Dat zijn alleen maar labiele wijven die dat laatste willen.quote:Op maandag 26 november 2018 21:23 schreef Jimbo het volgende:
Maar boys, jullie spelen nu niet hard to get, dat is wat die vrouwtjes willen
degenereren en daddy issues zijn een ideale combinatie
Daar voel je niets vanquote:Op maandag 26 november 2018 21:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn alleen maar labiele wijven die dat laatste willen.
Dat zeg jijquote:
Dat voel jij (niet)quote:
Kijk daar kunnen we mee werken, ik zie de dm's wel verschijnenquote:
Geen probleem. En als je wil dat ik het je recht in je gezicht kom vertellen moet je maar dm'en.quote:
Je voelt je intelligentie gewoon dalen als er zo eentje tegen je begint te kreunen van oh daddy harder harder.quote:
Onzeker, niet wanhopig.quote:Op maandag 26 november 2018 21:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kijk daar kunnen we mee werken, ik zie de dm's wel verschijnen![]()
''JIJ TREKT ZE TOCH SOW OVER DE BAALIEE HE?!'quote:Op maandag 26 november 2018 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen probleem. En als je wil dat ik het je recht in je gezicht kom vertellen moet je maar dm'en.
Oh daddy.quote:Op maandag 26 november 2018 21:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je voelt je intelligentie gewoon dalen als er zo eentje tegen je begint te kreunen van oh daddy harder harder.
auw, touchéquote:
Ze glijden er gewoon overheen.quote:Op maandag 26 november 2018 21:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
''JIJ TREKT ZE TOCH SOW OVER DE BAALIEE HE?!'
Oh daddy in het nederlandsquote:Op maandag 26 november 2018 21:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je voelt je intelligentie gewoon dalen als er zo eentje tegen je begint te kreunen van oh daddy harder harder.
Die serie krijgt een vervolg zag ik net op geenstijlquote:
Nee, laat nou maarquote:
Oh sofiequote:
Zelfs oh daddy vind ik al gênant.quote:Op maandag 26 november 2018 21:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh daddy in het nederlands
Oh pappa, oh paps...dat klinkt toch niet.
DAT is het ook. Dan is het ook gelijk klaar. Broek weer aan en wegwezenquote:Op maandag 26 november 2018 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfs oh daddy vind ik al gênant.
Inderdaad. En dan meteen geen zin in seks voor een maand.quote:Op maandag 26 november 2018 21:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
DAT is het ook. Dan is het ook gelijk klaar. Broek weer aan en wegwezen
jij lijkt me meer een oh papi typequote:Op maandag 26 november 2018 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfs oh daddy vind ik al gênant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |