abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 november 2018 @ 07:50:31 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183375387
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 07:49 schreef Loekie1 het volgende:
:)

[..]

Dan heb je dat gemist, kijk een na laatste aflevering maar terug.
Nou, nee. :)
The love you take is equal to the love you make.
pi_183375461
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 06:50 schreef Loekie1 het volgende:
Ik begrijp Steffie heel goed dat ze vindt dat ze de hoofdprijs heeft gekregen. Roel is een echte casanova, hij zou het goed doen op het witte doek.
Michelle heeft mijn hart veroverd, haar lachje irriteert me zelfs niet meer. Maarten is gelukkig verstandig en kan ook van haar afblijven als het moet.
Romantiek spat er van af van die twee.
Wim en Marit is verstandelijker van aard maar supergaaf stel ook, super sympathiek alletwee.
Wat voor een pillen gebruik je :-)
life is like a box of chocolates
pi_183375476
quote:
Marnix vond zijn hotelkamer vette shit. "Zoiets zie je alleen in films", aldus Marnix. Ik zei het net al: wereldvreemd. Ook bubbelbaden had Marnix nog nooit gezien. Ja, thuis heeft hij er ook zo eentje staan, maar die stinkt continu naar stront, zit vol roestplekken en wordt na tachtig uur stoken nog niet warm. Maar zo veelbelovend als de date begon, zo pijnlijk liep hij af. Je moet namelijk altijd één van de vier v's hebben: vuurwerk, vlinders of verliefdheid. En Marnix had ze alle vier niet. Tja, dan houdt op. Marnix had wel een andere v. De v van vervelende opmerkingen. Telt u even mee?
"Ik vind het uitdagend, maar ik ben niet verliefd en heb nog geen vlinders."
"Het wordt geen schot in het doel."
"Ik wil het ook niet door laten etteren."
"Het leven is als een stukje worst, eerst proeven en daarna merk je wat je voelt."
"Ik heb hier eigenlijk helemaal geen zin meer in, om hier met jou in dat stomme treintje te zitten."
"Ik denk toch dat ik Yvon leuker vind."
"Wist je dat Tommy mijn lievelingsfiguur uit Sesamstraat is? Ik vind jou trouwens meer op Pino lijken."
"Kom je nog wel naar de reünie? Van mij hoeft het niet hoor."
"Je wil zeker niet nog even mijn huis opruimen voordat je definitief vertrekt?"
_O-
pi_183375481
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 07:34 schreef Loekie1 het volgende:
Er zit gewoon een te groot verschil tussen zijn soms romantische woorden en zijn manier van veroveren. Het stapelt zich op: met een worst aankomen ipv bloemen - hoe dubbelzinnig kun je zijn - , zeggen dat ze op schoot moet zitten - niet vragen, nee als een stelling brengen -, midden op bed willen liggen - natuurlijk, hij meent het niet dat er in bed voornamelijk plaats is voor hem en dat zij er alleen is om te consumeren, maar het beeld wordt wel neergezet. En zo stapelt zich dat op. Allemaal een geintje, maar je kunt niet alles blijven wegzetten als een geintje.
Zij zag hem onderhand als een klein kind en je wilt natuurlijk een maatje, iemand waar je gewoon mee kunt praten en waarbij je niet steeds alles hoeft te 'vertalen' naar wat hij werkelijk meent.
Heb je dat in je theebladeren gelezen allemaal? Wat een Michelle-eske theorie.
Alles wat jij hier schrijft heb ik gezien en gehoord van hem en ik kan me echt helemaal niet vinden in jouw interpretatie.
Een worst is een product van zijn werk. Hoe dubbelzinnig kun je zijn? Stel je niet zo aan.
Go hard or go home
pi_183375491
Dit is veruit het saaiste seizoen ooit. Op Steffi na zijn alle boeren doodsaai en denk dat geen stel bij elkaar blijft...
pi_183375498
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 08:09 schreef bigE het volgende:
Dit is veruit het saaiste seizoen ooit. Op Steffi na zijn alle boeren doodsaai en denk dat geen stel bij elkaar blijft...
Best mooie beelden toch gisteren? Ik zou nu best naar Trentino willen.
  maandag 26 november 2018 @ 08:11:20 #232
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183375509
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 08:09 schreef bigE het volgende:
Dit is veruit het saaiste seizoen ooit. Op Steffi na zijn alle boeren doodsaai en denk dat geen stel bij elkaar blijft...
Er zitten ook nogal weinig echt sympathieke persoonlijkheden tussen vond ik.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 26 november 2018 @ 08:49:07 #233
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_183375730
Janneke en Marnix hebben wel de zelfde manier van humor, maar er zat verder weinig spontaans aan. Kan natuurlijk, het totaal ontbreken van een fysieke klik. Iemand kan natuurlijk voor 1000% in je plaatje passen, maar als je er niet op geilt houdt het natuurlijk snel op.
pi_183375790
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 08:05 schreef hondonspain het volgende:

[..]

Wat voor een pillen gebruik je :-)
:D _O-
Somebody that I used to know
pi_183375824
Ik snap ook niet zo goed waarom Marnix niet gewoon niet verliefd mag zijn
Uiteindelijk ontmoet je toch maar 10 vrouwen. Zo veel mensen gaan op 10 dates zonder verliefd te worden
pi_183375826
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 08:05 schreef hondonspain het volgende:

[..]

Wat voor een pillen gebruik je :-)
_O- Dat dacht ik ook toen ik al haar reacties las.
pi_183375912
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:01 schreef Allures het volgende:
Ik snap ook niet zo goed waarom Marnix niet gewoon niet verliefd mag zijn
Uiteindelijk ontmoet je toch maar 10 vrouwen. Zo veel mensen gaan op 10 dates zonder verliefd te worden
Ik ook niet. Marnix heeft tenminste realiteitszin, itt Jaap, die meteen denkt dat hij verloofd is en dat zij volgende week al bij hem met al haar meuk op de stoep kan staan.

Is misschien ook wel direct het probleem bij Marnix, maar toch.

Janneke speelde overigens wel hard-to-get hoor. Ze zei van niet, maar al vanaf het keuzemoment heeft zij de deur dichtgegooid. Je zag het gewoon gebeuren. En ook al eerder de twijfels. Ja, lekker makkelijk om te zeggen : doe wat, Marnix, maar als je lichaamstaal anders spreekt, dan kan ik het Marnix niet kwalijk nemen dat hij niet durft te springen. Want Janneke zou hem echt niet opvangen, die zou eerder een stapje opzij doen.
Verder wel een prima mens, maar geen match.
Somebody that I used to know
  maandag 26 november 2018 @ 09:13:29 #238
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183375919
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:01 schreef Allures het volgende:
Ik snap ook niet zo goed waarom Marnix niet gewoon niet verliefd mag zijn
Uiteindelijk ontmoet je toch maar 10 vrouwen. Zo veel mensen gaan op 10 dates zonder verliefd te worden
Ook al ben je niet verliefd, dan kun je er toch gewoon een leuk uitje van proberen te maken? Ik vind hem persoonlijk echt erg lastig in de omgang. Heeft geen idee wat ie wel wil.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183376042
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 09:13 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ook al ben je niet verliefd, dan kun je er toch gewoon een leuk uitje van proberen te maken? Ik vind hem persoonlijk echt erg lastig in de omgang. Heeft geen idee wat ie wel wil.
Dat deed hij toch? Ze hebben best veel ondernomen en Janneke had het ook naar haar zin gehad. Alleen die ene vraag liep hem steeds in zijn nek te hijgen, mede door de camera's. Tja als iets er niet in zit....
Somebody that I used to know
pi_183376165
Lekker man!!!!

Moest had lachen om de reactie hier, dat alleen een petje met propeller miste bij Wim _O_ _O_
pi_183376178
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:38 schreef Cupasoep het volgende:
Lekker man!!!!

Moest had lachen om de reactie hier, dat alleen een petje met propeller miste bij Wim _O_ _O_
Goed gewerkt, pik :P
Somebody that I used to know
pi_183376224
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:38 schreef Cupasoep het volgende:
Lekker man!!!!

Moest had lachen om de reactie hier, dat alleen een petje met propeller miste bij Wim _O_ _O_
Volgens mij is 'Nice' Wims stopwoordje en dat klinkt ook telkens heel puberachtig.
pi_183376261
quote:
9s.gif Op maandag 26 november 2018 09:41 schreef Chia het volgende:

[..]

Volgens mij is 'Nice' Wims stopwoordje en dat klinkt ook telkens heel puberachtig.
Toen Marit hem van die plank gooide, vlak voor hij viel, zei hij optiefen tegen haar _O_
pi_183376285
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:38 schreef Cupasoep het volgende:
Lekker man!!!!

Moest had lachen om de reactie hier, dat alleen een petje met propeller miste bij Wim _O_ _O_
Haha prachtig! Wim vindt alles prima. Als Marit naar huis was gegaan en die andere gebleven, dan had hij het ook mooi gevonden.
pi_183376353
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 08:11 schreef Perrin het volgende:

[..]

Er zitten ook nogal weinig echt sympathieke persoonlijkheden tussen vond ik.
Inderdaad. Steffi en Roel zijn de enigen voor wie ik symphatie kan opbrengen en die ik bij elkaar zie blijven.
pi_183376387
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 09:49 schreef bigE het volgende:

[..]

Inderdaad. Steffi en Roel zijn de enigen voor wie ik symphatie kan opbrengen en die ik bij elkaar zie blijven.
En via via hoorde ik dus van iemand uit Boekel dat die al lang uit elkaar zijn.
Op de preview van volgende week waren ze nog samen. Geen idee wanneer dat opgenomen is, maar dan moeten ze daarna gebroken zijn.
pi_183376483
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:52 schreef Cupasoep het volgende:

[..]

En via via hoorde ik dus van iemand uit Boekel dat die al lang uit elkaar zijn.
Op de preview van volgende week waren ze nog samen. Geen idee wanneer dat opgenomen is, maar dan moeten ze daarna gebroken zijn.
Dan is het helemaal een faalseizoen. Nog nooit zoveel saaie karakterloze boeren in een seizoen meegemaakt. Misschien zie ik het te negatief.
pi_183376542
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 08:10 schreef MCH het volgende:

[..]

Best mooie beelden toch gisteren? Ik zou nu best naar Trentino willen.
Zeker! Noorwegen was ook mooi, maar als ik mooie beelden wil zien, dan kijk ik wel naar 3 op reis.
pi_183376623
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 10:03 schreef bigE het volgende:

[..]

Zeker! Noorwegen was ook mooi, maar als ik mooie beelden wil zien, dan kijk ik wel naar 3 op reis.
Lekker man!! Marian die een lekker aardbeitje eet.

Mooie tafel wel :')
pi_183377059
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:52 schreef Cupasoep het volgende:

[..]

En via via hoorde ik dus van iemand uit Boekel dat die al lang uit elkaar zijn.
Op de preview van volgende week waren ze nog samen. Geen idee wanneer dat opgenomen is, maar dan moeten ze daarna gebroken zijn.
Misschien zijn ze wel samen naar de reünie gekomen omdat ze goed uit elkaar zijn gegaan. Maar daar dan uitleggen dat het niet werkte.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')