Doe wat je niet laten kan. Het was goed bedoeld vanuit mijn kan zodat je geen nieuwe mod hoeft aan te schaffen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:24 schreef Atak het volgende:
[..]
Hoezo? Dat bepaal ik toch zelf. Ik wil mijn RDA setup als backup hebben (voor thuis gebruik).
En dan krijg je dus van deze vragenquote:Op donderdag 31 januari 2019 16:25 schreef Atak het volgende:
Welke mods zijn dat goed voor RDA tanks? Ik kan er niet zoveel over vinden.
Zo’n reactie kan je wel verwachten nadat je zei “dat het nergens op slaat dat ik een tweede mod wil” terwijl ik zei dat ik een backup mod wil.quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:28 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan. Het was goed bedoeld vanuit mijn kan zodat je geen nieuwe mod hoeft aan te schaffen.
Maar als je alles zo goed weet, prima. Red je ermee.
Je beantwoordde mijn vraag “hoe heten die tanks waar je zelf coils mee kan maken?” met “je zegt het zelf al, ze heten tanks”.quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:29 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
En dan krijg je dus van deze vragen__!
Dat zei je hier pas :quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:44 schreef Atak het volgende:
[..]
Zo’n reactie kan je wel verwachten nadat je zei “dat het nergens op slaat dat ik een tweede mod wil” terwijl ik zei dat ik een backup mod wil.
Daar voor deed je dat domme gifje al.quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:24 schreef Atak het volgende:
[..]
Hoezo? Dat bepaal ik toch zelf. Ik wil mijn RDA setup als backup hebben (voor thuis gebruik).
Elke mod in principe.quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:25 schreef Atak het volgende:
Welke mods zijn dat goed voor RDA tanks? Ik kan er niet zoveel over vinden.
Laatmaar je bent nog dommer dan stront heb ik nu wel in de gatenquote:Op donderdag 31 januari 2019 16:47 schreef Atak het volgende:
[..]
Je beantwoordde mijn vraag “hoe heten die tanks waar je zelf coils mee kan maken?” met “je zegt het zelf al, ze heten tanks”.![]()
Daar heb ik toch niks aan als ik opzoek ben naar de term “RDA tanks.”
Ik zei toch dat ik een tweede mod wil. Niet een tweede tank.quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:47 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dat zei je hier pas :
[..]
Daar voor deed je dat domme gifje al.
En daar stond nergens als backup.
Maar dat maak je er net pas van.
Nogmaals prima en succes naar het zoeken naar een goeie mod waar een RDA tank op kan
quote:Op donderdag 31 januari 2019 15:30 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Zoals je het zelf al zegt : tank.
Ja dat is ook een tank.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:06 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik een tweede mod wil. Niet een tweede tank.
Maar je. Ik ben er al achtergekomen dat je niet de slimste van de klas bent.
Vraag ik “hoe heten die tanks waarmee jezelf coils kan maken?” Antwoord je met “Ja je zegt het zelf al: tank ”.
[..]
Jongen. Laat maar zitten.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:09 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja dat is ook een tank.
Maar dat zul je wel niet door hebben__!
En dan heb je nog verschillende soorten waar RDA er 1 van is wat je zelf al zei.
Daarvoor heb je geen nieuwe mod nodig
ja, en hij komt ook steeds terugquote:
Sorry lees je bericht nu pasquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:28 schreef Sounddragon het volgende:
Define; 'voelt niet goed met ademhalen'.
Hoe lang damp je al? Is dit je eerste device?
Er zijn vele soorten, maten en smaken, en ook heel veel verschillende apparaatjes..quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:27 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Sorry lees je bericht nu pas
Ik heb eerder gedampt, ongeveer 5 jaar geleden. Toen had ik het ook benauwt met dampen. Nooit gedacht dat het aan pg of vg kon liggen. Maarja na een half jaar weer begonnen te roken en nu opnieuw proberen. Ik ga zo een flesje halen met minder nicotine (is nu 12%) en minder pg. Kijken of het werkt
mooi zo, dan weet je iig dat het wel kan, als je maar een beetje wilt proberen en experimenterenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:51 schreef maryen65 het volgende:
Ik heb vanmiddag 50/50 gekocht en 6 mg nicotine en deze bevalt me veel beter
En dan wil je een RDA kopen ?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:46 schreef Atak het volgende:
Bij direct lung hits worden mijn longen heel snel geïrriteerd. Na paar keer heb ik gelijk paar dagen nodig om mijn longen te herstellen. :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |