abonnement Unibet Coolblue
pi_183396611
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat lijkt me dan wel een goede conclusie dat er iets moet gebeuren 8-) Maar dat doen z enu toch niet.
I know. :+

Maar hij gaat er wel aanzitten zo. en dat is ook al naar :P

Ik hoop eigenlijk dat ie m eruit wil jassen, want omdat ik er niet bij kan om schoon te houden blijft het terugkerend probleem.
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 november 2018 @ 10:13:30 #27
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183396612
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Wachten totdat ik naar de tandarts moet. I has a scared. ;(
Have fun. ;(.

Werk hier.druk.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 november 2018 @ 10:14:14 #28
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183396621
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat lijkt me dan wel een goede conclusie dat er iets moet gebeuren 8-) Maar dat doen z enu toch niet.
Schijnt toch niet alles te zeggen.had exact hetzelfde ergens maar er wordt al jaren beweerd dat het geen gaatje is
pi_183396702
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Wachten totdat ik naar de tandarts moet. I has a scared. ;(
Ik mag morgen *O* Succes zo!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_183396709
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:20 schreef mjan het volgende:

[..]

Ik mag morgen *O* Succes zo!
Danku. En jij morgen. *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183396728
Ik ben zo blij dat ik mijn tandartsellende al gehad heb. Ik heb nul tandartsangst maar dat was nu toch even anders.

Succes Lonaa :*
Spoilers!
pi_183396748
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:14 schreef Kreator het volgende:

Schijnt toch niet alles te zeggen.had exact hetzelfde ergens maar er wordt al jaren beweerd dat het geen gaatje is
Dan is er nog hoop voor Lonaa :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183396756
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan is er nog hoop voor Lonaa :7
Hoop voor Lonaa is al lang geleden gestorven. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183396919
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hoop voor Lonaa is al lang geleden gestorven. ;(
Noes :o

Succes dadelijk!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183396929
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Noes :o

Succes dadelijk!
Thanks. Bakkes gepoetst, zo maar op de fiets dan. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 november 2018 @ 11:16:35 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183397491
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben zo blij dat ik mijn tandartsellende al gehad heb. Ik heb nul tandartsangst maar dat was nu toch even anders.

Succes Lonaa :*
Ik ben ook blij dat het weer achter de rug is.
Maar ik moet over een paar maanden nog wel een reconstructie met nepkiezen, maar een brug is niet mogelijk dus dat ga ik ook nog wel voelen.
pi_183397512
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:16 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik ben ook blij dat het weer achter de rug is.
Maar ik moet over een paar maanden nog wel een reconstructie met nepkiezen, maar een brug is niet mogelijk dus dat ga ik ook nog wel voelen.
Krijg je implantaten?
Spoilers!
pi_183397820
Mijn ouders zijn er. Ze zijn al 3 minuten spullen in de schuur aan het zetten. Ben benieuwd wat ik straks aantref.
Spoilers!
pi_183397868
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn ouders zijn er. Ze zijn al 3 minuten spullen in de schuur aan het zetten. Ben benieuwd wat ik straks aantref.
wat moet dat een rare gewaarwording zijn als ze straks, zonder iets te zeggen, wegrijden.
Hoe is het me jou nu?
We have far more in common than that which devides us..
pi_183398083
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

wat moet dat een rare gewaarwording zijn als ze straks, zonder iets te zeggen, wegrijden.
Hoe is het me jou nu?
Ze hebben in 5 minuten mijn halve schuur vol gezet en zijn weggereden. Kerstboom, 2 kratten ballen, saxofoon, linten van paardrijwedstrijden en 15 dozen en tassen met boeken.

Het gaat goed met me. Gisteren was ik enorm over mijn toeren. Ik heb de afgelopen maanden het gevoel gehad dat ik in een film leefde ofzo, dat dit niet echt kon zijn. Gisteren kwam ineens aan dat dit dus echt is. Dat ik dood ben voor mijn ouders.
Maar goed, dit is uiteindelijk het beste voor iedereen. Het alternatief is dat ik me nog de rest van hun leven laat kleineren en daar eeuwig gefrustreerd over ben. Nu heb ik me tenminste uitgesproken en is het kleineren over.
Spoilers!
  dinsdag 27 november 2018 @ 11:51:25 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183398201
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:20 schreef mjan het volgende:

Ik mag morgen *O* Succes zo!
Wij overmorgen. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 27 november 2018 @ 11:52:52 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183398244
Toch sterkte ermee, LS. :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183398295
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ze hebben in 5 minuten mijn halve schuur vol gezet en zijn weggereden. Kerstboom, 2 kratten ballen, saxofoon, linten van paardrijwedstrijden en 15 dozen en tassen met boeken.

Het gaat goed met me. Gisteren was ik enorm over mijn toeren. Ik heb de afgelopen maanden het gevoel gehad dat ik in een film leefde ofzo, dat dit niet echt kon zijn. Gisteren kwam ineens aan dat dit dus echt is. Dat ik dood ben voor mijn ouders.
Maar goed, dit is uiteindelijk het beste voor iedereen. Het alternatief is dat ik me nog de rest van hun leven laat kleineren en daar eeuwig gefrustreerd over ben. Nu heb ik me tenminste uitgesproken en is het kleineren over.
Jeez... Maar hoe dan ook, het is toch moeilijk (en zo idioot raar). Dus toch ff een aai over je bol. Sterkte
We have far more in common than that which devides us..
pi_183398355
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ze hebben in 5 minuten mijn halve schuur vol gezet en zijn weggereden. Kerstboom, 2 kratten ballen, saxofoon, linten van paardrijwedstrijden en 15 dozen en tassen met boeken.

