abonnement Unibet Coolblue
pi_183400200
Beste heren,

Ik ben benieuwd naar jullie mening omtrent nette betaalbare schoenen.
Ik heb ze niet dagelijks nodig, maar wil graag wat nettere schoenen hebben voor belangrijke afspraken.
Ik ga ze dragen onder een spijkerbroek. Ik wil niet veel geld uitgeven omdat ik de schoenen niet heel vaak zal dragen en omdat mijn budget niet groot is. Wie heeft er ervaring met goedkope alternatieven?
Bijvoorbeeld Scapino, Primark, en misschien nog andere suggesties?
  Spellchecker dinsdag 27 november 2018 @ 13:46:44 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_183400291
Mijn mening over nette betaalbare schoenen ... ga niet naar de goedkoopste winkel en ook niet naar de duurste en koop een onopvallend model.
En houd de aanbiedingen in de gaten.
pi_183400435
Scapino en Van Haren zou ik gaan kijken en bij Scapino hebben ze nog wel eens restanten van Hush Puppies etc. Beide zaken hebben een prima webshop waar je je zou kunnen ori๋nteren.
pi_183400547
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Scapino en Van Haren zou ik gaan kijken en bij Scapino hebben ze nog wel eens restanten van Hush Puppies etc. Beide zaken hebben een prima webshop waar je je zou kunnen ori๋nteren.
Bedankt voor je reactie. Heb je zelf ook ervaring met de kwaliteit van deze schoenen?
pi_183400563
Beter niet naar de primark. De uitverkoop zit eraan te komen, dan kan je beter met korting een paar kopen dan dat ze snel kapot zijn. Wehkamp heeft soms ook goede aanbiedingen.
pi_183400725
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:59 schreef FransieVB het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie. Heb je zelf ook ervaring met de kwaliteit van deze schoenen?
mijn man draagt al jaren alleen maar schoenen van die twee ketens, bevalt prima. Zelf even voelen of de schoenen goede steun bieden
pi_183401641
Bedankt voor de tips dames!
pi_183402487
Ik heb een tijdje geleden voor een paar tientjes mooie (echt) leren schoenen gekocht van het merk Pier One die je zowel onder een pak als casual zou kunnen dragen. Volgens mij hebben ze vrij veel betaalbare schoenen en ik ben dik tevreden over de kwaliteit. Ik heb het toen via Zalando besteld, die hebben veel daarvan.

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:46 schreef maily het volgende:
Mijn mening over nette betaalbare schoenen ... ga niet naar de goedkoopste winkel en ook niet naar de duurste en koop een onopvallend model.
En houd de aanbiedingen in de gaten.
Dit is ook een goede tip ^O^
pi_183402544
Van Haren kwam ook in mij op. . Maar wel echt leer kopen, TS!

Aan wat voor prijs zat je te denken?
Somebody that I used to know
pi_183452174
Ik zou je toch aan willen raden om voor een wat duurdere schoen te kiezen. Bij zit soort goedkope schoenen is het altijd heel duidelijk te zien dat het cheapass is. Je ziet het aan het leer, de zool en het design van de schoen. Daarbij zitten ze vaak minder goed.

Een mooi merk om mee te beginnen in het lagere segment is bijvoorbeeld Van Lier. Van Bommel is ook een prima instapschoen, maar is wel wat hoger qua prijsstelling.
pi_183452896
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:42 schreef FransieVB het volgende:
Beste heren,

Ik ben benieuwd naar jullie mening omtrent nette betaalbare schoenen.
Ik heb ze niet dagelijks nodig, maar wil graag wat nettere schoenen hebben voor belangrijke afspraken.
Ik ga ze dragen onder een spijkerbroek. Ik wil niet veel geld uitgeven omdat ik de schoenen niet heel vaak zal dragen en omdat mijn budget niet groot is. Wie heeft er ervaring met goedkope alternatieven?
Bijvoorbeeld Scapino, Primark, en misschien nog andere suggesties?
Goedkope suggestie: marktplaats.
Ik zou voor een goed merk bijvoorbeeld van Bommel gaan.

Eerst passen in een schoenenzaak zodat je je maat weet. Daarna marktplaats in de gaten houden.

Op deze manier koop je voor max 50 euro schoenen die nieuw 200-250 euro kosten.

Oh, en wel schoenspanners kopen.
pi_183453930
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 09:48 schreef het_synergy_effect het volgende:

[..]

Goedkope suggestie: marktplaats.
Ik zou voor een goed merk bijvoorbeeld van Bommel gaan.

Eerst passen in een schoenenzaak zodat je je maat weet. Daarna marktplaats in de gaten houden.

Op deze manier koop je voor max 50 euro schoenen die nieuw 200-250 euro kosten.

