SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door JR-Style-93 op 27-11-2018 23:08:30 ]Oh.
ja bord op schoot wedstrijd maar ga er wel voor zittenquote:Op maandag 26 november 2018 13:57 schreef manny het volgende:
vijf voor zeven morgen. knudde tijdstip, maar als ze winnen dan could not care less....
als er maar minimaal een punt gepakt wordtquote:Op maandag 26 november 2018 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik verwacht wel een enorme zaadpot daar.
Tijdens Europese wedstrijden lijkt Ajax ook gewoon 10 klasse beter dan in de competitie.quote:Op maandag 26 november 2018 14:50 schreef Marsenal het volgende:
Na de zuinige potten in de eredivisie verwacht ik juist wel een showtje morgen. Waar hebben ze zich anders voor gespaard?
Psies. Hoewel ik verwacht dat Bayern straks een stroperige kutpot wordt moet deze toch wel op niveau kunnen zijn.quote:Op maandag 26 november 2018 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijdens Europese wedstrijden lijkt Ajax ook gewoon 10 klasse beter dan in de competitie.
Wat zouden we toch zonder jouw inzichten moeten, Klaasquote:Op maandag 26 november 2018 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Athene kan een hele sterke ploeg zijn thuis.
Ik denk dat die grieken morgen voluit gaan.
Vooral voor de winstpremie.
Denk het ookquote:Op maandag 26 november 2018 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk ook dat Athene gaat proberen te winnenquote:Op maandag 26 november 2018 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
eerste kwartier doorkomen en dan zou het toch goed moeten komen. Ze lijken in ieder geval zwaar uit vorm en in een crisis.quote:Op maandag 26 november 2018 19:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens Griekse media 'mist' AEK morgen drie basisspelers. Lampropoulos, Bakasetas en Simoes zijn uit het team gezet omdat ze hun contract niet willen verlengen. Altijd maar even afwachten of dit allemaal morgen 19.00 uur nog zo is, maar toch.
Je verwacht het nietquote:Op maandag 26 november 2018 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
De pleuris is uitgebroken in Athene. 200 vs 200 met o.a. brandbommen, stalen buizen en vuurpijlen naar elkaar gegooid
Gaat weer lekker allemaal.quote:Op maandag 26 november 2018 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
De pleuris is uitgebroken in Athene. 200 vs 200 met o.a. brandbommen, stalen buizen en vuurpijlen naar elkaar gegooid
k.quote:Op maandag 26 november 2018 22:09 schreef TLC het volgende:
Ajax kan zomaar deze groep winnen aangezien Bayern nog steeds in n dip zit.
Idd, ik denk zelf ook dat ze besloten hebben dat verliezen minder leuk is en dat ze daarom hebben gekozen om toch te proberen te winnen.quote:Op maandag 26 november 2018 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Hooligansquote:Op maandag 26 november 2018 22:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)Eserp%7Ctwgr%5Etweet
Wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |