abonnement Unibet Coolblue
pi_183394038
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:26 schreef Trollscience het volgende:

[..]

heeee sup
Gaat wel lekker, daar? :D
Heb je echt lang niet gezien :@
pi_183394059
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:26 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Gaat wel lekker, daar? :D
Heb je echt lang niet gezien :@
ja hier ook, tussenjaar gepakt en werken, ben heel veel aan het lezen

had relatie maar was saai dus heb uitgemaakt nu ben ik weer alleen ;(

en luister nu muziekjes
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 00:29:18 #103
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_183394060
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:24 schreef Trollscience het volgende:
hee
hallon, long time no see
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 00:29:48 #104
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_183394064
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:24 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hoe dan
Of heb je niet zon goed contact met dr?
ik ben niet de conversatiemaker en heb haar niet gesproken sinds die tijd, aankomend weekend weet ik meer :P
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_183394084
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:29 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

hallon, long time no see
ja idd

sup met jou dan
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 27 november 2018 @ 00:32:28 #106
319979 Fok-it
All is well
pi_183394090
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:29 schreef Trollscience het volgende:

[..]

ben heel veel aan het lezen
Weinig mis mee
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_183394119
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:29 schreef Trollscience het volgende:

[..]

ja hier ook, tussenjaar gepakt en werken, ben heel veel aan het lezen

had relatie maar was saai dus heb uitgemaakt nu ben ik weer alleen ;(

en luister nu muziekjes
Lezen heel erg goed _O_ Wat las je? En tussenjaar is wel chill hoor :9

Aiii dat is jammer om te horen.

Wat voor muziekjes luister je?
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 00:34:26 #108
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_183394120
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:31 schreef Trollscience het volgende:

[..]

ja idd

sup met jou dan
ik kreeg een leven, nu heb ik nog steeds een sociaal leven maar is collegestructuur weggevallen :$ scriptiegenot... Sinds WK zit ik weer relatief veel op FOK!
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_183394151
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:34 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

ik kreeg een leven, nu heb ik nog steeds een sociaal leven maar is collegestructuur weggevallen :$ scriptiegenot... Sinds WK zit ik weer relatief veel op FOK!
Ja ik ook. Stomme WK
pi_183394155
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Weinig mis mee
letterlijk een van de meest waardevolle dingen in mijn leven sinds ik zelf naar muziek ging zoeken

snap alleen niet dat ik hier zolaat pas mee begin :'( al die gemiste jaren
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:34 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

ik kreeg een leven, nu heb ik nog steeds een sociaal leven maar is collegestructuur weggevallen :$ scriptiegenot... Sinds WK zit ik weer relatief veel op FOK!
same, heb nu best wel leven maar verveelde me vandaag dus denk kijk maar ff!! maar aight, studie wel afgerond?
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:34 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Lezen heel erg goed _O_ Wat las je? En tussenjaar is wel chill hoor :9

Aiii dat is jammer om te horen.

Wat voor muziekjes luister je?
heel veel, hoogtepunten waren 2 romans en autobiografie van nabokov, korte verhalen van hemingway, naked lunch, nietzsche (lol edgy tiener XD)

luister dit maar denk niet dat je leuk vindt :$
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 27 november 2018 @ 00:39:21 #111
319979 Fok-it
All is well
pi_183394165
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:38 schreef Trollscience het volgende:

[..]

letterlijk een van de meest waardevolle dingen in mijn leven sinds ik zelf naar muziek ging zoeken

snap alleen niet dat ik hier zolaat pas mee begin :'( al die gemiste jaren

[..]

same, heb nu best wel leven maar verveelde me vandaag dus denk kijk maar ff!! maar aight, studie wel afgerond?

[..]

heel veel, hoogtepunten waren 2 romans en autobiografie van nabokov, korte verhalen van hemingway, naked lunch, nietzsche (lol edgy tiener XD)

luister dit maar denk niet dat je leuk vindt :$
Grappig wel ja. Lijkt op mij heel erg. Ik was echt een boekenwurm toen ik kind was, en als puber amper gelezen :') Nu weer terug op een ritme van ongeveer 1 a 2 boeken per week _O_ Heel chilll
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_183394166
oh en nu infinite jest aan het lezen is ook erg goed

ben eerlijk gezegd gewoon alle "beste boeken"-lijstjes af aan het gaan lol
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 00:39:49 #113
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_183394169
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:38 schreef Trollscience het volgende:

[..]

letterlijk een van de meest waardevolle dingen in mijn leven sinds ik zelf naar muziek ging zoeken

snap alleen niet dat ik hier zolaat pas mee begin :'( al die gemiste jaren

[..]

same, heb nu best wel leven maar verveelde me vandaag dus denk kijk maar ff!! maar aight, studie wel afgerond?

[..]

heel veel, hoogtepunten waren 2 romans en autobiografie van nabokov, korte verhalen van hemingway, naked lunch, nietzsche (lol edgy tiener XD)

luister dit maar denk niet dat je leuk vindt :$
Nope, in afrondingsjaar van studie wijsbegeerte dus

In andere woorden: kudo's voor Nietzsche _O_
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_183394183
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:39 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Nope, in afrondingsjaar van studie wijsbegeerte dus

In andere woorden: kudo's voor Nietzsche _O_
oh nice _O_ ja, mijn (denk ik wel) beste vriend studeert dat ook in leiden, durf dan nooit goed meer erover te praten omdat ik bang ben dat ik wat doms zeg :')
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 00:42:56 #115
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_183394194
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:41 schreef Trollscience het volgende:

[..]

oh nice _O_ ja, mijn (denk ik wel) beste vriend studeert dat ook in leiden, durf dan nooit goed meer erover te praten omdat ik bang ben dat ik wat doms zeg :')
filosofie is best wel fake it till you make it :') Zeker de continentale kant van filosofie waar Nietzsche vaak wordt geschaard

oja, kut, over 3 minuten word ik gebeld door 3fm, meedoen aan sneller dan shazam :$
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_183394205
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:42 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

filosofie is best wel fake it till you make it :')
hoe bedoel je dit precies? :P
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 00:46:08 #117
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_183394218
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:43 schreef Trollscience het volgende:

[..]

hoe bedoel je dit precies? :P
Nou, je hoort soms filosofen heel moeilijk praten en allemaal namedrops doen van filosofen, lijkt het net alsof ze alles gelezen hebben, maar dat is echt niet zo: er is een hoop gebluf bij. Tijdens mijn studie was er één docent waarvan ik daadwerkelijk durf te zeggen dat die alles gelezen heeft, die kan zegmaar gewoon als je hem een vraag stelt uit zijn hoofd een passage benoemen met paginanummer waar het staat van een of andere obscure tekst. Helaas doceert ie nu in Bonn...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_183394252
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:46 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Nou, je hoort soms filosofen heel moeilijk praten en allemaal namedrops doen van filosofen, lijkt het net alsof ze alles gelezen hebben, maar dat is echt niet zo: er is een hoop gebluf bij. Tijdens mijn studie was er één docent waarvan ik daadwerkelijk durf te zeggen dat die alles gelezen heeft, die kan zegmaar gewoon als je hem een vraag stelt uit zijn hoofd een passage benoemen met paginanummer waar het staat van een of andere obscure tekst. Helaas doceert ie nu in Bonn...
hehe aight. heb zelf ook maar hele rudimentaire kennis, genoeg om (of iig dat denk ik) ongeveer te begrijpen waar nietzsche naar refereert als hij bepaalde stromingen of filosofen afzeikt

hij is ook de enige filosoof die ik heb gelezen, op sartre (roman en secundaire literatuur) en marx na

op internet (ja is ook niet de beste bron voor intellectuele discussie :')) gaan mensen die filosofie (beweren te) lezen altijd zo fucking tof doen ook, die vriend van me is gelukkig heel chill, iemand die gewoon echt een liefde voor kennis heeft en niet leest om zich uit te sloven voor anderen. mjah dat tof doen zul je bij heel veel "intellectuele" (film, muziek, politiek) onderwerpen hebben, alhoewel lezen daar wel meer toe uitnodigt
pi_183394286
deze veralbuming van Also Sprach Zarathustra is echt fantastisch trouwens
pi_183394294
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:38 schreef Trollscience het volgende:

[..]

letterlijk een van de meest waardevolle dingen in mijn leven sinds ik zelf naar muziek ging zoeken

snap alleen niet dat ik hier zolaat pas mee begin :'( al die gemiste jaren

[..]

same, heb nu best wel leven maar verveelde me vandaag dus denk kijk maar ff!! maar aight, studie wel afgerond?

[..]

heel veel, hoogtepunten waren 2 romans en autobiografie van nabokov, korte verhalen van hemingway, naked lunch, nietzsche (lol edgy tiener XD)

luister dit maar denk niet dat je leuk vindt :$
Oeh tof. Lees je het nog in een bepaalde volgorde als in als je lijst met top zoveel boeken hebt, lees je dan eerst nummer 1 dan 2 of iets wat je meer interesseert eerst?

En nee dit is inderdaad niet helemaal mijn ding :@
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 27 november 2018 @ 00:55:15 #121
319979 Fok-it
All is well
pi_183394295
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:54 schreef Trollscience het volgende:
deze veralbuming van Also Sprach Zarathustra is echt fantastisch trouwens
Wat vond je van Hemingway dan?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_183394321
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat vond je van Hemingway dan?
Waren korte verhalen (Men Without Women), en ik vond niet alles even goed, maar er zaten dingen bij die ik heel erg goed vond. Hills Like White Elephants (zo uit mijn hoofd) is daar een van, maar dat wordt sowieso wel beschouwd als een van zijn beste verhalen volgens mij.
pi_183394333
Dat minimalisme vond ik wel heel verfrissend, nog nooit eerder gezien (maar ja nogmaals, ben echt pas net een deuk aan het slaan in het literaire canon)
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 27 november 2018 @ 01:02:01 #124
319979 Fok-it
All is well
pi_183394335
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:59 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Waren korte verhalen (Men Without Women), en ik vond niet alles even goed, maar er zaten dingen bij die ik heel erg goed vond. Hills Like White Elephants (zo uit mijn hoofd) is daar een van, maar dat wordt sowieso wel beschouwd als een van zijn beste verhalen volgens mij.
Ah ja die ken ik wel ja. Niet gelezen though. Murakamigod heeft ook een Men without woman. Die is wel tof

Old man and the sea zou ik gewoon overslaanals ik jou was :D Tenenkrommend
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 01:02:31 #125
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_183394337
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:50 schreef Trollscience het volgende:

[..]

hehe aight. heb zelf ook maar hele rudimentaire kennis, genoeg om (of iig dat denk ik) ongeveer te begrijpen waar nietzsche naar refereert als hij bepaalde stromingen of filosofen afzeikt

hij is ook de enige filosoof die ik heb gelezen, op sartre (roman en secundaire literatuur) en marx na

op internet (ja is ook niet de beste bron voor intellectuele discussie :')) gaan mensen die filosofie (beweren te) lezen altijd zo fucking tof doen ook, die vriend van me is gelukkig heel chill, iemand die gewoon echt een liefde voor kennis heeft en niet leest om zich uit te sloven voor anderen. mjah dat tof doen zul je bij heel veel "intellectuele" (film, muziek, politiek) onderwerpen hebben, alhoewel lezen daar wel meer toe uitnodigt
Leiden is toch ook meer analytisch dan continentaal gericht?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')