Allemaal speciaal voor ajax gekomenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De Champions League leeft wel daar he, helemaal uitverkocht!!!
Ja, de spanning spat er vanaf.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:09 schreef bombmannl het volgende:
Gaat denk ik nog wel uit de hand lopen daar.
Zo mooi dat het afbrokkelt als supporters springenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:10 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat een zaadpot met bijbehorende sfeer. Volgens mij wel een mooi stadion.
'een mooi stadion' met een sintelbaanquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:10 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat een zaadpot met bijbehorende sfeer. Volgens mij wel een mooi stadion.
Wel fijn dat je in het livetopic aanwezig bent makkerquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kan me niet op de wedstrijd concentreren
donderdag ben ik er ook bij om jouw cluppie te steunen kameraadquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel fijn dat je in het livetopic aanwezig bent makker
3/10quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
donderdag ben ik er ook bij om jouw cluppie te steunen kameraad
quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:09 schreef bombmannl het volgende:
Gaat denk ik nog wel uit de hand lopen daar.
Iets klopt hier niet, haha.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
donderdag ben ik er ook bij om jouw cluppie te steunen kameraad
Dik varken.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:13 schreef skysherrif het volgende:
Kijken hoe mijn pizza in de oven aan het opwarmen is, vermaakt me meer dan de aids op het scherm.
sintelbaangodenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'een mooi stadion' met een sintelbaan
Log uit.
Slaat dan ook nergens op. Geen sintels te bekennen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Wist niet dat het een sintelbaan heette...
Oefenwedstrijdjes leven nooit zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |