Jupquote:
quote:
Ja daarom is die van mij ook echt giga grootquote:Op donderdag 6 december 2018 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup.
Gevuld met allemaal mooie, fijne en lekkere spulletjes en lekkers voor een bijzonder mooi en lief mens.
quote:Op donderdag 6 december 2018 13:30 schreef PrisTheShiz het volgende:
Morgen komen de laatste dingen en zaterdag gaat alles op de post![]()
Ik heb een driedubbelhoge doos van de action hahaha, en nog ruimte tekort natuurlijk
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2018 13:30 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik heb een driedubbelhoge doos van de action hahaha, en nog ruimte tekort natuurlijk
[ afbeelding ]
Yes. Of je stuurt m naar mij en ik stuur m door.quote:Op donderdag 6 december 2018 21:01 schreef Elvi het volgende:
Als je je doos opstuurt (huehue), moet je dan een track&trace sturen naar de ontvanger?
Ik twijfel of ik het ga opsturen of zelf weg ga brengen trouwensik vertrouw de post niet.
Ik wou al zeggen, wat moet jij dan met zo'n pakket in een uithoekquote:Op donderdag 6 december 2018 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes. Of je stuurt m naar mij en ik stuur m door.
De track and trace dan he.
Uitpakken, ook ik houd van cadeautjesquote:Op donderdag 6 december 2018 21:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, wat moet jij dan met zo'n pakket in een uithoek
Je krijgt er dan 3 hequote:Op donderdag 6 december 2018 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uitpakken, ook ik houd van cadeautjes.
Whehe.
Ik houd heel erg van cadeautjes.quote:
ehhh dat wordt wel een dure verzending dan, met welke post mag deze afmeting mee?quote:Op donderdag 6 december 2018 13:30 schreef PrisTheShiz het volgende:
[ afbeelding ]
Je stuurt het pakje naar jezelf?quote:Op donderdag 6 december 2018 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup.
Gevuld met allemaal mooie, fijne en lekkere spulletjes en lekkers voor een bijzonder mooi en lief mens.
Gewoon PostNL. Tot 30 kilo en 176 cm lang mag met de pakketpost mee.quote:Op donderdag 6 december 2018 23:05 schreef drakin het volgende:
[..]
ehhh dat wordt wel een dure verzending dan, met welke post mag deze afmeting mee?
Haha neequote:
quote:Op donderdag 6 december 2018 21:48 schreef tetsuo-shima het volgende:
ik heb mijn pakketje ook binnen gekregen, gever hartstikke bedankt!! ik heb hem nog niet uitgepakt want ik moet helaas zo gaan werken, dus morgenmiddag zal ik eens kijken wat voor leuks en waarschijnlijk lekkers er voor mij in petto is!
Nee manquote:Op vrijdag 7 december 2018 12:16 schreef Poes. het volgende:
Dat was een HINT jongens, en laat ik nou toevallig Samzz's d'r adres hebben
Vooral jijquote:Op vrijdag 7 december 2018 12:24 schreef Samzz het volgende:
Ben al lang blij dat iedereen dit jaar weer zo enthousiast meedoet.
Jawel, op zich wel.quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vooral jijValt het je mee, al dit geregel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |