quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:36 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
SINTELBAAN
1) Atletiekbaan 2) Atletiekpiste 3) Baan voor atletiek 4) Baan voor sportwedstrijden 5) Deel van een sportpark 6) Deel van een stadion 7) Piste rond voetbalveld 8) Sintelweg 9) Sportaccomodatie 10) Sportcircuit 11) Sportterrein 12) Sporttraject
Kunststofbaan.quote:De ondergrond van zo’n baan bestaat uit gravel, gemalen rotsgesteente, kleisteen of baksteen. Deze manier van plaveien kwam in de jaren twintig van de 20e eeuw na de grasbanen in opkomst. De sintelbaan wordt sinds de jaren tachtig van die eeuw steeds vaker vervangen door kunststofbanen.
De laatste olympische wedstrijden die op een sintelbaan werden gelopen, waren die van Tokio in 1964.
ekkelenkamp en sierhuis erbijquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:39 schreef MC-Morgan het volgende:
Tijd voor een type Dani de Wit om de wedstrijd open te breken.
De Witquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:43 schreef MC-Morgan het volgende:
Wissels:
Lamprou; Kristensen, Bakker, Labyad, De Wit, Cerny, Huntelaar.
Het is niet echt een top bank he.
Zit een pizzadare voorquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:44 schreef Themeparktommy het volgende:
Waar blijft die godvergeten pizza nou!?
quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:44 schreef Themeparktommy het volgende:
Waar blijft die godvergeten pizza nou!?
tijd voor aankopenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:43 schreef MC-Morgan het volgende:
Wissels:
Lamprou; Kristensen, Bakker, Labyad, De Wit, Cerny, Huntelaar.
Het is niet echt een top bank he.
waarom zijn ze boos op pepquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:52 schreef Themeparktommy het volgende:
Gezellig daar hoor...
[ afbeelding ]
ja goed, maar dat komt dus voornamelijk door veltmanquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die bank is 10k beter dan die van PSV, zeker als je er Eiting, Van Leer en Veltman nog bij zet (en Taglianus meerekent)
Ziyechquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die bank is 10k beter dan die van PSV, zeker als je er Eiting, Van Leer en Veltman nog bij zet (en Taglianus meerekent)
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdamquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:52 schreef Themeparktommy het volgende:
Gezellig daar hoor...
[ afbeelding ]
oja, Ziyach is ook afwezigquote:
Nee.. aan die "fans"...quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam
Jups. Jullie gaan lekker zolang alle elf bij jullie fit blijven. Evt Malen voorin ipv Bergwijn valt nog mee maar andere schakels ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja, Ziyach is ook afwezig
Ajax heeft duidelijk een betere bank.
Isimat ipv 4giver is ook nog wel te doen denk ik, Guti of wie er neergezet wordt ipv Hendrix of Pereiro ook prima. De rest is fragiel jaquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups. Jullie gaan lekker zolang alle elf bij jullie fit blijven. Evt Malen voorin ipv Bergwijn valt nog mee maar andere schakels ben ik wel benieuwd naar.
Gutiquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups. Jullie gaan lekker zolang alle elf bij jullie fit blijven. Evt Malen voorin ipv Bergwijn valt nog mee maar andere schakels ben ik wel benieuwd naar.
Waarom krijgt Guti zo weinig speelminuten? Toch best een grote aankoop voor PSV-begrippenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Isimat ipv 4giver is ook nog wel te doen denk ik, Guti of wie er neergezet wordt ipv Hendrix of Pereiro ook prima. De rest is fragiel ja
En het is de vraag wat Eloy Room nog kan, die zag er de laatste keer heel slecht uitquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Isimat ipv 4giver is ook nog wel te doen denk ik, Guti of wie er neergezet wordt ipv Hendrix of Pereiro ook prima. De rest is fragiel ja
2 jaar naar lopen hengelen en dan stel je hem niet op.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom krijgt Guti zo weinig speelminuten? Toch best een grote aankoop voor PSV-begrippen
Chevy mokergoede keeperquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
goed gespeeld allen. Vooral die voorlaatste potGENOT
Eitingquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teringgrappig die blunderquote:
Meneer heeft 1 keer rambo gewonnen en voelt zich direct het mannetjequote:Op dinsdag 27 november 2018 19:59 schreef Doublepain het volgende:
Als je Rambo wint krijg je schijnbaar een vloek ofzo
jaloersquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meneer heeft 1 keer rambo gewonnen en voelt zich direct het mannetje
Hoe is het met Obispo?quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eiting![]()
PSV heeft met oa Malen,Guti,Gakpo veel meer mogelijkheden
-> SEXquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:00 schreef Max23 het volgende:
In Frankrijk worden condooms nu vergoed door de verzekering xD
Ik heb er ook 100 van de zorgverzekeringquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:00 schreef Max23 het volgende:
Vaderschapstest is daar verboden, moet via rechter.quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:00 schreef Max23 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:01 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt voor het hosten trouwens Coco.
ik ook maar vind het maar matige kwaliteitquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb er ook 100 van de zorgverzekering
quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:01 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt voor het hosten trouwens Coco.
madquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze 'grap' slaat al 40/45 dagen niet meer aan.
Kijk hem showen danquote:Op dinsdag 27 november 2018 20:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Meerdere keren Rambo gewonnen. Maar nooit zo staan schutteren als jij zojuist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |