Ja Baasquote:Op maandag 26 november 2018 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
luister nog lekker en post waar je denkt dat het gepast is...
Ja meestal wel relaxte dingen, van lullig alledaags tot hilarisch bizar. De keren dat het echt naar/ernstig was zijn op één hand te tellen. Lijkt me ook heel naar om dat regelmatig te hebben.quote:Op maandag 26 november 2018 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel leuk..........
soms zijn mijn dromen ook niet leuk hoor![]()
ziekte dood en de hele zooi..... als ik dan wakker word ben ik altijd blij maar een droom was........
nah ja... soms heb je dat....quote:Op maandag 26 november 2018 00:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja meestal wel relaxte dingen, van lullig alledaags tot hilarisch bizar. De keren dat het echt naar/ernstig was zijn op één hand te tellen. Lijkt me ook heel naar om dat regelmatig te hebben.
quote:Op maandag 26 november 2018 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
nah ja... soms heb je dat....
maar ik heb ook wel een met Peter RRRRRRRRRRR ze gezoend in mijn droom![]()
zaten we op een bankje bij de rechtbank voor de ddeur
quote:Op maandag 26 november 2018 00:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee ik zat in een hele droge awkward discussie met Willem.
Nu niet meer..... toen eigenlijk welquote:Op maandag 26 november 2018 00:38 schreef TillyB het volgende:
[..]ohhh vreselijk, of vind je het echt een leuke man?
quote:Op zondag 25 november 2018 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
FB / FOK!verkiezingen 2018
Gestemd. Het gezeur kan beginnen.
Ik weet het niet meer, we waren op een feestje en hij begon filosofisch te lullen en toen ging ik er tegenin. En Kate en William liepen de zwijgende charmante royals uit te hangen met pinkje omhoog en wij maar blaten tegen elkaar door de hele zaal.quote:Op maandag 26 november 2018 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
waar had ie het over?
Ik had ooit nog eens een natte droom over Ratelband
Ohhhh wat ergggquote:Op maandag 26 november 2018 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu niet meer..... toen eigenlijk wel
ja Ratelband was wel ergquote:Op maandag 26 november 2018 00:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohhhh wat ergggen Ratelband
![]()
verschrikkelijk
Slaap lekkerquote:
quote:Op maandag 26 november 2018 00:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Werd precies op tijd wakker en daarna weer verder geslapenhad de fut niet om te fokken. Ga je het nu morgenmiddag samen met Soury kijken?
Helemaal in die Daan Schuurmans trapquote:Op maandag 26 november 2018 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat "ik weet wie je bent" word met de week meer ongeloofwaardig, en toch wil je weten wat er gebeurd
Was jij dat nou die Killing Eve aanraadde?quote:Op maandag 26 november 2018 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat "ik weet wie je bent" word met de week meer ongeloofwaardig, en toch wil je weten wat er gebeurd
Ja 2 afleveringen gezien echt geinigquote:Op maandag 26 november 2018 01:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Was jij dat nou die Killing Eve aanraadde?
Is het spannend, veel actie/geweld?quote:Op maandag 26 november 2018 01:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja 2 afleveringen gezien echt geinig
actie komisch droogquote:Op maandag 26 november 2018 01:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is het spannend, veel actie/geweld?
The Tamqueen was daar pas nogquote:Op maandag 26 november 2018 01:19 schreef chufi het volgende:
ff checken of er nog nieuws van mn dochter is uit Punta Cana...
Ik wist het . jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 november 2018 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist het . ja
Op het witte paard met lekkere heupen en volle tetten.. ...Veilig aangekomen na de vertraging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
Ik ga er vanuit.. Maar zoveel communiceren we niet .. 1 x in de week en deze keer slaan we over..quote:Op maandag 26 november 2018 01:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Veilig aangekomen na de vertraging?
Ze is het iig gewend om te vliegenquote:Op maandag 26 november 2018 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit.. Maar zoveel communiceren we niet .. 1 x in de week en deze keer slaan we over..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.acheter de spoilert ...
Ja daar ga ik van uit.. en die jongens hebben volgens mij meer oog voor elkaar dan voor haarquote:Op maandag 26 november 2018 01:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze is het iig gewend om te vliegen
sorry ik hoe al opquote:Op maandag 26 november 2018 01:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Moet die rotzooi nou ook hier al.
Vond het grappig, en het is een uitvergroting van Madilia waar we het laatst hier over hadden.quote:Op maandag 26 november 2018 01:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, maar ja, wat wil je ermee bereiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |