dat ik haar toevoegde op Facebook, maar niet gedaan wel via FB een berichtje gestuurd. Krijg ik vervolgens "I'm so horny now, want to skype with you"
Dus ik zeg, sorry, but i don't use Skype (Gebruik ik wel, maar wtf echt)
Ben ik vervolgens een klootzak.

Dus ik begin over negers en Nigeria en werd ik geblokkeerd. :') Je weet gewoon dat dit de familie Moefoefoe uit Oenkoeboenkiestan is _O- Die gaan dan je geile fap/sop filmpje opslaan, roepen dat ze het op internet verspreiden en willen dan geld van je, ja koekerdekoekoek.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2018 21:20:02 ]
pi_183428231
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:15 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Had het vanavond nog, zat op MeetMe met een dame te praten :') Wilde dat ik haar toevoegde op Facebook, maar niet gedaan wel via FB een berichtje gestuurd. Krijg ik vervolgens "I'm so horny now, want to skype with you"
Dus ik zeg, sorry, but i don't use Skype (Gebruik ik wel, maar wtf echt)
Ben ik vervolgens een klootzak.

Dus ik begin over negers en Nigeria en werd ik geblokkeerd. :') Je weet gewoon dat dit de familie Moefoefoe uit Oenkoeboenkiestan is _O- Die gaan dan je geile fap/sop filmpje opslaan, roepen dat ze het op internet verspreiden en willen dan geld van je, ja koekerdekoekoek.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe trek je steeds van dit soort types aan.... :) :)
pi_183428338
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hoe trek je steeds van dit soort types aan.... :) :)
Haha dat vroeg ik me ook net af!
  woensdag 28 november 2018 @ 21:36:25 #261
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_183428348
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:15 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Had het vanavond nog, zat op MeetMe met een dame te praten :') Wilde dat ik haar toevoegde op Facebook, maar niet gedaan wel via FB een berichtje gestuurd. Krijg ik vervolgens "I'm so horny now, want to skype with you"
Dus ik zeg, sorry, but i don't use Skype (Gebruik ik wel, maar wtf echt)
Ben ik vervolgens een klootzak.

Dus ik begin over negers en Nigeria en werd ik geblokkeerd. :') Je weet gewoon dat dit de familie Moefoefoe uit Oenkoeboenkiestan is _O- Die gaan dan je geile fap/sop filmpje opslaan, roepen dat ze het op internet verspreiden en willen dan geld van je, ja koekerdekoekoek.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slim dat je er niet op in gaat.

:P

Zou sowieso wat wantrouwig staan tov alle buitenlandse dames, wat hun werkelijke intenties zijn. Opletten in ieder geval.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_183428432
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Slim dat je er niet op in gaat.

:P

Zou sowieso wat wantrouwig staan tov alle buitenlandse dames
Goed dat Sylvana Simons hier niet meeleest, anders dan had je nu de racisme kaart te pakken :p
  woensdag 28 november 2018 @ 21:40:05 #263
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_183428462
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:39 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Goed dat Sylvana Simons hier niet meeleest, dan had je nu de racisme kaart te pakken :p
Niet in het dagelijks leven, wel op dating sites.
Heb er zelf als vrouw geen last van trouwens.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_183428465
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hoe trek je steeds van dit soort types aan.... :) :)
zo'n internationale site lijt me ook gewoon niet iets voor serieuze dingen
pi_183428506
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hoe trek je steeds van dit soort types aan.... :) :)
Als je heel veel mensen aanspreekt, en met veel mensen babbelt, zitten er vanzelf vuilniszakken tussen
pi_183428538
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Slim dat je er niet op in gaat.

:P

Zou sowieso wat wantrouwig staan tov alle buitenlandse dames, wat hun werkelijke intenties zijn. Opletten in ieder geval.
Ja ik kijk wel uit hoor _O- Rare gedoe, je prikt er zo makkelijk doorheen.
Ben wel wantrouwig wat buitenlandse dames betreft. Ik zie het gewoon als een praatje maken en gezelligheid en zij zien het als meer, want prins op witte paard omdat westerse man, en dan ben ik nog een lelijkerd ook _O-
pi_183428763
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 20:52 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Letterlijk of figuurlijk ?😬

Maar serieus , als het verder perfect zou klikken zou het voor mij geen dealbreaker zijn.

Tenzij er aanvankelijk echt over gelogen is...

Is het verschil ( in kgs) dan zo groot met wat je had verwacht ?
Ze lijkt op het mannetje van bol.com, terwijl ik ‘gewoon’ een buikje heb :+

En ze had alleen foto’s van haar hoofd, niet dr lichaam..

Misschien moet ik het gewoon bekijken in het echt.. al staat het mij enorm tegen, heb ook een foto van de zomer gezien ( waar ze dus minder dikke kleding aan had, daar ligt het dus ook niet aan..)

Ik weet niet. Nu net ook een berichtje dat ze thuis was net
:{

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2018 21:53:55 ]
  woensdag 28 november 2018 @ 21:58:05 #268
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_183428965
Is ze ook vol van zichzelf? :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_183428968
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:50 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ze lijkt op het mannetje van bol.com, terwijl ik ‘gewoon’ een buikje heb :+

En ze had alleen foto’s van haar hoofd, niet dr lichaam..

Misschien moet ik het gewoon bekijken in het echt.. al staat het mij enorm tegen, heb ook een foto van de zomer gezien ( waar ze dus minder dikke kleding aan had, daar ligt het dus ook niet aan..)

Ik weet niet. Nu net ook een berichtje dat ze thuis was net

:{
Als in.. of je zin hebt om even langs te komen?
pi_183429297
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:58 schreef Chia het volgende:

[..]

Als in.. of je zin hebt om even langs te komen?
Nee, gewoon melden dat ze thuis was.. wederom uit haarzelf.
  woensdag 28 november 2018 @ 22:11:04 #271
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183429309
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:50 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ze lijkt op het mannetje van bol.com, terwijl ik ‘gewoon’ een buikje heb :+

En ze had alleen foto’s van haar hoofd, niet dr lichaam..

Misschien moet ik het gewoon bekijken in het echt.. al staat het mij enorm tegen, heb ook een foto van de zomer gezien ( waar ze dus minder dikke kleding aan had, daar ligt het dus ook niet aan..)

Ik weet niet. Nu net ook een berichtje dat ze thuis was net
:{
Maar het zou toch niks worden volgens jou, wat is het probleem dan om gewoon eerlijk te zeggen wat je vind tegen haar?
  woensdag 28 november 2018 @ 22:11:27 #272
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_183429317
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:13 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Goed punt! Heel vaak vind ik mensen met een kleine “bliep” factor leuker dan gemiddelde saaie grijze muizen mensen. Echt zware Borderline is dan weer wat extreem ( en , met alle respect, zwaar voor een partner denk ik) maar vaak zijn zulke ietwat van de norm afwijkende dsm5 approved ✅ mensen liever opener betrouwbaarder etc dan veel andere saaie 9-17 rat race carrièretijger mensen :)

Goed dat je me er even aan herinnert :)
Ik deel deze mening wel een beetje. Niet dat ik gek ben op mensen met draden los in hun bovenkamer om het maar wat gechargeerd te zeggen, maar issues en de manier waarop deze tot uiting komen of juist de manier waarop iemand ermee dealt, maakt menselijk.

En borderliners, hoewel misschien wat generaliserend zijn echt mensen met wie je de hoogste hoogtepunten kunt bereiken. Ze kunnen je alleen ook prima laten inzien dat er nog veel dieper bestaat dan aan de grond of in de put zitten.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_183429320
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 22:10 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Nee, gewoon melden dat ze thuis was.. wederom uit haarzelf.
Toch lief van haar??
pi_183429327
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 22:10 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Nee, gewoon melden dat ze thuis was.. wederom uit haarzelf.
Stuur: 'Zijn toch geen dagen dat hahahaha! 😂’
pi_183429343
quote:
6s.gif Op woensdag 28 november 2018 22:11 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar het zou toch niks worden volgens jou, wat is het probleem dan om gewoon eerlijk te zeggen wat je vind tegen haar?
Ik ga haar kwetsen.. :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')