abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 december 2018 @ 07:46:01 #256
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_183472068
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 09:53 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Omdat je vraag een ongefundeerde aanname bevat, dat Soros die algemeen bekend staat als links een stel rechtse lui heeft betaald om amok te maken in een Oekrainse winkelcentrum. Maak je beschuldiging eerst eens hard met bewijs en dan lullen we verder.
Ik heb het nooit over Soros gehad man. Lees eens een beetje beter.
  zaterdag 1 december 2018 @ 10:21:18 #257
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_183473323
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 07:46 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik heb het nooit over Soros gehad man. Lees eens een beetje beter.
Ik reageerde op een post over Soros. En jij quote mij en antwoordt met een suggestieve post, waaruit ik de conclusie maak dat jij Soros ergens van beschuldigt. Als dat niet zo is, dan moet je eens duidelijker communiceren.
Horrible Cunt!
  zaterdag 1 december 2018 @ 10:42:11 #258
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_183473540
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 07:44 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

1.Leer eerst eens fatsoenlijk quoten.
2.Ondanks jouw claim van superieure kennis, inzicht en intelligentie kan ik je amper op posts betrappen waaruit dat blijkt.
3. Enige die zwart wit lijkt te denken, ben jij. Uit zowat al jouw posts blijkt maar 1 ding. Putin en Rusland=goed en het westen = slecht. Ik heb in eerder posts al aangegeven, dat het niet zo is. Mijn conclusie is: het westen is slecht, maar als je Rusland en Poetin de vrije loop geeft, dat Rusland slechter wordt dan het westen. Ik ben verre van een oorloghitser, maar er moeten manieren gevonden worden om Poetin in toom te houden. De problemen tussen het westen en Rusland zijn niet recent. Deze lopen helemaal terug naar zelfs voor de 2e wereld oorlog. Het heeft geen zin om telkens de schuld van de huidige situatie bij 1 partij te leggen. Maar jij duldt totaal geen kritiek op Poetin. Daar heb ik een probleem mee.
4.Ik herhaal mijn standpunt van mijn vorige posts. De vraag naar olie en gas zal uiteindelijk door technische ontwikkelingen zwaar verminderen. Wanneer dat gebeurt, is koffiedik kijken. Kan zelfs nog 50 jaar duren. Maar dat het gaat gebeuren is een onvoorkomelijke feit al dan niet gedwongen door een gebrek aan deze grondstoffen. En als Rusland voor die tijd niet gewerkt heeft aan diversere economie, zijn ze gewoon de lul.
Horrible Cunt!
  zaterdag 1 december 2018 @ 11:00:11 #259
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_183473744
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 07:44 schreef DUTCHKO het volgende:
Ik woon 9000 km van Odessa, 1000km van Sebastopol. Lange tijd in het Oostblok en ken/begrijp de sentimenten beter dan jou en je NL maatjes die te lopen blaten op dit forum.
Ik woon dichterbij dan jij. Of je hebt een nulletje teveel gebruikt.
Horrible Cunt!
pi_183473953
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 11:00 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik woon dichterbij dan jij. Of je hebt een nulletje teveel gebruikt.
Je weet tegen nu toch wel een keer dat dutchko gewoon wat lult, of niet?
  zaterdag 1 december 2018 @ 11:29:36 #261
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_183474137
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 11:16 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Je weet tegen nu toch wel een keer dat dutchko gewoon wat lult, of niet?
Tuurlijk. Maar het blijft leuk om te zien hoe hij dezelfde dingen blijft herhalen zonder enig argument. Hij begrijpt niet dat in de echte wereld, je iets meer nodigt heb in een discussie dan: ja maar ik weet meer en daarom moet je me geloven.
Horrible Cunt!
pi_183474799
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_183475979
GorseFires twitterde op zaterdag 01-12-2018 om 13:38:20 Around Ukraine, in the temporarily occupied territories of Donbas and Crimea deployed ground grouping of about 80,000 Russian troops, 1,400 artillery and missile systems, 900 tanks, 2,300 armoured vehicles, 500 airplanes and 300 helicopters - Poroshenko https://t.co/U5NBHYfvzU reageer retweet
pi_183476649
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 11:00 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik woon dichterbij dan jij. Of je hebt een nulletje teveel gebruikt.
Een verschil van 8000 km is vrij moeilijk wanneer de afstand tussen Odessa en Sevastopol slechts 300 km is...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 1 december 2018 @ 14:47:57 #265
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_183476924
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 11:00 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik woon dichterbij dan jij. Of je hebt een nulletje teveel gebruikt.
ALs jij dichterbij woont dan moet je ergens in het voormalige oostblok wonen. En ja het is 900 km. Zover ik weet is Amsterdam 2300 km bij Odessa vandaan en heb jij waarschijnlijk nog nooit een stap in dit gebied gezet.
  zaterdag 1 december 2018 @ 14:54:10 #266
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_183477001
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 10:42 schreef tong_poh het volgende:

[..]

1.Leer eerst eens fatsoenlijk quoten.
2.Ondanks jouw claim van superieure kennis, inzicht en intelligentie kan ik je amper op posts betrappen waaruit dat blijkt.
3. Enige die zwart wit lijkt te denken, ben jij. Uit zowat al jouw posts blijkt maar 1 ding. Putin en Rusland=goed en het westen = slecht. Ik heb in eerder posts al aangegeven, dat het niet zo is. Mijn conclusie is: het westen is slecht, maar als je Rusland en Poetin de vrije loop geeft, dat Rusland slechter wordt dan het westen. Ik ben verre van een oorloghitser, maar er moeten manieren gevonden worden om Poetin in toom te houden. De problemen tussen het westen en Rusland zijn niet recent. Deze lopen helemaal terug naar zelfs voor de 2e wereld oorlog. Het heeft geen zin om telkens de schuld van de huidige situatie bij 1 partij te leggen. Maar jij duldt totaal geen kritiek op Poetin. Daar heb ik een probleem mee.
4.Ik herhaal mijn standpunt van mijn vorige posts. De vraag naar olie en gas zal uiteindelijk door technische ontwikkelingen zwaar verminderen. Wanneer dat gebeurt, is koffiedik kijken. Kan zelfs nog 50 jaar duren. Maar dat het gaat gebeuren is een onvoorkomelijke feit al dan niet gedwongen door een gebrek aan deze grondstoffen. En als Rusland voor die tijd niet gewerkt heeft aan diversere economie, zijn ze gewoon de lul.
Slap geklets en ontwijkend gelul.
Als ze in Brussel "oorlog" roepen sta jij te kwispelstaarten.
En ik hoef geen superieure kennis te tonen.
Alleen het domme geblaat van de zogenaamde deskundigen hier is al lachwekkend genoeg.
Er zal geen WW3 komen tussen Rusland en de NAVO want dat wil geen hond. En de Oekraine moet zijn bek gewoon houden. Die doppen hun eigen boontjes maar.
Rusland gaat zodirekt lekker met China zichzelf ontwikkelen en de domme EU gaat enorme spijt krijgen van zijn laffe houding.
Ik zou zeggen: richten jullie je maar op de onafgebroken stroom asielgluiperds die Nederland uithollen, die kunnen jullie niet eens aan, laat staan de Russen. _O- :W
  zaterdag 1 december 2018 @ 14:55:06 #267
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_183477009
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 11:29 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar het blijft leuk om te zien hoe hij dezelfde dingen blijft herhalen zonder enig argument. Hij begrijpt niet dat in de echte wereld, je iets meer nodigt heb in een discussie dan: ja maar ik weet meer en daarom moet je me geloven.
Heeft geen zin deze "discussie" want jij bent nog te dom om informatie te googlen rondom de Maidan gebeurtenissen...
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 1 december 2018 @ 15:01:12 #268
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_183477082
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 14:55 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Heeft geen zin deze "discussie" want jij bent nog te dom om informatie te googlen rondom de Maidan gebeurtenissen...
Ik adviseer je gewoon weg te blijven als dit jouw manier van, "discussiëren" is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 1 december 2018 @ 15:02:13 #269
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_183477090
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik adviseer je gewoon weg te blijven als dit jouw manier van, "discussiëren" is.
Ik adviseer je er niet mee te bemoeien.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 1 december 2018 @ 15:04:35 #270
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_183477119
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:02 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik adviseer je er niet mee te bemoeien.
:')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 1 december 2018 @ 15:34:00 #271
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_183477460
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 14:54 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Slap geklets en ontwijkend gelul.
Als ze in Brussel "oorlog" roepen sta jij te kwispelstaarten.
En ik hoef geen superieure kennis te tonen.
Alleen het domme geblaat van de zogenaamde deskundigen hier is al lachwekkend genoeg.
Er zal geen WW3 komen tussen Rusland en de NAVO want dat wil geen hond. En de Oekraine moet zijn bek gewoon houden. Die doppen hun eigen boontjes maar.
Rusland gaat zodirekt lekker met China zichzelf ontwikkelen en de domme EU gaat enorme spijt krijgen van zijn laffe houding.
Ik zou zeggen: richten jullie je maar op de onafgebroken stroom asielgluiperds die Nederland uithollen, die kunnen jullie niet eens aan, laat staan de Russen. _O- :W
Iemand van slap geklets beschuldigen en dan met deze shit komen. Stop eens met het projecteren van je eigen onzekerheden richting anderen. Jij schrijft nu allemaal conclusies die totaal niet overeenkomen met hetgene wat ik in mijn posts gezegd heb.
Horrible Cunt!
  zaterdag 1 december 2018 @ 15:38:48 #272
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_183477525
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 14:47 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

ALs jij dichterbij woont dan moet je ergens in het voormalige oostblok wonen. En ja het is 900 km. Zover ik weet is Amsterdam 2300 km bij Odessa vandaan en heb jij waarschijnlijk nog nooit een stap in dit gebied gezet.
Ik woon minder dan 20km van Maastricht. Dat maakt mij nog geen expert op het gebied van Maastrichtenaren en hun geschiedenis. Daar zal ik toch echt meer research naar moeten doen voordat ik dat kan. Jij woont daar. Mooi voor je. Dat maakt je nog lang geen expert.
Horrible Cunt!
  zaterdag 1 december 2018 @ 15:49:21 #273
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_183477676
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 14:55 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Heeft geen zin deze "discussie" want jij bent nog te dom om informatie te googlen rondom de Maidan gebeurtenissen...
Ik heb anders hier meer kennis over de Maidan gebeurtenissen tentoongesteld, dan jij. Helaas voor jouw google ik op keer dan alleen russische bronnen. Tja dan komen er wel eens andere feiten aan het licht, dan jouw geliefde pro russische bronnen. Overigens neem ik toch zelf wel degelijk pro russische bronnen mee in mijn onderzoek. Maar zo lang hun insinuaties en bewering niet onderbouwd kunnen worden, kan ik het niet serieus nemen. Zelfde ga ik ook om met westerse bronnen. Zonder bewijs geen definieve conclusies. Natuurlijk ben ik meer sceptisch tegenover sommige bronnen dan anderen. Dat komt door persoonlijke overtuiging die gevormd zijn door de 43 jaar die ik hier op aarde rondloop. Daar ben ik mij van bewust, maar probeer toch zo objectief mogelijk te zijn. Helemaal objectief ia menselijk onmogelijk. Jij lijkt je hiervan totaal niet bewust te zijn.
Horrible Cunt!
  zaterdag 1 december 2018 @ 15:50:41 #274
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_183477701
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:02 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik adviseer je er niet mee te bemoeien.
Ik adviseer je om eens te fucking chillen! Wat ben jij een baby zeg.
Horrible Cunt!
pi_183480395
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:38 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik woon minder dan 20km van Maastricht. Dat maakt mij nog geen expert op het gebied van Maastrichtenaren en hun geschiedenis. Daar zal ik toch echt meer research naar moeten doen voordat ik dat kan. Jij woont daar. Mooi voor je. Dat maakt je nog lang geen expert.
Nu is Maastricht wel een uitzondering. :) Zelfs voor mij als Maastrichtenaar. Maar ik ben dan ook geboren in Heer. :) :)
  zaterdag 1 december 2018 @ 18:59:36 #276
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_183480631
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 18:46 schreef Cherni het volgende:

[..]

Nu is Maastricht wel een uitzondering. :) Zelfs voor mij als Maastrichtenaar. Maar ik ben dan ook geboren in Heer. :) :)
:D
Horrible Cunt!
pi_183483302
AFP twitterde op zaterdag 01-12-2018 om 21:23:33 #BREAKING "War will continue" as long as Ukraine government in power, Putin says https://t.co/vliJijmBIi reageer retweet
pi_183484338
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:34 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Iemand van slap geklets beschuldigen en dan met deze shit komen. Stop eens met het projecteren van je eigen onzekerheden richting anderen. Jij schrijft nu allemaal conclusies die totaal niet overeenkomen met hetgene wat ik in mijn posts gezegd heb.
Vooral het Rusland China verhaal is grappig. Die twee landen vertrouwen elkaar nog minder dan dat ze de VS doen. Als ik ergens oorlog tussen mogendheden moet voorspellen is het daar.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 1 december 2018 @ 22:36:16 #279
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_183484624
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 22:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Vooral het Rusland China verhaal is grappig. Die twee landen vertrouwen elkaar nog minder dan dat ze de VS doen. Als ik ergens oorlog tussen mogendheden moet voorspellen is het daar.
Juist! Ik wilde er al niet over beginnen. :D
Horrible Cunt!
pi_183486404
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 22:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Vooral het Rusland China verhaal is grappig. Die twee landen vertrouwen elkaar nog minder dan dat ze de VS doen. Als ik ergens oorlog tussen mogendheden moet voorspellen is het daar.
Daar denk ik anders over. Dit omdat China enorm veel grondstoffen nodig heeft en dat voor een grijpstuiver.

Overigens is dat maar een link van de zeer vele westerse bronnen.
https://www.nytimes.com/2010/06/10/business/global/10ruble.html

En China heeft een hekel aan regime changes zoals de VS dat steeds plant(zie MO). En chaos in Rusland de buren daar staan ze helemaal niet op te wachten want dat zou zomaar kunnen overslaan. En China/Iran waren ook de enige landen die Rusland steunde in Syrië. Ze mogen elkaar dan wel niet maar het blijven Communisten die compleet anders hun macht willen uitoefenen.
En dan nog de macht van China die ze willen in die Zuid Chinese zee waar de VS ook niet al te blij mee is.

Maar goed de tijd zal het leren. Maar als China en Rusland elkaar de kop gaan inslaan kan China die zijderoute wel vergeten. En dan voorzie ik dat de VS gigantisch zou profiteren. IK denk niet dat China zo gek zou zijn. Waar halen ze dan alle resources vandaan om hun economie draaiende te houden.

En als het om vertrouwen gaat vertrouwt de Rus de NAVO totaal niet en wij de Russen niet. Dus de opmerking die je maakt dat de Russen de VS meer vertrouwd dan China lijkt mij niet het geval.

Maw De Russen vallen uit noodzaak in Chinese handen zonder dat die Chinezen een schot hoeven te lossen. China hoe bizar ook laten wel altijd de zittende macht met rust. Dat zie je in Afrika ook terug. Mensenrechten interesseert ze niets als ze landen maar van hun grondstoffen kunnen beroven.

Het blijft allemaal mijn visie en ik wil natuurlijk niet mijn gelijk halen maar zo denk ik er over.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cherni op 02-12-2018 00:36:37 ]
  zondag 2 december 2018 @ 07:44:20 #281
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_183488804
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:49 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik heb anders hier meer kennis over de Maidan gebeurtenissen tentoongesteld, dan jij. Helaas voor jouw google ik op keer dan alleen russische bronnen. Tja dan komen er wel eens andere feiten aan het licht, dan jouw geliefde pro russische bronnen. Overigens neem ik toch zelf wel degelijk pro russische bronnen mee in mijn onderzoek. Maar zo lang hun insinuaties en bewering niet onderbouwd kunnen worden, kan ik het niet serieus nemen. Zelfde ga ik ook om met westerse bronnen. Zonder bewijs geen definieve conclusies. Natuurlijk ben ik meer sceptisch tegenover sommige bronnen dan anderen. Dat komt door persoonlijke overtuiging die gevormd zijn door de 43 jaar die ik hier op aarde rondloop. Daar ben ik mij van bewust, maar probeer toch zo objectief mogelijk te zijn. Helemaal objectief ia menselijk onmogelijk. Jij lijkt je hiervan totaal niet bewust te zijn.
43 jaar? Jesus, dacht met een puber te maken te hebben aan je tong_poh plaatje te zien...dit maakt erg veel duidelijk voor mij.... mazzel voor je. Kan je lekker blijven stoken zonder zelf de wapens op te hoeven pakken. :W
  zondag 2 december 2018 @ 07:47:16 #282
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_183488809
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 22:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Vooral het Rusland China verhaal is grappig. Die twee landen vertrouwen elkaar nog minder dan dat ze de VS doen. Als ik ergens oorlog tussen mogendheden moet voorspellen is het daar.
Wacht maar af.
  zondag 2 december 2018 @ 07:49:04 #283
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_183488813
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 00:09 schreef Cherni het volgende:

[..]

Daar denk ik anders over. Dit omdat China enorm veel grondstoffen nodig heeft en dat voor een grijpstuiver.

Overigens is dat maar een link van de zeer vele westerse bronnen.
https://www.nytimes.com/2010/06/10/business/global/10ruble.html

En China heeft een hekel aan regime changes zoals de VS dat steeds plant(zie MO). En chaos in Rusland de buren daar staan ze helemaal niet op te wachten want dat zou zomaar kunnen overslaan. En China/Iran waren ook de enige landen die Rusland steunde in Syrië. Ze mogen elkaar dan wel niet maar het blijven Communisten die compleet anders hun macht willen uitoefenen.
En dan nog de macht van China die ze willen in die Zuid Chinese zee waar de VS ook niet al te blij mee is.

Maar goed de tijd zal het leren. Maar als China en Rusland elkaar de kop gaan inslaan kan China die zijderoute wel vergeten. En dan voorzie ik dat de VS gigantisch zou profiteren. IK denk niet dat China zo gek zou zijn. Waar halen ze dan alle resources vandaan om hun economie draaiende te houden.

En als het om vertrouwen gaat vertrouwt de Rus de NAVO totaal niet en wij de Russen niet. Dus de opmerking die je maakt dat de Russen de VS meer vertrouwd dan China lijkt mij niet het geval.

Maw De Russen vallen uit noodzaak in Chinese handen zonder dat die Chinezen een schot hoeven te lossen. China hoe bizar ook laten wel altijd de zittende macht met rust. Dat zie je in Afrika ook terug. Mensenrechten interesseert ze niets als ze landen maar van hun grondstoffen kunnen beroven.

Het blijft allemaal mijn visie en ik wil natuurlijk niet mijn gelijk halen maar zo denk ik er over.
Je denkt verrassend goed in de juiste richting....

https://oilprice.com/Late(...)Nearly-Complete.html
pi_183489384
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 07:44 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

43 jaar? Jesus, dacht met een puber te maken te hebben aan je tong_poh plaatje te zien...dit maakt erg veel duidelijk voor mij.... mazzel voor je. Kan je lekker blijven stoken zonder zelf de wapens op te hoeven pakken. :W
Voer op zijn minst een normale discussie. Niemand in deze draad zit te wachten op een complete escalatie. Voor mij is het duidelijk.

1) Rusland is onbetrouwbaar en heeft de Krim geannexeerd.
2) De NAVO moet niet nog verder gaan rommelen richting het Oosten. Maar moet zijn grenzen beter bewaken met een EU leger. Dus daar zal meer in geïnvesteerd moeten worden.
3) Het westen moet voorkomen dat Rusland en China een economisch blok gaan vormen. Hoe? Daar mogen mensen die echt verstand hebben van geopolitiek zich maar in gaan verdiepen.
4) Die communistische landen moet je niet onderschatten. Daarom ook dat ik van het ergste scenario uitga en dat is die samenwerking tussen Rusland en China. Zolang die twee niet samen werken kunnen ze geen vuist maken.
5) We moeten onze sociaal democratie in ere houden. Stop met die verheerlijking van Poetin. Het blijft een slim persoon maar gevaarlijk persoon. Mensenrechten tellen daar niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cherni op 02-12-2018 10:07:42 ]
  zondag 2 december 2018 @ 10:26:31 #285
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_183489683
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 07:44 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

43 jaar? Jesus, dacht met een puber te maken te hebben aan je tong_poh plaatje te zien...dit maakt erg veel duidelijk voor mij.... mazzel voor je. Kan je lekker blijven stoken zonder zelf de wapens op te hoeven pakken. :W
Ok dan :D :D
Horrible Cunt!
pi_183489749
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 05:45 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja maar in Oekrainie werden de Nazis als helden binnen gehaald en de Joden op de meest vreselijke manieren afgeslacht. Gemist zeker?
Gek hè, laat vooral weg dat de Oekraïense bevolking tijdens de Holodomor in 1932/33 door Stalin is uitgehongerd met miljoenen doden tot gevolg. Diezelfde Stalin heeft overigens nog meer doden op z'n geweten dan Hitler (om over Mao nog maar te zwijgen), dus je zou wel consequent zijn als je eenzelfde walging over communisten (die 10% van de stemmen krijgen in Rusland) zou tentoonspreiden.

[ Bericht 19% gewijzigd door J.B. op 02-12-2018 10:38:05 ]
  zondag 2 december 2018 @ 10:48:18 #287
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
  zondag 2 december 2018 @ 11:20:24 #288
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_183490373
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 10:31 schreef J.B. het volgende:

[..]

Gek hè, laat vooral weg dat de Oekraïense bevolking tijdens de Holodomor in 1932/33 door Stalin is uitgehongerd met miljoenen doden tot gevolg. Diezelfde Stalin heeft overigens nog meer doden op z'n geweten dan Hitler (om over Mao nog maar te zwijgen), dus je zou wel consequent zijn als je eenzelfde walging over communisten (die 10% van de stemmen krijgen in Rusland) zou tentoonspreiden.
En niet te vergeten; de Molotov Ribbentrop pact. Een detail dat de Russen ook altijd weglaten.
Horrible Cunt!
pi_183490561
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 22:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Vooral het Rusland China verhaal is grappig. Die twee landen vertrouwen elkaar nog minder dan dat ze de VS doen. Als ik ergens oorlog tussen mogendheden moet voorspellen is het daar.
Waar zouden ze oorlog over voeren, Mantsjoerije, Rusland's Verre Oosten? Beide landen hebben problemen met wegtrekkende bevolking in die regio. De bevolkingsdichtheid in Rusland's Far East is ongeveer 1 per km², en daalde 14% in 15 jaar (de Russen trachten nu de regio met immigranten uit Oekraine, Wit-Rusland en zelfs China te bevolken). Mantsjoerije was China's eerste industrieel centrum maar staat nu bekend als China's "Rust Belt", de bevolkingsdichtheid in het noordelijkste deel van Heilongjiang en Binnen-Mongolië (boven 50°NB) dat grenst aan Rusland is 1 a 2 per km².

Kissinger's "triangulation" strategie was succesvol in de jaren '70 en '80, maar die periode is voorbij. De USSR en China hadden disputen over territoriale claims die in 1969 tot meerdere militaire confrontaties leidden over Zhenbao (een eiland van minder dan een km² in de Oessoeri rivier die beide landen scheidt), en het Tielieketi incident speelde zich af in het grensgebied tussen China en het huidige Kazachstan. Maar die territioriale claims werden in 1991 ("Sino-Soviet Border Agreement") en in 2004 opgelost.

De Amerikanen pushen nog steeds het idee dat China en Rusland natuurlijke vijanden zijn, en dat de economische en militaire relaties tussen beide verwaarloosbaar of problematisch zijn. Ze claimen dat de handelsrelaties slecht zijn, er nauwelijks transportverbindingen zijn, etc.

Momenteel investeren beide landen in de grensregio: twee nieuwe verbindingen, de 2.2 km lange Tongjiang-Nizhneleninskoye spoorwegbrug (de eerste verbinding tussen beide spoornetwerken) en de 1.2 km lange brug tussen Heihe en Blagochevensk (eerste snelwegverbinding tussen beide landen) zijn bijna voltooid.
Er worden plannen besproken voor twee corridors ("coastal 1" en "coastal 2") die Jilin en Heilongjiang provincies met Vladivostok zouden verbinden. Die toegang tot de zee zal nog belangrijker worden eens de noordelijke zeeroute bevaarbaar wordt (de "Polar Silk Road", die voor transporten naar Europa een winst van 12 dagen zou opleveren. Zo is bvb de afstand van Calais tot Vladisvostok via de noordelijke route ruim 6000 km korter dan van Calais tot de dichtstbijzijnde Chinese haven via het Suez kanaal).
Het grootste LNG project, Yamal, is een samenwerking tussen Russische en Chinese bedrijven.
De Power of Siberia pijplijn zal vanaf volgend jaar de drie noordoostelijke provincies van China bevoorraden.

Rusland en China zijn logische bondgenoten, zeker in de toekomst wanneer de noordelijke zeeroute heel het jaar door bevaarbaar wordt.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_183491609
Het nationaal socialisme is een veel groter probleem in Rusland dan in de EU. Gek genoeg dragen ook zij Nazi symbolen maar zijn tegen alles wat niet blank is maar ook tegen het kapitalisme. En dat tuig wil je niet in de EU hebben. Het communisme en nationaal socialisme zijn vergelijkbaar in die zin dat het dictaturen zijn met dood en verderf in het vooruitzicht. Poetin laat het allemaal gebeuren en men grijpt daar nauwelijks in.

Ik hoop dat je de Duitse taal kunt volgen maar dit is een zeer interessant stukje.

Overigens vind ik de Duitse mainstream betrouwbaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door Cherni op 02-12-2018 12:41:24 ]
pi_183491751
Het enige dat ik als techneut wel waardeer van die Russen is om met zeer eenvoudige middelen en de eenvoud toch een geduchte techniek in huis te hebben. En dat lijkt makkelijker dan het in werkelijkheid is.
pi_183492240
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 11:29 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Waar zouden ze oorlog over voeren, Mantsjoerije, Rusland's Verre Oosten? Beide landen hebben problemen met wegtrekkende bevolking in die regio. De bevolkingsdichtheid in Rusland's Far East is ongeveer 1 per km², en daalde 14% in 15 jaar (de Russen trachten nu de regio met immigranten uit Oekraine, Wit-Rusland en zelfs China te bevolken). Mantsjoerije was China's eerste industrieel centrum maar staat nu bekend als China's "Rust Belt", de bevolkingsdichtheid in het noordelijkste deel van Heilongjiang en Binnen-Mongolië (boven 50°NB) dat grenst aan Rusland is 1 a 2 per km².

Kissinger's "triangulation" strategie was succesvol in de jaren '70 en '80, maar die periode is voorbij. De USSR en China hadden disputen over territoriale claims die in 1969 tot meerdere militaire confrontaties leidden over Zhenbao (een eiland van minder dan een km² in de Oessoeri rivier die beide landen scheidt), en het Tielieketi incident speelde zich af in het grensgebied tussen China en het huidige Kazachstan. Maar die territioriale claims werden in 1991 ("Sino-Soviet Border Agreement") en in 2004 opgelost.

De Amerikanen pushen nog steeds het idee dat China en Rusland natuurlijke vijanden zijn, en dat de economische en militaire relaties tussen beide verwaarloosbaar of problematisch zijn. Ze claimen dat de handelsrelaties slecht zijn, er nauwelijks transportverbindingen zijn, etc.

Momenteel investeren beide landen in de grensregio: twee nieuwe verbindingen, de 2.2 km lange Tongjiang-Nizhneleninskoye spoorwegbrug (de eerste verbinding tussen beide spoornetwerken) en de 1.2 km lange brug tussen Heihe en Blagochevensk (eerste snelwegverbinding tussen beide landen) zijn bijna voltooid.
Er worden plannen besproken voor twee corridors ("coastal 1" en "coastal 2") die Jilin en Heilongjiang provincies met Vladivostok zouden verbinden. Die toegang tot de zee zal nog belangrijker worden eens de noordelijke zeeroute bevaarbaar wordt (de "Polar Silk Road", die voor transporten naar Europa een winst van 12 dagen zou opleveren. Zo is bvb de afstand van Calais tot Vladisvostok via de noordelijke route ruim 6000 km korter dan van Calais tot de dichtstbijzijnde Chinese haven via het Suez kanaal).
Het grootste LNG project, Yamal, is een samenwerking tussen Russische en Chinese bedrijven.
De Power of Siberia pijplijn zal vanaf volgend jaar de drie noordoostelijke provincies van China bevoorraden.

Rusland en China zijn logische bondgenoten, zeker in de toekomst wanneer de noordelijke zeeroute heel het jaar door bevaarbaar wordt.
Dat is ook de angst van de VS. Maar het is ook zo dat China ook niet al te blij is met de situatie in de Oekraïne. Ze hebben daar enorme investeringen in de planning. Die gaan in rook op als de situatie blijft escaleren. Het is alleen de vraag of China daar Rusland of de VS/EU voor verantwoordelijk houden. En daar durf ik geen uitspraak over te doen omdat ik het doodeenvoudig niet weet. Daar is dat hele politieke spel te complex voor als je er zelf niet bij betrokken bent.

https://www.google.nl/amp(...)ted-close-ties-china

Of dit bovenstaand artikel de waarheid schrijft is niet na te trekken want je kunt de feiten niet natrekken welke bron je ook bekijkt. Het is en blijft een mening.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cherni op 02-12-2018 13:08:17 ]
pi_183493580
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 12:29 schreef Cherni het volgende:
Het nationaal socialisme is een veel groter probleem in Rusland dan in de EU. Gek genoeg dragen ook zij Nazi symbolen maar zijn tegen alles wat niet blank is maar ook tegen het kapitalisme. En dat tuig wil je niet in de EU hebben. Het communisme en nationaal socialisme zijn vergelijkbaar in die zin dat het dictaturen zijn met dood en verderf in het vooruitzicht. Poetin laat het allemaal gebeuren en men grijpt daar nauwelijks in.

Ik hoop dat je de Duitse taal kunt volgen maar dit is een zeer interessant stukje.

Overigens vind ik de Duitse mainstream betrouwbaar.

Navalny komt ook uit die groep van extreme nationalisten, tegenwoordig vermijdt hij associatie ermee, maar hij steunde protesten tegen immigranten en vergeleek mensen uit de Kaukasus met kakkerlakken (kakkerlakken kon je met een schoen pletten, voor mensen adviseerde hij een pistool). Hij nam tot 2011 deel aan de jaarlijkse extreem-rechtse "Russian March" (in 2011 was hij de belangrijkste spreker). In 2012 was hij ziek (zei hij), in 2013 nam hij niet deel "because he did not want to provide the Kremlin with a chance to discredit him with photographs showing him next to "sieg-heiling schoolchildren"", maar hij moedigde anderen wel aan om te gaan. Wat betreft de extremistische reputatie van de optocht noemde hij het een politiek falen van hemzelf dat hij nationalisme niet meer respectabel en mainstream had gemaakt.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_183494472
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 11:20 schreef tong_poh het volgende:

[..]

En niet te vergeten; de Molotov Ribbentrop pact. Een detail dat de Russen ook altijd weglaten.
Dit pact heeft mij huiverig gemaakt. De huidige situatie van de wereld die je voor ogen hebt, kan in een oogopslag onverwacht compleet veranderd zijn.
  zondag 2 december 2018 @ 15:01:46 #295
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_183494663
Hromadske twitterde op zondag 02-12-2018 om 14:53:56 7 Ukrainians have been arrested on suspicion of illegal arms acquisition and storage after a special operation in Tbilisi, #Georgia. Among the arrested was a Georgian man who fought in the Ukrainian Donbas Battalion, @IpnRu report citing the Georgian Interior Ministry https://t.co/Wlk8BQeLxL reageer retweet
  zondag 2 december 2018 @ 16:52:26 #296
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_183497362
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 14:55 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Dit pact heeft mij huiverig gemaakt. De huidige situatie van de wereld die je voor ogen hebt, kan in een oogopslag onverwacht compleet veranderd zijn.
Daarom zijn voorspellingen vaak waardeloos. Ik doe ook mee aan voorspellingen, maar weet ook dat 1 klein akkefietje alle voorspellingen teniet kan doen. Kijk maar naar de situatie tussen Turkije en Rusland na het neerhalen van een Russische gevechtsvliegtuig.
Horrible Cunt!
  zondag 2 december 2018 @ 20:00:00 #297
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_183501490
quote:
Latest from the OSCE Special Monitoring Mission to Ukraine (SMM), based on information received as of 19:30, 30 November 2018

• Compared with the previous reporting period, the SMM recorded fewer ceasefire violations in Donetsk region and more in Luhansk region.
• The SMM observed multiple launch rocket systems in violation of the withdrawal lines in non-government-controlled areas of Luhansk region.
• The SMM followed up at entry-exit checkpoints on possible impacts of the introduction of martial law.
• The Mission’s access remained restricted in all three disengagement areas, as well as near Zaichenko, Novoselivka Druha and at compounds on both sides of the contact line.* (OSCE).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt met opvallend veel materieel geschoven aan de kant van de separatisten. Er zijn elke dag wel schendingen van Minsk, maar deze aantallen zijn zeldzaam.
pi_183501616
AlexKokcharov twitterde op zondag 02-12-2018 om 18:53:11 #Russia's president Putin announced that the #Kremlin planned to simplify issuance of Russian passports to #Ukraine citizens. If Russia starts issuing passports in Donetsk & Luhansk, that would be an indicator of creeping annexation of #Donbasshttps://t.co/GoaoliOgL0 reageer retweet
Als dit waar is..
  zondag 2 december 2018 @ 20:05:31 #299
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_183501623
Ondertussen heeft het Kremlin aangekondigd dat het voor Oekraïners makkelijker wordt om een Russisch paspoort te krijgen. Dit leidt in de Oekraïense pers tot angsten voor Abchazië-achtige taferelen in de Donbas.
  zondag 2 december 2018 @ 20:05:46 #300
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_183501632
Ah, spuit 11.
  zondag 2 december 2018 @ 20:05:56 #301
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_183501633
Vol?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')