Oh, en wel schoenspanners kopen.
Dan moeten de leesten wel hetzelfde zijn als de gepaste schoen in de winkel.
pi_183454049
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 11:06 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Dan moeten de leesten wel hetzelfde zijn als de gepaste schoen in de winkel.
Klopt, dat is het voordeel van iets duurdere merken. Niet alleen lengtemaat, maar ook breedtemaat. Ik heb brede voeten, dus H leest.
  vrijdag 30 november 2018 @ 11:19:01 #14
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_183454137
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:55 schreef itchycoo het volgende:
Ik heb een tijdje geleden voor een paar tientjes mooie (echt) leren schoenen gekocht van het merk Pier One die je zowel onder een pak als casual zou kunnen dragen. Volgens mij hebben ze vrij veel betaalbare schoenen en ik ben dik tevreden over de kwaliteit. Ik heb het toen via Zalando besteld, die hebben veel daarvan.
Dit, van dat merk heb ik ook een paar die al jaren meegaan :)

Niets mis mee en nee, je hoeft echt niet altijd met Van Bommels te gaan lopen. Zeker niet als je ze toch niet dagelijks draagt. Er is echt geen hond die gaat kijken of je schoenen wel een bepaald merk hebben en mochten ze dat wel doen, dan trap je ze maar met diezelfde schoenen voor hun elitaire hol.
Don't let my username fool you...
pi_183454203
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 11:19 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dit, van dat merk heb ik ook een paar die al jaren meegaan :)

Niets mis mee en nee, je hoeft echt niet altijd met Van Bommels te gaan lopen. Zeker niet als je ze toch niet dagelijks draagt. Er is echt geen hond die gaat kijken of je schoenen wel een bepaald merk hebben en mochten ze dat wel doen, dan trap je ze maar met diezelfde schoenen voor hun elitaire hol.
Het gaat niet om het merk, maar om de kwaliteit. En ga niet doen alsof jouw schoenen van de Van Haren van hoge kwaliteit zijn, want dat zijn ze niet.
  vrijdag 30 november 2018 @ 11:25:13 #16
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_183454229
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 11:23 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Het gaat niet om het merk, maar om de kwaliteit. En ga niet doen alsof jouw schoenen van de Van Haren van hoge kwaliteit zijn, want dat zijn ze niet.
Maar maakt dat nu zoveel uit als je ze incidenteel draagt? Als je de schoenen prima vindt zitten, wat maakt het merk dan uit?

Het is net zoiets als mensen die altijd maar roepen dat je een Miele wasmachine moet kopen. Voor die prijs heb je drie machines van Bosch en je was komt er echt niet minder schoon uit.
Don't let my username fool you...
pi_183454280
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 11:25 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Maar maakt dat nu zoveel uit als je ze incidenteel draagt?

Het is net zoiets als mensen die altijd maar roepen dat je een Miele wasmachine moet kopen. Voor die prijs heb je drie machines van Bosch en je was komt er echt niet minder schoon uit.
Kwaliteit van het leer, uiterlijk, zool. Als het je niet zo veel uitmaakt hoe je er bij loopt dan zullen het vast wel prima schoenen zijn, maar je kan al heel snel (zonder iets van schoenen te weten) zien dat het schoenen van lage kwaliteit zijn.

Maar goed, ieder zijn eigen ding. Als jij er maar tevreden mee bent toch ^O^
pi_183454325
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 11:27 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Kwaliteit van het leer, uiterlijk, zool. Als het je niet zo veel uitmaakt hoe je er bij loopt dan zullen het vast wel prima schoenen zijn, maar je kan al heel snel (zonder iets van schoenen te weten) zien dat het schoenen van lage kwaliteit zijn.

Maar goed, ieder zijn eigen ding. Als jij er maar tevreden mee bent toch ^O^
zeg, mag het wat minder denigrerend? ‘Als het je niet zo veel uitmaakt hoe je erbij loopt?’ :r
pi_183454358
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 11:30 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

zeg, mag het wat minder denigrerend? ‘Als het je niet zo veel uitmaakt hoe je erbij loopt?’ :r
Was niet denigrerend bedoeld, daarom ook de "Maar goed, ieder zijn eigen ding. Als jij er maar tevreden mee bent toch ^O^ " op het einde.

Feit blijft wel dat dit soort goedkopere schoenen van de Van Haren er ook goedkoop en niet stijlvol uitzien.
pi_183454519
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 11:32 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Was niet denigrerend bedoeld, daarom ook de "Maar goed, ieder zijn eigen ding. Als jij er maar tevreden mee bent toch ^O^ " op het einde.

Feit blijft wel dat dit soort goedkopere schoenen van de Van Haren er ook goedkoop en niet stijlvol uitzien.
en nu doe je het weer. Kom eens van dat elitaire hoge paard af joh.
pi_183454667
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 09:48 schreef het_synergy_effect het volgende:

[..]

Goedkope suggestie: marktplaats.
Ik zou voor een goed merk bijvoorbeeld van Bommel gaan.

Eerst passen in een schoenenzaak zodat je je maat weet. Daarna marktplaats in de gaten houden.

Op deze manier koop je voor max 50 euro schoenen die nieuw 200-250 euro kosten.

Oh, en wel schoenspanners kopen.
Als het gaat om pasvorm moet je juist geen schoenen kopen die door een ander zijn ingelopen.
pi_183454810
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

en nu doe je het weer. Kom eens van dat elitaire hoge paard af joh.
Je bent het ergens niet mee eens dus noem je het maar elitair geneuzel? Heeft er totaal niet mee te maken. Je ziet gewoon aan dat soort schoenen dat het niets heeft gekost.
pi_183454967
Of je gaat naar Duitsland waar de schoenen goedkoper zijn, daar heb je al kwaliteit voor 50 euro. Van Bommel zou ik niet doen want dan is er niemand meer die je serieus neemt.
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 12:13:08 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_183454981
Van Haren heeft prima schoenen voor niet al teveel geld.
Rond de 35 euro voor nette herenschoenen.
Zonde om een hoop geld uit te geven voor de 3x dat je ze aandoet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_183455148
Weet wel dat als je er een beetje netjes mee omgaat(leer af en toe verzorgen) je jaren doet met een paar nette kwaliteitsschoenen. En als je ze niet vaak draagt zeker.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')