Het gaat goed met me. Gisteren was ik enorm over mijn toeren. Ik heb de afgelopen maanden het gevoel gehad dat ik in een film leefde ofzo, dat dit niet echt kon zijn. Gisteren kwam ineens aan dat dit dus echt is. Dat ik dood ben voor mijn ouders.
Maar goed, dit is uiteindelijk het beste voor iedereen. Het alternatief is dat ik me nog de rest van hun leven laat kleineren en daar eeuwig gefrustreerd over ben. Nu heb ik me tenminste uitgesproken en is het kleineren over.
Tering....
Heftig man!!! Lijkt me moeilijker dan dat ze gewoon echt dood zijn ofzo.
Ik kan me er echt niks bij voorstellen, klote
pi_183398441
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ze hebben in 5 minuten mijn halve schuur vol gezet en zijn weggereden. Kerstboom, 2 kratten ballen, saxofoon, linten van paardrijwedstrijden en 15 dozen en tassen met boeken.

Het gaat goed met me. Gisteren was ik enorm over mijn toeren. Ik heb de afgelopen maanden het gevoel gehad dat ik in een film leefde ofzo, dat dit niet echt kon zijn. Gisteren kwam ineens aan dat dit dus echt is. Dat ik dood ben voor mijn ouders.
Maar goed, dit is uiteindelijk het beste voor iedereen. Het alternatief is dat ik me nog de rest van hun leven laat kleineren en daar eeuwig gefrustreerd over ben. Nu heb ik me tenminste uitgesproken en is het kleineren over.
-O-

Ik vind het zelfs nog steeds een absurdistische film. Bizar, zulke ouders. Dat je moeder narcistisch is en geen kritiek aan kon, ok. maar je vader dan?! Die heeft toch ook een dochter?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 november 2018 @ 12:07:29 #46
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183398532
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ze hebben in 5 minuten mijn halve schuur vol gezet en zijn weggereden. Kerstboom, 2 kratten ballen, saxofoon, linten van paardrijwedstrijden en 15 dozen en tassen met boeken.

Het gaat goed met me. Gisteren was ik enorm over mijn toeren. Ik heb de afgelopen maanden het gevoel gehad dat ik in een film leefde ofzo, dat dit niet echt kon zijn. Gisteren kwam ineens aan dat dit dus echt is. Dat ik dood ben voor mijn ouders.
Maar goed, dit is uiteindelijk het beste voor iedereen. Het alternatief is dat ik me nog de rest van hun leven laat kleineren en daar eeuwig gefrustreerd over ben. Nu heb ik me tenminste uitgesproken en is het kleineren over.
Zolang je doet wat voor jezelf goed voelt, is er ook niet veel aan de hand. Zal wel een paar jaar duren voordat je er echt vrede mee hebtz als dat al komt.
Ook zoiets meegemaakt met vader, zoals bekend.
pi_183398676
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ze hebben in 5 minuten mijn halve schuur vol gezet en zijn weggereden. Kerstboom, 2 kratten ballen, saxofoon, linten van paardrijwedstrijden en 15 dozen en tassen met boeken.

Het gaat goed met me. Gisteren was ik enorm over mijn toeren. Ik heb de afgelopen maanden het gevoel gehad dat ik in een film leefde ofzo, dat dit niet echt kon zijn. Gisteren kwam ineens aan dat dit dus echt is. Dat ik dood ben voor mijn ouders.
Maar goed, dit is uiteindelijk het beste voor iedereen. Het alternatief is dat ik me nog de rest van hun leven laat kleineren en daar eeuwig gefrustreerd over ben. Nu heb ik me tenminste uitgesproken en is het kleineren over.
Denk dat ze toch nog meer voelen dan je nu denkt. Anders hadden ze dat spul ook allemaal naar het (de?) stort kunnen brengen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_183398721
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zolang je doet wat voor jezelf goed voelt, is er ook niet veel aan de hand. Zal wel een paar jaar duren voordat je er echt vrede mee hebtz als dat al komt.
Ook zoiets meegemaakt met vader, zoals bekend.
Het zal wel even duren ja.

En ik had nog zo met mezelf afgesproken dat ik niet zo iemand zou worden die op latere leeftijd nog een trauma moet gaan verwerken. Damn, dat is toch wel mislukt.

Er is ook een klein tasje met diverse papieren gebracht, vooral van de basisschool. Ik wist niet dat dat nog bestond. Er staat zelfs een bereiging van de burgemeester in mijn huiswerk _O- We moesten leren protestbrieven te schrijven. De oefening was een brief aan de burgemeester over het hypothetische verbouwen van het voetbalveld achter de school en het kasteel in de buurt.

Beste Burgemeester,
Wij zijn op het moment aan het trainen voor schoolvoetbal op het grasveld achter de school.
Nou hebben wij vernomen dat er op dat grasveld een flat wordt gebouwd.
Maar wij gaan u verbouwen als u dat plan door laat gaan.
En dat gebeurt helemaal als Kasteel Crabbehof verbouwd wordt want dat hebben wij ook vernomen!

Hoogachtend,
Lucky_Strike
Spoilers!
pi_183398755
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

-O-

Ik vind het zelfs nog steeds een absurdistische film. Bizar, zulke ouders. Dat je moeder narcistisch is en geen kritiek aan kon, ok. maar je vader dan?! Die heeft toch ook een dochter?
Dit.

En hoe dan ook; ik denk niet dat je zoiets echt kunt accepteren. Wel zoveel mogelijk en proberen jezelf zo min mogelijk verdriet te doen, maar ik denk dat het toch altijd zal blijven steken.

Dikke knuffel.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_183399095


-O- *snif*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')