ik kan je wel meenemen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel pas als iedereen fit is hoor. Anders loop ik 90 minuten te kankeren
[..]
Ik kan wel over inkoop lullen maar betwijfel of hij er veel aan heeft
Uiteraard. Hopelijk is het dan buiten ook weer een stuk aangenamerquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik kan wel over inkoop lullen maar betwijfel of hij er veel aan heeft
Dat wil ik wel eens meemaken eigenlijkquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is eng.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan je wel meenemen waarschijnlijk
Oh ja ook wel belangrijk detail. Heb afgelopen seizoen nog met -15 gevoelstemperatuur bij AZ gezeten. Liever niet meerquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uiteraard. Hopelijk is het dan buiten ook weer een stuk aangenamer
Nee joh ik ben echt uit mijn humeur danquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens meemaken eigenlijk
Ik gebruik het toch niet versterkend of scheldend.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
Mag dat wel trouwens, kankeren? Moet het niet keukenkampioenen zijn :$
Dat belooft hele goede haatseks na afloop dusquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:05 schreef Flippiee het volgende:
Nee joh ik ben echt uit mijn humeur dan
Nee, voor mij hoeft het ook niet meerquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is eng.
[..]
Oh ja ook wel belangrijk detail. Heb afgelopen seizoen nog met -15 gevoelstemperatuur bij AZ gezeten. Liever niet meer
[..]
Nee joh ik ben echt uit mijn humeur dan
[..]
Ik gebruik het toch niet versterkend of scheldend.
quote:Op dinsdag 27 november 2018 17:00 schreef HPLC het volgende:
zo, genoeg vloeistoffen verspild vandaag
Dat zou je nu toch wel zo'n beetje moeten weten?quote:Op dinsdag 27 november 2018 17:29 schreef HPLC het volgende:
wacht nog steeds op antwoord uit Kopenhagen gvd, heb bijna geen zin meer
ja dacht ik, schijnt wel vaker een maand te durenquote:Op dinsdag 27 november 2018 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou je nu toch wel zo'n beetje moeten weten?
Dit is al langerquote:Op dinsdag 27 november 2018 17:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja dacht ik, schijnt wel vaker een maand te duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |