SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door JR-Style-93 op 27-11-2018 23:08:30 ]Oh.
ja bord op schoot wedstrijd maar ga er wel voor zittenquote:Op maandag 26 november 2018 13:57 schreef manny het volgende:
vijf voor zeven morgen. knudde tijdstip, maar als ze winnen dan could not care less....
als er maar minimaal een punt gepakt wordtquote:Op maandag 26 november 2018 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik verwacht wel een enorme zaadpot daar.
Tijdens Europese wedstrijden lijkt Ajax ook gewoon 10 klasse beter dan in de competitie.quote:Op maandag 26 november 2018 14:50 schreef Marsenal het volgende:
Na de zuinige potten in de eredivisie verwacht ik juist wel een showtje morgen. Waar hebben ze zich anders voor gespaard?
Psies. Hoewel ik verwacht dat Bayern straks een stroperige kutpot wordt moet deze toch wel op niveau kunnen zijn.quote:Op maandag 26 november 2018 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijdens Europese wedstrijden lijkt Ajax ook gewoon 10 klasse beter dan in de competitie.
Wat zouden we toch zonder jouw inzichten moeten, Klaasquote:Op maandag 26 november 2018 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Athene kan een hele sterke ploeg zijn thuis.
Ik denk dat die grieken morgen voluit gaan.
Vooral voor de winstpremie.
Denk het ookquote:Op maandag 26 november 2018 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk ook dat Athene gaat proberen te winnenquote:Op maandag 26 november 2018 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
eerste kwartier doorkomen en dan zou het toch goed moeten komen. Ze lijken in ieder geval zwaar uit vorm en in een crisis.quote:Op maandag 26 november 2018 19:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens Griekse media 'mist' AEK morgen drie basisspelers. Lampropoulos, Bakasetas en Simoes zijn uit het team gezet omdat ze hun contract niet willen verlengen. Altijd maar even afwachten of dit allemaal morgen 19.00 uur nog zo is, maar toch.
Je verwacht het nietquote:Op maandag 26 november 2018 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
De pleuris is uitgebroken in Athene. 200 vs 200 met o.a. brandbommen, stalen buizen en vuurpijlen naar elkaar gegooid
Gaat weer lekker allemaal.quote:Op maandag 26 november 2018 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
De pleuris is uitgebroken in Athene. 200 vs 200 met o.a. brandbommen, stalen buizen en vuurpijlen naar elkaar gegooid
k.quote:Op maandag 26 november 2018 22:09 schreef TLC het volgende:
Ajax kan zomaar deze groep winnen aangezien Bayern nog steeds in n dip zit.
Idd, ik denk zelf ook dat ze besloten hebben dat verliezen minder leuk is en dat ze daarom hebben gekozen om toch te proberen te winnen.quote:Op maandag 26 november 2018 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Hooligansquote:Op maandag 26 november 2018 22:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)Eserp%7Ctwgr%5Etweet
Wtf
Fijn stammenoorlogje spelen.quote:Op maandag 26 november 2018 22:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wtf
Je zou er maar als normale en weldenkende supporter ineens tussenin zittenquote:Op maandag 26 november 2018 22:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wtf
Die loopt daar echt niet tussen.quote:Op maandag 26 november 2018 22:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou er maar als normale en weldenkende supporter ineens tussenin zitten
Hou op man. Als je met zo'n groep op pad gaat weet je wat er gaat gebeuren. Dus die zitten daar echt niet tussen.quote:Op maandag 26 november 2018 22:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou er maar als normale en weldenkende supporter ineens tussenin zitten
dat zou treurig zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2018 01:37 schreef RipCity het volgende:
Volgende match ajax dus zonder thuispubliek gok ik zo. Ze hebben toch net 1 match voorwaardelijk gekregen?
quote:Op maandag 26 november 2018 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zouden we toch zonder jouw inzichten moeten, Klaas.
quote:
quote:Op maandag 26 november 2018 19:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Athene gaat proberen te winnen
Ajax moet gewoon proberen 1 doelpunt meer te maken dan Athenequote:Op maandag 26 november 2018 22:30 schreef marsan het volgende:
[..]
Idd, ik denk zelf ook dat ze besloten hebben dat verliezen minder leuk is en dat ze daarom hebben gekozen om toch te proberen te winnen.
neuh ajax kreeg 1 duel zonder uitpubliek en dit is iets buiten het station, niet eens op wedstrijddag dus zal wel loslopenquote:Op dinsdag 27 november 2018 01:37 schreef RipCity het volgende:
Volgende match ajax dus zonder thuispubliek gok ik zo. Ze hebben toch net 1 match voorwaardelijk gekregen?
Gelukkig moeten de meeste het stadion nog in met een provisorisch uitvak... Gaat vast goed komenquote:Op dinsdag 27 november 2018 07:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
neuh ajax kreeg 1 duel zonder uitpubliek en dit is iets buiten het station, niet eens op wedstrijddag dus zal wel loslopen
Zullen dan geen bepalende spelers zijn gok ik.quote:Op maandag 26 november 2018 19:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens Griekse media 'mist' AEK morgen drie basisspelers. Lampropoulos, Bakasetas en Simoes zijn uit het team gezet omdat ze hun contract niet willen verlengen. Altijd maar even afwachten of dit allemaal morgen 19.00 uur nog zo is, maar toch.
Voorzitter bepaalt dit. Grieks temperamentje; spelers hebben aflopend contract en willen een hoger salaris. Voorzitter is woest en wil ze in winter dumpen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 09:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zullen dan geen bepalende spelers zijn gok ik.
Of ze vinden vanuit het bestuur de wedstrijd niet belangrijk genoeg dat ze een paar spelers schorsen.
Ligt ook aan de tegenstander.quote:Op maandag 26 november 2018 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijdens Europese wedstrijden lijkt Ajax ook gewoon 10 klasse beter dan in de competitie.
Is de voorzitter geen onderdeel van het bestuur dan?quote:Op dinsdag 27 november 2018 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voorzitter bepaalt dit. Grieks temperamentje; spelers hebben aflopend contract en willen een hoger salaris. Voorzitter is woest en wil ze in winter dumpen.
Het is niet zo gestructureerd als bij Real Madrid of Ajax hoorquote:Op dinsdag 27 november 2018 09:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is de voorzitter geen onderdeel van het bestuur dan?
Verder eensch.
Wedstrijd zonder thuispubliek vanwege een rel dat niet eens in een stadion heeft plaatsgevonden? :’)quote:Op dinsdag 27 november 2018 01:37 schreef RipCity het volgende:
Dus een normale supporter kan niet in de stad zijn tussen andere supporters als ineens de hel losbreekt?quote:Op maandag 26 november 2018 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hou op man. Als je met zo'n groep op pad gaat weet je wat er gaat gebeuren. Dus die zitten daar echt niet tussen.
Enige wat wel kut is dat de normale fans morgen niet veilig over straat kunnen.
sterker nog, soms loopt er gewoon winkelend publiek tussen. maar normaliter is het feilloos duidelijk wie de “sjaal en pet” is en wie een andere agenda heeft.quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dus een normale supporter kan niet in de stad zijn tussen andere supporters als ineens de hel losbreekt?
Tuurlijk maar er wordt hierboven gedaan alsof je met die gekken mee moet doen om ineens middenin de rellen te zitten. Kan iedereen gebeuren, supporter of winkelend publiekquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:13 schreef manny het volgende:
[..]
sterker nog, soms loopt er gewoon winkelend publiek tussen. maar normaliter is het feilloos duidelijk wie de “sjaal en pet” is en wie een andere agenda heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |