En bij Lyon doet hij het niet.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:30 schreef nickhguitar het volgende:
Een kameraad van mij die zit nu echt met een stijve piemel naar Oranje te kijken, maar dit is echt 1 grote one man show van deze man hoor. Zonder hem is Oranje tandloos, een soort Feyenoord v0.5. Veel passie en strijd maar weinig resultaten.
Ja opmerkelijk. Enerzijds je land bij de hand nemen tegen een land als Duitsland, en het vervolgens 3 niveau's lager niet waar kunnen maken.quote:
Memphis lijkt mij gewoon super gevoelig en heeft vertrouwen nodig van zijn coach/medespelers/omgeving. Een speler waarbij je de juiste snaren moet raken om het beste eruit te halen. Kost energie en soms een anders dan normale benadering maar hij betaalt het wel terug met zijn prestaties.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja opmerkelijk. Enerzijds je land bij de hand nemen tegen een land als Duitsland, en het vervolgens 3 niveau's lager niet waar kunnen maken.
Ik denk dat het een mentaliteitskwestie is. Memphis is een sterke voetballer met een goede techniek en die fysiek sterk is maar mentaal laat hij wat te wensen over.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja opmerkelijk. Enerzijds je land bij de hand nemen tegen een land als Duitsland, en het vervolgens 3 niveau's lager niet waar kunnen maken.
quote:Memphis weer op de bank: 'Betrokkenheid bij vechtpartij tijdens de training'
Memphis Depay heeft vrijdagavond opnieuw geen basisplaats gekregen van Olympique Lyon-trainer Bruno Genesio. Volgens de Franse tv-zender Canal+ is de Oranje-international deze week betrokken geweest bij een opstootje tijdens de Lyon-training.
https://www.voetbalprimeu(...)weer-bankzitter.html
denkt dat het allemaal weinig zegt over de nations league, hij is wel superfit in tegenstelling tot de meeste anderen die veel meer gespeeld hebbenquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:55 schreef Klopkoek het volgende:
Joao Felix is nu al drie klasses beter dan hem. Gaat nog lastig worden in de nations league.
Aardige paas van Aouar ook.quote:
Goffetomme wat ben jij toch schandalig beperkt man. Zelfs iemand mentionen lukt je niet.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:27 schreef FireFox1 het volgende:
Kan er nog steeds geen kut van.
@:Doublepain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |